Най-eкстремният "Ягуар" ще има мощност 600 конски сили (видео)

Най-eкстремният "Ягуар" ще има мощност 600 конски сили (видео)

© Ягуар Ленд Роувър



Звеното за специални автомобили в "Ягуар Ленд Роувър" "Спешъл вийкълс оперейшънс (Special Vehicle Operations или SVO) приключва работа по най-мощния, пъргав и екстремен "Ягуар", създаван до сега. Колата за сега носи името XE SV Project 8 и ще дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд на 28 юни.


Прототипът на спортния седан е с мощност 600 к.с. Колата използва петлитров V8 двигател с компресор. От колата ще бъдат пуснати неповече от 300 автомобила.


Пълните спецификации на автомобила ще бъдат обявени с наближаването на датата на официалната премиера.

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 792 Любопитно

    Може би съм стар човек, на всеки следващ модел на фирмата ми харесва все по-малко... Сравнаете този с Jaguar XJ220 от 1992 г, например...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Хубаво, ама кой ще му плаща данъците на това !!! и защо ??? Пускайте ги по-малко коне, пък после кой колкото иска.

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5843 Неутрално

    Да го направят 1200 и да мислим за формула 1

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Не е проблем да се направи супер мощна кола, а да се конструира така, че да е управляема при подобни мощности. А не знам индийските собственици и конструктори на Ягуар Ленд Роувър да имат много опит в това...

  5. 5 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Не е проблем да се направи супер мощна кола, а да се конструира така, че да е управляема при подобни мощности. А не знам индийските собственици и конструктори на Ягуар Ленд Роувър да имат много опит в това...
    —цитат от коментар 4 на cristo_n


    Собствениците или конструкторите и дизайнерите разработват автомобилите??? Някои компании имат хиляди собственици-акционери. Събират се в някоя голяма зала за няколко години и разработват.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  6. 6 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#1] от "Nil satis nisi optimum":

    Jaguar XJ220 е супер автомобил - най-бързият за времето си. Ако погледнете в профил - половината кола е заета от двигателя. Такива произведения на изкуството се правят много рядко и може би така е добре.

  7. 7 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Не повече от 300 коли....

    Сещам се за ония виц:

    Един до друг спират Трабант и Ягуар.
    Собственикът на Трабанта:

    - Как е , върви ли добре?
    - Ами върви, да!
    - Щот гледам, че не се продават много...

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  8. 8 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 792 Любопитно

    До коментар [#6] от "irons":

    Все пак сравнявам с автомобил, от който ще бъдат произведени не повече от 300 бройки, нали?

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  9. 9 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#4] от "cristo_n":

    Индийските собственици са най-доброто, което можеше да се случи на Ягуар. Ратан Тата е по-британец от много британски мениджъри и собственици, които само спекулират, разпарчадосват и разсипват компании (пример - Роувър Груп, която беше идиотски източена през фирми за недвижими имоти). Освен това, Тата е огромен конгломерат с огромни (за автомобилния бизнес) възможности за финансиране.

    Относно опита - погледнете историята на Ягуар :-)

  10. 10 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#6] от "irons":

    И още нещо - карал съм малко Jaguar XJ6 от началото на 90-те годии и Jaguar от около 2008 г, нещо като X350 (За съжаление и двата не бяха мои :-( ). Разликата е огромна...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK