1/18
Фоторазказ: Автомобил като за нашите пътища
Хубава кола, но не е за нашите пътища". Със сигурност сте чували тези думи за не един модел. За щастие дори големите производители правят автомобили за страни като Турция, Индия, Китай, Бразилия, Русия, Мароко и т.н, където пътищата са в състояние сходно с нашите или направо липсват.
penetrating
Рейтинг: 5327 НеутралноЗа български пътища и с българска цена :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИ стои много приятно :)
Just Бахур
Рейтинг: 399 НеутралноХубава кола! Но както всекип път, Пауновски не изневерява на себе си с гадни снимки! Еи, човек, научи се да снимаш бре! Може ли (сн. 4 и сн. 10) да снимаш нова хубава кола, и да не боднеш един рязък къс обектив и да направиш малко боке на фона. На тези две снимки си позволил освен колата във фокус да останат и грозните софийски панелки. Това е потресаващо! Дори и начинещ фотограф-любител с Канон ЕОС 1300Д и китов обектив 18-55 ще направи по-добри снимки от теб! Ти си срам за професията!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!cmapmep
Рейтинг: 390 НеутралноТо да бяха само снимките. Що за журналист може да пише с толкова правописни грешки?! Добре, че не е лекар или архитект.
Gunners
Рейтинг: 1459 НеутралноТе журналята са си некадърни та..
uq
Рейтинг: 1983 НеутралноИ коя е хубавата кола, ама не за нашите пътища? Обикновено това е фразата на този, който просто няма достатъчно пари да си я купи. Кои коли не са за нашите пътища - японските или немските? Точно френските се славят с калпави окачвания.
Иначе е така да, съседа като си е взел нова кола за 40 000 лева, а ти тамън си яхнал гоуфо от 2001ва, нов внос от северна Италия и.... кво друго да кажеш, за да се изкараш повече от него>? Най-вероятно че е тъп и за това е дал 40 000 лева за тая .. хубава кола, ама не за нашите пътища?
Па слагайте платена публикация
uq
Рейтинг: 1983 Неутралноняма промяна по отношение на материалите в салона, като пластмасите остават твърди,
Тази комбинация е добър вариант за всички, които карат доста в града, а извън населените места предпочитта спокойното шофиране.
:D:D
въпреки всичко, ускорението от място до 100 км/ч отнема цели 12.1 секунди
Що се отнася до разхода, в смесен цикъл и при много горещо време, той беше точно 8 на сто, при 6.6 л/100 км по книжка.
Воланът е приятно тежък, а наклонът в завой приемлив.
НАвихте ме :)
Хубава... цена.
Мултикултиджендър-Ариец
Рейтинг: 1006 Неутралнотуй пежо по зле и от хюндай изглежда. Пък с тези 115 конски сили... 13 години назад. Моят сивик е 13 годишен със 115 коня.
In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary actshileto
Рейтинг: 1034 НеутралноКола с мачка на решетката не ме вълнува
Karla Hanneman
Рейтинг: 418 ВеселоДо коментар [#2] от "xqv31309910": "Ти си срам за професията!"
Karla , Майти Готическа Принцеса!Абе тя професията му е да пише , ама и в това отношение е срам за нея.
sasoss
Рейтинг: 704 НеутралноРазходът е умопомрачителен. Заедно с ускорението.
Преди години като избирах автомат, Ситроен имаха на промоция Пикасо, наджиткан с екстри с разход 11 ( дизел!) Явно и при пежо подхода е подобен - вземи тези екстри, че да не се сещаш колко често зареждаш.
Иначе съм впечатлен от цената.
leon555
Рейтинг: 624 НеутралноБих желал да помоля за експертно форумно мнение относно мачката, пичката и елхичката. Мерси боку д'аванс.
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaabretschneider
Рейтинг: 911 НеутралноДо коментар [#11] от "leon555":
Яс сем експерот: Сичко е кочина! Ориентирайте се изкъде електричките, там е истината! :)
amh21579466
Рейтинг: 264 НеутралноГрозен и невзрачен автомобил за третия свят (такива компактни коли за белия свят са хечбек, не седан), автоматика е неудачен избор за толкова слаб мотор (ще се мъчи при изпреварвания), пластмасите в интериора само от снимките ми лъхат на турски битак.
Смисълът на тези коли е да се купуват като служебни, да са бели и без нито една екстра, и да им се вземе душата от каране за 3-5-6 години. За лична кола с която ще се правят по 10-12 хиляди километра на година, това е просто един бързо обезценяващ се пасив. Има предостатъчно хубави и поддържани коли за 15-20 хиляди от много по-висок клас, в които има много останал "хляб" за каране.
leon555
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#13] от "blowfish":
Според мен такива автомобили са насочени към не много платежоспосбни клиенти, у които все пак има капка гордост и не желаещи да освобождават западняците от старите им боклуци, плащайки при това. Очевидно, в българия бройката им е критично малка. А иначе всеки автомобил е бързо обезценяващ се актив. "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
leon555
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#13] от "blowfish":
А товае друг елемент, който ме подсети за българските нрави. За българските комплексари е адски важно да могат да изпреварват. А по белите страни следваш потока, ако ще и да си с Бугати Вейрон 1001 к.с. В градовете на Запад няма бърза и бавна лента. Ако аз съм в най-лявата лента и ти отзад ми светкаш, ядосан, че ти преча, само с едно натискане на бутон на волана ще ти пратя полицията да ѝ обясниш с какво по-точно ти преча.
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
victor_victim
Рейтинг: 327 НеутралноАз знам едно правило, което работи безпоргрешно:"Не купувай кола от държави, в които ядат спагети и правят ми.......ти"
Съжалявам за нецензурния израз, но е единствено заради римата.
amh21579466
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#15] от "leon555":
По българските извънградски двулентови пътища с много завои, наклони и колони от бавен трафик е по-безопасно да имаш пъргава кола, с която при нужда да можеш да се изстрелваш бързо по правите и бързо да се престроиш, а не да стоиш като в сандвич между два тежки тира например, задният от които се гаври с дистанцията ти.
стафилокок
Рейтинг: 486 НеутралноДо коментар [#15] от "leon555":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда."За българските комплексари е адски важно да могат да изпреварват. А по белите страни следваш потока, ако ще и да си с Бугати Вейрон 1001 к.с. "
Да ама по белите страни карат по магистрали, а ако се движиш между Велико Търново и Търговище например и ако колицата ти е 65 -75 коня и пред тебе има един прицеп а зад него на два метра се е лепнал някой пу#Ьо и не мърда от там да те видим тогава! А ако на магистрала ми пречиш в лявятя лента, аз трябва да викам полиция, не ти . . .
leon555
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#17] от "blowfish":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaНе, по-безопасно е да се кара по-спокойно (не значи бавно), по-културно, по-дисциплинирано. Да се следва общо взето потока и да се поддържа една що-годе постоянна скорост. Българският маниер на шофиране е хашлашки, ако мога така да се изразя. Характеризира се с резки ускорявания и спирания, с чести и ненужни изпреварвания, със залепяне зад предния автомобил, при което водачът му се чувства повече или по-малко притеснен, с чести натискания на клаксона и присветквания, които казват "Разкарай се от пътя ми, бе, тъпак." В България се смята, че по-високата цена на един автомобил дава и повече права на водача му.
leon555
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#18] от "стафилокок":
На магистрала е друго. Аз говорех за градовете. В София ми се е случвало да съм в лявата лента, готвейки се за ляв завой и карайки със 70 при лимит 50 и някой тузар с джип ми светка отзад, че му преча. Ляв завой от дясната лента ли да направя, за да не преча на господина? "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
edin slep
Рейтинг: 657 НеутралноАко съм със 130, колкото е и ограничението как преча на комплексирани л@йнари, какъвто явно си ти? preklara rara
стафилокок
Рейтинг: 486 НеутралноСъжалявам не съм разбрал. А за фауната по градските улици няма какво да говорим. :)
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.стафилокок
Рейтинг: 486 Неутрално"Ако съм със 130, колкото е и ограничението как преча на комплексирани л@йнари, какъвто явно си ти?"
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Ограничението е 140. Ти си карай У дЕсно пък ни Остави свободна лявата лента (на ла*нарите де) :)
m_style
Рейтинг: 637 НеутралноТази кола е банална! Поредният маркетингов трик, в който инженерите не са участвали... Не знам какво наричат "за нашите пътища", но Пежо имат от поне 20г. проблем със здравината на задният мост. Така или иначе не ме вълнува и никога няма да дам пари нито за нова, нито за стара такава тояга!
Светлото бъдеще
Рейтинг: 213 ВеселоДо коментар [#23] от "стафилокок":
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)Айде и една псувня от мене имаш безплатно.
стафилокок
Рейтинг: 486 ЛюбопитноЗа какво, че другарят е решил да кара със 130 а аз минавам край него в лявата лента със 140 ли?
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.leon555
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#26] от "стафилокок":
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaКакво ми се случи последния път като си идвах в България. Карах, да кажем, в района на Севлиево, движейки се към морето. Пътя беше с по една лента във всяка посока. Карах с нормална (от моя гледна точка) скорост. И един лайнар се залепи броня до броня за мен и когато му се удаде случай ме изпревари с много рязка и почти опасна маневра. Не ми светкал или бибиткал, но такава маневра следваше да ми даде да разбера, че му пречех. А и освен това същия, прибирайки се в лентата (също така рязко и не метър пред мен), нарочно даде още веднъж мръсна газ и изпод гумата му излетя едно камъче, което спука предното ми стъкло. А аз бях с рент-а-кар автомобил и не взех застраховка, та се наложи да платя стъклото.
historama
Рейтинг: 3626 Неутралнов някои държави има и едно друго правило - не вземай на работа хора от държави, които псуват на майка, нищо не могат да направят, и 140 години честват освобождението си от руските си братушки.
Съжалявам да му го кажа.
historama
Рейтинг: 3626 Неутралнов някои държави има и едно друго правило - не вземай на работа хора от държави, които псуват на майка, нищо не могат да направят, и 140 години честват освобождението си от руските си братушки.
Съжалявам да му го кажа.
historama
Рейтинг: 3626 НеутралноТрите френски фирми се отнасят много сериозно с бюджетните си версии Ситроен Елизе, Пежо 301, Дачия и Рено Флуанс. Не разбрах много какво включва базисното оборудване на Пежо 301, но тестваният модел е с повече от задоволителен пакет опции.
Бих искал да кажа на Жоро, че няма коли за страни с лоши пътища, а за развиващи се пазари, или по-точно за страни с 1 автомобил за домакинство.. Акцент при тях е като че ли багажника, а този модел е с фантастичен багажник. А возенето май ще е по-приятно от на Голфа.
historama
Рейтинг: 3626 НеутралноТрите френски фирми се отнасят много сериозно с бюджетните си версии Ситроен Елизе, Пежо 301, Дачия и Рено Флуанс. Не разбрах много какво включва базисното оборудване на Пежо 301, но тестваният модел е с повече от задоволителен пакет опции.
Бих искал да кажа на Жоро, че няма коли за страни с лоши пътища, а за развиващи се пазари, или по-точно за страни с 1 автомобил за домакинство.. Акцент при тях е като че ли багажника, а този модел е с фантастичен багажник. А возенето май ще е по-приятно от на Голфа.
adsumgm
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#24] от "m_style":
Жени и вино! Вино и жени!България има проблем с Трейс.. как пък френските коли носят у Французко??
borko_to
Рейтинг: 470 Неутралнотипичната служебна кола за извънградксо
Правите дървета в гората, първи се отсичат!