Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    като ежегодно отнемат продажби на колите в "Голф"-сегмента.
    _______________
    Голфу си е голф, отнемат дръжки! В Перник не съм виждал Сеат на 33 години ама голфове единичка колкото щеш! Сеата въпреки ,че има качества на 5 години е по-труден за продаване и от Рено което го прави инвестиция без ликвидност, все едно е френска кола!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3091 Неутрално

    При посочената ширина от 178 см, това е вече един достатъчно удобен автомобил. Толкова бяха широки Е класите в недалечното минало.

    Еретик
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Съблазнявал, сеат, айде малко по-спокойно. Сеат е от гамата - шир потреба превозни средства, при които се търси най-оптимален вариант цена - качество.

  4. 4 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5627 Неутрално

    Харесвам Сеата, за БГ става.

  5. 5 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 651 Неутрално
  6. 6 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Да бе...! За по-голямата част от хората, с колата се придвижваш от точка А до точка Б. С колкото по-малко разходи и проблеми се случва това придвижване, толкова по-добре.
    Какво му е на Сеат-а...? Масова и сравнително евтина кола. Предполагам, че ще е добра. В Испания има доста автомобилни заводи и би трябвало да се справят много добре с подобно производство.
    Тебе, какво те съблазнява? 15-20 годиншна баварка, 3-та серия...? :)

    Бивш tww09306483.
  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 472 Весело

    Нещо като да произвеждаш телефон с шайба или парен локомотив...
    Колко да съблазнява...

    Stef
  8. 8 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 450 Весело

    И пак криви снимки! :) Този път с екстра - мръсна постелка на шофъора и кални гърбове на предните седалки :)

    Trust no one.
  9. 9 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 296 Неутрално

    В случая с VAG автомобилите винаги съм се чудил защо човек може да предпочете Ibiza пред Fabia. И до днес нямам отговор.

  10. 10 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално
  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#9] от "tko42434569":

    Най-малкото май са различен клас/размер, едното е по-голямо...
    За България има значение и сервизната подръжка.

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    Тоя кошник може всичко, ама да съблазнява... :) Че и за пети път...
    Абе мислете малко преди да ги пишете тия глупости бе, Пауновски.

    Най-обикновена ежедневна кола, по-нищо не отличаваща се от Дачия, Шкода, Тата и други подобни.
    Това е като да кажеш, че най-обикновена грозновата и плоска съпруга, с кухненска престилка и точилка в ръката съблазнява. Да, върши домакинската работа на бял уред, става и за секс от време на време, и за разплод... ама да съблазнява...
    :) :) :)

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4842 Любопитно

    Пауновски, какво означава "дайнсазинг" в текста под снимка 9? Благодаря!

  14. 14 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#11] от "ivan_":

    Баш същия клас са си - В (супермини), т. е. класа на Поло и Корса по европейските стандарти. Размерите им са +/- 2-3 сантиметра.

  15. 15 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#14] от "tko42434569":

    Да, оказва се че са един клас!
    Явно съм в грешка, за което се извинявам и благодаря за информацията.

    Бях с впечатление, че Ибиса е в по-горния клас.

    Модератора е неадекватен!
  16. 16 Профил на Hydroxy
    Hydroxy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Сеат са може би колите с най-добро съотношение цена/качество, особено в България. Карам втори поред лизингов Сеат и не мисля да сменям марката. Разбира се, че има и много по-добри коли, но на каква цена?

    Според всички западни ревюта новата Ибиса е може би най-добрата кола в този клас - сравнена с Поло (новото на тази платформа все пак не е излязло), Фиеста, Клио, Корса, 208 и т.н. Има може би най-големият багажник в класа си, прекрасни двигатели, стегнати скоростни кутии, добре настроено окачване, изглежда добре, с модерни екстри... Какво повече да иска човек, естествено, че е съблазнителна, ако човек иска да си купи кола в тоя клас. Аз не се сещам за по-добри коли в премиум класа, най-малкото защото никоя от големите премиум марки не предлага коли в тоя клас. Може би МИНИ, но пак - на каква цена? Българинът го е треснала мегаломанията да купува колкото се може по-големи коли, джипки и камиони едва ли не, но при европейците този клас е най-купуваният и ползваният и то от семейства с деца. Сеат имат доста успешен модел и според мен ще направят доста продажби.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#12] от "Athanatos":

    Ти пък... Как въобще правиш аналогия, между Шкода и Тата...?!

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4491 Неутрално

    Мълък, спретнат автомобил, който няма да те остави на пътя... Чакаме с нетърпение новия Сеат Купра, ако не са се отказали от VW, заради икономии.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  19. 19 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Новата ибиза е номер 1 в класа си.
    Както каза колегата по-горе не се сещам нещо много по-добро от този размер (разбира се не на двойна и нагоре цена). За сведение - няма нищо общо с Дачия и още по-малко с Тата. Такива неща се говорят от кисели собственици на 20 годишни "премуми"...
    Колата е перфектна за градско и има възможност и за пътуване все пак. Аз бих избрал по-мощните мотори. ФР например 150 коня ще е перфектна.

    За сравнението с фабия - първо фабия на тази платформа още няма, второ по-голяма е (въпреки че са от един клас), трето по-красива е и четвърто фабия нямат мощен мотор - не че 110 коня са малко, но 150 са доста по-добре.

  20. 20 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2908 Неутрално

    До коментар [#19] от "sw51":

    Сега поразгледах ценовата листа на Сеат... Мисля, че откъм цени се представят добре.
    Сеат Леон 1.8 бензин със 180к.с., 7 степенна DSG кутия, както и доста екстри е около 45 хил. лева...! Леон ми се струва в класа на Голф-а, така че въобще не е лошо предложение.
    Струва ми се, че има доста предубеждения спрямо тази марка, но са много свестни коли за парите си.

    Бивш tww09306483.
  21. 21 Профил на Hydroxy
    Hydroxy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#19] от "sw51":Сега поразгледах ценовата листа на Сеат... Мисля, че откъм цени се представят добре.Сеат Леон 1.8 бензин със 180к.с., 7 степенна DSG кутия, както и доста екстри е около 45 хил. лева...! Леон ми се струва в класа на Голф-а, така че въобще не е лошо предложение.Струва ми се, че има доста предубеждения спрямо тази марка, но са много свестни коли за парите си.
    —цитат от коментар 20 на tww09306483


    Имам същия Леон FR с този двигател, само че с ръчна скоростна кутия. Сеат правят отстъпки на тези цени, на мен ми направиха 16% като за втори лизингов от тях, но със сигурност биха направили поне 10% на общо основание. Това беше преди 4 години де, дано не подвеждам някого с невярна информация, но моят ми излезе около 40к с абсолютно всички екстри, които можеше да се сложат (лед-фарове, кожен салон, навигация, система за поддържане на лентата на движение, която е много удобна, аудиосистема със събуфер и какво ли още не, да не ги изброявам), единствено без шибедах, че много щеше да се чака. Ми колата си е супер, наистина не мога да намеря забележки. Може би интериорът на Голф е по-луксозен, но и цената е различна, пък и голфът отвън ми е малко скучен и грозен, а Леонът като дизайн ми харесва повече. Октавиите на тази платформа са също добри и на добри цени, но там е заложено на малко повече практичност и са доста големи, аз исках по-малка кола, даже съм склонен и на Ибиса, но в този си размер Леон е перфектен.

  22. 22 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 625 Неутрално

    "За моя изненада обаче на задните седалки остава тясно."

    Пауновски затова ли нарита предната седалка! -сн.5/18

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  23. 23 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Определено Ибиса-та не е от Голф класа, там е Леон. Тук сравнението е с коли като Поло, Пежо 206, C3, Корса.
    Иначе Сеат винаги са ми били симпатични, но никога не съм имал тяхна кола.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.