Ново място на "Хемус" с потенциал за задръствания

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lala land
    lala land
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Хайде приключвайте ремонтите, че сезонът започна!

    нека да е весело!
  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 660 Неутрално

    От 1992 година пътувам редовно по тази магистрала. Никога за тези 25 години не е работила изцяло.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Защо наричате това нещо магистрала?

  4. 4 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 442 Неутрално

    От 1992 година пътувам редовно по тази магистрала. Никога за тези 25 години не е работила изцяло.
    —цитат от коментар 2 на EU defender


    .. и освен това от година на година е все по-зле.. няма такова подскачане..

  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Партизанската унучка Ви го обясни - винетката требе да е минимум 150лв и нещата ще се опраят! Бервайте й!

  6. 6 Профил на hmmmmm
    hmmmmm
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Шофьорите, на които им предстои пътуване от или към Варна, Шумен, Разград, Търговище, Ловеч, Габрово, Плевен, Велико Търново могат да ползват автомагистрала "Тракия"

    Значи при разстояние от 222 км обходния път е 345 км + преминаване през някой от проходите по стара планина. Не знам ззщо северна България е така изостанала да се чуди човек просто. И да не забравите да споменете на хората там че трябва да се вдигнат цените на винетките защото много магистрали са построени.

  7. 7 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    Па не е лош съвет кво? Сичкьи тирове през дефилето и през Петрохан! Ама Ооооу Лиляно, има ли некой там горе?

  8. 8 Профил на Владимир Великов
    Владимир Великов
    Рейтинг: 564 Гневно

    Това с двете ленти в натоварената посока е най-долна лъжа, която всички медии вече месеци наред повтарят като папагали. Никой не си играе да мести конуси и знаци. Има си по една лента във всяка посока през цялото време, а в средната лента са конусите и знаците.

  9. 9 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2027 Весело

    Па не е лош съвет кво? Сичкьи тирове през дефилето и през Петрохан! Ама Ооооу Лиляно, има ли некой там горе?
    —цитат от коментар 7 на uq


    То е нарочно. Като задръстят проходите, ще почнем да говорим за тунел под Шипка "щото трафика да се отпуши". Е, поне за едни пари около проекта... ;)
    А, да, и ще се поразбие настилката из проходите (високи температури + тежки камиони), та да има поръчки за кърпене...
    От друга страна, от към железницата се чува оглушителна тишина и никакви мераци за бърз превоз на тирове през планината (хем нацвъкаха тук-там едни интермодални терминали с рампи за качване на тирове върху вагони), за да не висят из проходите, да не правят тапи с ниска скорост и да не мачкат ламарини и хора, ама то... така е по балкански.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Шумът около ремонта на все още магистралата в проект, наречена "Хемус" (вече имаме не само ремонт на новооткритите магистрали, но и на тия в проект), тишината около БДЖ вече е оглушителна. Сигурно е въпрос на 2-3 години да закрием и Баронхиршовата отсечка (Варна-Русе)

  11. 11 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 497 Неутрално

    "Причината е ремонт на селскостопански подлез в района"

    Март, април, май - можеше отдавна да е приключил този ремонт, ако е започнат навреме - слаба организация, както винаги

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    Може и да е мит,но на магистралите по света се строели специални отсечки на които могат да кацат и излитат изтребители по време на война. Такава имало между Девня и Варна.

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 660 Неутрално

    "Причината е ремонт на селскостопански подлез в района"Март, април, май - можеше отдавна да е приключил този ремонт, ако е започнат навреме - слаба организация, както винаги
    —цитат от коментар 11 на neut


    напротив, така се вдига повече шум, и много повече средства ще се усвоят (присвоят)

  14. 14 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 768 Любопитно

    До коментар [#12] от "deaf":

    Защо да е мит? Преди Пловдив имаше такава отсечка без мантинели, но с пловдивското летище отпадна нуждата от нея; имаше и между Дупница и Благоевград. Това са само две подобни отсечки, за които аз се сещам, възможно е да е имало и други.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  15. 15 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#12] от "deaf":

    Алтернативни летища се наричат. Освен Девин-Варна такава отсечка има и преди Пловдив по "Тракия", както и по пътя за Благоевград / между разклона за Усойка и с. Джерман/. Със сигурност и по другите пътни артерии има такива места.

  16. 16 Профил на Tulup_123
    Tulup_123
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#12] от "deaf":

    И на Пловдив имаше, и на Ботевград още има (е, този е ползван от Бай Тошо да се прибира със самолет до Правец според легендата)

  17. 17 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    Една година не могат да ремонтират два тунела. То бива некадърност, но тази надминава всякакви мислими граници.

  18. 18 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1000 Весело

    Все повече места в България стават "места с потенциал"!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  19. 19 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 279 Гневно

    Вместо да се говори за ударното построяване на липсващата част от магистралата, те дават съвет да се ползват обходи. То така или иначе голяма част от хората в Добрич, Варна и Шумен ползват Тракия, за да стигнат до София





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK