"Мерцедес" обяви, че ще се включи в електрическата формула година по-късно

"Мерцедес" обяви, че ще се включи в електрическата формула година по-късно

© http://www.fiaformulae.com



Германският автомобилен концерн "Мерцедес" обяви снощи, че се включва в електрическата Формула 1 от сезон 2019–2020 година. До скоро намеренията на концерна бяха да се присъедини към "Формула Е" година по-рано.


Към момента в надпреварата между електрическите болиди от големите производители участват "Ягуар", "Рено", "Ауди", "Махиндра" .

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    Пропуснали сте и БМВ, които се включват от другата година..

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1643 Весело

    Късно е либе за китка. Индийските трактори Махиндра са номер едно!

  3. 3 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 936 Любопитно

    Мерцедес проспаха цялата ел.революция .Не съм много сигурен ,че ще успеят да наваксат скоро, все пак имиджа им доста позавяхва даже и на балканите където сме най-...най- мЪрсъри.

  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 442 Весело

    Какво се занимават с глупости, не вземат да си направят една кюмбе формула след 4-те млрд. наскоро инвестирани в печки на нафта...
    Сигурен съм, че ще имат сериозна конкуренция в лицето на Ауди и БМВ...

    Stef
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#4] от "stef":

    Абе капацитет, Формула 1 какво е? Как са твоите скапани Хонди??

    Друг въпрос - колко гора гледат Формула 1, WEC, WRC, и колко гледат този фарс Формула Е? Пит стоп където си сменяш болида.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Весело

    До коментар [#3] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":

    к'о речИ?


    https://www.statista.com/statistics/287682/luxury-vehicle-sales-by-brand/

    https://blogs.wsj.com/briefly/2017/01/09/mercedes-benz-takes-checkered-flag-in-2016-luxury-car-sales-race-at-a-glance/

    https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2017/04/04/mercedes-will-retain-global-premium-sales-crown-in-2017-and-for-years-to-come/ #7586b6a35f05

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    На мен лично, "този фарс" ми е интересен. Всъщност гледах първите сезони, преди големите производители и отварянето на правилата. Сега нямам време и съм го поизтървал. Самите тесни трасета с неравен асфалт и и изравнените болиди правят състезанието интересно. Почти всеки можеше да стане победител в дадено състезание. А начинът, по който завърши първият сезон в последното състезание беше направо невероятен. Лично за мен в пъти по-интересно от ф-1.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#7] от "anton83":

    Въпрос на гледна точка. Формула 1, както и донякъде ЛМП1 са серии на иновациите, оригиналните решения и дизайнерския гений. Естествено сега във Ф1 спецификацията за двигателите е една, но за разлика от периода 2008-2013 има голямо раздвижване. Духът на Формула 1 е точно обратното на принципа на сериите на спецификациите, където всичко е уеднаквено, каквато серия е Формула Е. Да, най-силната техника доминира, но това е част от моторните спортове. За това и се води пинакъл (върха) на моторните спортове.
    По твоята логика ГП2 или всяка друга формула на спецификациите - Формула Рено, Формула Форд, т.н. трябва също да е много по-интересна. Или ДТМ - и там никога не знаеш кой ще спечели, а и поне трите коли са различни. Нищо, че и там е пълно с простотии.
    Единственото предимство на Формула Е е, че можеш да се наслаждаваш на Буеми (освен ако не се яви заради конфликт с някой мааааааалко по-важна серия). А за производителите, че могат да се показват в центъра на разни градове. Но нещата като цяло се изчерпват с лепенките на разните производители, защото под тях имаш еднакви болиди, правени ако не се лъжа от френска фирма - всичките до един. И на мен продължава да ми е смешно как трябва да си смениш болида по средата на състезанието. Но това е положението, с нормалните коли ще си отидат и истинските моторни спортове, а истинските фенове ще гледаме стари клипчета със Стюард, Сена....Лотърър, в ютюб. Това, че не си намерил време за тази електроформула казва всичко. Аз, например, "не намирах" време за Ф1 през 2013.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    *Стюарт

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1328 Неутрално





    До коментар [#8] от "deutschwagen":

    Странно нещо е ВЕЦ, на практика гледаш само как двата водещи производителя се състезават часове наред (ГТЕ и още повече ЛМП2 по-малко ги следят), но наистина е интересно , дори и ако човек не знае, че в момента това е най-високотехнологичният моторен спорт. :)
    Във формула-Е интересното е, как да кажа, малкия хаос и неопределеност, който се получава заради трасетата, болидите и правилата.Но все пак малка неопределеност, логиката тържествува.Не е като ДТМ, където почти няма значение от коя позиция стартираш или на кое място си в първата половина на състезанието. А трасетата са по-атрактивни, тъкмо защото не са истински писти Трудно се кара на тях, огражденията са ужасно близки и лесно се правят грешки. По мое мнение, сложиш ли формула Е изцяло на писта шампионатът умира. Бавните и тежки болиди са точно мислени за градовете. Мисля, че именно тези неща, плюс добрите утвърдени пилоти, различават шампионата от едномарковите шампионати и ниските формули. Това от гледна точка на тв зрител, който от екрана не усеща високите скорости и пронизващия шум от двигателя. Това си е за вас истинските разбирачи.
    Самата идея на формула Е беше да се развиват новите технологии и с времето все повече да се разширяват възможностите за развойна дейност. Само първите(май 2) сезона, бяха изцяло идентични болиди.В момента вече отборите могат да правят определени промени, а с времето още повече. Това предполага и логиката. Шампионатът се очертава, като най-голямото сборище на заводски отбори на сериозни производители и съм убеден, че ще видим огромна конкуренция, най малкото в развитието на батериите(па може и да не са батерии). Под техния натиск, нищо чудно в един момент да се избяга от другата основна идея на шампионата- да е евтин.Ще стане нещо като развойна лаборатория за ел автомобили, както ЛМП 1 за хибридните.

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#10] от "anton83":

    Така е. Нямам нищо против Фомула Е, но като поддържаща серия. Въпросът е, че Ауди напуснаха ВЕЦ за да могат от следващия сезон да участват като заводски отбор (естествено има и други причини). Същото може да направи и Порше, дори края на този сезон.
    Вярно е, че правилата се отпускат, и някои важни елементи вече няма да са стандартизирани. Но до колкото знам болидите остават спек, а от вътре всички ще са с батерии. Няма го разнообразието във ВЕЦ (като дори и там изкривените правила сведоха диверситета до минимум). Та нищо против нямам, но просто не става за топ серия.
    В същото време, действително се очертава голям заводски сблъсък. Но след като много от нещата са спек, след като няма презареждане, което сега е голяма тема в електрификацията (вместо това сменяш болида), след като има големи ограничения в регенерирането, след като голяма част от дизайна на предното крило е само за аестетика, не вярвам да трае дълго, поне ако нещата с правилата не се променят сериозно. Трябва да призная, че не съм особено голям фен на електромобилите и за мен поне за сега не стават за сериозни състезания. Но до колкото разбирам във ФЕ поне се изпозлват прости скороснти кутии, което пак е нещо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    До коментар [#10] от "anton83":

    Ето, че и Порше напуска ВЕЦ за да се присъедини към ФЕ. Колкото и да ми е приятно, че фасонът на самозабравилото се АСО е най-после смачкан, това е голям удар върху автентичните моторни спортове. Един пич нарече ФЕ "зелен билборд" :):):)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK