Новият флагман на "Опел" е вече в София

Новият флагман на "Опел" е вече в София

© Представителство на



Новото поколение на флагмана на "Опел" - "Инсигния", от тази седмица е в София. След най-впечатляващите новости в колата са матрични светодиодни светлини, система за задвижване на четирите колела, с прехвърляне на въртящ момент между двете задни колела, ходова част с променливи характеристики, свръхмодерни системи за асистенция на водача и т.н.


При представянето на модела директорът на "Опел" за България Вихрен Горанчев припомни, че марката има дълга история в сегмента, която започва през 60-те и 70-те години на миналия век с "Капитен", "Адмирал" и "Дипломат". Предишното поколение на "Инсигния", лансирано през 2008 година, беше избран за автомобил на годината - 2009 за Европа, а година по-късно и на България, като намери почти 1 млн. купувачи в Европа.

Новият флагман на "Опел" е вече в София

© Представителство на


Аавтомобилът предлага свързаност от най-високо ниво, като мултимедийната система интегрира напълно свързания с нея смартфон. "Инсигния" се предлага със система за свързаност и услуги Opel OnStar.


Персоналният асистент предлага множество услуги - от автоматична реакция и помощ при катастрофа до асистенция при откраднат автомобил, като с новата "Инсигния" започва предлагането на още две нови услуги – резервиране на хотелска стая и търсене на място за паркиране.

Новият флагман на "Опел" е вече в София

© Представителство на


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5999 Неутрално

    И да си ходи сам в къщи, когато собственикът му се напие :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Много интересно докъде ще се развие "онстар" услугата, при положение че това е разработка на GM, която ги продаде на франсетата.

  3. 3 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1220 Разстроено

    още малко и франсетата ще ги разбият...както нисан примерно..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  4. 4 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Карал съм доста опели, харесва ми донякъде, че са сравнително евтини за това което предлагат, возията, че не е прекалено твърда и не са спортни коли макар, че имат и такива версии. Понякога ме шашкат с цени на компютри или датчици на сравнително нови коли малко след гаранция, но тук съм субективен.

    забавление и приключение
  5. 5 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    Форд произвежда коли в Гермния, за да не бъде Опел най-скапаната кола произвеждана там :-) !

  6. 6 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#1] от "penetrating":


    И да си ходи сам в къщи, когато собственикът му се напие :)
    —цитат от коментар 1 на penetrating


    Остава да сложат и някоя секс играчка . . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  7. 7 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2984 Неутрално
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 782 Неутрално

    То хубаво, а сподели ли са някакви цени, пък било то и ориентировъчни.

  9. 9 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Чудно защо момичетата до автомобила не се усмихват.

    preklara rara
  10. 10 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    В текста акцентът пада върху това кое превръща Инсигния в компютър. Защо остава кола не разбрахме.
    Размери? Двигатели? Цени? Интериор?

    Еретик
  11. 11 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    До коментар [#5] от "elevation04":

    Глупости. Само в България тази марка е странно подценявана , Може би щото селянина с колОлото преля в селянина с Голфа и след това от Голфо минаха на Ауди А3 . Това са иконите на гетото. Нещо като Кадилаците Ескалейд при неграта. Първата ми кола беше Форд, втората Ауди А4 ,сега карам Инсигния и мога да кажа ,че по нищо не отстъпва от същия клас Ауди , Фолксваген, БМВ и е много повече от европейския Форд. Като нива на оборудване и интериор някои от изброените са направо бедни. Просто у нас има много сноби нищо не прочели за тази фирма и никога не шофирали Опел

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  12. 12 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1220 Весело

    https://www.youtube.com/watch?v=HPgGyAp5Q68

    френска 'енженерна мисъл'

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  13. 13 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#11] от "Dr_Doolittle":

    Така е.

  14. 14 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 768 Любопитно

    То хубаво, а сподели ли са някакви цени, пък било то и ориентировъчни.
    —цитат от коментар 8 на deymus


    Има ги цените и си има много хубав конфигоратор.
    Започват от 22 хиляди евро , но реално става около 25 като си добавиш екстрите

  15. 15 Профил на niki_rst
    niki_rst
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#8] от "deymus":

    50 камъка ... като всичко подобно в класа.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK