Фоторазказ: Обновената S-класа на "Мерцедес" издига лукса и комфорта в култ

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    Това с разчитането на знаци ще е голямо шоу по българските пътища. Не веднъж съм засичал знаци (през 10 метра) на първия ограничението е 50, а веднага след него знака е с ограничение 70. Или пък другото изумително беше в случая с ремонта на Аспарухов мост, по време на ремонта ограничението беше 40, на вече ремонтираният мост ограничението на ремонтираният участък е 30

  2. 2 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Прекрасен автомобил!
    Цената като нов обаче е много висока!
    2-3 годишен е друга работа.

    Какво точно означава "енергизиране"?

    Модератора е неадекватен!
  3. 3 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 606 Весело

    Не са хубави тези Мерцедеси. Гледам не ги карат много.

  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5430 Неутрално

    3х180 000 , добра цена за автомобил :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Ще си я купя като сменят интериора на таблото, с тези кръгли вентилаторни решетки модел 95-та година е като някоя Дачия.

    Карбонът на снимка 14 също е демоде от доста време.

  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    То да се притесни човек да седне в нея, пък не е ли и малко тесничко вътре

  7. 7 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Декларираните разходи направо разсмиват, тоя тежащ тонове китюк с 6 цилиндров дизел под 6/100, ми тя скоро ще започне направо да връща гориво, ха ха ха.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#6] от "трън в петата стария дневник не беше скучен":

    Въобще не е тесничко!
    Е не зная за Любо Ганев нямам идея, но ако в този автомобил му е тясно трябва да мисли за нещо различно от автомобил.

    Модератора е неадекватен!
  9. 9 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Любопитно

    До коментар [#7] от "42":

    Доста по стара версия с 6 цилиндров бензин, без 4 матик, само с един пътник на магистрала при включен круиз контрол на 100 км/ч слиза под 7 стига да минеш повече от 50 тина колометра (в смисъл да не си въртял преди това много в град на над 11 на сто).

    За дизел не зная, но за бензин не ми изглежда нереално.

    Модератора е неадекватен!
  10. 10 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 312 Неутрално

    Ще кажеш, че старата е баничарка с екстра климатик...

  11. 11 Профил на vidoass
    vidoass
    Рейтинг: 442 Неутрално

    тая царска каляска дето струва над половин милион лева е само за някои от старците, на които телефонните измамници им вземат по 5.-60 000 лева без да им мигне окото

    vidoass
  12. 12 Профил на tsb00482740
    tsb00482740
    Рейтинг: 301 Неутрално

    А междувременно натъпканата с електроника Тесла издига колите с ДВГ, включително Мерцедес, в статус на музеен експонат.

  13. 13 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 225 Неутрално

    За 174 х.лв сигурно е хубав най -достъпната версия...е няма да го взема щото е мнго удобен;)

    Долу рушистите и фашистите
  14. 14 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    Ес-класа в Германия се кара предимно от професионални шофьори, а собственика е на дясното задно място.
    Тук, разбира се е друго - като пристигне след 15-тина години едно такова чудо, вече не му работят половината екстри, липсват 30-40% от конете заради "газовото на метам, че инак много гори, ей". Понякога не работи даже климатика и се кара с отворен прозорец и небрежно провесена мургава космата ръка със златно (или поне така изглеждащо) синджирче.
    Гордият собственик често шофира по анцунг или къси гащи и джапанки, а хигиенизирането се прави от собственика пред блока, за да завиждат комшиите.
    Когато по-заможен германец стъпи за първи път у нас винаги се учудва от броя на Ес-класите по родните пътища.......

    Culus capitem delit
  15. 15 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1233 Весело

    Тю, щях да пропусна две задължителни у нас "екстри": надписи AMG дори и на най-семплите 3.2 литрови версии и, разбира се, "спортната генерация", която да трещи възможно най-силно.Пълна профанация, ама какво да се прави....

    Culus capitem delit
  16. 16 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Страхотен автомобил.

  17. 17 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 682 Весело

    Могат да се кажат всички стандартни банални суперлативи за Мерцедес.
    Нищо друго за отбелязване.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  18. 18 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 225 Весело

    Немците са го закъсали яко.
    Дизел?????

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  19. 19 Профил на bokster
    bokster
    Рейтинг: 370 Неутрално

    "Мерцедес и всички останали"

    "Дизеловите предложения са две, на базата на V6 мотор"

    Едно от най-важните неща при новия S-klasse е връщането на РЕДОВИЯ 6-цилиндров двигател и дизеловият и бензиновият са такива, което е приветствано от всеки уважаващ себе си "gear head".

    Важно е, оправете си го.

  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 660 Неутрално

    6л/100 км - ДА, по баир надолу.
    За подобни реклами в САЩ съдят до съдиране. Остана и мерцедес да подгонят :)

  21. 21 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Гледам бая минуси са ми нацвъкали фенове на мерцедес, но явно са хора, които никога не са се возили във хубава кола.

    Факт е че таблата и на БМВ 7-ма серия и на Ауди 8 са много по-модерни и не лъха на пенсионерщина както в ес класата и другите производни.




  22. 22 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 605 Неутрално

    "Няма по-добра индикация, за някой, че произхожда от нисшите класи на общество от перфектните му познания за скъпите часовници и скъпите автомобили."
    Лорд Пикуик, 20-те години на 20 век.

  23. 23 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Кола, която е наистина еталон в класа си. Освен всички друго - много красива. Само дето не мога да свикна още с този телевизор на таблото. Тежко стои на всички тези елегантно извити линии. Да, ергономично, на тази височина е мястото на втория дисплей, но все пак .....

  24. 24 Профил на netizen
    netizen
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "Телевизорът" на таблото си е много ок, бих казал, доста удобен и функционален. Това са неща, които оценяваш в пълна степен едва след като седнеш първо в Пасат и не забиеш глава надолу, за да погледнеш дисплея. Изобщо, Ес класата е много удобна за шофиране и особено дълъг път.

  25. 25 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#12] от "tsb00482740":

    Това къде го виждате, в централата на Тесла ли?

    Модератора е неадекватен!
  26. 26 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#14] от "pag":

    Не съм съгласен с една част от написаното:
    "след 15-тина години едно такова чудо, вече не му работят половината екстри"
    това просто не е вярно!
    Не зная от личен опит ли говорите или разполагате с някаква статистика от сервиз?
    За липсата на коне не мога да коментирам в смисъл обвързали сте го с модификация на автомобила, която не познавам.

    Модератора е неадекватен!
  27. 27 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#20] от "historama":

    Погледнете коментар 9!

    Модератора е неадекватен!
  28. 28 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#21] от "abdulhazred":

    Това е въпрос на вкус, което го описвате!

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK