Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 531 Неутрално
  2. 2 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#1] от "foxa5":

    Маломерие а интериора циганее.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  3. 3 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Голф кросоъвър, позициониран под Тигуан, който ще бори Кашкай и сие.

  4. 4 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Изглежда много прилично. С Размерите на Йети ми се вижда. Ако обаче ще е само с предно предаване, както излезе информация, това няма да е моят избор.

  5. 5 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Разстроено

    Още дизели от Фолксваген - не, благодаря.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  6. 6 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5328 Неутрално

    До коментар [#3] от "ial":

    Под Тигуан не е Кашкай, а Джук.

  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#5] от "Торбалан":

    Нито някой ти е предлагал, нито този модел е по някакъв начин обвързан с дизеловите двигатели.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    Мне. С водородни клетки е сигурно 😂😂🔨🔨

    Ей това е интересна кола на пазара Toyota Mirai https://ssl.toyota.com/mirai/index.html

    Немските дизели са за фататици като теб ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  9. 9 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Немските авто-производители все повече заприличват на късната Nokia... когато всички се ориентираха към smart phones с мулти-тъч интерфейс, а те се правеха, че всички си е както преди и под контрол...

    Света следи с огромен интерес как Тесла прави революция и се кани да залее пазара с масов електромобил (Model X), Тойота пусна на пазара кола с водороден двигател (Toyota Mirai) и строи мрежа от зарядни станции... но немците продължават да ни занимават с "нови" модели на същото - дизел! С подобни глупости няма как да останат водещи в автомобилостроенето... (колкото и платени статии да пускат и да си наемат разни "специалисти" да пишат из форума)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#8] от "Торбалан":

    Всъщност точно ти си вманиачен, защото навсякъде виждаш само дизели.

    http://www.thetruthaboutcars.com/2016/01/volkswagens-1-4-tsi-best-small-car-base-engine-market/


    Между другото, като си зациклил на дизелите, и като според теб "немските дизели" били за фанатици, кажи ми кои дизели не са за фанатици?

    https://www.motoring.com.au/dieselgate-vw-cleanest-in-eu-emissions-study-103935/


    Май не виждаш колко е тъпо да спамиш едно и също. Никой дори не е споменавал нищо са дизел в тази дискусия преди ти да долазиш.


    А, за малко да забравя:

    "Toyota planned for cumulative sales of 3,000 Mirais in the U.S. by the end of 2017,[9] but by May 2016, only 210 Mirais had been sold in the US"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  11. 11 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Любопитно

    До коментар [#10] от "deutschwagen":

    Не аз ги виждам дизелите, ами немците ми ги набутват в очите в "Дневник". Ако този "нов" автомобил на ФВ се предлагаше освен с 6 дизелови и бензинови двигатели и с електрически, то щях да видя лъч надежда и коментарът ми би бил друг... ама не ;)

    Не зная колко Тойоти с водородни клетки ще продадат, надявам се да са много, защото отпадъчния продукт е ВОДА, а мен ме е грижа какво дишам и ще дишат децата ми. (Немците се оср@аха с дизеловите си измами и това няма да им бъде простено, дизелите си отиват...)

    Аз гледам напред и търся истински иновации с бъдеще. Не ме интересува дали ще са немски, японски или уругвайски (не съм и няма да се кръстя "немскивагон" или "японскисамосвал").

    Тази кола на ФВ с нищо не ме впечатлява. Тя е просто "по-малка" от друга такава дето е "по-голяма", а това, че е "deutch" щеше да е важно преди 100 или 50 години, но днес пазара и реалностите са други и очакванията на хората също. (Ако немците разчитат само на навиците на хората ще се изненадат адски неприятно в обозримо бъдеще - дори хардлайнери фенове като теб ще ги забравят)....

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  12. 12 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#9] от "Торбалан":

    кои точно са тия "всички", дето се били ориентирали, само немците не? ФВ продава 11 млн коли на година, тесла си мечтае един ден да стигне 500 000 продажби на година. Аналогията с нокиа е доста неудачна, в случая тойота мирай на водород не е айфона, а PALM. Ужасно скъпа, грозна и непрактична кола, която не представлява заплаха за никого, най-малкото за ФВ. Тойота има 10 зарядни станции, 9 от тях са в калифорния. В европа има няколко, на фирми като total и Eni. Цената на километър пробег е същата като на бензин, и това е водород добит по най-евтиния начин, от природен газ. Бляновете за индустриално производство на водород от слънце и вятър никога няма да се осъществят, защото колите на водород нямат никакво бъдеще.

    Фолксваген също се кани да излезе на пазара не с един електромобил, а с няколко. И даже и да е 2-3-5 години зад тесла, това нищо не значи. И самсунг бяха няколко години зад епъл, пък виж каква стана тя. Брои се крайният резултат, не кой първи продал 1000 бройки от нещо си.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  13. 13 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Любопитно

    До коментар [#12] от "DareDebil":

    "Фолксваген също се кани да излезе на пазара не с един електромобил, а с няколко. И даже и да е 2-3-5 години зад тесла."

    Кани се. Като излезе тогава ще коментираме отново ;)

    Иначе конкретно по статията: цвета или размерите на "новата" ФВ кола да обзъждаме? Аз нищо интересно не виждам тук. (Това е платена статия-реклама. ФВ пръскат пари да си чистят имиджа след 'дизелгейта, не случайно избягват да упоменат двигателите...)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  14. 14 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Любопитно

    До коментар [#12] от "DareDebil":

    Като спомена Самсунг, ето една любопитна статия от последните часове https://www.wsj.com/articles/samsung-will-soon-need-a-leader-who-isnt-in-jail-1503651353

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#11] от "Торбалан":

    Никой не ти е набутвал нищо в очите. Това го правиш ти на другите. Както ти казах, тук не е ставало за дизели.

    Изобщо не става и въпрос дали този модел е впечатляващ, или дали ти харесва. Никой не ти е опраял пистолет в главата за да се гърчиш. Лично аз не си бих взел такъв, но дизйанът е впечатляващ и това може да се отрази на дизайнерския език при други модели.

    Не знам на какво разчитат немците, но знам, че са изключително успешни в бранша, особено в по-горните сегменти. Но ако имаш притеснения, намраш им контактите и им пишеш.

    На мен също ми е много важно от къде ще идва тока за електромобилите. За сега въглищата са източник номер 1, докато в същото време са и най-вредния замърсител.

    Ще видим дали ще стане нещо с горивните клетки. Тук имаше един дето пишеше цели параграфи защо били обречени на провал, докато електромобилите щели да бъдат бъдещето.

    И между другото, инвоации може да има навсякъде - в окачването, в конструцкията, в ДВГ, дори в дизеловите такива. Не е задължително да е електрокар за да е иновативен. И точно този модел не е най-подходящ да бъде електромобил.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#12] от "DareDebil":

    Да, и дори масовите производители да са зад Тесла при електрическите задвижващи елементи, пак са доста напред в други отношения. Има доста проблеми при Тесла в изработката, например панели, които не пасват на 100%. Иначе всеки може да си купи батерии от доставчик, например Панасоник. До колкото чух ФВ Груп работят на ин-хаус батерии и зареждащи системи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Любопитно

    До коментар [#11] от "Торбалан": Изобщо не става и въпрос дали този модел е впечатляващ, или дали ти харесва.
    —цитат от коментар 15 на deutschwagen


    Напротив, форумът е точно затова - да си кажем личното мнение.

    Питах и кочегата по-горе: какво да и коментираме на тая "нова" ФВ кола? Че е "по-малка" или цвета? С нищо не ме впечатлява. Двигателите са пак дизел и бензин, нищо ново. (Само софтуера да лъжат измервателните уреди за вредни емисии е подменен)

    След като гръмна "дизелгейт" скандала в САЩ и беше ясно, че измамата е по цял свят защото този софтуер е в компютрите на всичките им дизелови автомобили, знаеш ли как "решиха" проблема в Европа? Тихомълком прокараха в Европарламента промени в нормите за вредни емисии - завишиха ги! Славните немски авто-инженери... мда.

    Виж между другото как бързо се променя профила на добиваната електроенергия в Германия https://www.cleanenergywire.org/factsheets/germanys-energy-consumption-and-power-mix-charts - всеки път като пътувам там се изумявам колко нови "перки" и соларни панели са "изникнали"...
    Аз обмислям да си сложа панели на покрива, но пак чакам.... Тесла! Не искам грозни панели насред покрива си, ами ето такива https://www.tesla.com/en_GB/solarroof?redirect=no (к'во съм виновен, че Тесла са водещи и тук... ;)

    И друго си мисля: немците като не ги е грижа да бързат с електромобилите (понеже "колко му е, не са решили...") с какъв софтуер смятат да оборудват автономните коли? Понеже, освен, че се задава революция на електромобилите, те се оказват и автономни... Ще си напишат свой и ще догонят Гугъл, Епъл и Тесла просто ей така?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  18. 18 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1135 Весело

    снимка 3
    "Автомобилът е дълъг 4.23 метра, или с 25 км. по-къс от "Тигуан". "

    Мисля да си взема един 25 километров Тигуан, само не знам ако се наложи да ходя да отворя багажника какво ще правя! :)

  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#17] от "Торбалан":

    Отново въртиш в кръг. Първо, въпросният софтуер е забранен в САЩ, което онзачава, че няма как повече да го ползват. И си платиха за това, че са го ползвали. В Европа, за разлика от САЩ, такъв софтуер не е забранен от закона. И ако го има по всички коли на ФВ, как ще коментираш факта, че ФВ имат най-чистите дизели по критерий Евро 6, а Рено и Фиат-Крайслер имат най-мръсните? Как последните две компании покриват изискванията без софтуер, според теб?

    Идеята на този кросовуър тук не е да прави революция, а да покрие сегмент и компанията да продава в него сега.

    Колкото до тока, какво ще стане ако дори и 30% от автомобилите станат на ток? Допълнителният ток от къде ще дойде?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Весело

    До коментар [#17] от "Торбалан": В Европа, за разлика от САЩ, такъв софтуер не е забранен от закона.
    —цитат от коментар 19 на deutschwagen


    Ама ти сериозно ли??? Я вземи прочети малко по темата и стига си се излагал!
    http://www.telegraph.co.uk/business/2017/06/13/vw-faces-super-claim-dieselgate-uk-netherlands-motorists-join/
    Теоърва е Европа има да плащат!!!

    Мен лично ме привикаха в гаража на дилъра и ми смениха компютъра без никакви обяснения!

    Все едно споря с Голф 3-ка, айте стига ти толкова за днес. Надявам се да си тук след известно време пак да те обучавам по темата.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  21. 21 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Весело

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    ето ти още за четене, немскивагоне https://www.nytimes.com/2017/08/21/business/audi-volkswagen-diesel-emissions.html

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  22. 22 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#13] от "Торбалан":

    Тесла прави революция и се кани да залее пазара с масов електромобил

    Кани се, да. Айде като го залее, пак да си говорим, а?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  23. 23 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#13] от "Торбалан":

    какъв имидж? Дизелите на ФВ в момента са едни от най-чистите на пазара. Продажбите на дизели след висчките скандали са паднали с 10-15%, не с 99.9%. Хората още ги купуват и ще продължават да ги купуват години наред.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#20] от "Торбалан":

    Да, тул съм, само където както миналия път, ти си "обучавания", не "обучаващият" .

    Къде в линка ти пише, че не съм прав, неграмотнико с неграмотниците? Запиши се на уроци по английски, изкарай 2-3 години и пробвай пак да си прочетеш линка.
    Тогава може би ще разбереш и това:

    "What Volkswagen has done was wrong. However, what the company did was a generally accepted industry practice, at least in Europe, at the same level as exploiting a tax loophole, which usually is there to be exploited. Sure, defeat devices are illegal in Europe – unless the car manufacturer says that they are needed to protect their feeble diesel engines from undue harm. In that case, a defeat device is absolutely within the law, and automakers can swear without getting crimson that they don't use "illegal defeat devices." This has led to such travesties as GM’s Opel switching off the exhaust treatment at temperatures below 20C, and above 30C, which, coincidentally, is the temperature at which exhaust tests are to be performed. The same company can legally switch off their emissions control at elevations above 850 meters, and it obviously is just happenstance that highest lab in Germany sits at 800m.

    GM’s fudging was refined. Lower tech Fiat employed a crude method. The Italian automaker was found switching off the exhaust treatment 22 minutes after engine start. The official test cycles last no longer than 20 minutes. In May, I opined that Opel may get away with it, but Fiat won’t. I was wrong, at least with Fiat. Italian Transport Minister Ministry Graziano Delrio declared Fiat to be “absolutely within the law – our tests did prove that.” Nobody in Europe has received a fine, not even Volkswagen."

    https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2016/08/31/triple-standards-dieselgate-the-continuation-of-industrial-policy-by-other-means/ #4acec1605ae8


    И не се пише "айТе", а "айДе", специалисте по Голф 3-ки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#21] от "Торбалан":

    Благодаря за четивото, само където пак не видях нещо в конфликт с това, което казах, и което те е вбесило толкова. Така става когато разни функционално (и не само) неграмотни родни всезнайковци скачат да се дуят по форумите и да "обучават". Най-много кефи това:

    "Mr. Pamio has been held in a Munich jail since July at the request of American investigators, who are expected to file a formal request for extradition in the coming days"

    Надявам се, че поне ще се оправиш с Google Translate.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Весело

    До коментар [#25] от "deutschwagen":

    Има хора дето вярват в какви ли не божества, а очевидно има и такъв дето е фанатично предан на немските автомобили 😂🔨🔨🔨

    Хайде, със здраве! Времето ще покаже кой е прав... (аз де 😂😂👍🏻)

    ( за няколко езика, сред които английския, не ползвам гугъл транслейт, иначе печатни грешки допускам постоянно, за твоя радост :

    До коментар [#20] от "Торбалан":Да, тул съм
    —цитат от коментар 24 на deutschwagen

    Опа! Не си "тул", бе! Ами си немскивагон 😂😂😂🔨🔨🔨

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  27. 27 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 619 Весело

    Що се косите толкова с това дизел - анти-дизел? За момента, за дълъг преход дизелът е най-икономичен и целесъобразен. Не случайно камиони, самолети и кораби са с вид дизелово гориво. Ако някой направи нещо по-евтино, по-надеждно и ефективно, с по-бързо зареждане от съществуващите ДВГ, вкл. дизели, няма да има нужда от убеждения и предубеждения. Хората не са тъпаци! Но докато електрокарите се продават само заради данъчни облекчения и левичарско-екологични талибанско-екстремистки възгледи /направо сектантски/, не ми ги хвалете. Мога да сменя превоза от кола на скутер или велосипед през лятото, но не и с бутаница в масовия електрически грАДСКИ транспорт. Въпрос на избор, нагласа и отношение към индивидуалната свобода...

  28. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    Та като този софтуер не е забранен в Европа и Китай ФВ може да трови хората безнаказано?
    Аз предпочитам консуматорското общество на Америка където консуматора е цар и всичко се прави в негова защита. По ирония на съдбата днес един от инженерите на ФВ виновни за скандала с дизелите James Liang на 63 годи влиза в затвора в Детройт за да излежи 3.5 годишна присъда за ролята си в тази измама. Ще има още инженери и босове от ФВ които ще се запознаят много от близо с Тайрон и Бъба - техните съжители по килия в затвора. Стискаме му палци на инж. Джеймс да му издържи дупето в Детройтския затвор. А в Европа ако искате може да му дигнете паметник на мошеника и да дишате с пълни гърди саждите. Оказа се че като опре до бизнес Европайският Соц спира да се грижи за народа, нали.

    California Über Alles
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#26] от "Торбалан":

    Не знам пак за какво по дяволит говориш. Божества, маниаци, не знам си какво. Показах ти как стоят нещата и със закона, и с дизелите и практиките на производителите. Това, че страдаш от силна непоносимост към фактите си е лично твой проблем.



    иначе печатни грешки допускам постоянно, за твоя радост :
    До коментар [#20] от "Торбалан":Да, тул съм
    —цитат от коментар 24 на deutschwagen

    Опа! Не си "тул", бе! Ами си немскивагон
    —цитат от коментар 26 на Торбалан


    Тъй де, ама "л" е точно до "к" на кийборда, докато "д" и "т".....не съвсем. Според мен по-скоро си се запалил малко повече от колкото трябва и си изпуснал някой друг селски навик:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#28] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Аз не ги защитавам. Просто казвам как стоят нещата относно закона. Т.н. defeat device е изрично забранен в САЩ от закона, докато в Европа ситуацията е доста по-размита и такова устройство не е изрично забранено.

    Това с паметниците ми дойде малко повечко. Да, консуматорът е цар в САЩ, стига да не става въпрос за интернет провайдър (освен надутите цени вече ти продават цялата история без дори да са длъжни да те предупредят за това, все едно не им плащаш за нета), хранителната промишленост, или недай си Боже здравеопазването и биг фарма, където си е неофеодализъм отвсякъде, и дори ФДА е техен bitch, да не говорим за "царя консуматор". Системите и в САЩ, и в Европа си имат слаби звена.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Разстроено

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    Дрън-дрън, немски вагон. "Консуматорът бил цар"... царе са свободата, предприемчивостта и бизнеса!

    Баси чукундура, как пък нещо смислено не каза да научим...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#31] от "Торбалан":

    Дебил селски, това не е мой цитат, неграмотнико прост. Пак си мислиш, че като се държиш като див селянин няма нужда да представяш някакви аргументи. Айде обратно у село, торба проста.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#31] от "Торбалан":

    Дебил селски, това не е мой цитат, неграмотнико прост. Пак си мислиш, че като се държиш като див селянин няма нужда да представяш някакви аргументи. Айде обратно у село, торба проста.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 662 Разстроено

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Очакваш да ти падна до нивото? Ами няма. Сам се излагаш достатъчно...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#34] от "Торбалан":


    Дрън-дрън, немски вагон. "Консуматорът бил цар"... царе са свободата, предприемчивостта и бизнеса!Баси чукундура, как пък нещо смислено не каза да научим...

    Баси чукундура
    —цитат от коментар 31 на Торбалан




    Научи се да не обиждаш, след това да помниш какви глупости си казвал, после да четеш, а на края и как се прави аргумент вместо да ръсиш простотии.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Немските авто-производители все повече заприличват на късната Nokia... когато всички се ориентираха към smart phones с мулти-тъч интерфейс, а те се правеха, че всички си е както преди и под контрол...
    —цитат от коментар 9 на Торбалан


    Спомних си за едно интервю със някъкво шефче от Нокиа още от времето преди Гугъл да пусне Андроид и да ги затрие. Ясно ми се е набило в главата, че човека още тогава казваше, че са изостанали със сифтуера и че ще имат проблеми ако не наваксат (а тоагава те бяха номер 1 по продажби)

    Мисълта ми е, че ФВ в момента дори и не осъзнават колко са нае*ани. Реално са в пъти по-зле от Нокиа.

    ФВ ще го духат яко в следващите години. Лошото е, че ще завлечат и цялата Европа. Нека благодарим на Меркел, че им позволи да станат такова чудовище и да сринат всичките английски и италиансти автопроизводители, сега ще го духаме всички....





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.