Пежо се завръща на пазара на пикапи

Пежо се завръща на пазара на пикапи

© Пежо



Пежо" се завръща на пазара на пикапи, за момента само на африканския континент. Моделът се характеризира със здравина, издръжливост и задвижване 4x4.


"Пежо пикап" е с дължина от 5,08 метра и ще търси клиенти сред хората имащи нужда от компактен модел в сегмента. С годишни продажби от около 56 000 броя този сегмент представлява 10% от целевите пазари, включващи страните от Магреб и западна Субсахарска Африка.


Последният автомобил с подобна конфигурация на "Пежо" беше на базата на модела 504 и продажбите му спряха през 2005 година. Преди това френската марка пусна и пикапи на основата на 403 (1956 г.) и 404 (1967 г.).

Пежо се завръща на пазара на пикапи

© Пежо


Новият модел се отличава с клиренс между 21 и 21.5 см в зависимост от версията. Кабината и товарната платформа са монтирани върху стълбовидно шаси с твърда задна ос, 4-листови ресори.




Товарната платформа с дължина 1.40 метра и широчина 1.39 метра и e оборудвана с куки за закрепване. Полезният товар на автомобила е 815 кг.


Задвижването на "Пежо Пикап" е поверено на 2,5-литров дизелов двигател с турбокомпресор, свързан с 5-степенна механична скоростна кутия. Той развива 115 к.с. и 280 Нм въртящ момент, като задвижването може да е само задно или 4x4.

Пежо се завръща на пазара на пикапи

© Пежо


Във версиите с четири двигателни колела, изборът между различните режими става с лост, като вариантите са стандартен режим 4x4 или 4х4 при ниски предавки.


Моделът има амбицията, че предлага най-просторната кабина в своя клас. Продажбите на "Пежо Пикап" ще започнат през септември.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Mи даже на Великата стена пикапа е по добре изглеждащ.
    http://carupdater.com/cars/carlibrary/andrewsimms/large/999486623_01.jpg

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  2. 2 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Ми хубаво.
    Обаче да напишеш "Моделът се характеризира със здравина, издръжливост " за нещо, което се произвежда от вчера може да е само реклама, при това не много умна.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10370 Неутрално

    Не е ли слабичък двигател със 115 к.с.?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2987 Неутрално

    Пежо навлизат на африканския пазар с "Нисан Фронтиер", модел 1997. При това скопен до 115 коня. Толкова.

  5. 5 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Преди бая време за няколко години Пежо 404 пикап ми беше "служебната кола" (заради тогавашните дивотии с признаване на разноските на коли). СТРАХОТНА кола, казват че спряли да я произвеждат защото при добра поддръжка върви десетки години-хората просто не я сменят!

    Арабите МНОГО обичаха този модел (подхождаше им за нуждите в Магреб и БИ). На арабски кола е "саяра", и пътуването с кола е (ако не се лъжа")"саяри". ОБАЧЕ "Бежо муш саяра, хада Бежо" (не произнасят звука "П"), а пътуване с Бежо е "Бежая".

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  6. 6 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    За сефте научавам, че "Пежо" произвеждат пикапи. Дано да им върви търговията.

  7. 7 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 686 Любопитно

    Защо?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1268 Любопитно

    До коментар [#5] от "Мойше! Толкоз!!!":

    А самолет е "таяра", съответно летенето със самолет "таяри".
    Колегите, фенове на "немското от бабичка, ходила само на пазар", по-горе ехидничат, но "Пежо" има много добра репутация в Северна Африка.
    Пежо 404 пикап, 504 (особено комбито със 7 места) са честа гледка и сега, нищо че първото е спряно от производство преди 40 години......

    Знанието е сила, информацията - власт
  9. 9 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    До коментар [#5] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Арабин отворил дюкян за гр.плочи.Влиза клиент и пита има ли нещо от Бах.Ейн,кол ха таклитим,бъз мин бластик!(Нямам,всичките плочи са само пластмассови)ивр.-арабски,отвърнал арабинът.(пах ивр-тенеке).

  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1268 Весело

    До коментар [#7] от "Торбалан":

    За пари бе, колега.

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Преди бая време за няколко години Пежо 404 пикап ми беше "служебната кола" (заради тогавашните дивотии с признаване на разноските на коли). СТРАХОТНА кола, казват че спряли да я произвеждат защото при добра поддръжка върви десетки години-хората просто не я сменят!Арабите МНОГО обичаха този модел (подхождаше им за нуждите в Магреб и БИ). На арабски кола е "саяра", и пътуването с кола е (ако не се лъжа")"саяри". ОБАЧЕ "Бежо муш саяра, хада Бежо" (не произнасят звука "П"), а пътуване с Бежо е "Бежая".
    —цитат от коментар 5 на Мойше! Толкоз!!!


    Преди 25 години бях в Либия.. карахи ги тези пикапи и изобщо не им пукаше за ремонти. Дали ще повторят този успех? Ще видим.

  12. 12 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 863 Весело

    "Преди това френската марка пусна и пикапи на основата на 403 (1956 г.) и 404 (1967 г.)."
    :) Това може само Бай Чардо да ко каже.
    Звучи смешно от "устата" на един дописник,който не му позволяват да се подписва под текстовете си.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    "Полезният товар на автомобила е 815 кг."
    На 404 пък е 850 кг.,а хем е по-малък,хем има и с авт.скорости

    http://i.ebayimg.com/images/i/370774668657-0-1/s-l1000.jpg
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn :ANd9GcTeHLOZNMiOccfT_X92YPvD0g0RTuWBE83V0x1erDtiKJS2ljGLzw
    http://auto-zer.com/uploads/peugeot/peugeot-404-pickup/peugeot-404-pickup-11.jpg

  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Моделите 403 и 404 бяха с много добра репутация. 403 се считаше едва ли не за "железен", 404 бе с купе от дизайнерското бюро на Пинифарина, с изключително добър прием в Европа, и в Магреба. Моделът 504 постави началото на една нова линия, според мен леко грозноватичка.
    Пежо разчита до голяма степен на старата си слава, и не случайно пикапът е подготвен за страните от Магреба.
    Някои считат двигателя от 2,5 л със 115к.с. за "скопен" - нека да приемем този модел за работна машина, а не за паркетен автомобил за пътувания до чалготеката.

  16. 16 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 929 Любопитно

    В Иран пък още произвеждат - или поне доскоро произвеждаха - Пежо 405. Страшна кола, автомобил на годината в Европа за 88-а.

  17. 17 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 932 Неутрално

    "Полезният товар на автомобила е 815 кг."На 404 пък е 850 кг.,а хем е по-малък,хем има и с ...
    —цитат от коментар 14 на Sabbath

    Моят 404 пикап беше само кабина. Свалих му брезента защото не ввозех, освен мен (и много рядко още двама) други пътници. Но трябваше да сложа 2 парчета бетон, общо около 120 кг. отзад, защото иначе ставаше нестабилен при по високи скорости/на завой.

    Истинска история (звучи като виц, ама...ти знаеш нещата): По пладне свикват среща на коджамити инженери в центъра на Ерусалим, и аз дойдох "от работа"-с бермуди и тениска. Не се различавах външно освен бачкерите по улицата. Свършваме срещата, слизаме на улицата, и си разменяме няколко лафа до колата ми. Идва някакъв пич и ме пита:

    -Свободен ли сте за един превоз на няяколко кашона тук в града?

    Колегите и шефовете се спукаха от смях!!! И после дълго време ме бъзикаха: "Мойше", ти така ли си подработваш още нещо към заплатата (всъщност бях на хонорар като фрилансер, ама само моя шеф знаеше това)?


    До коментар [#13] от "Sabbath":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  18. 18 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    Дали вярно са здрави и издръжливи се съмнявам, все пак е Пежо

  19. 19 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 303 Весело

    До коментар [#11] от "rasporama":

    Продължават да си ги карат и още как! И гледката разбира се е класика - в кабината дъртият хадж, а отзад - една, две или повече жени и коча или дори камилата

  20. 20 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#9] от "Sabbath":

    :D

    בני אתה אני היום ילדתיך
  21. 21 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3979 Весело

    До коментар [#17] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Не е за смях, ами чист уталитаризъм. Колкото пъти ми е трябвал пикап за превоз на нещо по-нестандартно, когато това на което в България казват "джип" (реално моя е 4-ръннър) не върши работа заради размерите на товара, все е трябвало да вземам от приятели.
    А иначе познавам само колата (Пежо 404), добра беше, пък и по-елегантна от танка 403 (без Волво 144 и сие да се обиждат - нали те са "шведсите танкове" за германците) :-)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK