Пътната полиция е прекратила регистрацията на 420 хил. превозни средства за три месеца

Автовоз с любимите на българите коли на над 10 години.

© Георги Пауновски

Автовоз с любимите на българите коли на над 10 години.



Службите на пътната полиция в страната са прекратили регистрацията на 420 000 пътни превозни средства за първите три месеца на година. Новорегистрираните са 66 600.


Информацията е от регистрите на пътната полиция за тримесечието. Големият брой дерегистрации не е изненада, предвид промените в Кодекса за застраховането, които предвиждат от началото на годината това да се прави служебно при липса на задължителната застраховка "Гражданска отговорност".


От началото на годината от регистрите се заличават и превозните средства на водачи, които са седнали зад волана без книжка, след употреба на алкохол, или под въздействието на наркотични вещества и аналози.
Най-много сред дерегистрираните превозни средства са леките коли - 322 454.


Над 70% от регистрираните коли са на повече от 10 години




Данните на КАТ затвърждават тенденцията за огромен превес на регистрираните употребявани возила спрямо новите. За първото тримесечие от получилите номера 51 848 леки коли, малко над 70% (или 36 322 броя) са на възраст над 10 години. Тези на до шест месеца са 6083.


Най-популярната марка нови автомобила остава "Дачия" с 889 реализации за тримесечието, като в това число са леките коли и товарните с категория N1. Следват "Рено" с 815, "Шкода" с 656, "Киа" със 622 и други.


Сред по екзотичните регистрации са на четири броя нови коли "Тесла", три бентлита, две ферарита, по едно "Ламборгини" и "Ролс-Ройс".


Според данните на КАТ към 31 март в страната има регистрирани 3 687 086 пътни превозни средства. От тях леките коли са над 2.842 милиона. Електрическите са едва 285.

Ключови думи към статията:

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2104 Неутрално

    Електрическите са едва 285."Скъпи са засега,а пък и зарядни станции няма много.

  2. 2 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 385 Любопитно

    Важна е потдръжката а не годините!
    Има доста таралясници на по 5-6 год.
    Слаб котрол от КАТ.
    Преди спираха от движение за малко ръжфа и износени гуми сега се барат за т.ш.циъе по цял ден.
    София 1 500 000 души и 700 000 автомобила има само 60 катаджий.
    Всейи си паркира кадети иска 2-ра лента и джигити по пътищата, а катаджийте си седът по кабинкиъе на светогарите и се баеат знаете каде.
    По новия закон не е нужно присъствието на водача за да се налагат глоби нна наглецитема кой ти гледа....

    HIRO
  3. 3 Профил на Един приатель
    Един приатель
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Дерегистрират коли без застраховка? А защо не без платен данък?! Аха, щото лобито на застрахователите е по силно от волята на държавата. Може би...

  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    "... Над 70% от регистрираните коли са на повече от 10 години ..."!

    Сигурно повече от половината от тия коли, са над 20 годишни и в крайно съмнително техническо състояние...! Но, държавната политика е такава, да се карат евтини трошляци, бълващи всякакви пушеци и течащи, като лейки.
    Няколко пъти съм се замислял, за нова кола... Но, защо по дяволите после трябва да плащам 10-15 пъти по голям данък от старите таратайки? Всяка година трябва да ходя и на преглед. Застраховката е висока, "гаранционното" поддържане е малък ужас... Какво, като ще имам Евро 6? Пак ще паркирам, като всички останали...!

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#2] от "Савов":

    60 милиционера можеш да срещнеш само по улиците на Гюргево в Румъния , винаги са на улицата ,денем и нощем ,а е град с 80000 души

  6. 6 Профил на tamolin
    tamolin
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Дневник, десетичните дроби се разделят със запетаи в българския, не с точки.

  7. 7 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 956 Неутрално

    Имам 2,5т ремарке, което ползвам точно 1 път на две години да си прекарам горивото за зимата. Обаче заради умниците гласували въпросната лобистка промяна, сега трябва две години да плащам застраховка, при положение, че не го ползвам въобще, за да мога да го ползувам няколко дни на втората години.
    Еми няма да имам ремарке, и няма да плащам изобщо нито застраховка нито винетка повече. Ще си намеря друго решение!
    Майната им на всички свързани с тази несправедливост!!!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  8. 8 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Просто застрахователите, са купили депутатините "ни" и ни изнудват с властови средства да ги правим още по-богати.

    мурзилка
  9. 9 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Дерегистрират коли без застраховка? А защо не без платен данък?! Аха, щото лобито на застрахователите е по силно от волята на държавата. Може би...
    —цитат от коментар 3 на Един приатель

    Данъците на автомобилите са към местни данъци и такси и общината трябва да се грижи за събирането им (има най-голям интерес). Решнието е лесно взимаме австрийският модел, където затрхователят вкл. и данъкът към застраховката. После се отчита на общината.

  10. 10 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Кога КАТ ще престанат с тая глупост при смяна на колата да се сменя и номера? Все едно при покупка на нов телефон да си сменяш номера и картата? Пълна флупост. Поне 90%от регистрираните стари коли са пи-ефтини от нов Самсунг, телевизор или хладилбик. До кога с това конунистическо мислене?
    Дават ти номер, като сменяш колата взимаш се табелата и толкова.

  11. 11 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    До коментар [#4] от "tww09306483":
    Ако имаш пари за нова кола данъка ли ще ти е проблема? Който си купува Ферари не пита за разхода?

  12. 12 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Това значи всички коли на полицаи-дали ще съм жива да го видя.Идете пред което и да е районно и гледайте предните стъкла.Няма преглед няма винетка няма застраховка.Това е новото право-вече ги е страх да карат пиянии сега не си плащат нищо по колата.Като ги спре някой колега-развяват картата и казват благодаря колега.

  13. 13 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#10] от "foure": Когато номерът върви с човека, а не с колата. При нас всички имата голяма далавера от това да продължава да съществува. Тук положителното е, че можеш да караш автомобил с регистрация от Долно Уйно където данъците са в пъти по ниски от София, където живееш.

  14. 14 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Имам 2,5т ремарке, което ползвам точно 1 път на две години да си прекарам горивото за зимата. Обаче заради умниците гласували въпросната лобистка промяна, сега трябва две години да плащам застраховка, при положение, че не го ползвам въобще, за да мога да го ползувам няколко дни на втората години.Еми няма да имам ремарке, и няма да плащам изобщо нито застраховка нито винетка повече. Ще си намеря друго решение!Майната им на всички свързани с тази несправедливост!!!
    —цитат от коментар 7 на traveler1


    Тъпо е верно, примерно те няма 6 месеца в БГ, ма плащаш.

  15. 15 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Голямата бройка обяснява защо са нужни сизифови усилия, за да преместите едно голо ръждясало купе от паркинга пред блока. Просто инспекторат и районни кметове спазват политическа инструкция от партийните ръководства на големите партии, да не влизат по никакъв повод в конфликт с такава "мощна електорална лавина".

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#11] от "shileto":

    Да де, само че аз, няма да си купувам Ферари, ами среден клас семейна кола...! Не съм ГЕРБ-аджия на ръководна позиция...! Парите си ги изкарвам с работа и гледам да си правя някакви сметки. Извинявай, ама ако си купя нова кола, за около 35 хил. лева и трябва да и плащам 10 години по над 300 лева за данък, като сложа и застраховките, ами платил съм я още веднъж! Пък аз, на милиционери не обичам да плащам, защото не получавам нищо насреща...!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#12] от "dolna4erti4ka":

    Абсолютно !
    Всяка година съм на Боровец и там има на МВР почивна база/хотел. Коли има паркирани от цяла БГ. Е специално гледам всеки път и я има 1-2 с винетки я не !!

  18. 18 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1974 Разстроено

    До коментар [#4] от "tww09306483":
    Прав си да се възмущаваш. Политика на държавата няма в тази сфера. Споделял съм ти, че съм бил в автомобилният бранш над 10 години. Автосервизи, пунктове за ГТП, дилърство на автомобилни марки, внос и дистрибуция на резервни части и т.н. Защита на бедните и онеправданите - това е криворазбраната позиция на всички управляващи до сега. Реално е по-евтино и безпроблемно да караш варел - таралясник - котор - кочина и т.н., отколкото нов автомобил. Държавата нехае и няма концепция, решава проблеми на парче и покрива евростандарти по задължение, но не като надграждане на стратегия или политика например.
    Евро 6 е за твое лично удовлетворение. И аз съм така. Не очаквам като го имам на колата си, да получа привилегии. Очаквам тези, които го нямат да им е скъпо да го нямат. А то се купува с новата кола - неразделна част от нея е. Изниква веднага въпроса за беднотията и колко скъпо е да караш нова кола. Относително е. Разходите при новата кола са само за изплащането й. Всички останали или ги няма или са като на другите средно претеглено. Старите коли практически нямат каско - няма икономически смисъл за застрахователите, бълват изгорели газове извън всякакви стандарти, често са изгнили и с много стари гуми. Като влязат в сервиз, не оставят по-малко пари от тези с чисто новите коли. И т.н. Най-неприятното нещо е, че само ние от всички страни в региона, преди да влезем в ЕС не забранихме вносът на по-стари от 5 години автомобили в страната. Всички около нас го бяха направили. Такива автовози като този на снимката от 1990 година до днес всеки ден влизат в България с десетки. Всеки ден!!! По осем коли - сметни си ги. Най-евтините, стари, катастрофирали, спрени от движение автомобили от цяла Европа. С превъртени километражи ДО ЕДНА! БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ. Кой ти гледа в тая жега?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  19. 19 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 313 Неутрално

    До коментар [#18] от "Чичи (Ice Man's fan)":
    Абсолютно подкрепям това мнение, но за жалост очаквам да набере доста минуси. И за това на тиквите в парламента и Министерски съвет не им се занимава -
    тровете се, размазвайте се с таратайките, но ни обичайте и гласувайте за нас.

  20. 20 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 313 Неутрално

    КАТ ги отписва от регистрите, само че таратайките продължават да си висят по градинките и улиците, щото на общинските власти НЕ ИМ ДРЕМЕ!

  21. 21 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#4] от "tww09306483":

    "Но, държавната политика е такава, да се карат евтини трошляци...."


    Политика на доходите:
    Производителност в България - двойно по ниска от тази на ЕС
    Заплащане в България -пет пъти по ниско от това на ЕС

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  22. 22 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1974 Разстроено

    До коментар [#20] от "snower":
    Не на общинските. Пак опираме до допотопното ни законодателство. Поне в София и Варна съм бил свидетел как през годините на няколко пъти са правени опити за кампании по отстраняване на старите котори по улиците, в които живеят котки, птици и т.н. Заемащи безценни паркоместа в централните части и в блоковите паркинги по кварталите. Минават инспекторите, лепят покани, закани, подкани и т.н., като се започнат с опитите за вдигане и репатриране - кой го плаща и т.н. - изведнъж собствениците им се сещат за железарията си, завеждат дела за кражба на неприкосновеното им имущество, как общината се обогатявала неоснователно и какво ли още не. Общинарите се виждат в чудо, почват да ходят по съдилища, връщат таралясници обратно и каквото си представите още. Скъпи сме на триците и евтини на брашното. Във всяко едно отношение!!!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  23. 23 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1974 Разстроено

    До коментар [#11] от "shileto":
    ...Извинявай, ама ако си купя нова кола, за около 35 хил. лева и трябва да и плащам 10 години по над 300 лева за данък, като сложа и застраховките, ами платил съм я още веднъж! Пък аз, на милиционери не обичам да плащам, защото не получавам нищо насреща...!
    —цитат от коментар 16 на tww09306483

    До коментар [#16] от "tww09306483":
    Само не разбрах на кои милиционери? Данъкът ти от 300 - 360 лв отива за? (Бонус - инфраструктурата на общината, в която си регистриран. Защо е по-скъпо за новата кола, отколкото за таралясник - убий ме не знам. Оправданието - щото тия хора имат пари е нелепо.)
    Застраховката на колата - ако щеш я плащай, но не вярвам да си луд. Цените на каското са пазарни. Гражданската отговорност - отново силно занижена у нас, заради пазара и бедният, стар и болен българин, е ЗА ВИНОВНО причинени щети от теб. Навсякъде другаде гражданската е ужасно скъпа, пък ти карай и се блъскай, ако имаш пари. Остава ГТП - годишният технически преглед - при новите коли се минава за пръв път след третата година, после на две години веднъж и т.н., така че за 10 години ще го минеш около пет пъти. Струва 30-50 лв. Пак е много ниска цена, но причините - същите. Та на какви милиционери плащаш? Ако имаш пред вид рушветите които би давал, ако те спрат, ти нямаш тези реквизити - да, бих се съгласил. Ако ГЕРБ са милиционерите - най-вероятно - то за какво точно им плащаш? Или се оплакваш, че си се прецакал, като си решил да караш нова кола??? Не, в никакъв случай не си! Взел си много правилно решение. И съм сигурен, че ти е приятно от това.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  24. 24 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Дерегистрират коли без застраховка? А защо не без платен данък?! Аха, щото лобито на застрахователите е по силно от волята на държавата. Може би...
    —цитат от коментар 3 на Един приатель


    Дано никога не ти се случва, но ако те блъсне някой без застраховка, ще усетиш разликата.

  25. 25 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Ако се въведат техническите изисквания на една Словения примерно, огромна част от колите в България ще трябва да бъдат закарани за скрап.
    По малките населени места не е чак такъв проблем, защото и колите са малко, но поне за големите 5-6 града да позатегнат ръждясалите, обгазяващи кенефи.

  26. 26 Профил на arminius
    arminius
    Рейтинг: 274 Неутрално

    За първи път чувам за тази наредба. Аз обикновено карам колата си от май до септември, защото не съм в БГ в останалото време, поради което правя застраховки на квартали. Някой знае ли какво става ако си дерегистриран от МВР и си направиш нова застраховка?! Автоматично ли отново си регистриран, или има някакви формалности, които трява да се изпълнят, за да ти възстановят регистрацията?

  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#18] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    До коментар [#23] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Как не разбираш, на кои милиционери...?! Те са едни и същи и са навсякъде! Няма значение, дали става въпрос за местна или централна власт. Все едни и същи ГЕРБ-ерски отрепки. Справка, гласуването на общинския съвет в Пловдив, за акции от един Панаир!
    Какво европейско развитие? Няма такава работа...! Говориш ми, за застраховки. Ха удари се с някой, дето няма застраховка, че да видиш "Кон боб яде ли"...?!! Ти може и да си редовен, ама ще се влачиш по дела и ще те разиграват застрахователи, свят да ти се завие...!
    И аз искам ГО да е много скъпа, да е поименна и да режат глава, ако я нямаш и си на пътя...! Ама, както казах държавната политика, разбирай милиционерските виждания, е нещо съвсем друго! Ти, все много хвалиш ГЕРБ, би трябвало повече да ги разбираш тия работи...!
    Проблема е, че е трудно за тия дето гледат да спазват правилата! Те го отнасят... За останалите, дето не им дреме и карат през просото е много по-лесно! Държавата ги пази и им помага!

    Бивш tww09306483.
  28. 28 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    [quote#27:"tww09306483"]До коментар [#18] от "Чичи (Ice Man's fan)":До коментар [#23] от "Чичи (Ice Man's fan)":Как не разбираш, на кои милиционери...?! Те са едни и същи и са навсякъде! Няма значение, дали става въпрос за местна или централна власт. Все едни и същи ГЕРБ-ерски отрепки. Справка, гласуването на общинския съвет в Пловдив, за акции от един Панаир!Какво европейско развитие? Няма такава работа...!
    Никак не съм съгласен и не виждам смисъл да смесваш нещата. Или не си съвсем на ясно. Освен това сменяш темата. Твоя работа. Решил си да са ти виновни ГЕРБ - ок. Това не мога и не искам да го променя. На мен за всичко сами виновни комунистите, преди 1989 година и после лично Иван Костов.
    Удряй се - не ти го пожелавам - се незастрахован, но имай каско. Така когато караш нова кола, си доставяш след ПТП-то автомобила директно в оторизираният сервиз и проблемите ти приключват. Да, платил си преди това по около 200 лв каско на месец, но пък не си струва рискът, да не го плащаш - просто го включи в цената на колата. Застрахователят си бере гайлето, ако някой виновно те е праснал и има глупостта да няма ГО. Проблемът е, ако и двамата нямате каско и ГО. Как предлагаш да се задължи неизправният без ГО да ти плати щетите, когато нямаш каско? Само през съд и това е справедливо. Не коментирам скоростта на процеса, но както казах - ако не си платиш друг да ти носи риска, сам си го носиш. Гарантирам ти, че ГЕРБ тук нямат нищо общо и тези процеси се развиват въпреки тях. Въпреки БСП също. Застрахователите си плащат редовно. Говоря от личен опит. Огромен. Гърчат се и се усукват по щетите на старите таралясници, но не и по новите коли. Така че, ако търсиш някакво възмездие, можеш да го откриеш тук.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  29. 29 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#5] от "edin drug":

    На скоро бях в Румъния и в частност в Букурещ, та там се кара по-зле и от София.
    Има кръстовища, на които 50% от трафика минава по трамвайните релси. А когато трамвая е зад тях така се включват отново в платното, че или трябва да ги пуснеш или се блъскат върху теб. Освен това на места се паркира по цялото протежение на дадена пешеходна или велоалея.
    Така че бройката на полицайте не е определяща.

