Най-спортната версия на "Опел Инсигния" ще е с 260 конски сили

Най-спортната версия на "Опел Инсигния" ще е с 260 конски сили

© Опел



Опел" разкри първа информация и снимка за най-спортната версия на "Инсигния", която ще дебютира на автосалона във Франкфурт в средата на септември. С колата се връща означението GSi за най-мощните модели в гамата на производителя.


Първите модели с това означение са "Манта" GSi и "Кадет" GSi през 1984 година. GSi версии имат също "Астра" и "Корса". След 2012 година обаче спортните версии на моделите на "Опел" носят означението ОРС.


"Опел Инсигния" GSi е със 160 килограма по-лек от "Инсигния" OPC. Една от причините за това е замяната на 2.8-литровия V6 мотор с двулитров, четирицилиндров. Новият двигател генерира 260 к.с. и въртящ момент от 400 Нютонметра.

Най-спортната версия на "Опел Инсигния" ще е с 260 конски сили

© Опел


Той е комбиниран с нова осемстепенна автоматична трансмисия, със стандартен и спортен режим на работа. Водачът има възможност за превключване на предавките с лостчета на волана. Данни за ускорението на "Опел Инсигния" GSi за момента няма, но разходът на гориво е 8.6 л/100 км.




Моделът използва по-къси пружини в окачването, заради което стои с 1 см. по-близко до пътя. Амортисьорите са спортни, а спирачките Brembo.

Най-спортната версия на "Опел Инсигния" ще е с 260 конски сили

© Опел


Ходовата част е с променливи характеристиките. Водачът може да избира между режими Standard, Tour, Sport и Competition. В зависимост от избрания режим кормилното управление, реакциите на педала на газта и работата на скоростната кутия се променят, а возията става по-твърда или по-комфортна.


Новата най-спортна версия на "Инсигния" е с двойно предаване, което стандартно е със система за активно разпределение на въртящия момент между лявото и дясното задни колела.

Най-спортната версия на "Опел Инсигния" ще е с 260 конски сили

© Опел


В салона седалките са спортни, с подобрена странична опора. Клиентите могат да избират от две комбинации на кожената тапицерия, всяка от които декорирана с емблема GSi.

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Харесва ми предницата, отзад можеше още малко да се поизпипа. Задните стопове приличат на тези на последните модели на "Ауди". Все пак вярвам, че ще намери своята ниша и този модел на "Опел".

  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    А????

    2.8-литровия V6 - 260 коня???

    Това новина от миналия век ли е?

  3. 3 Профил на Geburg
    Geburg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "niakoi_si":

    Прочетете текста още веднъж, новия двигател е четири-цилиндров.

  4. 4 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 441 Весело

    „Инсиния“, не „ИнсиГния“ :)

    Post tenebras spero lucem
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Абе и 560 коня кола да изкарат, опела си остава опел, тва е. Сами са си виновни за това, че си изгубиха клиентите. На където и да погледнеш по улиците няма опел който да не е прогнил, включително и полицейските, за които сме сигурни, че не са товарени по тон и половина и повечето не са удряни.

  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5769 Весело

    До коментар [#5] от "442":

    Не знаете ли, че Опел са изобретили ръждата? А както казват автотенекиджиите - жена и ръжда тръгнат ли, не можеш да ги спреш...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":

    ЗНАМ, имал съм опел, НЯМА ДА ПОВТОРЯ.

  8. 8 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#3] от "Geburg":

    Пълна глупост са написали мен журналята.

    "2.8-литровия V6 мотор с двулитров, четирицилиндров."

    Няма такава неграмотност, ей. Дневник станаха тотален парцал откъм качеството на списване.

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Ами..., ела да погледнеш моята Астра. Кара десетата си година. Малко е поочукана тук-там вече... Ако ми покажеш ръжда по купето, веднага черпя бира! :)

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Напротив, ръждата на Опел спира, когато достигне до прозорците.

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    До коментар [#4] от "Payakoff":

    Всъщност, на немски звучи горе долу, като Инзигния... Със съответното произношение.

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    До коментар [#9] от "tww09306483":

    Да не е военна, те се правят с друга ламарина. И наистина не ръждясват.

  13. 13 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    До коментар [#12] от "Deaddark":

    Каквито продават в магазина, такава...
    Военното производство е друга работа. Не само ламарините, всичко е различно. После задължително береш ядове с частите, като тръгнеш да търсиш нещо. Имам познат, дето купи някакъв камион от Германия, такова производство.
    Най-големите ръждилници дето съм виждал са Мазда. Внесените от Австрия и Германия, са като дантела отдолу... Нито един болт не можеш да развиеш. Всичко се троши и къса...!
    В интерес на истината след ръждивите серии на първите Астри и Вектри, Опел решиха проблема.
    Най-добрите стари коли според мен, които нямаха проблем с ръждата са Пежо.

    Бивш tww09306483.
  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Според мен ще си има OPC версия, но ще излезе по-късно. GSi ще е по-достъпният модел. В първото поколение на Insignia OPC беше 325 к.с. . Не ми се вярва новото поколение да го оставят само на 260 к.с..

  15. 15 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Хората по форумите , за да се намират на приказка, си плямпат някви банални лакърдии. OPEL НЕ ГНИЯТ от над 20 години!!! А по-стари модели вече няма и къде да видите, освен някоя Astra F, убита от употреба. Ако видите ръжда единствено по калниците на някоя Astra G ( полицейската ), то е от неоправена на време щета, но това важи за абсолютни всички марки.

  16. 16 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#7] от "442":

    Купи си нов Опел и няма да ти ръждясва. Даже и гаранция ще ти дадат!

  17. 17 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Всяка кола ще ръждяса като не я поддържаш. Като си купиш кола поддръжката не означава 1 път годишно да минеш на технически преглед (я минеш я не). Колата си е отговорност която трябва да се поддържа. И апартамента ако не го поддържаш до година 2 ще имаш мухъл навсякъде...

  18. 18 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    Добър автомобил за средната класа !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  19. 19 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Ехоо! Откъде взехте данни за "статията"? Не знаели колко харчи?! По-миналия петък в Булвария продадоха първата такава с мощност 260 к.с. Разходът е 8.6 л/100 км по ЕС стандарта, вижте на http://www.autobild.de/artikel/opel-insignia-grand-sport-limousine-2017-infos-und-preis-6947413.html или в някой каталог.
    В Аутобилд също така пише, че OPC версията се очаква да е 400 к.с., най-вероятно старият 2.8 литровия двигател на Холдън ще бъде дораздут. Почнаха го от 230 к.с. във Вектра и Сааб 9-3.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK