Новият проект на "Инфинити" - вдъхновен от миналото, но с технологии от бъдещето

Новият проект на "Инфинити" - вдъхновен от миналото, но с технологии от бъдещето

© Инфинити



Инфинити" представи елегантен електрически ретро роудстър на Конкурса за автомобилна елегантност в Пебъл бийч, Калифорния, САЩ. В духа на състезателните болиди от 40-те години на миналия век, "Прототайп" 9 е с открити колела.


Болидът се задвижва от прототипен електромотор и батерии, като в него модерните технологии се смесват с ръчно изковани детайли.

Новият проект на "Инфинити" - вдъхновен от миналото, но с технологии от бъдещето

© Инфинити


"Прототайп" 9, вдъхновен от първите японски болиди и по-специално състезателния "Принс", е R380, който неколкократно чупи рекордите за скорост през 1965 година, преди да запише победа в Гран при на Япония през 1966 г на пистата "Фуджи". Каросерия на новия болид е изградена от стоманени панели, поставени върху стоманена рама.


Новият проект на "Инфинити" - вдъхновен от миналото, но с технологии от бъдещето

© Инфинити




Електромоторът в колата е с мощност 148 конски сили, а максималния въртящ момент е 320 Нм. Задвижващи са задните колела.


Максималната скорост на "Прототайп" 9 е 170 км/ч, а ускорението до 100 км/ч се осъществява за 5.5 секунди. Батерията, която е с капацитет 34 киловатчаса, би могла да издържи 20 минути при сериозно пистово натоварване.

Новият проект на "Инфинити" - вдъхновен от миналото, но с технологии от бъдещето

© Инфинити


Автомобилът е дълъг 4.33 метра, а спирачките използват 252 мм вентилирани дискове отпред и отзад. Теглото на болида е 890 килограма.

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    Само не разбрах какво обшо има R380. Това повече прилича на някоя сребърна стрела от 30-те, или болид на Ауто Юниън от същя период, модернизиран с ръбове и нова решетка.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  2. 2 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2342 Неутрално

    До коментар [#1] от "deutschwagen":

    Бъркаш, рпиятел. Болида на Ауто Юнион е с мотор отзад и има съвсем различни пропорции. Пилота е напред. Първото Ауди ТТ имитираше някои елементи от тази легендарна кола.
    Това Инфините е .... интересно но дори не може да изкара параметрите на ТЕсла С която можеш да си купиш от магазина.

    California Über Alles
  3. 3 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#2] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    20 минути, жалко че говорим за батерии на коли ...

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  4. 4 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#1] от "deutschwagen":Бъркаш, рпиятел. Болида на Ауто Юнион е с мотор отзад и има съвсем различни пропорции. Пилота е напред. Първото Ауди ТТ имитираше някои елементи от тази легендарна кола. Това Инфините е .... интересно но дори не може да изкара параметрите на ТЕсла С която можеш да си купиш от магазина.
    —цитат от коментар 2 на Pontif New Dnevnik SUCK


    С тоя размер колко батерии може да вкараш заедно с всичко останало?

  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    “”Прототайп" 9, вдъхновен от първите японски болиди и по-специално състезателния "Принс", е R380"

    Не откривам и намек за нещо общо! R380 е брутална кражба на жълтите от Ферари.
    По-скоро от Инфинити се напъват да си изфабрикуват история, каквато нямат и която отличава имиджа на една германска кола от японкската такава...

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    До коментар [#2] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Така е, болидите на Ауто Юниън са с двигател пред задната ос. Но концепцията е като от болид от 30-те, сигурно по-скоро като тогавашните Мерцедеси. Тези смятат същото:

    http://www.motortrend.com/news/infiniti-prototype-9-exclusive-first-look/

    Така или иначе, не ми прилича на R380:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK