Шофьорите, на които им предстои пътуване от или към Варна, Шумен, Разград, Търговище, Ловеч, Габрово, Плевен, Велико Търново могат да ползват автомагистрала "Тракия"
Значи при разстояние от 222 км обходния път е 345 км + преминаване през някой от проходите по стара планина. Не знам ззщо северна България е така изостанала да се чуди човек просто. И да не забравите да споменете на хората там че трябва да се вдигнат цените на винетките защото много магистрали са построени.
Това с двете ленти в натоварената посока е най-долна лъжа, която всички медии вече месеци наред повтарят като папагали. Никой не си играе да мести конуси и знаци. Има си по една лента във всяка посока през цялото време, а в средната лента са конусите и знаците.
То е нарочно. Като задръстят проходите, ще почнем да говорим за тунел под Шипка "щото трафика да се отпуши". Е, поне за едни пари около проекта... ;) А, да, и ще се поразбие настилката из проходите (високи температури + тежки камиони), та да има поръчки за кърпене... От друга страна, от към железницата се чува оглушителна тишина и никакви мераци за бърз превоз на тирове през планината (хем нацвъкаха тук-там едни интермодални терминали с рампи за качване на тирове върху вагони), за да не висят из проходите, да не правят тапи с ниска скорост и да не мачкат ламарини и хора, ама то... така е по балкански.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Шумът около ремонта на все още магистралата в проект, наречена "Хемус" (вече имаме не само ремонт на новооткритите магистрали, но и на тия в проект), тишината около БДЖ вече е оглушителна. Сигурно е въпрос на 2-3 години да закрием и Баронхиршовата отсечка (Варна-Русе)
Може и да е мит,но на магистралите по света се строели специални отсечки на които могат да кацат и излитат изтребители по време на война. Такава имало между Девня и Варна.
"Причината е ремонт на селскостопански подлез в района"Март, април, май - можеше отдавна да е приключил този ремонт, ако е започнат навреме - слаба организация, както винаги
Защо да е мит? Преди Пловдив имаше такава отсечка без мантинели, но с пловдивското летище отпадна нуждата от нея; имаше и между Дупница и Благоевград. Това са само две подобни отсечки, за които аз се сещам, възможно е да е имало и други.
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
Алтернативни летища се наричат. Освен Девин-Варна такава отсечка има и преди Пловдив по "Тракия", както и по пътя за Благоевград / между разклона за Усойка и с. Джерман/. Със сигурност и по другите пътни артерии има такива места.
Вместо да се говори за ударното построяване на липсващата част от магистралата, те дават съвет да се ползват обходи. То така или иначе голяма част от хората в Добрич, Варна и Шумен ползват Тракия, за да стигнат до София
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lala land
Рейтинг: 225 НеутралноХайде приключвайте ремонтите, че сезонът започна!
нека да е весело!EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноОт 1992 година пътувам редовно по тази магистрала. Никога за тези 25 години не е работила изцяло.
The best way to predict the future is to invent it.Рол
Рейтинг: 546 НеутралноЗащо наричате това нещо магистрала?
P.S.
Рейтинг: 442 Неутрално.. и освен това от година на година е все по-зле.. няма такова подскачане..
telqk
Рейтинг: 446 НеутралноПартизанската унучка Ви го обясни - винетката требе да е минимум 150лв и нещата ще се опраят! Бервайте й!
hmmmmm
Рейтинг: 230 НеутралноШофьорите, на които им предстои пътуване от или към Варна, Шумен, Разград, Търговище, Ловеч, Габрово, Плевен, Велико Търново могат да ползват автомагистрала "Тракия"
Значи при разстояние от 222 км обходния път е 345 км + преминаване през някой от проходите по стара планина. Не знам ззщо северна България е така изостанала да се чуди човек просто. И да не забравите да споменете на хората там че трябва да се вдигнат цените на винетките защото много магистрали са построени.
uq
Рейтинг: 2021 НеутралноПа не е лош съвет кво? Сичкьи тирове през дефилето и през Петрохан! Ама Ооооу Лиляно, има ли некой там горе?
Владимир Великов
Рейтинг: 564 ГневноТова с двете ленти в натоварената посока е най-долна лъжа, която всички медии вече месеци наред повтарят като папагали. Никой не си играе да мести конуси и знаци. Има си по една лента във всяка посока през цялото време, а в средната лента са конусите и знаците.
gost22
Рейтинг: 2027 ВеселоТо е нарочно. Като задръстят проходите, ще почнем да говорим за тунел под Шипка "щото трафика да се отпуши". Е, поне за едни пари около проекта... ;)
А, да, и ще се поразбие настилката из проходите (високи температури + тежки камиони), та да има поръчки за кърпене...
От друга страна, от към железницата се чува оглушителна тишина и никакви мераци за бърз превоз на тирове през планината (хем нацвъкаха тук-там едни интермодални терминали с рампи за качване на тирове върху вагони), за да не висят из проходите, да не правят тапи с ниска скорост и да не мачкат ламарини и хора, ама то... така е по балкански. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
historama
Рейтинг: 660 НеутралноШумът около ремонта на все още магистралата в проект, наречена "Хемус" (вече имаме не само ремонт на новооткритите магистрали, но и на тия в проект), тишината около БДЖ вече е оглушителна. Сигурно е въпрос на 2-3 години да закрием и Баронхиршовата отсечка (Варна-Русе)
neut
Рейтинг: 497 Неутрално"Причината е ремонт на селскостопански подлез в района"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restМарт, април, май - можеше отдавна да е приключил този ремонт, ако е започнат навреме - слаба организация, както винаги
deaf
Рейтинг: 2769 НеутралноМоже и да е мит,но на магистралите по света се строели специални отсечки на които могат да кацат и излитат изтребители по време на война. Такава имало между Девня и Варна.
historama
Рейтинг: 660 Неутралнонапротив, така се вдига повече шум, и много повече средства ще се усвоят (присвоят)
baba_zozolana
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "deaf":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Защо да е мит? Преди Пловдив имаше такава отсечка без мантинели, но с пловдивското летище отпадна нуждата от нея; имаше и между Дупница и Благоевград. Това са само две подобни отсечки, за които аз се сещам, възможно е да е имало и други.
shakez
Рейтинг: 445 НеутралноДо коментар [#12] от "deaf":
Алтернативни летища се наричат. Освен Девин-Варна такава отсечка има и преди Пловдив по "Тракия", както и по пътя за Благоевград / между разклона за Усойка и с. Джерман/. Със сигурност и по другите пътни артерии има такива места.
Tulup_123
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#12] от "deaf":
И на Пловдив имаше, и на Ботевград още има (е, този е ползван от Бай Тошо да се прибира със самолет до Правец според легендата)
galapagas
Рейтинг: 1251 НеутралноЕдна година не могат да ремонтират два тунела. То бива некадърност, но тази надминава всякакви мислими граници.
джендър NATO generals
Рейтинг: 1000 ВеселоВсе повече места в България стават "места с потенциал"!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токprimerno
Рейтинг: 279 ГневноВместо да се говори за ударното построяване на липсващата част от магистралата, те дават съвет да се ползват обходи. То така или иначе голяма част от хората в Добрич, Варна и Шумен ползват Тракия, за да стигнат до София