Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gwa59354694
    gwa59354694
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Кой каквото ще да казва, но тази нова "Инсигния" е далеч от елегантността на класиките.

  2. 2 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Първият Опел, който видях, беше преди 60г., един служебен Олимпия, паркиран пред пощата. По-късно се появиха Капитените, с бял волан, кокалени копчета и два цвята. Макар и дете, тогава не ми допадаше двуцветната елипса, жълто и бяло, на тасовете. Вероятно някакъв символ. Кожа, никел, романтика. Сегашният дизайн еко, хибрид и компютър. Дето вика Поли Генова-обърнете внимание-тя и спира сама, и т.н.

  3. 3 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Опел за мен е синоним на ръжда, на супер евтина направа и боклук. Беше собственост на ГМ който е на еврейските банки и ако имаше реална пазарна среда отдавна щеше да е фалирал.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  4. 4 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Никога не съм ги харесвал , но въпрос на вкус

  5. 5 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4172 Неутрално

    До коментар [#3] от "42":

    А за мен е камион Опел-Блитц който един от дядовците ми купил след като му конфискували всичко. Надявал се човекът че пак ще създаде нормален живот за семейството си. Дори е имало обединение на такива като него, мисля че се е казвало СОАТ. Взели му и камиона, но като дете помня доста години когато ми го показваше да се движи из града.

  6. 6 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    "Част от историческите автомобили пък ще участват в шестото издание на ретро ралито "Бодензее Класик" (Bodensee Klassik), което се провежда в Германия, Швейцария и Австрия от 4 дo 6 май."

    Ние пък ще посрещнем с хляб и сол Изперкалите вълци - пропагандна руска глутница с американски мотоциклети.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    Кой каквото ще да казва, но тази нова "Инсигния" е далеч от елегантността на класиките.
    —цитат от коментар 1 на gwa59354694



    До коментар [#1] от "gwa59354694":

    Напълно съм съгласен с теб.

    Ето малко класика в стилът на Опел:

    https://www.youtube.com/watch?v=KYdos9HZSo0

  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    До коментар [#5] от "daskal1":

    Това е ебахти и мачкането, което е било от страна на гадните комунисти!

    Модератора е неадекватен!
  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10842 Неутрално

    Красиви са. На снимка 13 опелът едва ли е от 1973 :)
    А всички са с номер от ГросГерау. Моето усещане за шофьорите оттам е като за тези от Перник - пътят е един и само за тях, а ти им пречиш :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на gench
    gench
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#3] от "42":

    Опел не е кола, а диагноза ;) Всички, които карат опели и са били на достатъчно години, за да шофират в соца, караха москвичи... въпрос на вкус :)

  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    До коментар [#10] от "gench":

    Двигателите на Москвич са на...БМВ! Надеждни,сигурни и мощни. Затова и българските селяни ги харесваха. Но ти продължавай да си тролиш...

  12. 12 Профил на gench
    gench
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#11] от "deaf":

    Да, да, направо бяха на две БМВ-та двигателите... къде ги учите тея глупости и как не ви е срам да ги разказвате, умът ми не го побора...

  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2847 Любопитно

    До коментар [#2] от "man_un":


    Първият Опел, който видях, беше преди 60г., един служебен Олимпия, паркиран пред пощата.
    —цитат от коментар 2 на man_un

    Още при откриването на ЦУМ през 1957-ма на партера му , а и в "малкия" ЦУМ на "Жданов" се продаваха Москвич, Волга, Варшава, Вартбург, Шкода, Рено- Дофин и малкото 2ЦВ, Симка Аронд и Джулия, Форд Англия и ОПЕЛ Рекорд и Капитен , ФИАТ 600 Д.
    Но това продължи някъде до 1960/62-ра , след което се въведе дългото чакане и предварително внасяне на 1 500.00 лв в ДСК -депозит без олихвяване !
    То същото стана и при жилищата . . . лихвоточки и т.н.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    До коментар [#12] от "gench":

    Е,добре умна главо,кажи какъв е двигателя на Москвич? Откъде е откраднат?

  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#10] от "gench":

    Ние имахме Лада по социализма, ама аз от 2000-ната година насам, основно Опел-и карам... Такива генерални и общи заключения, като твоите, не знам откъде ги вадите!
    Какво сравняваш социализма, дето имаше няколко варинта да си купиш и то след 10-15 години чакане...! Е и по Корекомите имаше, ама те бяха за други.
    Какво им има на Опелите? Нищо... Кола, като кола. Масова, евтина и те вози от точка А, до точка Б, с минимални проблеми и разходи за поддържане. Знам, че има и по-хубави, ама и ти не караш Ес класа предполагам... И ти караш нещо, от автомобилната ширпотреба, ама неизвестно защо си мислиш, че си много специален...?!

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#14] от "deaf":

    Първите Москвичи, са си точно Опели...! Ама, съветска им работа! И да ги копират, както трябва не са могли...!
    http://div.bg/ %D0%9E%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-_l.a_i.453358.html

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    В края на 50-те, и през 60-те години Опел са с много красива линия, реално американска, направо красавици. След 70-те години дизайна им започва да деградира (мое мнение). По това време Опел са типични европейски автомобили, с двигатели между 60 и 90 к.с., с, с малки изключения коли от средния клас, популярни.
    Мосвич 407, 403 са задвижвани с довоенни двигатели на опел от 1930-35г., в интерес на истината с много добро за времето си купе, и достатъчно мощен двигател за купето си (45 к.с.). Купето на Москвич 408 се радва на голям успех за времето си, с добро окачване, приятна возия, и относително здраво. Двигателят с 1400 куб. см е същия от 1930 г. с долен разпределителен вал, с нов карбуратор и малко увеличена мощност но 50 к.с., вече слаб за 70-те годин. В Белгия на базата на купето на 408 се комерсиализира модела Скалдия с дизелов двигател (Волга също). За съжаление недоимъкът спира еволюцията на модела, и реално той се продава с малки изменения фейслифт) от 1964г. до 1990г.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    До коментар [#11] от "deaf":Да, да, направо бяха на две БМВ-та двигателите... къде ги учите тея глупости и как не ви е срам да ги разказвате, умът ми не го побора...
    —цитат от коментар 12 на gench


    Има нещо истина. През 50-те години в Европа се започва бурно следвоенно развитие на автомобилната промишленост, източноевропейското в соц с-мата все още е конкурентно, но в Западна Европа се минава масово към ново поколение двигатели - високооборотни, с повишена степен на сгъстяване, и рязко повишение на мощността с 40-50%.
    В началото на 60-те в завода на Москвич също се е работело по съвършено нов 1,5-литров изцяло алуминиев двигател с работен обем 1,5 - 2 л., с увеличени обороти и сгъстяване (9:1). Говорило се „под сурдинка”, че за тази цел се използват новаторските идеи (крадени или закупени -неизвестно) в новия мотор на BMV.
    Но точно по това време се почуствало закъснението в съветското автомобилостроене - в Западна Европа първите автомобили с новите двигатели се появяват в първите години на 60-те, а при Москвич едва през октомври 1967г., (в България "Москвич 412" с двигател 1,5 л със 75 к.с едва в края на 1969г.) Този модел има успех на много външни пазари, а също и в международни спортни състезания.

    Но още дълго време се продават москвичи с двата двигателя (стария "опелски", и новият 1,5 л с БМВ идеи или заемки), защото се оказва, че двигателното производство на завода не е в състояние да обезпечи с нови двигатели целия обем на производство.

    Казано по друг начин, още тогава социалистическия метод на производство е започнал да издиша.

  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":

    Това, за социалистическото съветско автомобилно производство, всичко е митове и легенди... Каквото са откраднали след войната от Германия или са им подарили от Англия и САЩ, това е. Руснаците са започнали да произвеждат калпави копия на германски и американски коли и си остават с това. Никаква мисъл, още по-малко инженерна. По-късно са купили и модел от Фиат и леко са живнали, но отново нищо руско, пардон съветско...!
    Те и сега са си така. ВАЗ го изкупиха Рено. Москвичите не се правят... Мерцедес, Форд и някои още направиха заводи. Руснаците лежат на старите лаври, че са победители от войната и с това приключват успехите им...!
    За битовата им техника, да не говорим. Електрониката им си остана някъде при лампите... Руски дрехи и обувки, виждал ли си...? Иначе се имат, за велики! Ще си останат, само с приказките...!

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":Това, за социалистическото съветско автомобилно производство, всичко е митове и легенди... ..!За битовата им техника, да не говорим. Електрониката им си остана някъде при лампите... Руски дрехи и обувки, виждал ли си...? Иначе се имат, за велики! Ще си останат, само с приказките...!
    —цитат от коментар 19 на tww09306483

    1. За съветското автомобилно производство.... Това което съм го написал е валидно до 1962-63г. - имало е някакви усилия, резултати, със сигурност благодарение на задигнатото по време на войната.
    2. Битова техника, електроника - да не забравяме, че в границите на СССР бе и Латвия, с рижките заводи за електроника - точно там се произвеждаха между другото добрите транзисторни портативни радиоапарати ВЕФ и Рига, и ламповия Ригонда - в интерес на истината много добър лампов апарат. По-късно се появиха едни ролкови магнетофони "Каштан", украински, но значително по-слаби от полския лицензов "Унитра".
    Започвам да си мисля, че от всичко съветско май нищо не е било руско!
    3. Руски дрехи и обувки - честна дума, не съм се заглеждал, защото дизайна им бе малко "колхозен празник". А иначе за качеството си прав - голяма скръб, особено колите им от края на 70-те, и началото на 80-те - лаковото покритие не издържаше и година!

  21. 21 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4898 Весело

    Какъвто и да е Опел, но да е "opc"...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  22. 22 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":

    "" В началото на 60-те в завода на Москвич също се е работело по съвършено нов 1,5-литров ""
    -=-=-
    Здравей,
    Съвършено новия е съвместна разработка с Рено . И режията Рено го вади на пазара като Рено 19. Но Руснаците по неизвестни на мен причини се затуткват и го пускат много късно като ИЖ . . . . но и то с доста голяма доза "Сделано в СССР" после возкресения . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK