За съжаление Субару не могат да са конкуренция на Ауди. На два пъти се опитвам да намеря читаво/удобно Субару с як мотор, но няма. Няма стандартна Импреза, която да е около или над 400 коня. Но всички са пластмасови легени.
Разбирам, че харесвате Субару, но сравнението е безмислено". Никой, който е на пазара за автомобил от този клас НЕ ГЛЕДА СУБАРУ. На практика Субару за такъв клиент не съществува. Това дали е добре или не, е друг въпрос. Не ме разбирайте зле и аз харесвам Субару, но между 'харесвам и купувам автомобил има разлика. Поздрави
Зависи какво търсиш. Ако искаш нещо лъскаво е това не е Субару. Ако иаскаш нещо сигурно и мощно и нещо което може да взема 90% завой с 90км/ч е това е Субару.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
Ако искаш трудноуправляема мощност, дето я овладяват само професионални състезатели - вземи Субару-то, ако искаш удобство и лукс и леко каране на дълги разстояния - вземи Ауди-то.
До коментар [#4] от "ivailosavoff":Зависи какво търсиш. Ако искаш нещо лъскаво е това не е Субару. Ако иаскаш нещо сигурно и мощно и нещо което може да взема 90% завой с 90км/ч е това е Субару.
Каране на дълги разстояния със това или подобно от каквато и да е марка????????? Вие явно имате доста различни представи за леко, удобно, комфортно и т.н.!
Пета или шеста, ниски обороти - достатъчно мощност да поддържа 140 км/ч до 2000 оборота. К'во да искам повече - резачка, дето не пада под 5000 оборота, ако само оставиш обувката на педала, а ако и натиснеш лекинко да ги стига 8000 - не, мерси. Състезателите пият друга бира. Ауди С5 е с удобни седалки и е широко, с редица екстри за удобство. За РС5 нямам мнение.
До коментар [#10] от "nqma zna4ka koi": На японците им е друга философията, ако искат да правят големи километражи ще правят - пример Скайлайн. Това видео дето го даваш няма нищо общо с това, което съм написал. А за Субару наистина съм виждал как Импреца от 99-та взема 90 градуса завой на кръстовище с около 90 км/час.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
Бих си взех Субару, но много харчат, а да караш Субару на газ е престъпление, освен това от Очиларката насам, специално за Импреца говоря понеже аз предпочитам седани няма нищо интересно. На японците само това не ми допада, че използват много синтетика, тип пластмаси за олекотяване. Даже съм се питал защо. Една Лада да вземеш е с метални дръжки на вратите, колко ще олекоти тая пластмаса - кило-две.... и 10 долара да оскъпи.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
Даже без да разбираш от коли като техник, а аз не разбирам - японката можеш да и свалиш почти целият интериор за 2 часа без да си имаш хал хабер от коли, само с малко логика. Всичко е един пластмасови нитове и подобни.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
Определено имате интересни разбирания за удобно и конфортно. Само за информация, този автомобил и то като тип автомобил. а не като марка не е създаден с цел комфортно пътуване на дълъг път.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 627 ВеселоЩе си купя едно, но да е със зелен цвят ,като ходя на село да се слея с природата.
442
Рейтинг: 1342 НеутралноВ зората на електроавтомобилите, ауди успяват да достигнат до възможностите на ИМПРЕСА от 2007. ха ха ха.
Дойчин Баня
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#2] от "442":
За съжаление Субару не могат да са конкуренция на Ауди. На два пъти се опитвам да намеря читаво/удобно Субару с як мотор, но няма. Няма стандартна Импреза, която да е около или над 400 коня. Но всички са пластмасови легени.
ivailosavoff
Рейтинг: 482 НеутралноДо коментар [#2] от "442":
Разбирам, че харесвате Субару, но сравнението е безмислено". Никой, който е на пазара за автомобил от този клас НЕ ГЛЕДА СУБАРУ. На практика Субару за такъв клиент не съществува. Това дали е добре или не, е друг въпрос. Не ме разбирайте зле и аз харесвам Субару, но между 'харесвам и купувам автомобил има разлика.
Поздрави
qwerty 500
Рейтинг: 289 НеутралноКопираха предницата от Мицубиши.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.qwerty 500
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#4] от "ivailosavoff":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Зависи какво търсиш. Ако искаш нещо лъскаво е това не е Субару. Ако иаскаш нещо сигурно и мощно и нещо което може да взема 90% завой с 90км/ч е това е Субару.
Deaddark
Рейтинг: 2689 НеутралноДо коментар [#6] от "qwerty 500":
90% завой на колко градуса се равнява?
Ако искаш трудноуправляема мощност, дето я овладяват само професионални състезатели - вземи Субару-то, ако искаш удобство и лукс и леко каране на дълги разстояния - вземи Ауди-то.
monstrosity
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#7] от "Deaddark":
Bad Owl Reloaded. Селските цензури ми изтриха акаунта..... да се похваля го казвам!Хубаво е. Напоследък ми харесват аудитата, пипнали са външния вид.
qwerty 500
Рейтинг: 289 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Deaddark":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Да със сигурност, и ако може и да е с автоматични предавки, още по-гладко ще те вози, даже може и да поспиш:)
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1001 Неутралноскивай тука с колко ги взимат завоите:
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
Ivan_
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#7] от "Deaddark":
Модератора е неадекватен!Каране на дълги разстояния със това или подобно от каквато и да е марка?????????
Вие явно имате доста различни представи за леко, удобно, комфортно и т.н.!
Ivan_
Рейтинг: 507 НеутралноЗа тази цена и подобен тип автомобил ауди е доста назад в списъка от който бих избирал...
Модератора е неадекватен!Deaddark
Рейтинг: 2689 НеутралноДо коментар [#11] от "ivan_":
Пета или шеста, ниски обороти - достатъчно мощност да поддържа 140 км/ч до 2000 оборота. К'во да искам повече - резачка, дето не пада под 5000 оборота, ако само оставиш обувката на педала, а ако и натиснеш лекинко да ги стига 8000 - не, мерси. Състезателите пият друга бира. Ауди С5 е с удобни седалки и е широко, с редица екстри за удобство. За РС5 нямам мнение.
qwerty 500
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#10] от "nqma zna4ka koi":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.На японците им е друга философията, ако искат да правят големи километражи ще правят - пример Скайлайн. Това видео дето го даваш няма нищо общо с това, което съм написал. А за Субару наистина съм виждал как Импреца от 99-та взема 90 градуса завой на кръстовище с около 90 км/час.
qwerty 500
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#7] от "Deaddark":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Бих си взех Субару, но много харчат, а да караш Субару на газ е престъпление, освен това от Очиларката насам, специално за Импреца говоря понеже аз предпочитам седани няма нищо интересно.
На японците само това не ми допада, че използват много синтетика, тип пластмаси за олекотяване.
Даже съм се питал защо. Една Лада да вземеш е с метални дръжки на вратите, колко ще олекоти тая пластмаса - кило-две.... и 10 долара да оскъпи.
qwerty 500
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#7] от "Deaddark":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Даже без да разбираш от коли като техник, а аз не разбирам - японката можеш да и свалиш почти целият интериор за 2 часа без да си имаш хал хабер от коли, само с малко логика. Всичко е един пластмасови нитове и подобни.
Ivan_
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#13] от "Deaddark":
Модератора е неадекватен!Определено имате интересни разбирания за удобно и конфортно.
Само за информация, този автомобил и то като тип автомобил. а не като марка не е създаден с цел комфортно пътуване на дълъг път.