Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4527 Неутрално

    При сегашната КОНСУМАЦИЯ НА БЕНЗИН
    от Форд Мондео - Бензинка,
    въпрос на близко бъдеще е въпросът
    за това струва ли си или не
    Форд Мондео .- Хибрид
    изобщо да не стои.
    Разрешен в полза на ХИБРИДА

  2. 2 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 569 Неутрално

    при тези задръствания хибрида е за предпочитане

  3. 3 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    ако съм разбрал добре, хибридното задвижване оскъпява бензиновата само с 4 хил. лв. - разбира се че е удачно! Не знам как стои въпросът с данъците, но предполагам че щастливите собственици на хибридни автомобили, че на Запад плащат по-малко данъци. У нас май няма значение?

  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    Малко по-евтино от дизела, но малко по-скъпо от него за горивото при равни разходвани литри :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 382 Неутрално

    А колко е живота на батерията и колко струва смяната?

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 515 Весело

    Малко по-евтино от дизела, но малко по-скъпо от него за горивото при равни разходвани литри :)
    —цитат от коментар 4 на penetrating


    Бай Ганьо си е Бай Ганьо... скъп на триците, евтин на брашното...

    Stef
  7. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Ясно и точно е обяснено - за пътуване на дълги разстояния, с багаж - дизелът е по-доброто решение от хибрида. То и за това хибрид дизел почти никой не произвежда! За града, особено за къси разстояния батериите вършат някаква работа. Проблеми с багажника и резервна гума на 5-10км. няма. Така, че изборът зависи от предназначението на автомобила. Почти всички дизелови автомобили са произведени така, че с един пълен резервоар да можеш да изминеш около 1000 извънградски километри. Крясъците за мръсните дизели са резултат от лобито на "електрокарите". Иначе питам, ако за 1000км. изгорите 60л. дизел, спрямо 75-80л. бензин, от кое гориво по-точно ще сте унищожили по-малко кислород и кога има повече произведен СО2? Ако сравняваме литър за литър е едно, но при една и съща мощност и вид на автомобила, дизелът в литри е минимум 20-25% надолу при равен пробег!

  8. 8 Профил на JsT
    JsT
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Благодаря за рекламата! Форд Мондео ме кефи, но бюджета ми е наполовина :)
    Въпроса за батерията е съвсем резонен, особено като се има предвид колко лесно се амортизират. В България 1-2-3 години не е опция. Един автомобил се очаква да се кара поне 10 години :)

  9. 9 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Фенове на електромобили, дизели, хибриди, водородни клетки и т.н., сега са времената на малките турбо мотори. Те са най-удачният избор в момента, макар да не са особено дълголетни, но купувачите на нови автомобили няма и да ги карат повече от 5 години.

  10. 10 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4061 Неутрално

    До коментар [#8] от "JsT":

    Аха... Ама, повечето производители правят колите със срок на годност около пет години. Като се има в предвид, че хибридите искат само фирмен сервиз, въобще не съм сигурен, каква ще му е икономията... Тоест, парите за икономисаното гориво, ще ги даваш в сервиза, че и отгоре...!

    Бивш tww09306483.
  11. 11 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 458 Неутрално

    ..:)Въпроса за батерията е съвсем резонен, особено като се има предвид колко лесно се амортизират. В България 1-2-3 години не е опция. Един автомобил се очаква да се кара поне 10 години :)
    —цитат от коментар 8 на JsT


    Няма такова нещо за електромобилните/хибридни батерии. Това е ганьовски мит.
    Почти няма сменена батерия на приус .. моята ампера е на 103 хил км от които 80% на ток и няма разлика в пробега с нова (на почти 5 год. е). В щатите има такива на по над 350 000 мили с оригинални батерии.

  12. 12 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#9] от "Дундурук":

    Изобщо не е ясно все още дали малките бензинови турбо двигатели се развалят след 150 хиляди километра. Същото се твърдеше и за турбо двигателите изобщо преди 20 години. Всичко зависи от марката и изпълнението. И НАЙ-ВЕЧЕ дали се сменя маслото и филтрите.

  13. 13 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#7] от "m_style":

    По принцип добро съждение.
    Проблемът с дизелите, и особено старите са ФПЧ.
    Отделно е азотния и въглеродния окиси (СО-то е много по отровно ор СО2-то)
    Както "чипосването" на автомобилите.
    За мен най-изгодните към момента (и като разход и като екология) са класическите атмосферни бензини с пропан-бутан.

  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    186 коня, за 9.1 секунди от 0 - 100 !!! та това се стойности за велосипед !!!

  15. 15 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Не разбрах нещо, на този хибрид може ли да му се сложи газова уредба?

  16. 16 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#13] от "psb":
    "Проблемът с дизелите, и особено старите са ФПЧ." - И да, и не. Старите бензинови коли масово са без катализатори! Голяма част от трошките горят и масло! Всички дизели, по-нови от 10г. би трябвало да са с ДПФ филтри. Премахването им не е толкова проста работа, колкото "рязането" на катализатора на бензинова трошка. Има обаче и друг фактор - качествата на горивата. У нас ВСИЧКИ горива са съмнителни. Моите коли винаги харчат по-малко, когато ги карам в чужбина, без значение дизел или бензин. Колкото до ФПЧ - най-големият проблем е мръсната среда - неизмити улици, строителство и т.н. За това замърсяване колите са косвен фактор. Ако караш по черни пътища, няма значение какъв двигател ползваш - пушилката е гарантирана...

  17. 17 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3165 Неутрално

    А колко е живота на батерията и колко струва смяната?
    —цитат от коментар 5 на le_bigmac


    Няма смяна, това е един от най- масовите и най- старите хибриди в САЩ, втори след Тойота Приус. И най- масово продаваният в класа си. Винаги се е продавал по- добре от Тойота Камри Хибрид, която е втора в САЩ сред по- големите седани. Форд Фюжън Хайбрид притежават много известни хора в САЩ като например Стив балмър, бившият CEO на Майкрософт.

    В САЩ това е втората генерация Форд Фюжън с хибриден мотор (2007), третата генерация на хибридното задвижване на Форд (2004). А аз имам предишната версия на хубридната им система на семейното ни SUV, Форд Екейп Хайбрид, модел 2010-ма година. Имам колата от вече 7 години без да е мръднала и без да е посетила сервиза за каквото и да е било.

    В общи линии предимствата на хибрида са най- вече на градско и икономичността е около 65% спрямо подобният бензинов мотор и 85% повече икономичност спрямо подобният модел с V6. 20% е по- добра икономичността на магистрала заради вариаторната скоростна кутия и двигателят работещ по цъкъл на Аткинсън (моторите на нормалните бензинови коли работят по цикъла на Ото).

    И още предимства. Смяната на масло е на 30% повече време поради факта че бензиновият двигател работи по- малко. Аз сменям маслото когато ми каже бордовият компютър на около 10 000 мили (16 000) километра. Маслото е най- обикновено, производство на Моторкрафт, дъщерната фирма на Форс за масла, филтри и компоненти и се слага на всички модели на Форд в САЩ, от големият трък до малката Фиеста.

    Отделно, спирачните накладки са и като нови, на хибридите накладките надживяват колата. И в най- общи линии имате ли хибрид, колата ви ще изкара по- дълго и ще бъде оправяна по- малко. В Ню Йорк и Сан Франциско има хибридни на Форд, Фюжън (Мондео) и Ескейп (в Европа Куга) работещи като таксита с по над 1 милион километра на километража.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  18. 18 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3165 Весело

    Не разбрах нещо, на този хибрид може ли да му се сложи газова уредба?
    —цитат от коментар 15 на Федоp Венедиктович Езеpский


    На инжекцион можеш ли да сложиш газова уредба? Аз не съм убеден, но сръчковците може ве1че и да са го направили.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  19. 19 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3165 Весело

    Батерията няма как да се сменя, това е електронен компонент. По принцип електронните компоненти винаги надживяват механичните. Питам се на една стара барака турбото например не се ли разваля?

    По принцип хибридният мотор е по- дълговечен от класическият бензинов и дизелов. И причината е проста. На градско, на ниска скорост и високи обороти, най- унищожаващият мотора режим 60%-80% от времето хибрида е с изключен ДВГ. Електрическият мотор какво да му се развали от трите прости части които има?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  20. 20 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#17] от "Realist":

    Толкова писане за компромиса нареèн Форд!
    в щатите поне Тесла ви е на поносима цена !!!

  21. 21 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3165 Неутрално

    До коментар [#17] от "Realist":Толкова писане за компромиса нареèн Форд!в щатите поне Тесла ви е на поносима цена !!!
    —цитат от коментар 20 на sha16312238


    Предразсъдъци! Ако ми трябваше по- голям семеен седан бих се замислил сериозно за Форд Фюжън Енерджи, плъг- ин версията на същият хибрид която се продава в САЩ от 2012-та. Малко по- голям е от Шевролет Волт, има 5 места и изминалва около 30 километра само на ток. Иначе, за ходене до работа и връщане от работа Шевролет Волт.

    И естествено, другият модел за който много сериозно бих се замислил е Тесла Модел 3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  22. 22 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 944 Неутрално

    До коментар [#18] от "Realist":

    Слагат вече на инжекцион :))) скъпо е, но слагат. Една камара Ауди са вече така :)))

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4061 Неутрално

    До коментар [#19] от "Realist":

    "... По принцип електронните компоненти винаги надживяват механичните..."!

    Освен в случаите, когато не ги надживяват...! :)
    Електрониката в някои модели е толкова калпава, че чак е отчайващо...!

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    ...Слагат вече на инжекцион :))) скъпо е, но слагат. Една камара Ауди са вече така :)))
    —цитат от коментар 22 на Федоp Венедиктович Езеpский

    италиански газов инжекцион 1400-1500лв. Сложих го на 2 л бензинов автомобил, произведен 2009г. (беше само на 45 хил. км, ), разходът от 7 л се вдигна на 8,5-9л (говоря за извънградско каране, нормално, 100-110км, за климатика добави още 1л), и по мои сметки инвестицията ми се изплати след около 25 000 км. Вярно е, че мощността му падна малко (според газаджиите с 5%, според мен 7-8%).
    Преди това имах кола с 2л турбодизел и интеркулер (производена 2004г.), на АМ Тракия при 120 км разходът ми е бил 5,1-5,3, за климатика още 0,8л), но на 180 000км смених радиаторчето на интеркулера, и някакво ремонтче на турбината - 800 лв! - май икономиите се изпариха? :)

  25. 25 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    ...Слагат вече на инжекцион :))) скъпо е, но слагат. Една камара Ауди са вече така :)))
    —цитат от коментар 22 на Федоp Венедиктович Езеpский

    италиански газов инжекцион 1400-1500лв. Сложих го на 2 л бензинов автомобил, произведен 2009г. (беше само на 45 хил. км, ), разходът от 7 л се вдигна на 8,5-9л (говоря за извънградско каране, нормално, 100-110км, за климатика добави още 1л), и по мои сметки инвестицията ми се изплати след около 25 000 км. Вярно е, че мощността му падна малко (според газаджиите с 5%, според мен 7-8%).
    Преди това имах кола с 2л турбодизел и интеркулер (производена 2004г.), на АМ Тракия при 120 км разходът ми е бил 5,1-5,3, за климатика още 0,8л), но на 180 000км смених радиаторчето на интеркулера, и някакво ремонтче на турбината - 800 лв! - май икономиите се изпариха? :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.