1/18
Фоторазказ: "Хюндай" i30 отправя ново предизвикателство към Кръстника
С лансирането на i30 преди десет години "Хюндай" заяви амбицията си да застраши хегемонията на "Фолксваген Голф" в масовия среден клас. За това време моделът мина през две генерации и сега на старта е третата - цикъл, който обикновено отнема около 16 години.
VD
Рейтинг: 395 НеутралноНяма как да докосне дори кръстника по ауспуха!
VDcartmann
Рейтинг: 213 НеутралноПодобни писания не бяха ли модерни преди 20 години? Иначе поредната корейска пласмасария, която губи 50% от цената си в момента в който я изкараш от магазина.
Да не говорим че другаря Пеевски е вносител
Athanatos
Рейтинг: 1386 НеутралноПочти всички "нововъведения" ги има и моята кола от 2004 година. Поредният корейски боклук.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .biolakotka
Рейтинг: 224 НеутралноКорейски имитации, като видят нещо хубаво го имитират
Sabbath
Рейтинг: 1079 РазстроеноЗаглавието е подвеждащо-очаквах,да видя някоя огромна черна лимузина,пък то поредната сапунерка,на която дори и треторазреден мафиот не би се качил.
penetrating
Рейтинг: 5346 НеутралноХундайю са кола, която се позиционира доста добре по моите впечатления от околконите. Само, че страничния профил и отзад ми напомнят много на БМВ 2хх, докато предната решетка ми напомня много на Ауди :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertVD
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#6] от "penetrating":
VDТочно казано. Само напомня на кола!
shisharko
Рейтинг: 415 НеутралноДизайна ми изглежда на copy & paste по малко от Пежо 308 и по малко от Алфа Жулиета-та отпреди години. Задницата пък е 'одрана' от последната генерация на VW. Нищо оригинално не виждам.
samurai11
Рейтинг: 483 НеутралноХюндай,наистина създава усещането за някаква еуфория.Евтини и хубави-да....но всъщност НЕ.Незнам как е в Европа,но в САЩ предлагат 10 години гаранция за автомобила-вероятно много малък процент ще кара този автомобил толкова години.Маркетингов трик.
Обикновено моделите на Хюндай са предната генерация на някой от германските и/или италиански автомобили.В техните конструкторски и дизайнерски бюра работят много европейци-окачването е немско,дизайна италиански,горивните помпи от Великобритания,финансирането(част от него от САЩ).Така че имаме един особен вид турлюгювеч.Очевидно че е отминало времето,когато в колите имаше поне малко престиж....Сега почти всичко е масова конфекция на пластмаса крепяща се с плюнка.Дори МБ и БМВ имат "отстъпление"...
thepirineagle
Рейтинг: 726 НеутралноДоста удобна за шофиране,сравнително комфортна и за пътниците. Единствено трудно набира на магистрала.
Не може да се сравнява с Голф обаче, освен в цената. Хюндай е доста по-евтин, мисля....
m_style
Рейтинг: 646 ВеселоОтпред Фокус, отзад VW, а по средата корейски кич! За смяна на накладки, сигурно ще се плаща като за S-класа и ще отнема един месец време! След като вече дори не са по-евтини, за какво му е на европееца да купува азиатски кооперативни измишльотини?
aa1830
Рейтинг: 274 НеутралноНахейтихте колата повечето дето сте тук разбирачи, макар че сигурно не сте се и качвали - сапунерка, имитация, трудно набирала, евтина, била с плюнка направена - а вие какво произведохте бе разбирачи, и какви колите карате - на 15 или 20 години? Айде малко респект към чуждия труд, по-малко хейт и повече конструктивни коментари!
Читател
Рейтинг: 257 НеутралноДо коментар [#12] от "aa1830":
Съгласен. :-) Поздравления за коментара, колега! :-)
pavur
Рейтинг: 1364 НеутралноХюндай е корейската дачия. тия не разбраха ,че не могат да правят коли. да си гледат корабостроенето и тежката индустрия.
hamiltonf
Рейтинг: 3973 Неутрално"Разходът на гориво по книжка е 4.1 л/100 км в смесен цикъл, а в рамките на теста беше 6.5 на сто, при шофиране основно по магистрала при поддържане на 140 км/ч."....
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Не е обективен посоченият тестови разход. Трябва да се посочи на колко км. е автомобила. Ако е под 500, или дори под 1000 км. разхода не може да се счита за реален, предвид изричното указание на производителя - след 1500, или 2000 км. да се прави реално засичане на разхода за гориво.
Tod
Рейтинг: 382 НеутралноДо коментар [#12] от "aa1830":
Пич, карам нов Сеат Леон... и както и да го погледна този Хюндай е просто компромис. За сериозните любители на Изтока-има две марки-хонда и тойота. Този и30 си е повтарям КОМПРОМИС! Само погледни динамиката и сравни от 100 до 0 и 0 до 100 със Сеат-а или Голф 7.. Разлика ОГРОМНА. Защото кореецът тежи с 100кг повече. А да не говорим, че отвътре е 5-6 години назад.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноНе е лошо Хюндайчето..., но корейското все още много си личи в него... Никаква приемственост в дизайна и нищо особено вътре. Скромен избор от двигатели. И не е много евтин.
Бивш tww09306483.Във Фолксваген, едва ли са много разтревожени...
penetrating
Рейтинг: 5346 НеутралноДо коментар [#7] от "VD":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТъжно е, че и спелчекера също не ги разпознава като име и ги преиначава много странно :)
historama
Рейтинг: 3545 НеутралноЖоре, защо не обясниш на местните отворковци някои дребни детайли ?
Напр. че Хюндай i30 и Киа Сийд (пък и някои други модели от двете марки) се произвеждат и продават само в Европа, конструирани са в Германия, Рюселхайм от германски инженери, че дизайнерът им е германец (ако не бъркам е бил и при Ауди), и май в двете марки корейско е само марките.
А иначе има прилика с много други автомобили от същия клас, май в скоро време ще ги различаваме само по формата на фаровете им.
Athanatos
Рейтинг: 1386 НеутралноВ грешка си.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
samurai11
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#12] от "aa1830":
За себе си мога да кажа че съм собственик на Mazda CX-5( 2016 година).Друго какво искаш да знаеш?Дори и тя има кусури...Мога да ти посоча че доминиращите марки по пътища на Япония са Lexus и Toyota.Тези марки са произведени в Япония и имат голяма разлика с тези ,оито са в САЩ и Европа.....Да критикуваш нещо не означава,си хейтър!!!В някой случаи е по добре да "караш"Сеат или Шкода!
VD
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#12] от "aa1830":
VDДали сме се качвали, или не, ти няма как да знаеш. А кое по-конструктивно от това, че те спасяваме да си я купиш, освен ако не си им служител де 😭.