С "Ауди" RS 5 купе дебютира нов V6 мотор



Ауди" избра новото поколение на модела RS5 купе, за да представи най-новата си разработка при мощните, но ефективни мотори. Става дума за шестцилиндров, V-образен агрегат, с работен обем 2.9 литра, предлагащ 450 конски сили мощност и въртящ момент от 600 Нм.


Двигателят се отличава с два турбокомпресора, позиционирани централно, между двата цилиндрови реда. Въздухът се насочва към съответния турбокомпресор и към горивните камери с помощта на двуконтурна всмукателна система, което гарантира по-бърза реакция.


С "Ауди" RS 5 купе дебютира нов V6 мотор

© Ауди




С новия мотор "Ауди" RS5 се ускорява до 100 км/ч за 3.9 секунди, а максималната скорост е 280 км/ч. Разходът на гориво е 8.7 л/100 км, което е със 17% по-малко в сравнение с предишния модел.


Двигателят се комбинира с осемстепенна автоматична трансмисия с оптимизирани времена на превключване и система за постоянно задвижване на четирите колела. Като допълнително оборудване се предлага заден спортен диференциал, който може да разпределя различен въртящ момент към всяко от задните колела.


С "Ауди" RS 5 купе дебютира нов V6 мотор

© Ауди


С дължина си от 4.72 метра, новото "Ауди" RS 5 Купе е със 7.4 см по-дълго от предишния модел. Спрямо стандартната версия на модела, то се отличава по по-широката и плоска решетка, допълнителни странични въздушни отвори до фаровете, овалните накрайници на изпускателната система и ниско монтирания долен елемент на спойлера.


RS 5 Купе е стандартно оборудвано с 19-цолови джанти, а срещу доплащане те могат да бъдат и 20 цола. Колата е със 60 килограма по-лека от предшественика си и тежи 1655 килограма. Като опция се предлага карбонов покрив с видима структура на влакната.


С "Ауди" RS 5 купе дебютира нов V6 мотор

© Ауди


"Ауди" RS 5 Купе може да с поръча със спортно окачване, керамични дискове на спирачките и динамично кормилно управление. Салонът на колата е издържан в черно, кожата е напа, а воланът е спортен, с плоска долна част.


Специфични RS дисплеи във виртуалния кокпит, който замества приборното табло, осигуряват информация за налягането на гумите, нивото на въртящия момент и страничните сили. Специална светлинна индикация предупреждава водача да включи на по-висока предавка при достигане на ограничението на оборотите. Колата е снабдена с над 30 системи за асистенция на водача.


С "Ауди" RS 5 купе дебютира нов V6 мотор

© Ауди


От "Ауди" посочват, че над 13 000 автомобила са продадени от първото поколение на RS 5 Купе, което е на пазара от 2010 година. Първите доставки при дилърите в Германия ще са през юни, при стартова цена от 80 900 евро.

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 616 Весело

    Ще си купя едно, но да е със зелен цвят ,като ходя на село да се слея с природата.

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    В зората на електроавтомобилите, ауди успяват да достигнат до възможностите на ИМПРЕСА от 2007. ха ха ха.

  3. 3 Профил на Дойчин Баня
    Дойчин Баня
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    За съжаление Субару не могат да са конкуренция на Ауди. На два пъти се опитвам да намеря читаво/удобно Субару с як мотор, но няма. Няма стандартна Импреза, която да е около или над 400 коня. Но всички са пластмасови легени.

  4. 4 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Разбирам, че харесвате Субару, но сравнението е безмислено". Никой, който е на пазара за автомобил от този клас НЕ ГЛЕДА СУБАРУ. На практика Субару за такъв клиент не съществува. Това дали е добре или не, е друг въпрос. Не ме разбирайте зле и аз харесвам Субару, но между 'харесвам и купувам автомобил има разлика.
    Поздрави

  5. 5 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Копираха предницата от Мицубиши.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  6. 6 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#4] от "ivailosavoff":

    Зависи какво търсиш. Ако искаш нещо лъскаво е това не е Субару. Ако иаскаш нещо сигурно и мощно и нещо което може да взема 90% завой с 90км/ч е това е Субару.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  7. 7 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2767 Неутрално

    До коментар [#6] от "qwerty 500":

    90% завой на колко градуса се равнява?

    Ако искаш трудноуправляема мощност, дето я овладяват само професионални състезатели - вземи Субару-то, ако искаш удобство и лукс и леко каране на дълги разстояния - вземи Ауди-то.

  8. 8 Профил на monstrosity
    monstrosity
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#7] от "Deaddark":

    Хубаво е. Напоследък ми харесват аудитата, пипнали са външния вид.

    Bad Owl Reloaded. Селските цензури ми изтриха акаунта..... да се похваля го казвам!
  9. 9 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Любопитно

    До коментар [#7] от "Deaddark":

    Да със сигурност, и ако може и да е с автоматични предавки, още по-гладко ще те вози, даже може и да поспиш:)

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  10. 10 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#4] от "ivailosavoff":Зависи какво търсиш. Ако искаш нещо лъскаво е това не е Субару. Ако иаскаш нещо сигурно и мощно и нещо което може да взема 90% завой с 90км/ч е това е Субару.
    —цитат от коментар 6 на qwerty 500


    скивай тука с колко ги взимат завоите:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw

  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2822 Неутрално

    До коментар [#7] от "Deaddark":

    Каране на дълги разстояния със това или подобно от каквато и да е марка?????????
    Вие явно имате доста различни представи за леко, удобно, комфортно и т.н.!

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2822 Неутрално

    За тази цена и подобен тип автомобил ауди е доста назад в списъка от който бих избирал...

    Модератора е неадекватен!
  13. 13 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2767 Неутрално

    До коментар [#11] от "ivan_":

    Пета или шеста, ниски обороти - достатъчно мощност да поддържа 140 км/ч до 2000 оборота. К'во да искам повече - резачка, дето не пада под 5000 оборота, ако само оставиш обувката на педала, а ако и натиснеш лекинко да ги стига 8000 - не, мерси. Състезателите пият друга бира. Ауди С5 е с удобни седалки и е широко, с редица екстри за удобство. За РС5 нямам мнение.

  14. 14 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#10] от "nqma zna4ka koi":
    На японците им е друга философията, ако искат да правят големи километражи ще правят - пример Скайлайн. Това видео дето го даваш няма нищо общо с това, което съм написал. А за Субару наистина съм виждал как Импреца от 99-та взема 90 градуса завой на кръстовище с около 90 км/час.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  15. 15 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#7] от "Deaddark":

    Бих си взех Субару, но много харчат, а да караш Субару на газ е престъпление, освен това от Очиларката насам, специално за Импреца говоря понеже аз предпочитам седани няма нищо интересно.
    На японците само това не ми допада, че използват много синтетика, тип пластмаси за олекотяване.
    Даже съм се питал защо. Една Лада да вземеш е с метални дръжки на вратите, колко ще олекоти тая пластмаса - кило-две.... и 10 долара да оскъпи.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  16. 16 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    До коментар [#7] от "Deaddark":

    Даже без да разбираш от коли като техник, а аз не разбирам - японката можеш да и свалиш почти целият интериор за 2 часа без да си имаш хал хабер от коли, само с малко логика. Всичко е един пластмасови нитове и подобни.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  17. 17 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2822 Неутрално

    До коментар [#13] от "Deaddark":

    Определено имате интересни разбирания за удобно и конфортно.
    Само за информация, този автомобил и то като тип автомобил. а не като марка не е създаден с цел комфортно пътуване на дълъг път.

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK