"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

© Рено Нисан България



Три години след дебюта си "Нисан" Х-Trail се сдоби с нов 2-литров дизелов двигател. Новият мотор развива мощност 177 конски сили и има 380 Нм максимален въртящ момент. С новия агрегат "Нисан" Х-Trail вече може да предложи на клиентите си най-търсената у нас комбинация от дизелов двигател, автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите кола 4х4.


В случая автоматичната трансмисия е безстепенна вариаторна, която в "Нисан" наричат Xtronic CVT. Автоматичната трансмисия има 7 виртуални предавки, които могат да се сменят ръчно чрез селектора на централния тунел.

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

© Рено Нисан България


Новият 2-литров двигател може да се комбинира и с 6-степенна механична скоростна кутия, също с двойно задвижване. Системата 4х4 в "Нисан" Х-Trail се нарича All-Mode 4x4-i и дава възможност на водача да избира чрез въртящ се бутон на централния тунел един от три режима на работа.


При първия режим 2WD тягата се предава само към предните колела за максимална ефективност и за икономия на гориво. Този режим е подходящ за суха настилка, когато не е необходимо допълнително сцепление. В режим AUTO електрониката постоянно следи и регулира автоматично баланса на въртящият момент между предния и задния мост, осигурявайки най-доброто сцепление.

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

© Рено Нисан България


Режимът LOCK може да се включи при скорост до 40 км/ч, при което тягата от двигателя се разпределя поравно (50:50) между осите. Този режим е за движение извън пътя в кални коловози, в пресечени местности или при прекосяване на реки.




Благодарение на мощния 2-литров турбодизелов двигател и системата All-Mode 4x4-i, "Нисан" Х-Trail може да тегли прикачен товар с тегло до 2000 кг при модела с 6-степенна механична скоростна кутия и до 1650 кг при версията с автоматичната трансмисия CVT, което го превръща в подходящ за теглене на каравани и лодки.

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

С новия 2-литров турбодизелов двигател, в комбинация с автоматичната скоростна кутия и задвижването 4х4, "Нисан" Х-Trail е станал още по-атрактивен и се очаква да привлече нови клиенти. Новият мотор осигурява по-динамично ускорение както при потегляне от място, така и при изпреварване с ограничена видимост. Благодарение на големия въртящ момент, автоматичната трансмисия CVT се държи не като типична вариаторна кутия, а много наподобява на автоматик с хидравличен преобразувател.


Освен това автоматичната трансмисия осигурява голямо удобство при придвижване в града, където не се налага да се превключват предавки. С новия мотор "Нисан" Х-Trail не среща никакви затруднения и извън пътя, тъй като по-голямата тяга му помага по-лесно да се справи с препятствията.

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

Във външния вид на "Нисан" Х-Trail не са настъпили промени. Моделът предлага комфортен интериор за 5 или 7 пътници, като 7-местната версия има възможност за ползване на данъчен кредит. Новият двигател се предлага само в най-високото ниво на оборудване "Ултимейт", като с 4х4 и 6-степенна ръчна кутия цената е 69 680 лева, а версия с автоматична трансмисия и 4х4 е 72 380 лева.


Нивото "Ултимейт" включва богато серийно оборудване, като електрическа врата на багажника, електрически отварящ се панорамен покрив, кожена тапицерия с двоен шев, LED интериорно осветление и черна гланцова облицовка с метални акценти, подгряване на предните седалки и мултимедийна система със 7-инчов сензорен екран, която включва цифрово радио, Bluetooth и др. За сигурността на пътниците "Нисан" Х-Trail е оборудван с всеобхватна гама от модерни и интелигенти системи за безопасно управление, сред които система от 4 камери за по-лесно маневриране и паркиране.

"Нисан" Х-Trail получи 2-литров турбодизел

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Най-после, на чудесния иначе модел, да поставят подобаващ двигател.

  2. 2 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Хубава стъпка, понеже стария модел си го превъзхождаше на 80%...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  3. 3 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Мазна платена публикация ?
    Харесвам марката ама определено дневник не е място за ревюта на автомобили или ще се преоринетират ?

    Дела трябват, а не думи.
  4. 4 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 917 Весело

    За ренде 70 бона....не благодаря....

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  5. 5 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#1] от "roum":

    ...и да го осерат с това CVT.

  6. 6 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Аман от селски номера -новия двигател в последното ниво на оборудване?!?
    Даваш 35 хил евро за да си вземеш по-добрия двигател!
    За тая цена има далеч по-добри автомобили в тоя клас! Много за големци се взеха от Нисан, а то да беше само двигателя в последното ниво на оборудване...

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6051 Неутрално

    Популярен модел...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 581 Весело

    Въри го, печи го-Рено'то си е Рено!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  9. 9 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тоя нисан сигурна пак е с електрониката на Рендак.Какъвто и двигател да му боцнат като мине през оня гьол на снимката сигурно паркотроника ще дава на късо, а борд компютъра ще мига на спукана гума, и други дилеми предполагам.....

  10. 10 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 662 Неутрално

    ...Минутка за реклама...

    Автомобилната журналистика в България е на светлинни години от колегите си в Германия и Великобритания.

    Докато всяко ревю на нов автомобил е като излязло от маркетинг екипа на съответния производител, четенето на подобни материали е абсолютно безполезно.

    Между другото същите опции - 2WD, AUTO и LOCK се предлагат от Рено-Нисан и в много по-евтиния Дъстър. Явно X-trail е същото л..но, но в друг целофан и с малко по-голям двигател.

  11. 11 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 355 Неутрално

    Двигателят не е нов, новото е, че Рено-Нисан вземат леко да се усещат, че не можеш да караш само на двигатели 1.6. Сега M9R ще го има и за Koleos и взеха, че го сложиха и на X-Trail. Дори за Renault Talisman и Espace V го няма, засега.

  12. 12 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3383 Разстроено

    Нищо общо със здравината на Терано и Патрол.

    Еретик
  13. 13 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Хубава е колата, но статията си е рекламна, а и не виждам много хора в България, които могат да платят 70 хиляди лева за кола.

  14. 14 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 917 Весело

    За почти същите кинти ще си вземеш рав4 хибрид..няма какво да коментирам добре че инфинити го правят в щатите че и него ще развалят

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK