Да се даде официална статистика колко от колите нямат катализатор. Реално са над 80 процента. Да накараш огромен брой хора да броят по 1000 лв за катализатор? Помислете пак.
Няма автомобил, който след известна експлоатация да има същите емисии, както когато е бил нов. Във всички случаи показателите се променят.
Тия само глупости мислят. Веднага - спиране, забрана.... Абе аланкоолу, праеилните мерки са съвсем други. Променете системата за данъците - нека да са съгласно евро нормите, които покриват автомобилите, и те да не могат да бъдат променяни. Т.е. Да не може ако караш кола евро 2, да можеш да й сложиш катализатор, и тя да стане Евро 3. Щото всички ще го правят фиктивно. Колкото по-ниско Евро има, толкова по-висок данък. И да не е изобщо по конските сили, а по отделяните вредни емисии по каталог. Това ще принуди много от хората да карат по-екологични коли. Свалил си катализатора - веднага минаваш в по-долна категория на Евро стандарта (т.е. Почваш да плащаш доста по-висок данък). Това е начина, а не със забрани.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
Така, така - първо наколенките, после вазелина - нататъка е ясно. А къде да се продават новите автомобили? Германия се задъхва няма пазар. Като не искате по лесния начин да си купувате нови автомобили с манипулирани данни, ще бъде по трудния.
Да накараш огромен брой хора да броят по 1000 лв за катализатор? Помислете пак. ------------ Лесно е. Данъка ти се умножава по 10 , оттам нататък сам си избираш какво да правиш. Преди две години механика в Диана чистосърдечно си призна,че с моите показания ще мине поне един приятел с трошляк. Независимо от инсталираните камери и всички проверки, които му правят. А на последния годишен преглед в друг сервиз дори не закачиха сондата за проверка на газовете.....
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
И да щтракате минуси факта е факт! А именно катафалката на банкянския бек (става въпрос за ретро мерцедеса в гаража с който оди да гласува за да не пооди пеша че е срамно) ще го спрете ли от движение?
Отвратен съм. Тези индивиди продължават да са изключително вредни и откровено нахални. За 5 пари истинска работа не са свършили, но идеите как да оберем гражданите извират отвсякъде. От 10 години само за глоби, забрани и заплахи слушаме. Как един път не направаих нещо полезно за улеснение на гражданите, за подобряване на техният живот. Примерно да затегнат контрола на харчене на обществени средства /което и най-големият проблем в държавата според мен/ и ефективността му ще подобри каèството на живот многократно. Вече има въведени толкова правила и забрани за спазване, че човек не знае откъде ще му дойде. Все по зле става.
Нено, личи си че си чел много книжки и че си скъсал връзката си с българската реалност! Опитай само да въведеш нови санкции и глоби и стой та гледай!!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нещо за кражбата на катализатори да кажете, господа управляващи? Осъдени, това онова? Или идеята е хората да си слагат катализатори, а едни други хора да им ги крадат?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ами точно на тази инициатива пък идеята е не да ни оберат, а да дишаме по-чист въздух. В София не се живее вече, децата гледаме поне ваканциите да ги пратим извън града, ама септември се връщат и пак в пушилката, защото Андрешко нямал пари за катализатор? Не само глоби, ами и направо забрани за движение в града на автомобили без Евро-Еди-Колко-си. В Германия и Франция в много градове трябва Евро 5 или 6 за да караш в града. Тук хайде да кажем понеже сме по-изостанали, поне Евро-3 да е нужно за да се движи колата ти в София. Също и автобуса или камиона, разбира се. Който има стара кола - лошо няма, не е забранено, да си я кара извън Околовръстното. Оттам навътре да хваща метрото.
Стига с тези данъци! Заради тях хората напускат страната.
Крайно време е и таксите за автомобилите да се разделят по пера подобно на електроенергията. Например:
Данък - оценяващ себестойостта на автомобила Екологичност - оценяващ замърсяването
Към него можем да се добави и опция за купуване/продаване квоти за вредни емисии. Например: 1. караш трошка евро 2, но отглеждаш 5 декара акациева гора с която неутрализираш замърсяването. 2. отглеждаш 50 декара иглолистна гора и продаваш квотите на хората с трошките
Така ще има и полза за хората притежаващи гори и няма да се стремят по всякакъв начин да ги изсекат и да продадат дървения материал.
М-да-а-а-а...! Както и някои други по-горе и аз пак да попитам, какво се прави с масовите кражби на катализатори...?!! Аз се простих с моя, малко преди Новата година. Съответно си минах ГТП, без никакъв проблем. От официалния вносител ми обявиха 2600 лева цена за нов катализатор! Питам се, дали да си карам без катализатор и без тревоги, че ще ми го откраднат или да си търся нов?! Естествено 2600 лева няма да дам, защото в английския И-бей има оферти за около 300 паунда... Другото, което никой не казва е, че няма как с нашите калпави горива, колите ни да покриват еко нормите, каквито щат катализатори да им слагат! Просто с калпаво гориво, няма как да се случи...!
Трябва да има проверки по пътищата и от засада. Снимат и спират, снимат и проверяват, плащаш. След това всеки любопитен гражданин може да гледа албуми с клипове.
Това са абсолютни глупости - с наше гориво пробвахме две чисто нови коли - дизел и бензин. И двете си покриват евро 6 по емисии. Тестовете ги правиха в Германия.
Горивата ни са горе долу в нормите. В долната част като качество, но покриват нормите.
Та се питам в коя паралелна вселена на някое тъпо копеле му е хрумнало, че въглеродният двуокис....диоксид по новговор е безвреден. Това не можах да схвана.
Та парниковият ефект е точно от него бе да го е.. CO2.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
...................защото в много от пунктовете няма нужното оборудване. В същото време на техническите прегледи, където задълижително има подобна проверка..............
Задължително има, пък в много от тях нямало оборудване?????????? Ко става бе-е-е-е-е???????
Как се получава лиценз за преглед знаете ли?
Няма да дам жокер.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
Питай си го, ама що занимаваш форума с глупостите си. Като има тема за замърсяване на въздуха надувай главите на всички, че само комунисти могат да оправят проблема в София. Те наистина могат. Спира да има коли и готово. Това беше работещо при соца.
Става въпрос за СО2-то. Въглеродният двуокис....диоксид по тяхному.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
До коментар [#23] от "EU defender": Няма да слагаш катализатор - сменяш двигателя или нов автомобил вече не дизелов. Никой не те кара да караш дизелов автомобил важното е да си го купиш!
...Другото, което никой не казва е, че няма как с нашите калпави горива, колите ни да покриват еко нормите, каквито щат катализатори да им слагат! Просто с калпаво гориво, няма как да се случи...!
Пак по грешния начин. Вместо да стимулират хората да си купуват нови коли, те ще тормозят тия със старите. Първо едното, след това другото. Осигури възможност на почти всеки да си купи нова кола, пък после налагай драконовски санкции.
прическата вече е въведена- виж томето цецко и бочко. Иронията е, че златото и платината , които са съставна част на катализаторите се добиват в България, но се изнасят без пари и после ни ги внасят като катализатори по дебелите тарифи като за балъци. До коментар [#30] от "tww09306483":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Иронията е, че златото и платината , които са съставна част на катализаторите се добиват в България, но се изнасят без пари и после ни ги внасят като катализатори по дебелите тарифи като за балъци.До коментар [#30] от "tww09306483":
Хубава идея, ама нашего брата финансово не е дорасъл да си купува нови автомобили или да си слага катализаторчета. Натиснете така наречените "бизнесмени" да вдигнат доходите на хората господа политици и после те сами ще си закупят по-сносни автомобилчета. А мегдан за вдигане на заплатите има, след като чужденци от богати държави посещаващи България се впечатляват от автомобилните паркове пред някои заведения и хотели, и от къщите покрай черноморието. С наредби, разпоредби, и правителствени решения това няма как да стане. В България така и не се научиха че ако искаш нещо да стане, трябва финансово да стимулираш!
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Всекой си е отговорен за дохода. Не можеш да караш бизнесмена да вдига доходи. А който не може да си позволи технически изправен автомобил, да не ползва такъв. Толкова е просто. Има сума си инициативи и платформи за споделена собственост на автомобили. Ай-наздраве!
Крайно време е - изтровихме се от тия смърдящи баракуди. Само че съм крайно скептичен това да стане реалност. Дори и да се приеме закон няма кой да го прилага. Нашите хора от имунната система мислят само за заплати, доволствия и привилегии. Докато тия търтеи не се изхвърлят от кошера никакъв мед няма да има за работещите. Включително и по чист въздух в градовете.
И ДПФ също. Пълно е с нови лачени дизели, отговарящи на Евро 69 по спецификация, чийто ДПФ са премахнати, за да харчат по-малко и да вървят повече и чадят като стара Чавдарка на баир.
Бе да не стане като с Кремиковци. Спряха го - ама пак е мръсно. При стар автомобилен парк, броят трябва силно да се редуцира и дъвката с катализаторите много скоро ще им залепне като поредната "пара у свирката". Понамалете данъците на новите, поувеличете на старите, по-голяма разлика между газ-бензин-дизел и т.н. Но с голямото струпване на хора в Сф и дивото строителство може да справят само управляващи, различни от герберите.
Подобни мерки, поне към момента, трудно могат да бъдат приложени, поради огромния процент застарял автопарк, масовите кражби на катализатори (с нулева наказуемост) и доста ниските доходи на повечето хора в България. Освен това, ако ще се прилагат, това няма как да е само за София. Обяснете го това на всички останали в провинцията дето изкарват месеца с по 500-600 лв. заплати. От къде пари за лизинг на нов автомобил?
Към днешна дата, всичко това по-скоро е в следствие на сериозен лобизъм в посока местните представителства на марките да си увеличат продажбите, използвайки раздвоената обществена позиция по темата :)
Драги съфорумници, за да спрем с пролетарските лозунги, бих искал да отбележа, че карането на автомобил не е гарантирано от Конституцията. ДА, всички прекомерно замърсяващи и неизправни бангии трябва да бъдат спрени от движение и НЕ, няма да бъдат, тъй като електората на най-големите партии се състои основно от хора, които карат коли на средна възраст 21 години. Те разбира се не са виновни, че не могат да си позволят нещо нормално, а друг бърз начин да се придвижваш от Софийските спални, освен метрото няма. Единственият начин положението да се промени е постепенното вдигане на данъците за замърсяване и обособяване на зони в центровете, където наистина се изисква еквивалент на поне Евро 5. Да се делим на имащи и нямащи е безмислено, защото гадостта я дишаме всички, а ако нямащите не идват навреме на работа, всички ще станем нямащи :-)
Нещо за кражбата на катализатори да кажете, господа управляващи? Осъдени, това онова?Или идеята е хората да си слагат катализатори, а едни други хора да им ги крадат?
Абсолютно правилен коментар. Моя катализатор беше откраднат. Подадох жалба в полицията, но резулатат нямаше. Цената на нов катализатор е 2500!!! лв. Кой човек ще сложи на кола на 10 години катализатор за 2500 лв., който може да бъде откраднат още на другия ден?
А ТЕЦ-овете на 'нашите хора', дали ще спират? А крадците на катализатори, дали ще затворят и осъдят? Ако им пукаше за екологията, то LPG е балансирано решение поне за бензиновите.
Нова Дачия е около 13 и нещо базов модел. На петгодишен лизинг са сто и нещо , с другите масрафи идва на двеста и нещо на месец. Ама ние може да сме гладни ,ама хляба го ритаме. Не става Дачия , няма звезда отпред...
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
71
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ето точно този начин на мислене ме накара преди години да напусна БГ. Всеки за себе си, нали така? Е още не сте дорасли да разберете че ще станем преспективна нация когато се превърнем от сбор от сървайвъри в сплотено общество. Както и да е, българските проблеми не са мои, родината ми е само едно романтично място където съм живял в младостта си.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Те тия дето се разкарват с колите на НСО не си плащат от джоба за катализаторите. "Управляващите" ще изпитат челен сблъсък с реалността...Явно си немат хабер за хала на българина..
ПЪРВО ТИЕ НЕДОБРИ ХОРА ДА СПРАТ ДА ОСИРАТ ОКОЛО СОФИЯ С РАЗТОВАРИЩА ЗА ЗЕМНА МАСА КОЯТО САМО ТЕ СИ ДНАЯТ ОТКЪДЕ СИ Я ИЗВОЗВАТ ДО ХЛЕБОЗАВОДА ДЕТО ХРАНИ ПОЛОВИН БЪЛГАРИЯ СА ОТВОРИЛИ ЕДНО НОВО ТАКОВА,ВТОРО ТОВА Е УДАР КЪМ МАЛОИМОТНИТЕ БЪЛГАРИ , В КАКВИТО НИ ОБЪРНАХА КРАДЛИВАТА ГРОБАРСКА ПАСМИНА,И ТРЕТО ,МНОГО МИ СЕ ИСКА ДА ГО ПРИЕМАТ ТОЯ ЗАКОН И ТО ВЕДНАГА , НЕМА ДА Я ПОМЕТЕМИ ИНАЧЕ ТАЯ СГАН
Хора, не се подавайте на първосигнални реакции. НИКОГА не е добре когато управляващите се пробват да ви въведат още правила, регулации, закони и подзаконови актчета, допълнителни данъци и такси.
Каруцата пак отпред... Замърсяват горивата, не автомобилите като такива. Аз, например, карам 99,99% на пропан-бутан (всъщност на бензин не карам изобщо, само паля на бензин). За какво й е на моята кола катализатор? Ей така, да си има? Да треперя някой да не ми го открадне? Да дадем бизнес на едни хорица?
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
И разни чиновничета-ратаи с кола нисък клас на изплащане цвилят от кеф, представят си милите едни празни улици по които да хвърчат с новите си кия и дачии към бизнес парка...
Точно за дизела и проблемите му с ФПЧ и недоизгарянето, отдавна има измислена точно такава система "газово". И то при градските автобуси, защото ефекта там ще е най-голям. Не се разви, защото хората прецениха, че така и така сменят автобусите, по-изгодно ще е при подмяната да ги поръчат с друг вид гориво. Но системата си я има. Сега, що искат да спират колите, а не да ги облагат прогресивно според замърсяването... Такава е схемата. Сега ни плаши лошото ченге, дето иска да бракува колата, а след месец, на сцената ще излезе доброто ченге, което великодушно ще ни разреши да я задържим, ама срещу солен данък. Класика в бранша. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
има едно огромно количество собственици на автомобили, които предпочитат да карат кола на 10 години висок клас с всички екстри, но стара и силно замърсяваща вместо да направят малко по_голямо усилие и да си купят нова среден клас Дачия, на изплащане, но с двигател отговарящ на нормите, който слдващите 7-8 години няюа да замърсява. тази група е огромна, автопарка и е без работещи катализатори, основно карат дизели с голяма кубатура и хвърлят чернилка на всеобшо осмотрение. те трябва да бъдат ударени първи. с данъци и глоби. това е средната класа, която търси висок западен стандарт в автомобила си, но ако законите и нормите важаха не би трябвало да може да ди го позволи. защото в момемта си го позволява за сметка на чистия въздух. зимата например ърябва да има рестрикции на номера всеки път когато скочат нивата на замърсяване и т.н...
Аз, законите съм си ги спазил! Купил съм си кола, която има(ше) катализатор и влиза(ше) в категория Евро 5! Пита се, какво прави държавата в лицето на полицията и на еко-министерството, за да се спре масовата, подчертавам масовата кражба на катализатори...?! Още повече, че Каско-то при всички застрахователи не покрива кражба на детайли...! Изненадващо, нали...??! Как всъщност фирмите изкупуват катализатори, които може да им занесе всеки и без никакви документи...?! Защо? Какво според теб е оправданието на държавните органи, които би трябвало да контролират тая работа?!! И, не знам кого и как тровя..., но като гледам какъв прахоляк е по улиците, които никой не е измел и измил от поне 20 години...! Пътищата и те...! Какво би трябвало да е оправданието на общините и отново държавните инстанции, които отговарят за тази работа...?!! А...?!!
Математиката май нещо не ти е силата. Та значи 13 000 делено на 60 ( толкова са месеците за 5 години ) излиза 216 лв. на месец. Това е чисто, при лизинг има оскъпяване. Няма как да излезе сто и нещо си на месец.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
В Сливен беше първото място за което бях чувал за метанови уредби на дизелови автобуси. Целия парк устиска между шест месеца и година. Явно нещо не е както трябва. То тате може , то и аз мога госпожо ,ама козата си сака пръч.
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Напротив, точно там е въпросът, ако искаш хората да консумират повече - вдигаш доходи, така е по цял свят. Сега обясни ми, човек от провинцията с 600 лв. заплатка, как да си позволи дачия на лизинг пък била тя и базов модел, след като ще трябва да се изръси поне 250 кинти на месец. Той трябва да спре да яде.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Прочетох коментарите и съм силно разочарован от мисловния капацитет, представен масово в мненията. Какво "увеличение на данъците" сънувате бе! Данъците върху автомобилите са данък върху притежанието. С какво данъкът върху притежанието на нещо си ще окаже позитивен ефект върху въздуха, след като замърсяването става не от притежание, а от ПОЛЗВАНЕ?
Значи притежавам печка на дърва/въглища - веднага данък върху печката! (Нищо, че тя за мен е единствено декоративен антикварен аксесоар.) Същото и с автомобилите - притежавам автомобил без катализатор, но за гориво ползвам пропан-бутан (така е) или метан. С какво поставянето на катализатор ще подобри положението? С нищо.
Виж, ако има повишен акциз за горивата, които замърсяват, това е вече друго. Бензин и особено дизел да станат скъпи, а който има катализатор, да получава право да си получи обратно платения акциз (или част от него). Също като ДДС. Ето това е работещо решение.
Сложно ли е? Не по-сложно от това, дето направиха данъкът за автомобил да се плаща само в общината. Не по-сложно от организацията по връщане на ДДС. Ще има ли измамници? Задължително. Както с ДДС-то. Но с кое не е така?
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
По горе съм писал че понеже съм се откъснал от българската действителност не съм вкарал в сметките първоначалната вноска. При мен това, що се отнася за масовите модели, го няма. За по-луксозни с екстри коли - не знам.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
urandom
Рейтинг: 430 НеутралноДа почнат да гонят и тия които са си модифицирали колите да са по шумни
pavelski
Рейтинг: 217 НеутралноДа се даде официална статистика колко от колите нямат катализатор. Реално са над 80 процента. Да накараш огромен брой хора да броят по 1000 лв за катализатор? Помислете пак.
neut
Рейтинг: 479 НеутралноМярката ще удари в джоба масовия български собственик на автомобил
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restAthanatos
Рейтинг: 1242 НеутралноНяма автомобил, който след известна експлоатация да има същите емисии, както когато е бил нов. Във всички случаи показателите се променят.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Тия само глупости мислят.
Веднага - спиране, забрана....
Абе аланкоолу, праеилните мерки са съвсем други.
Променете системата за данъците - нека да са съгласно евро нормите, които покриват автомобилите, и те да не могат да бъдат променяни. Т.е. Да не може ако караш кола евро 2, да можеш да й сложиш катализатор, и тя да стане Евро 3. Щото всички ще го правят фиктивно.
Колкото по-ниско Евро има, толкова по-висок данък. И да не е изобщо по конските сили, а по отделяните вредни емисии по каталог.
Това ще принуди много от хората да карат по-екологични коли. Свалил си катализатора - веднага минаваш в по-долна категория на Евро стандарта (т.е. Почваш да плащаш доста по-висок данък). Това е начина, а не със забрани.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 НеутралноА... най-после!Да видим колко реални "катафалки" ще извадят от движение?
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...penetrating
Рейтинг: 8391 НеутралноНеправилно е да се слагат дърва и въглища в един кюп. Едното е възобновяема енергия (примерно във вид на брикети или пелети) а другото - не!
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttelqk
Рейтинг: 429 НеутралноТака, така - първо наколенките, после вазелина - нататъка е ясно. А къде да се продават новите автомобили? Германия се задъхва няма пазар. Като не искате по лесния начин да си купувате нови автомобили с манипулирани данни, ще бъде по трудния.
Athanatos
Рейтинг: 1242 НеутралноА за тези - може ?!?
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .http://m.dnevnik.bg/zelen/2017/06/21/2993250_ekoministurut_poiska_otsrochka_ot_evropeiskiia_sujuz/
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#2] от "pavelski":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Да накараш огромен брой хора да броят по 1000 лв за катализатор? Помислете пак.
------------
Лесно е. Данъка ти се умножава по 10 , оттам нататък сам си избираш какво да правиш.
Преди две години механика в Диана чистосърдечно си призна,че с моите показания ще мине поне един приятел с трошляк. Независимо от инсталираните камери и всички проверки, които му правят.
А на последния годишен преглед в друг сервиз дори не закачиха сондата за проверка на газовете.....
EU defender
Рейтинг: 636 НеутралноПо-добре в джоба, отколкото всички нас в белите дробове. The best way to predict the future is to invent it.
globetrotter
Рейтинг: 471 НеутралноЧак спиране от движение - не, ама една забрана за движение в населени места с население над 10 хил. би ни се отрзила доста добре.
telqk
Рейтинг: 429 НеутралноИ да щтракате минуси факта е факт! А именно катафалката на банкянския бек (става въпрос за ретро мерцедеса в гаража с който оди да гласува за да не пооди пеша че е срамно) ще го спрете ли от движение?
primaxm
Рейтинг: 426 НеутралноОтвратен съм. Тези индивиди продължават да са изключително вредни и откровено нахални. За 5 пари истинска работа не са свършили, но идеите как да оберем гражданите извират отвсякъде. От 10 години само за глоби, забрани и заплахи слушаме. Как един път не направаих нещо полезно за улеснение на гражданите, за подобряване на техният живот. Примерно да затегнат контрола на харчене на обществени средства /което и най-големият проблем в държавата според мен/ и ефективността му ще подобри каèството на живот многократно. Вече има въведени толкова правила и забрани за спазване, че човек не знае откъде ще му дойде. Все по зле става.
БМЗ
Рейтинг: 1261 НеутралноТука Боко&Ко ще настъпят мотиката.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченПо-добре субсидирайте газовите уредби отколкото да се заигравате с катализаторите, щом толкова ви пука за екологията.
thenomad
Рейтинг: 374 НеутралноТо хубаво, ама аз като минавам преглед никой не ми следи изгорелите газове...Има правила, но те не се спазват.
gripen
Рейтинг: 742 НеутралноКато изключим Т. Дончев и хитрия сикаджия от Банкя за друг гербаджия с глава на раменете не се сещам.
За Европа: бяла, християнска и силна!Дедо Либен
Рейтинг: 1211 НеутралноНено, личи си че си чел много книжки и че си скъсал връзката си с българската реалност!
Опитай само да въведеш нови санкции и глоби и стой та гледай!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
БМЗ
Рейтинг: 1261 НеутралноНещо за кражбата на катализатори да кажете, господа управляващи? Осъдени, това онова?
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченИли идеята е хората да си слагат катализатори, а едни други хора да им ги крадат?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноИскам да питам умния нено как катализаторите борят фините прахови частици, какъвто е проблемът на замърсяването ???
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#19] от "БМЗ":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!както в "Хлапето" на Чарли Чаплин. Толкова им е акълът на калинките.
EU defender
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#14] от "БМЗ":
The best way to predict the future is to invent it.Комунде, на дизеляка как ще сложиш газова уредба? Точно дизеляците са проблем.
Камен
Рейтинг: 872 НеутралноАми точно на тази инициатива пък идеята е не да ни оберат, а да дишаме по-чист въздух. В София не се живее вече, децата гледаме поне ваканциите да ги пратим извън града, ама септември се връщат и пак в пушилката, защото Андрешко нямал пари за катализатор?
Не само глоби, ами и направо забрани за движение в града на автомобили без Евро-Еди-Колко-си. В Германия и Франция в много градове трябва Евро 5 или 6 за да караш в града. Тук хайде да кажем понеже сме по-изостанали, поне Евро-3 да е нужно за да се движи колата ти в София. Също и автобуса или камиона, разбира се.
Който има стара кола - лошо няма, не е забранено, да си я кара извън Околовръстното. Оттам навътре да хваща метрото.
Булаир
Рейтинг: 568 НеутралноХа дано, ама надали. ! И да го видя трудно ще го повярвам.
Иван K
Рейтинг: 2806 ВеселоДо коментар [#2] от "pavelski":
подпис" Да накараш огромен брой хора да броят по 1000 лв за катализатор?"
Прав си! Много по-лесно е да накараш огромен брой хора да дишат отровите. Тези, дишащите няма къде да мърдат.
kokoto2
Рейтинг: 470 НеутралноСтига с тези данъци! Заради тях хората напускат страната.
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝКрайно време е и таксите за автомобилите да се разделят по пера подобно на електроенергията. Например:
Данък - оценяващ себестойостта на автомобила
Екологичност - оценяващ замърсяването
Към него можем да се добави и опция за купуване/продаване квоти за вредни емисии. Например:
1. караш трошка евро 2, но отглеждаш 5 декара акациева гора с която неутрализираш замърсяването.
2. отглеждаш 50 декара иглолистна гора и продаваш квотите на хората с трошките
Така ще има и полза за хората притежаващи гори и няма да се стремят по всякакъв начин да ги изсекат и да продадат дървения материал.
stedim
Рейтинг: 1554 НеутралноАко това се въведе, циганите ще се напълнят с пари от крадени катализатори.
БМЗ
Рейтинг: 1261 НеутралноДо коментар [#23] от "EU defender":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченА с печките на твърдо гориво какво ще направиш? И тях ли ще забраниш?
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноМ-да-а-а-а...! Както и някои други по-горе и аз пак да попитам, какво се прави с масовите кражби на катализатори...?!!
Бивш tww09306483.Аз се простих с моя, малко преди Новата година. Съответно си минах ГТП, без никакъв проблем. От официалния вносител ми обявиха 2600 лева цена за нов катализатор! Питам се, дали да си карам без катализатор и без тревоги, че ще ми го откраднат или да си търся нов?! Естествено 2600 лева няма да дам, защото в английския И-бей има оферти за около 300 паунда...
Другото, което никой не казва е, че няма как с нашите калпави горива, колите ни да покриват еко нормите, каквито щат катализатори да им слагат! Просто с калпаво гориво, няма как да се случи...!
Иван K
Рейтинг: 2806 ВеселоДо коментар [#27] от "kokoto2":
подпис"Крайно време е и таксите за автомобилите да се разделят по пера подобно на електроенергията. Например:"
В коя страна живееш! Ако извадиш от музея един парен локомотиви за него ще си купиш удостоверение, че не пуши..
dokker
Рейтинг: 395 Неутрално"Екоминистърът апелира да се правят и проверки на пътя за нивата на отделяните вредни емисии"
Чудесно ! А връзката между скапано гориво и вредни като как ще я изясним на пътя ?
elevation04
Рейтинг: 583 ВеселоА нещо за качеството на горивата ? Лукойлският дизел е близо до леко корабно гориво :-) !
Иван K
Рейтинг: 2806 ВеселоТрябва да има проверки по пътищата и от засада. Снимат и спират, снимат и проверяват, плащаш. След това всеки любопитен гражданин може да гледа албуми с клипове.
подписSergio
Рейтинг: 217 НеутралноА дано, че аман от таратайки на по 30 години и отгоре!!! Шумни и мръсни ...
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#18] от "Росен (Путлер капут)":
Всъщност простотията за функцията на катализатора е творение на неграмотните журналисти.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#30] от "tww09306483":
Това са абсолютни глупости - с наше гориво пробвахме две чисто нови коли - дизел и бензин. И двете си покриват евро 6 по емисии. Тестовете ги правиха в Германия.
Горивата ни са горе долу в нормите. В долната част като качество, но покриват нормите.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#20] от "qwertqwert":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoДа ще внимавам вече.
Та се питам в коя паралелна вселена на някое тъпо копеле му е хрумнало, че въглеродният двуокис....диоксид по новговор е безвреден. Това не можах да схвана.
Та парниковият ефект е точно от него бе да го е.. CO2.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":
Катализаторите не, но ДПФ филтрите ги борят.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1316 НеутралноИ какво ще правят с колите на газ?
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoПропан бутан и метан.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1316 НеутралноА тая тъпотия някой разбира ли я?
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando...................защото в много от пунктовете няма нужното оборудване. В същото време на техническите прегледи, където задълижително има подобна проверка..............
Задължително има, пък в много от тях нямало оборудване??????????
Ко става бе-е-е-е-е???????
Как се получава лиценз за преглед знаете ли?
Няма да дам жокер.
Мария Янкова
Рейтинг: 766 НеутралноКога ще въведат купонната система, униформите и еднаквите прически?
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoПитай си го, ама що занимаваш форума с глупостите си.
Като има тема за замърсяване на въздуха надувай главите на всички, че само комунисти могат да оправят проблема в София. Те наистина могат. Спира да има коли и готово.
Това беше работещо при соца.
Става въпрос за СО2-то. Въглеродният двуокис....диоксид по тяхному.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#19] от "БМЗ":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoВсе е тя за кражбите. Катализатора, доколкото помня има живот ДВЕ години. После е все едно дали го има.
historama
Рейтинг: 636 НеутралноСтатията е пусната с цел проучване на общественото мнение. Надали ще се стигне до спиране от движение? Но до дублиране на общински данък МПС-защо не?
telqk
Рейтинг: 429 НеутралноДо коментар [#23] от "EU defender":
Няма да слагаш катализатор - сменяш двигателя или нов автомобил вече не дизелов. Никой не те кара да караш дизелов автомобил важното е да си го купиш!
Булаир
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#30] от "tww09306483":
Типично по нашенски - търсиш оправдание да не спазваш законите и правилата. В конкретния случай - оправдание да тровиш другите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#39] от "niakoi_si":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!представи си не ми казваш нищо ново. чета за катализаторите и питам умния нено. теб не те питам.
znayko84
Рейтинг: 544 НеутралноПак по грешния начин. Вместо да стимулират хората да си купуват нови коли, те ще тормозят тия със старите. Първо едното, след това другото. Осигури възможност на почти всеки да си купи нова кола, пък после налагай драконовски санкции.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#42] от "mara71":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!прическата вече е въведена- виж томето цецко и бочко.
Иронията е, че златото и платината , които са съставна част на катализаторите се добиват в България, но се изнасят без пари и после ни ги внасят като катализатори по дебелите тарифи като за балъци.
До коментар [#30] от "tww09306483":
Galileo
Рейтинг: 217 НеутралноВ България не се добива платина.В Европа най-големият износител на злато е русия.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноХубава идея, ама нашего брата финансово не е дорасъл да си купува нови автомобили или да си слага катализаторчета. Натиснете така наречените "бизнесмени" да вдигнат доходите на хората господа политици и после те сами ще си закупят по-сносни автомобилчета. А мегдан за вдигане на заплатите има, след като чужденци от богати държави посещаващи България се впечатляват от автомобилните паркове пред някои заведения и хотели, и от къщите покрай черноморието. С наредби, разпоредби, и правителствени решения това няма как да стане. В България така и не се научиха че ако искаш нещо да стане, трябва финансово да стимулираш!
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Фалит или Хиперинфлация изборът в Пирамидата
Рейтинг: 680 НеутралноКатализатор се краде по-лесно и бързо, отколкото стъклочистачка.
Очертава се добър бизнес за търговци, крадци и контролираща администрация.
tvr18355030
Рейтинг: 426 НеутралноНенов както не вярваше в глобалното затопляне, започна с големите шамари...
pump it!
Рейтинг: 217 НеутралноИ това намерение дошло в акъла на правителството, за да се опазва здравето на плебса?!
pump it!Егати правителството, егати наглите типове!
А на всичко отгоре няколко индивида тук се радват!
Абе...
bretschneider
Рейтинг: 493 НеутралноДо коментар [#52] от "tsyrvulan":
Всекой си е отговорен за дохода. Не можеш да караш бизнесмена да вдига доходи. А който не може да си позволи технически изправен автомобил, да не ползва такъв. Толкова е просто. Има сума си инициативи и платформи за споделена собственост на автомобили. Ай-наздраве!
dorn
Рейтинг: 1408 НеутралноКрайно време е - изтровихме се от тия смърдящи баракуди. Само че съм крайно скептичен това да стане реалност. Дори и да се приеме закон няма кой да го прилага. Нашите хора от имунната система мислят само за заплати, доволствия и привилегии. Докато тия търтеи не се изхвърлят от кошера никакъв мед няма да има за работещите. Включително и по чист въздух в градовете.
Moonshine
Рейтинг: 583 НеутралноИ ДПФ също. Пълно е с нови лачени дизели, отговарящи на Евро 69 по спецификация, чийто ДПФ са премахнати, за да харчат по-малко и да вървят повече и чадят като стара Чавдарка на баир.
calc
Рейтинг: 426 НеутралноБе да не стане като с Кремиковци. Спряха го - ама пак е мръсно. При стар автомобилен парк, броят трябва силно да се редуцира и дъвката с катализаторите много скоро ще им залепне като поредната "пара у свирката". Понамалете данъците на новите, поувеличете на старите, по-голяма разлика между газ-бензин-дизел и т.н. Но с голямото струпване на хора в Сф и дивото строителство може да справят само управляващи, различни от герберите.
onthefly
Рейтинг: 217 НеутралноПодобни мерки, поне към момента, трудно могат да бъдат приложени, поради огромния процент застарял автопарк, масовите кражби на катализатори (с нулева наказуемост) и доста ниските доходи на повечето хора в България. Освен това, ако ще се прилагат, това няма как да е само за София. Обяснете го това на всички останали в провинцията дето изкарват месеца с по 500-600 лв. заплати. От къде пари за лизинг на нов автомобил?
Към днешна дата, всичко това по-скоро е в следствие на сериозен лобизъм в посока местните представителства на марките да си увеличат продажбите, използвайки раздвоената обществена позиция по темата :)
gembirdkz
Рейтинг: 486 НеутралноДо коментар [#3] от "neut":
Хич не ме интересува,нямаме конституционно право да караме всички кола!!!
s.o.a.d.
Рейтинг: 374 ЛюбопитноДраги съфорумници, за да спрем с пролетарските лозунги, бих искал да отбележа, че карането на автомобил не е гарантирано от Конституцията.
ДА, всички прекомерно замърсяващи и неизправни бангии трябва да бъдат спрени от движение и НЕ, няма да бъдат, тъй като електората на най-големите партии се състои основно от хора, които карат коли на средна възраст 21 години. Те разбира се не са виновни, че не могат да си позволят нещо нормално, а друг бърз начин да се придвижваш от Софийските спални, освен метрото няма. Единственият начин положението да се промени е постепенното вдигане на данъците за замърсяване и обособяване на зони в центровете, където наистина се изисква еквивалент на поне Евро 5.
Да се делим на имащи и нямащи е безмислено, защото гадостта я дишаме всички, а ако нямащите не идват навреме на работа, всички ще станем нямащи :-)
liubopitkovski
Рейтинг: 217 НеутралноАбсолютно правилен коментар. Моя катализатор беше откраднат. Подадох жалба в полицията, но резулатат нямаше. Цената на нов катализатор е 2500!!! лв. Кой човек ще сложи на кола на 10 години катализатор за 2500 лв., който може да бъде откраднат още на другия ден?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#51] от "Galileo":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!добива се на повече от едно място. във всяко златно находище има и % платина. Образовай се.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 426 НеутралноА ТЕЦ-овете на 'нашите хора', дали ще спират?
А крадците на катализатори, дали ще затворят и осъдят?
Ако им пукаше за екологията, то LPG е балансирано решение поне за бензиновите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#53] от "Граждани за Ежедневно Разграбване на България":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ще лягаме и ще си сваляме катализаторите сами като чистащки и някои други неща. Застрахователите не покриват риска кражба на катализатор.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 ВеселоДо коментар [#62] от "s.o.a.d.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ами богатите си купувайте противогази - елементарно е като герберско решени на проблем.
aramissss
Рейтинг: 479 Неутрално...ако го пробват, то тогава управляващите ще бъдат спрени от движение.
kasko
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#52] от "tsyrvulan":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Нова Дачия е около 13 и нещо базов модел. На петгодишен лизинг са сто и нещо , с другите масрафи идва на двеста и нещо на месец. Ама ние може да сме гладни ,ама хляба го ритаме. Не става Дачия , няма звезда отпред...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#56] от "buiko":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ето точно този начин на мислене ме накара преди години да напусна БГ. Всеки за себе си, нали така? Е още не сте дорасли да разберете че ще станем преспективна нация когато се превърнем от сбор от сървайвъри в сплотено общество. Както и да е, българските проблеми не са мои, родината ми е само едно романтично място където съм живял в младостта си.
aramissss
Рейтинг: 479 НеутралноТе тия дето се разкарват с колите на НСО не си плащат от джоба за катализаторите.
"Управляващите" ще изпитат челен сблъсък с реалността...Явно си немат хабер за хала на българина..
reply
Рейтинг: 411 НеутралноПЪРВО ТИЕ НЕДОБРИ ХОРА ДА СПРАТ ДА ОСИРАТ ОКОЛО СОФИЯ С РАЗТОВАРИЩА ЗА ЗЕМНА МАСА КОЯТО САМО ТЕ СИ ДНАЯТ ОТКЪДЕ СИ Я ИЗВОЗВАТ ДО ХЛЕБОЗАВОДА ДЕТО ХРАНИ ПОЛОВИН БЪЛГАРИЯ СА ОТВОРИЛИ ЕДНО НОВО ТАКОВА,ВТОРО ТОВА Е УДАР КЪМ МАЛОИМОТНИТЕ БЪЛГАРИ , В КАКВИТО НИ ОБЪРНАХА КРАДЛИВАТА ГРОБАРСКА ПАСМИНА,И ТРЕТО ,МНОГО МИ СЕ ИСКА ДА ГО ПРИЕМАТ ТОЯ ЗАКОН И ТО ВЕДНАГА , НЕМА ДА Я ПОМЕТЕМИ ИНАЧЕ ТАЯ СГАН
johnniewalker
Рейтинг: 706 НеутралноХора, не се подавайте на първосигнални реакции. НИКОГА не е добре когато управляващите се пробват да ви въведат още правила, регулации, закони и подзаконови актчета, допълнителни данъци и такси.
keen
Рейтинг: 1706 НеутралноКаруцата пак отпред...
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"Замърсяват горивата, не автомобилите като такива.
Аз, например, карам 99,99% на пропан-бутан (всъщност на бензин не карам изобщо, само паля на бензин). За какво й е на моята кола катализатор?
Ей така, да си има?
Да треперя някой да не ми го открадне?
Да дадем бизнес на едни хорица?
gripen
Рейтинг: 742 НеутралноИ разни чиновничета-ратаи с кола нисък клас на изплащане цвилят от кеф, представят си милите едни празни улици по които да хвърчат с новите си кия и дачии към бизнес парка...
За Европа: бяла, християнска и силна!gost22
Рейтинг: 1880 НеутралноТочно за дизела и проблемите му с ФПЧ и недоизгарянето, отдавна има измислена точно такава система "газово". И то при градските автобуси, защото ефекта там ще е най-голям. Не се разви, защото хората прецениха, че така и така сменят автобусите, по-изгодно ще е при подмяната да ги поръчат с друг вид гориво. Но системата си я има.
Сега, що искат да спират колите, а не да ги облагат прогресивно според замърсяването... Такава е схемата. Сега ни плаши лошото ченге, дето иска да бракува колата, а след месец, на сцената ще излезе доброто ченге, което великодушно ще ни разреши да я задържим, ама срещу солен данък. Класика в бранша.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Ceratti
Рейтинг: 217 Неутралноима едно огромно количество собственици на автомобили, които предпочитат да карат кола на 10 години висок клас с всички екстри, но стара и силно замърсяваща вместо да направят малко по_голямо усилие и да си купят нова среден клас Дачия, на изплащане, но с двигател отговарящ на нормите, който слдващите 7-8 години няюа да замърсява.
тази група е огромна, автопарка и е без работещи катализатори, основно карат дизели с голяма кубатура и хвърлят чернилка на всеобшо осмотрение. те трябва да бъдат ударени първи. с данъци и глоби. това е средната класа, която търси висок западен стандарт в автомобила си, но ако законите и нормите важаха не би трябвало да може да ди го позволи.
защото в момемта си го позволява за сметка на чистия въздух.
зимата например ърябва да има рестрикции на номера всеки път когато скочат нивата на замърсяване и т.н...
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноДо коментар [#47] от "Булаир":
Бивш tww09306483.Аз, законите съм си ги спазил! Купил съм си кола, която има(ше) катализатор и влиза(ше) в категория Евро 5! Пита се, какво прави държавата в лицето на полицията и на еко-министерството, за да се спре масовата, подчертавам масовата кражба на катализатори...?! Още повече, че Каско-то при всички застрахователи не покрива кражба на детайли...! Изненадващо, нали...??! Как всъщност фирмите изкупуват катализатори, които може да им занесе всеки и без никакви документи...?! Защо? Какво според теб е оправданието на държавните органи, които би трябвало да контролират тая работа?!!
И, не знам кого и как тровя..., но като гледам какъв прахоляк е по улиците, които никой не е измел и измил от поне 20 години...! Пътищата и те...! Какво би трябвало да е оправданието на общините и отново държавните инстанции, които отговарят за тази работа...?!! А...?!!
globetrotter
Рейтинг: 471 ВеселоДо коментар [#77] от "gripen":
Викаш друго си е да си млад меринджей с баварец на 16 години без катализатор, а? Сигурно и пишката ти пораства с 2 см., и на ръст се извисяваш...
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#69] от "kasko":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Математиката май нещо не ти е силата. Та значи 13 000 делено на 60 ( толкова са месеците за 5 години ) излиза 216 лв. на месец. Това е чисто, при лизинг има оскъпяване. Няма как да излезе сто и нещо си на месец.
valtoro
Рейтинг: 907 НеутралноДа правиш сравнение между спирачки, волан и катализатор,
е меко казано безумно !!!
Светлото бъдеще
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#82] от "tsyrvulan":
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)Не е там въпросът.
kasko
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#78] от "gost22":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.В Сливен беше първото място за което бях чувал за метанови уредби на дизелови автобуси. Целия парк устиска между шест месеца и година. Явно нещо не е както трябва.
То тате може , то и аз мога госпожо ,ама козата си сака пръч.
globetrotter
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#82] от "tsyrvulan":
Щото слага и първоначална вноска (примерно 20-25%). И така излизат сметките
galio
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#56] от "buiko":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMИ ето затова бизнесмените ще си внасят каторжници от Северна Корея, а ние ще бръмчим с 20-годишни кошове.
niksan1
Рейтинг: 1613 НеутралноОценявам шегичката ти ....
Без ДС - ченгета! Лустрация!
galio
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#69] от "kasko":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMВикаш, вместо да ги хвърлят от балконите, да си купуват дачии?
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#84] от "Светлото бъдеще":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Напротив, точно там е въпросът, ако искаш хората да консумират повече - вдигаш доходи, така е по цял свят. Сега обясни ми, човек от провинцията с 600 лв. заплатка, как да си позволи дачия на лизинг пък била тя и базов модел, след като ще трябва да се изръси поне 250 кинти на месец. Той трябва да спре да яде.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#86] от "globetrotter":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.При мене това с първоначална вноска го няма, явно доста съм се откъснал от българската действителност.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноАко принудят застрахователите да изплащат обезщетение за откраднат катализатор - няма проблем. Иначе е абсурдно.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlkeen
Рейтинг: 1706 НеутралноПрочетох коментарите и съм силно разочарован от мисловния капацитет, представен масово в мненията.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"Какво "увеличение на данъците" сънувате бе!
Данъците върху автомобилите са данък върху притежанието. С какво данъкът върху притежанието на нещо си ще окаже позитивен ефект върху въздуха, след като замърсяването става не от притежание, а от ПОЛЗВАНЕ?
Значи притежавам печка на дърва/въглища - веднага данък върху печката! (Нищо, че тя за мен е единствено декоративен антикварен аксесоар.)
Същото и с автомобилите - притежавам автомобил без катализатор, но за гориво ползвам пропан-бутан (така е) или метан. С какво поставянето на катализатор ще подобри положението? С нищо.
Виж, ако има повишен акциз за горивата, които замърсяват, това е вече друго. Бензин и особено дизел да станат скъпи, а който има катализатор, да получава право да си получи обратно платения акциз (или част от него). Също като ДДС. Ето това е работещо решение.
Сложно ли е?
Не по-сложно от това, дето направиха данъкът за автомобил да се плаща само в общината.
Не по-сложно от организацията по връщане на ДДС.
Ще има ли измамници?
Задължително. Както с ДДС-то. Но с кое не е така?
kasko
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#82] от "tsyrvulan":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Хептен бедава ли искаш ? Нали и първоначална вноска има.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 ВеселоДо коментар [#79] от "Ceratti":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!за зимата ти разбрахме опорката троле. сега ни кажи за лятото какво правим ?
kasko
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#89] от "galio":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Викам да си поръчваш в ресторанта това което можеш да ядеш и платиш.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#91] от "tsyrvulan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!защото тук всеки дере раята без никакви правила.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#95] от "kasko":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.По горе съм писал че понеже съм се откъснал от българската действителност не съм вкарал в сметките първоначалната вноска. При мен това, що се отнася за масовите модели, го няма. За по-луксозни с екстри коли - не знам.
Един препатил
Рейтинг: 2356 НеутралноДе, дрЪво, де!