
© Пежо
Пежо" се завръща на пазара на пикапи, за момента само на африканския континент. Моделът се характеризира със здравина, издръжливост и задвижване 4x4.
"Пежо пикап" е с дължина от 5,08 метра и ще търси клиенти сред хората имащи нужда от компактен модел в сегмента. С годишни продажби от около 56 000 броя този сегмент представлява 10% от целевите пазари, включващи страните от Магреб и западна Субсахарска Африка.
Последният автомобил с подобна конфигурация на "Пежо" беше на базата на модела 504 и продажбите му спряха през 2005 година. Преди това френската марка пусна и пикапи на основата на 403 (1956 г.) и 404 (1967 г.). © Пежо
Новият модел се отличава с клиренс между 21 и 21.5 см в зависимост от версията. Кабината и товарната платформа са монтирани върху стълбовидно шаси с твърда задна ос, 4-листови ресори.
Товарната платформа с дължина 1.40 метра и широчина 1.39 метра и e оборудвана с куки за закрепване. Полезният товар на автомобила е 815 кг.
Задвижването на "Пежо Пикап" е поверено на 2,5-литров дизелов двигател с турбокомпресор, свързан с 5-степенна механична скоростна кутия. Той развива 115 к.с. и 280 Нм въртящ момент, като задвижването може да е само задно или 4x4. © Пежо
Във версиите с четири двигателни колела, изборът между различните режими става с лост, като вариантите са стандартен режим 4x4 или 4х4 при ниски предавки.
Моделът има амбицията, че предлага най-просторната кабина в своя клас. Продажбите на "Пежо Пикап" ще започнат през септември.
DS
Рейтинг: 608 НеутралноMи даже на Великата стена пикапа е по добре изглеждащ.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"http://carupdater.com/cars/carlibrary/andrewsimms/large/999486623_01.jpg
Daniboy
Рейтинг: 711 НеутралноМи хубаво.
„Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”Обаче да напишеш "Моделът се характеризира със здравина, издръжливост " за нещо, което се произвежда от вчера може да е само реклама, при това не много умна.
penetrating
Рейтинг: 6072 НеутралноНе е ли слабичък двигател със 115 к.с.?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertLemmy
Рейтинг: 2326 НеутралноПежо навлизат на африканския пазар с "Нисан Фронтиер", модел 1997. При това скопен до 115 коня. Толкова.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 986 НеутралноПреди бая време за няколко години Пежо 404 пикап ми беше "служебната кола" (заради тогавашните дивотии с признаване на разноските на коли). СТРАХОТНА кола, казват че спряли да я произвеждат защото при добра поддръжка върви десетки години-хората просто не я сменят!
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Арабите МНОГО обичаха този модел (подхождаше им за нуждите в Магреб и БИ). На арабски кола е "саяра", и пътуването с кола е (ако не се лъжа")"саяри". ОБАЧЕ "Бежо муш саяра, хада Бежо" (не произнасят звука "П"), а пътуване с Бежо е "Бежая".
Читател
Рейтинг: 1559 НеутралноЗа сефте научавам, че "Пежо" произвеждат пикапи. Дано да им върви търговията.
Торбалан
Рейтинг: 705 ЛюбопитноЗащо?
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reaganpag
Рейтинг: 1253 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Мойше! Толкоз!!!":
Знанието е сила, информацията - властА самолет е "таяра", съответно летенето със самолет "таяри".
Колегите, фенове на "немското от бабичка, ходила само на пазар", по-горе ехидничат, но "Пежо" има много добра репутация в Северна Африка.
Пежо 404 пикап, 504 (особено комбито със 7 места) са честа гледка и сега, нищо че първото е спряно от производство преди 40 години......
Sabbath
Рейтинг: 1095 НеутралноДо коментар [#5] от "Мойше! Толкоз!!!":
Арабин отворил дюкян за гр.плочи.Влиза клиент и пита има ли нещо от Бах.Ейн,кол ха таклитим,бъз мин бластик!(Нямам,всичките плочи са само пластмассови)ивр.-арабски,отвърнал арабинът.(пах ивр-тенеке).
pag
Рейтинг: 1253 ВеселоДо коментар [#7] от "Торбалан":
Знанието е сила, информацията - властЗа пари бе, колега.
rasporama
Рейтинг: 233 НеутралноПреди 25 години бях в Либия.. карахи ги тези пикапи и изобщо не им пукаше за ремонти. Дали ще повторят този успех? Ще видим.
Без коз
Рейтинг: 929 Весело"Преди това френската марка пусна и пикапи на основата на 403 (1956 г.) и 404 (1967 г.)."
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !:) Това може само Бай Чардо да ко каже.
Звучи смешно от "устата" на един дописник,който не му позволяват да се подписва под текстовете си.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Sabbath
Рейтинг: 1095 Неутрално"Полезният товар на автомобила е 815 кг."
На 404 пък е 850 кг.,а хем е по-малък,хем има и с авт.скорости
http://i.ebayimg.com/images/i/370774668657-0-1/s-l1000.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn :ANd9GcTeHLOZNMiOccfT_X92YPvD0g0RTuWBE83V0x1erDtiKJS2ljGLzw
http://auto-zer.com/uploads/peugeot/peugeot-404-pickup/peugeot-404-pickup-11.jpg
historama
Рейтинг: 4158 НеутралноМоделите 403 и 404 бяха с много добра репутация. 403 се считаше едва ли не за "железен", 404 бе с купе от дизайнерското бюро на Пинифарина, с изключително добър прием в Европа, и в Магреба. Моделът 504 постави началото на една нова линия, според мен леко грозноватичка.
Пежо разчита до голяма степен на старата си слава, и не случайно пикапът е подготвен за страните от Магреба.
Някои считат двигателя от 2,5 л със 115к.с. за "скопен" - нека да приемем този модел за работна машина, а не за паркетен автомобил за пътувания до чалготеката.
kapitan_laino
Рейтинг: 1137 ЛюбопитноВ Иран пък още произвеждат - или поне доскоро произвеждаха - Пежо 405. Страшна кола, автомобил на годината в Европа за 88-а.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 986 НеутралноМоят 404 пикап беше само кабина. Свалих му брезента защото не ввозех, освен мен (и много рядко още двама) други пътници. Но трябваше да сложа 2 парчета бетон, общо около 120 кг. отзад, защото иначе ставаше нестабилен при по високи скорости/на завой.
Истинска история (звучи като виц, ама...ти знаеш нещата): По пладне свикват среща на коджамити инженери в центъра на Ерусалим, и аз дойдох "от работа"-с бермуди и тениска. Не се различавах външно освен бачкерите по улицата. Свършваме срещата, слизаме на улицата, и си разменяме няколко лафа до колата ми. Идва някакъв пич и ме пита:
-Свободен ли сте за един превоз на няяколко кашона тук в града?
Колегите и шефовете се спукаха от смях!!! И после дълго време ме бъзикаха: "Мойше", ти така ли си подработваш още нещо към заплатата (всъщност бях на хонорар като фрилансер, ама само моя шеф знаеше това)?
До коментар [#13] от "Sabbath":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
shileto
Рейтинг: 1134 НеутралноДали вярно са здрави и издръжливи се съмнявам, все пак е Пежо
nibelungs
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#11] от "rasporama":
Продължават да си ги карат и още как! И гледката разбира се е класика - в кабината дъртият хадж, а отзад - една, две или повече жени и коча или дори камилата
abdelhaqq
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#9] от "Sabbath":
בני אתה אני היום ילדתיך:D
daskal1
Рейтинг: 4419 ВеселоДо коментар [#17] от "Мойше! Толкоз!!!":
Не е за смях, ами чист уталитаризъм. Колкото пъти ми е трябвал пикап за превоз на нещо по-нестандартно, когато това на което в България казват "джип" (реално моя е 4-ръннър) не върши работа заради размерите на товара, все е трябвало да вземам от приятели.
А иначе познавам само колата (Пежо 404), добра беше, пък и по-елегантна от танка 403 (без Волво 144 и сие да се обиждат - нали те са "шведсите танкове" за германците) :-)