  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#3] от "Един приатель":

    Пробвай във Великобритения да шофираш без застраховка и да видиш какво ще се случи!
    Ще се радваш на българският вариант!

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#16] от "tww09306483":

    А какво всъщност искате, че не ми става на мен поне ясно?

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#31] от "ivan_":

    Най-малкото, да престанат да застраховат коли! Колите, сами по себе си, катастрофи не правят...! Застраховката ГО, трябва да е на шофьора! Тия бабаити, дето карат пили или правят ПТП-та, ами да си плащат дебелите застраховки, защо трябва да сме солидарни с откровени идиоти по пътищата?!
    Може да си убил няколко души на пътя, виновно в ПТП... И честито, следващата година плащаш същата застраховка, може и по-малко! Докога така...?! Санкциите, за каране без ГО, на фона на проблемите и щетите които може да предизвикаш, са просто смешни! Знаеш ли, колко плащат застрахователите при смърт на пътя...? Да не ти дава Господ да разбереш!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Извинявай, ама ако си купя нова кола, за около 35 хил. лева и трябва да и плащам 10 години по над 300 лева за данък, като сложа и застраховките, ами платил съм я още веднъж!
    —цитат от коментар 16 на tww09306483


    Сега аз втори клас съм го завършил успешно и 10 години по 300 лева данък прави 3000, като сложа и още 2000 застраховка стават 5 000 лева общо, което много далече от 35 000 лева.
    Ако обаче примерно сравня с моята кола за 200 лева, защото не съм син на партиен секретар че да си позволя да дам 35000 лева за купчина желязо - преглед, ГО, данък - при всички случаи над 200 лева! Ми аз всяка година я плащам моята кола още един път... Явно е по-добре да е нова колата.

  34. 34 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    До коментар [#4] от "tww09306483":

    Имаш няколко неточности. Новата кола не е задължително с немислимо висок данък, зависи от конските сили и ако са под 100 данъка е незначителен. На преглед поне първите 3 години не трябва да ходиш. Гаранционното обслужване предполагам е различно при различните марки, аз лично нямам никакви оплаквания, то и нищо не се е налагало да се прави освен стандартната смяна на консумативи.
    Виж за застраховката си прав, височка е сумата, особено за задължителното пълно каско, новите коли се крадат доста, но това също е до държавна политика, не мога да си представя че някой така лесно ще пласира открадната кола ако няма сериозни връзки и подкрепа "свише". Но да не забравяме едно друго предимство на новите коли, на практика нямаш почти никакви разходи за подръжка и ремонти, а и сигурността че няма колата да ти изиграе някой номер точно тогава, когато ти трябва най-много.

  35. 35 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#32] от "tww09306483":

    В цял свят се застраховат водачите, като се добавя и автомобила.
    Ако имам два автомобила на втория застраховката ми е 40-50% по-ниска.
    И ако имам кофти досие като шофьор застраховката ми скача същото беше и в началото когато бях нов за Испания, затраховката ми беше с близо 50% по-висока.

    В тази си част съм съгласен, че водача е определящ, но и автомобила са взема в предвид.

    Модератора е неадекватен!
  36. 36 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#7] от "traveler1":
    Принципно сте прав, но може да имаме аналогичното: Дядо кара Москвича веднъж лятото до село, но миналата не ходи, защото беше болен. Тогава какво правим?

  37. 37 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#36] от "yardadin":
    Не искам да ставам циничен, но правилата са ясни. Друг е въпросът дали ни харесват. За да се движи автомобил по пътищата - ГО, ГТП, местен данък и Винетка. А тези дето ходят до село по три пъти на ден, щото са си купили къща и живеят там? Те трябва да плащат горното всеки месец отново и отново ли? Не може да се разсъждава така - от гледна точка на частният случай, който не е масово явление. Дядо може да си продаде Москвича или да го предаде за скрап. Ще получи двеста лв чисто, без да има горните разходи на година. Така ако веднъж на две години ходи на село - ще може да го направи поне още 200:40 = 5 пъти. Ако е жив и здрав си е осигурил пътя до село за следващите 10 години, без да се главоболи за гадният дърт Москвич!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  38. 38 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#33] от "nqma zna4ka koi":

    А, ако беше завършил и трети клас, щеше да знаеш, че Каско-то струва 6-7 процента, върху стойността на колата...! Пробвай да си вземеш, нова кола на лизинг или директно, без Каско...! ;)

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK