<a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/05/05/2966276_vnimatelni_promeni_i_8-stepenen_avtomatik_za_pejo_308/" target="_blank">Както "Дневник" вече писа</a>, след над 760 000 продажби "Пежо" 308 мина през фейслифт. След първата, доста постна информация за новостите, от компанията дадоха и повече данни и снимки, които представяме днес.<br /><br />Една от новостите е, че задните светлини, с леко променена графика, вече светят постоянно.

© Пежо

увеличи
, 7424

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4201 Весело

    Какви са тези ключове през 2017 г.!? Старт-стоп с-ма, не са ли я чували...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4102 Разстроено

    най-средна френска кола...без душа!Поредната пласмасарка която не впечатлява с нищо.И 301 и 208 и 308 са просто пълнеж.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  3. 3 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 608 Весело

    Версията GT със 180 к.с. Френски хумор.

  4. 4 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf1":

    И аз не съм чувал за Старт-стоп система. Какво е туй?

  5. 5 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 350 Неутрално
  6. 6 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Много хубава и стилна кола, и от вътре и отвън.



  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5945 Неутрално

    Не знам защо, но не ми харесва ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Дневник, като гледам снимките си мисля, че фотографа ви е правил снимки направо на рекламната брошура на автомобила.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Добре ще е да се сложи забележка, че тази рубрика е таргетирана за хора с интереси за нови автомобили, а не за "нов внос" стари автомобили.

  10. 10 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Какви са тези ключове през 2017 г.!? Старт-стоп с-ма, не са ли я чували...
    —цитат от коментар 1 на hamiltonf1


    Старт-стоп с-ма:
    Вдига цената на автомобила.
    Акумулатор(по-специален) с цена 400-500 лева!
    Десетки пъти(най-малко) по голямо износване на стартера! Цена - трудно за определяне.
    Срещу това поличаваш 2-3-4-5 % икономия САМО при градско, 50-60 стотинки на 100 километра. Замърсяването се сваля със същия минимален ефект, колкото икономията.
    Такава система може да е оправдана, ако цял ден караш в голям град с много светофари и. Примерно такси.
    На мен такава не ми трябва.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  11. 11 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 348 Неутрално

    Хубава кола, ама френска! Сърбите имат един виц за мачката, елхичката и пи....реното!

  12. 12 Профил на mekarshalev
    mekarshalev
    Рейтинг: 451 Разстроено

    абе едно време пежото беше символ на красив дизайн, ама сега са гола вода. тоя афтамабил изглежда доста зле, никаква душа няма в него...

  13. 13 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Конфекция! Да си купиш нов такъв автомобил показваш само едно, че не ти пука каква каручка караш. Ако ще е така, много по-евтино е да си вземеш Лада или Дачия.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4201 Весело

    До коментар [#10] от "quatro_4x3":

    Преди икономии и замърсяване, първо - всичко е направено за удобство. Ти ще бъркаш в джоба, ще вадиш ключ, ще го вкараш, ще завърташ и си готов. А всичко това се заменя с едно натискате на копчето. Отделно, системата дали ще се изключи на светофар се контролира от педала на спирачката: ако искаш изкл., натискаш по-силно, ако ли не - натискаш леко...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.