Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12185 Неутрално

    За български пътища и с българска цена :)
    И стои много приятно :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Хубава кола! Но както всекип път, Пауновски не изневерява на себе си с гадни снимки! Еи, човек, научи се да снимаш бре! Може ли (сн. 4 и сн. 10) да снимаш нова хубава кола, и да не боднеш един рязък къс обектив и да направиш малко боке на фона. На тези две снимки си позволил освен колата във фокус да останат и грозните софийски панелки. Това е потресаващо! Дори и начинещ фотограф-любител с Канон ЕОС 1300Д и китов обектив 18-55 ще направи по-добри снимки от теб! Ти си срам за професията!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  3. 3 Профил на cmapmep
    cmapmep
    Рейтинг: 397 Неутрално

    То да бяха само снимките. Що за журналист може да пише с толкова правописни грешки?! Добре, че не е лекар или архитект.

  4. 4 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Те журналята са си некадърни та..

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  5. 5 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    И коя е хубавата кола, ама не за нашите пътища? Обикновено това е фразата на този, който просто няма достатъчно пари да си я купи. Кои коли не са за нашите пътища - японските или немските? Точно френските се славят с калпави окачвания.
    Иначе е така да, съседа като си е взел нова кола за 40 000 лева, а ти тамън си яхнал гоуфо от 2001ва, нов внос от северна Италия и.... кво друго да кажеш, за да се изкараш повече от него>? Най-вероятно че е тъп и за това е дал 40 000 лева за тая .. хубава кола, ама не за нашите пътища?
    Па слагайте платена публикация

  6. 6 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    няма промяна по отношение на материалите в салона, като пластмасите остават твърди,
    Тази комбинация е добър вариант за всички, които карат доста в града, а извън населените места предпочитта спокойното шофиране.
    :D:D
    въпреки всичко, ускорението от място до 100 км/ч отнема цели 12.1 секунди
    Що се отнася до разхода, в смесен цикъл и при много горещо време, той беше точно 8 на сто, при 6.6 л/100 км по книжка.
    Воланът е приятно тежък, а наклонът в завой приемлив.

    НАвихте ме :)
    Хубава... цена.

  7. 7 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    туй пежо по зле и от хюндай изглежда. Пък с тези 115 конски сили... 13 години назад. Моят сивик е 13 годишен със 115 коня.

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  8. 8 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Кола с мачка на решетката не ме вълнува

  9. 9 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 463 Весело

    До коментар [#2] от "xqv31309910": "Ти си срам за професията!"

    Абе тя професията му е да пише , ама и в това отношение е срам за нея.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  10. 10 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Разходът е умопомрачителен. Заедно с ускорението.
    Преди години като избирах автомат, Ситроен имаха на промоция Пикасо, наджиткан с екстри с разход 11 ( дизел!) Явно и при пежо подхода е подобен - вземи тези екстри, че да не се сещаш колко често зареждаш.
    Иначе съм впечатлен от цената.

  11. 11 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Бих желал да помоля за експертно форумно мнение относно мачката, пичката и елхичката. Мерси боку д'аванс.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  12. 12 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#11] от "leon555":

    Яс сем експерот: Сичко е кочина! Ориентирайте се изкъде електричките, там е истината! :)

  13. 13 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Грозен и невзрачен автомобил за третия свят (такива компактни коли за белия свят са хечбек, не седан), автоматика е неудачен избор за толкова слаб мотор (ще се мъчи при изпреварвания), пластмасите в интериора само от снимките ми лъхат на турски битак.

    Смисълът на тези коли е да се купуват като служебни, да са бели и без нито една екстра, и да им се вземе душата от каране за 3-5-6 години. За лична кола с която ще се правят по 10-12 хиляди километра на година, това е просто един бързо обезценяващ се пасив. Има предостатъчно хубави и поддържани коли за 15-20 хиляди от много по-висок клас, в които има много останал "хляб" за каране.

  14. 14 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#13] от "blowfish":


    Грозен и невзрачен автомобил за третия свят (такива компактни коли за белия свят са хечбек, не седан), автоматика е неудачен избор за толкова слаб мотор (ще се мъчи при изпреварвания), пластмасите в интериора само от снимките ми лъхат на турски битак.Смисълът на тези коли е да се купуват като служебни, да са бели и без нито една екстра, и да им се вземе душата от каране за 3-5-6 години. За лична кола с която ще се правят по 10-12 хиляди километра на година, това е просто един бързо обезценяващ се пасив. Има предостатъчно хубави и поддържани коли за 15-20 хиляди от много по-висок клас, в които има много останал "хляб" за каране.
    —цитат от коментар 13 на blowfish


    Според мен такива автомобили са насочени към не много платежоспосбни клиенти, у които все пак има капка гордост и не желаещи да освобождават западняците от старите им боклуци, плащайки при това. Очевидно, в българия бройката им е критично малка. А иначе всеки автомобил е бързо обезценяващ се актив.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  15. 15 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#13] от "blowfish":


    автоматика е неудачен избор за толкова слаб мотор (ще се мъчи при изпреварвания)
    —цитат от коментар 13 на blowfish


    А товае друг елемент, който ме подсети за българските нрави. За българските комплексари е адски важно да могат да изпреварват. А по белите страни следваш потока, ако ще и да си с Бугати Вейрон 1001 к.с. В градовете на Запад няма бърза и бавна лента. Ако аз съм в най-лявата лента и ти отзад ми светкаш, ядосан, че ти преча, само с едно натискане на бутон на волана ще ти пратя полицията да ѝ обясниш с какво по-точно ти преча.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  16. 16 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Аз знам едно правило, което работи безпоргрешно:"Не купувай кола от държави, в които ядат спагети и правят ми.......ти"
    Съжалявам за нецензурния израз, но е единствено заради римата.

  17. 17 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#15] от "leon555":

    По българските извънградски двулентови пътища с много завои, наклони и колони от бавен трафик е по-безопасно да имаш пъргава кола, с която при нужда да можеш да се изстрелваш бързо по правите и бързо да се престроиш, а не да стоиш като в сандвич между два тежки тира например, задният от които се гаври с дистанцията ти.

  18. 18 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 896 Неутрално

    До коментар [#15] от "leon555":

    "За българските комплексари е адски важно да могат да изпреварват. А по белите страни следваш потока, ако ще и да си с Бугати Вейрон 1001 к.с. "
    Да ама по белите страни карат по магистрали, а ако се движиш между Велико Търново и Търговище например и ако колицата ти е 65 -75 коня и пред тебе има един прицеп а зад него на два метра се е лепнал някой пу#Ьо и не мърда от там да те видим тогава! А ако на магистрала ми пречиш в лявятя лента, аз трябва да викам полиция, не ти . . .

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  19. 19 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#17] от "blowfish":

    Не, по-безопасно е да се кара по-спокойно (не значи бавно), по-културно, по-дисциплинирано. Да се следва общо взето потока и да се поддържа една що-годе постоянна скорост. Българският маниер на шофиране е хашлашки, ако мога така да се изразя. Характеризира се с резки ускорявания и спирания, с чести и ненужни изпреварвания, със залепяне зад предния автомобил, при което водачът му се чувства повече или по-малко притеснен, с чести натискания на клаксона и присветквания, които казват "Разкарай се от пътя ми, бе, тъпак." В България се смята, че по-високата цена на един автомобил дава и повече права на водача му.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  20. 20 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#18] от "стафилокок":


    До коментар [#15] от "leon555":" А ако на магистрала ми пречиш в лявятя лента, аз трябва да викам полиция, не ти . . .
    —цитат от коментар 18 на стафилокок


    На магистрала е друго. Аз говорех за градовете. В София ми се е случвало да съм в лявата лента, готвейки се за ляв завой и карайки със 70 при лимит 50 и някой тузар с джип ми светка отзад, че му преча. Ляв завой от дясната лента ли да направя, за да не преча на господина?

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  21. 21 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#15] от "leon555":"За българските комплексари е адски важно да могат да изпреварват. А по белите страни следваш потока, ако ще и да си с Бугати Вейрон 1001 к.с. " Да ама по белите страни карат по магистрали, а ако се движиш между Велико Търново и Търговище например и ако колицата ти е 65 -75 коня и пред тебе има един прицеп а зад него на два метра се е лепнал някой пу#Ьо и не мърда от там да те видим тогава! А ако на магистрала ми пречиш в лявятя лента, аз трябва да викам полиция, не ти . . .
    —цитат от коментар 18 на стафилокок


    Ако съм със 130, колкото е и ограничението как преча на комплексирани л@йнари, какъвто явно си ти?

    preklara rara
  22. 22 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Съжалявам не съм разбрал. А за фауната по градските улици няма какво да говорим. :)

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  23. 23 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 896 Неутрално

    "Ако съм със 130, колкото е и ограничението как преча на комплексирани л@йнари, какъвто явно си ти?"
    Ограничението е 140. Ти си карай У дЕсно пък ни Остави свободна лявата лента (на ла*нарите де) :)

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  24. 24 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Тази кола е банална! Поредният маркетингов трик, в който инженерите не са участвали... Не знам какво наричат "за нашите пътища", но Пежо имат от поне 20г. проблем със здравината на задният мост. Така или иначе не ме вълнува и никога няма да дам пари нито за нова, нито за стара такава тояга!

  25. 25 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#23] от "стафилокок":

    Айде и една псувня от мене имаш безплатно.

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  26. 26 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 896 Любопитно

    За какво, че другарят е решил да кара със 130 а аз минавам край него в лявата лента със 140 ли?

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  27. 27 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#26] от "стафилокок":

    Какво ми се случи последния път като си идвах в България. Карах, да кажем, в района на Севлиево, движейки се към морето. Пътя беше с по една лента във всяка посока. Карах с нормална (от моя гледна точка) скорост. И един лайнар се залепи броня до броня за мен и когато му се удаде случай ме изпревари с много рязка и почти опасна маневра. Не ми светкал или бибиткал, но такава маневра следваше да ми даде да разбера, че му пречех. А и освен това същия, прибирайки се в лентата (също така рязко и не метър пред мен), нарочно даде още веднъж мръсна газ и изпод гумата му излетя едно камъче, което спука предното ми стъкло. А аз бях с рент-а-кар автомобил и не взех застраховка, та се наложи да платя стъклото.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Аз знам едно правило, което работи безпоргрешно:"Не купувай кола от държави, в които ядат спагети и правят ми.......ти"Съжалявам за нецензурния израз, но е единствено заради римата.
    —цитат от коментар 16 на victor_victim


    в някои държави има и едно друго правило - не вземай на работа хора от държави, които псуват на майка, нищо не могат да направят, и 140 години честват освобождението си от руските си братушки.
    Съжалявам да му го кажа.

  29. 29 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Аз знам едно правило, което работи безпоргрешно:"Не купувай кола от държави, в които ядат спагети и правят ми.......ти"Съжалявам за нецензурния израз, но е единствено заради римата.
    —цитат от коментар 16 на victor_victim


    в някои държави има и едно друго правило - не вземай на работа хора от държави, които псуват на майка, нищо не могат да направят, и 140 години честват освобождението си от руските си братушки.
    Съжалявам да му го кажа.

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Трите френски фирми се отнасят много сериозно с бюджетните си версии Ситроен Елизе, Пежо 301, Дачия и Рено Флуанс. Не разбрах много какво включва базисното оборудване на Пежо 301, но тестваният модел е с повече от задоволителен пакет опции.

    Бих искал да кажа на Жоро, че няма коли за страни с лоши пътища, а за развиващи се пазари, или по-точно за страни с 1 автомобил за домакинство.. Акцент при тях е като че ли багажника, а този модел е с фантастичен багажник. А возенето май ще е по-приятно от на Голфа.

  31. 31 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    Трите френски фирми се отнасят много сериозно с бюджетните си версии Ситроен Елизе, Пежо 301, Дачия и Рено Флуанс. Не разбрах много какво включва базисното оборудване на Пежо 301, но тестваният модел е с повече от задоволителен пакет опции.

    Бих искал да кажа на Жоро, че няма коли за страни с лоши пътища, а за развиващи се пазари, или по-точно за страни с 1 автомобил за домакинство.. Акцент при тях е като че ли багажника, а този модел е с фантастичен багажник. А возенето май ще е по-приятно от на Голфа.

  32. 32 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#24] от "m_style":

    България има проблем с Трейс.. как пък френските коли носят у Французко??

    Жени и вино! Вино и жени!
  33. 33 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 499 Неутрално

    типичната служебна кола за извънградксо

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.