"Фолскваген" пуска електрически кросоувър до три години

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 515 Разстроено

    Хората градят бъдеще, а ние още не можем да си изградим държавата...

  2. 2 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Тия се убиха да показват картинки...Ден не минава без ФВ да не ни покаже някоя картинка на концептуален модел, дето щял да излезе след 5 години.Бе хората се канят догодина по 500 хиляди електромобила да продават,вие продължавате картинки да ми показвате...

  3. 3 Профил на MEMO
    MEMO
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Ох, как ще гледат Теслите от далеко... Много се забавиха традиционните производители. Тесла вече заграби приличен дял.

  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    До коментар [#3] от "MEMO":

    Проблемът ще кой ще може да отговори на търсенето. И да ти харесва Тесла, ако те карат да чакаш 2-3 години за доставка, при наличие на алтернативи, май ще отидеш в другия отбор.

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 262 Любопитно

    Интересно, откъде ще намерят батерии за 1 млн. автомобила годишно и то само от този модел...
    Как ще докарат 500 км. с едно зареждане на 83 квч батерия, като по-лекият Модел С на Тесла със 100 квч батерия не може да го постигне?
    Защо се излагат наистина с тези картинки?!
    Дори китайците показват истински автомобили, макар и концептуални...

  6. 6 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Тия се убиха да показват картинки...Ден не минава без ФВ да не ни покаже някоя картинка на концептуален модел, дето щял да излезе след 5 години....
    —цитат от коментар 2 на eurogi


    Абсолютно, преди седмица бе Шкода, завчера Ауди, сега Фолксваген, в четвъртък да очакваме СЕАТ, а в събота вероятно Бентли.
    Честно казано мислех че плановете им са по-амбициозни и са в по-напреднал етап.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3626 Неутрално

    Колата изглежда много добре!
    Няколко неща ми правят впечатление при дизайна на прототипите на електрически автомобили. На първо място, че повечето силно си приличат. На второ, че отпадат ограниченията за дизайнерите налагани от предната решетка и напречно разположения двигартел при автомобилите с предно предаване.
    В този порядък, има предпоставки дизайнът на електромобилите да е по-приятен от този на автомобилите с ДВГ.

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 938 Неутрално

    До коментар [#3] от "MEMO":Проблемът ще кой ще може да отговори на търсенето. И да ти харесва Тесла, ако те карат да чакаш 2-3 години за доставка, при наличие на алтернативи, май ще отидеш в другия отбор.
    —цитат от коментар 4 на gogo2011


    Фолксваген нямат батерии. Тесла се бавят, по същата причина, но градят Гигафактори, която ще им осигури батерии и планират още няколко такива. В същото време Фолксваген и традиционните производители не правят нищо по въпроса. В най-добрият случай, ако въобще почнат да произвеждат масово електромобили, ще са с батерии на Тесла.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  9. 9 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#3] от "MEMO":Проблемът ще кой ще може да отговори на търсенето. И да ти харесва Тесла, ако те карат да чакаш 2-3 години за доставка, при наличие на алтернативи, май ще отидеш в другия отбор.
    —цитат от коментар 4 на gogo2011


    Какви алтернативи? За момента няма!

  10. 10 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 468 Неутрално

    ...Как ще докарат 500 км. с едно зареждане на 83 квч батерия, като по-лекият Модел С на Тесла със 100 квч батерия не може да го постигн...
    —цитат от коментар 5 на tie_interceptor


    Тесла Модел S 100D има пробег от 540км с батерия от 100квч.

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#6] от "Virgin":

    Комунде, това да не ти е безаналоговата лада, която си остава само на картинка?

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 640 Весело

    VW груп имат най-големите продажби в света, но във форум.дневник.цом специалистите ги погребват ежедневно.
    Да им се чуди човек на простите германците, как са успели да доведат бизнеса си до това ниво, а не могат да отговорят на високите критерии на форумните разбирачи

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  13. 13 Профил на Endymion
    Endymion
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Как ще докарат 500 км. с едно зареждане на 83 квч батерия, като по-лекият Модел С на Тесла със 100 квч батерия не може да го постигне?
    —цитат от коментар 5 на tie_interceptor

    Tesla Model S с 85KWh батерия има 500km пробег по NEDC. Макар и нереалистичен това е европейският стандарт и съответно европейските производители цитират пробег по него.

  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#12] от "Индивидуален паметник на културата":

    Да, защото не виждат по-далеч от носа си и продължават да правят отровни дизеляци - да им имам продажбите...
    Като гледам с ел. коли колко са напред - гледат в паничката на другарчето и мечтаят с картинки...

    Stef
  15. 15 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 640 Весело

    До коментар [#14] от "stef":

    До коментар [#12] от "Индивидуален паметник на културата":Да, защото не виждат по-далеч от носа си и продължават да правят отровни дизеляци - да им имам продажбите...Като гледам с ел. коли колко са напред - гледат в паничката на другарчето и мечтаят с картинки...
    —цитат от коментар 14 на stef

    Щом казваш. Със сигурност имаш "точната" информация, знаеш всичко от кухнята и си запознат кой до къде е в развойната си дейност.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  16. 16 Профил на shumnalia
    shumnalia
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Надявам се Тесла да успее с плановете си и още догодина по това време от Фолскваген да се обясняват пред акционерите си, защо толкова са закъснели с плановете за електрически коли.
    А за нас българите ще е двойна радост, хем една идея по-евтин петрол, хем руснаците ако не са фалирали все още, то ще са пред фалит (а това означава да се освободим от задушаващата им прегръдка)

  17. 17 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Офф-роад с тия лЯтНи джанти, тия концептуалисти са виждали черен път на картинка само. За сметка на това е доста нисък и с голямо междуосие... Явна е таргет групата на паркиращите по градинки и тротоари. То ако не са трактор-талибаните на изток, туарезите ще загубят смисъл.

  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Щом казваш. Със сигурност имаш "точната" информация, знаеш всичко от кухнята и си запознат кой до къде е в развойната си дейност.
    —цитат от коментар 15 на Индивидуален паметник на културата


    Гледам какво се случва извън кухнята и си правя изводите. То говори за това, което се случва вътре - не ми трябва повече информация...

    Stef
  19. 19 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 8 Неутрално

    VW груп имат най-големите продажби в света, но във форум.дневник.цом специалистите ги погребват ежедневно. Да им се чуди човек на простите германците, как са успели да доведат бизнеса си до това ниво, а не могат да отговорят на високите критерии на форумните разбирачи
    —цитат от коментар 12 на Индивидуален паметник на културата


  20. 20 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 8 Неутрално

    VW груп имат най-големите продажби в света, но във форум.дневник.цом специалистите ги погребват ежедневно. Да им се чуди човек на простите германците, как са успели да доведат бизнеса си до това ниво, а не могат да отговорят на високите критерии на форумните разбирачи
    —цитат от коментар 12 на Индивидуален паметник на културата


    Форумните разбирачи просто изказват всеобщото мнение. Включително мнението на автомобилните производители които постоянно сами се сравняват с Тесла.

    Точно защото Фолксваген груп са толкова големи, това им изиграва лоша шега, защото са набрали инерция в грешната посока и им е трудно да завият. Инвестирали са милиарди в разработката и производството на грешната технология и се стараят поне да си избият парите които са вложили в нея. От една страна се стараят всячески да отложат производството на електромобили във времето, а от друга страна дори да желаеха, просто не са подготвени за него.

    Дано се осъзнаят навреме, за да не потвърдят поговорката:

    В БИЗНЕСА НЕ ГОЛЯМАТА РИБА ИЗЯЖДА МАЛКАТА, А БЪРЗАТА ИЗЯЖДА БАВНАТА!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK