С 14 милиона продажби в цял свят към днешна дата "Фолксваген Поло" e най-популярният компактен автомобил. Новото шесто поколение, показано в края на миналата седмица, предлага екстри от по-високите класове.<br /><br />В сравнение с предшественика, новата кола е с 8 см по-дълга (до 4.05 метра), с почти 7 см по-широка (вече 1.75 м), като височината остава същата 1.45 м.

© Фолксваген

увеличи
, 12166
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2068 Неутрално
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    351 литра обем на багажника, ... !!! Опааа, ... Агопеее лЕгай по корем биволе фърчат.

  3. 3 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    Разликата между Полото и Голфа става все по-малка, но дано не става така и с цената. Когато навремето Хитлер е заповядал на Ф. Порше да започне производството на Фолксваген, основната заръка е била колата да бъде с най-ниска за времето си цена!!
    Да бъде най-евтината масова кола!!!!

  4. 4 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    GTI c 200 koня ?!
    Защо не и 400?

    I Want To Believe
  5. 5 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Полото стана по-голямо от Голфа от първите 2 поколения и се изравни по размери с Голф 3.

  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5593 Весело

    Щом само променят, не им е чиста работата... Вижте Лада "петица" - не е мръднала от 80-те години до днес!
    Совершенство не требует изменений...
    http://smeh.name/wp-content/uploads/2012/12/Совершенство-не-требует-изменений.jpg

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#5] от "Virgin":

    За съжаление е някаква извратена тенденция това уголемяване на моделите, и за да запълнят липсващата ниша изкараха Лупо и ЪП! Ама все са си същите колзети. Не мога аз да седна в кола и да съм все едно на бръснарски стол! :)

    Дела трябват, а не думи.
  8. 8 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 666 Разстроено

    с технологии от "Голф" да се чете "със софтуер за мамене на уредите за измерваме на вредните газове"

    аман от немски дизели!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  9. 9 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 377 Неутрално

    Много добра и стилна кола според мен. За нашите градски условия и за млади хора е перфектна. Само че цените на ФВ обикновено са им малко високи

  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Ако пуснат версия 4х4 на 200 коня ще изтрепат конкуренцията.

  11. 11 Профил на iceto_
    iceto_
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#5] от "Virgin":

    и от голф 3 е по-голям

  12. 12 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 583 Неутрално

    351 литра обем на багажника, ... !!! Опааа, ... Агопеее лЕгай по корем биволе фърчат.
    —цитат от коментар 2 на 442


    На мене хладилника ми е толкова, пак немски де!
    Факт е, че всички авто производители увеличават размерите на моделите си с всяка нова модификация. Целта е психологически ефект - когато си свикнал с определено ниво на комфорт, за да ти хареса по-новата модификация, тя трябва да е по-комфортна (по-голям размер, повече джаджи) от предишната, иначе клиента остава разочарован. Така Пасата стана Файтон , Голф/Джета Пасат , Полото - Голф и на мястото на порасналите малки измислят нови мъници с нови имена.
    Голяма изнена за мен беше , когато мерихме Форд Фокус комби с Пасат 2 - еднакви! А са съвсем различен клас автомобили на хартия, на практика вече не. Така е и с всички марки, модели и модификации..... без Ладата, щом работи - не се пипа!

  13. 13 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дедо Либен":

    Мисля, че Фолкс-ваген означава точно това - 'народна кола'. :)

    Полото е супер за градски автомобил.

  14. 14 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Проблемацията е, че като минава 4 метра вече не е толкова супер за градска кола :) Малко преувеличавам разбира се, но то астра седан е 4.60

  15. 15 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Хубава кола. Но над 4м... вече е в друг клас.

  16. 16 Профил на vucoff
    vucoff
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Става. Не ме впечатлява нещо кой знае колко.

  17. 17 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1163 Весело

    Усещам че този модел ще навлезе масово в Перник след 10 години.

  18. 18 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Колата е много добра. Казвам го от собствен опит - 4 години експлоатация на новозакупено Крос-Поло без абсолютно никакви проблеми, безупречна сглобка и висококачествен интериор. Двигател бензинов, 1.2 TSI 66Kw/90 HP, много еластичен. Градско 6-7 л /100 през лятото в зависимост от стила на каране, през зимата 7-8 л/100. Резервоар-45 л. Цена - справка Порше-БГ.

  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#3] от "Дедо Либен":

    Заръката е била по-скоро да е достъпна, не да е най-евтината. И след като все още фолксваген е най-продавната марка, явно е достъпна за достатъчно хора. Най-евтината кола в германия в момента е Дачия мисля, който иска може да си я купи. Фолксваген не е длъжен и никога не е бил длъжен да произвежда най-евтината кола. Имат в гамата си модела Up, който почва под 10 000 евро, и далеч не се продава толкова добре като голфа. Нито Дачия се продава чак толкова добре в западна европа, на фона на ниската си цена.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#19] от "DareDebil":

    Дачия Дъстър не беше ли най-продавания автомобил във Франция?
    Такава информация имам аз от колеги французи..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.