Излишна ламарина (а от там и разход на гориво) за комплексари, на които супер много им "трябва" SUV, щото ходели на ски (по-тъпо обяснение за това да ти трябва SUV не бях чувал). Поне да си признаваха, че компенсират с колата :) Както и да е, няколко десетилетия по-късно Европа започна да "наваксва" с Американската култура по разхищение. Там колкото повече ламарина има по колата ти, толкова по-висок социален статус демонстрираш .
In before SUV фенбойчетата да ми нацъкат минуси :(
Изглежда в стила на марката и всичко ми харесва, само бъбрека нещо... Прекален, квадратичен, грозен. ама ще го поправят, сигурен съм. Пък нали е и студиа, сигурно ще претърпи и други промени до серийното.
В някои неща си прав, но в Европа такива коли се карат само от много богати и така ще остане. В Щатите всеки средна ръка бачкатор може да си купи някой от техните тръкове дето са сто кила ламарина.
Освен това отгоре започва водопада от приказки на тема кой у нас и не само кара тия коли, но не мисля, че това трябва да е акцента във постовете. Колата сама по себе си е акцента и темата. Харесва ли се, не ли, прекалено голяма ли е, какви са й иновациите, данните. Как и да е, последното са мои размисли, във форума дъвките са си едни и същи и няма да го променя.
И на мен предната бъбрековидна решетка ми е в повече. Иначе дизайна е супер. Отстрани, отзад, отвътре. Че технологиите ще са супер, нямам никакво съмнение. Не видях черно-бялото лого. Със сигурност ще отхапе от клиентите на Мерцедес ГЛС.
До коментар [#5] от "Ватник":В някои неща си прав, но в Европа такива коли се карат само от много богати и така ще остане. В Щатите всеки средна ръка бачкатор може да си купи някой от техните тръкове дето са сто кила ламарина.Освен това отгоре започва водопада от приказки на тема кой у нас и не само кара тия коли, но не мисля, че това трябва да е акцента във постовете. Колата сама по себе си е акцента и темата. Харесва ли се, не ли, прекалено голяма ли е, какви са й иновациите, данните.Как и да е, последното са мои размисли, във форума дъвките са си едни и същи и няма да го променя.
В Европа тия коли, разбирай СУВ сегмента се карат от всякакви хора приятел... Един Кашкай ти е 18-19 хил. евро, една Куга -пак от там започва. Някой въобще не прави разлика между компактен клас, субкомпактен клас и тези големите СУВ-ве на по 5 метра като горния -който вече НАИСТИНА се кара от богаташи. Щом даден човек му харесва да кара сув и може да си го позволи -защо не?!? Само комплексари които не могат да си го позволят -тук си ИЗБИВАТ комплексите както винаги!
Поредния модел за мутрафоните в БГ, с тая големина на камион ще могат да возят цялото домачадие насам-натам, браво...
Иначе директно по темата - возилото сигурно е супер, но видя ли такова по българските пътища знам, че вътре няма интелигентен човек от нашата средна класа, то за 100 и нагоре бона няма и как...
Въпрос на вкус и възможности. Това не е кола за 19,000 евро, нито за 49,000 евро а за повече. Най-вероятно си има таргет група към която е насочена. На мен лично бъбреците ми идват много неестетични, но това е моя вкус. На който му се кара такава кола - да кара. За мен не е нищо повече от консуматив и необходимост.
Излишна ламарина (а от там и разход на гориво) за комплексари, на които супер много им "трябва" SUV, щото ходели на ски (по-тъпо обяснение за това да ти трябва SUV не бях чувал).Поне да си признаваха, че компенсират с колата :)Както и да е, няколко десетилетия по-късно Европа започна да "наваксва" с Американската култура по разхищение. Там колкото повече ламарина има по колата ти, толкова по-висок социален статус демонстрираш . In before SUV фенбойчетата да ми нацъкат минуси :(
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
barona3
Рейтинг: 600 НеутралноМного атрактивно возило!
Даниел Панев
Рейтинг: 550 ВеселоRange Rover Q7
442
Рейтинг: 1333 НеутралноАбе малко на ВОЛВО мяза.
Лео
Рейтинг: 1209 НеутралноДоста хора ще останат без коледни бонуси, за да могат робовладелците им да си го купят...
Ватник
Рейтинг: 501 НеутралноИзлишна ламарина (а от там и разход на гориво) за комплексари, на които супер много им "трябва" SUV, щото ходели на ски (по-тъпо обяснение за това да ти трябва SUV не бях чувал).
Every cradle is a grave.Поне да си признаваха, че компенсират с колата :)
Както и да е, няколко десетилетия по-късно Европа започна да "наваксва" с Американската култура по разхищение. Там колкото повече ламарина има по колата ти, толкова по-висок социален статус демонстрираш .
In before SUV фенбойчетата да ми нацъкат минуси :(
nns
Рейтинг: 417 НеутралноКрасив бус , който от далеч крещи МАЛЪК МИ ЕЕЕЕЕЕЕЕ :)
victortrt
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#6] от "nns":
Освен казаното от теб може да се добави "и не знам как да го ползвам".
pariah
Рейтинг: 1519 НеутралноИзглежда в стила на марката и всичко ми харесва, само бъбрека нещо... Прекален, квадратичен, грозен. ама ще го поправят, сигурен съм. Пък нали е и студиа, сигурно ще претърпи и други промени до серийното.
- A witty saying proves nothing. Voltairepariah
Рейтинг: 1519 НеутралноДо коментар [#5] от "Ватник":
- A witty saying proves nothing. VoltaireВ някои неща си прав, но в Европа такива коли се карат само от много богати и така ще остане. В Щатите всеки средна ръка бачкатор може да си купи някой от техните тръкове дето са сто кила ламарина.
Освен това отгоре започва водопада от приказки на тема кой у нас и не само кара тия коли, но не мисля, че това трябва да е акцента във постовете. Колата сама по себе си е акцента и темата. Харесва ли се, не ли, прекалено голяма ли е, какви са й иновациите, данните.
Как и да е, последното са мои размисли, във форума дъвките са си едни и същи и няма да го променя.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 5086 НеутралноИ на мен предната бъбрековидна решетка ми е в повече. Иначе дизайна е супер. Отстрани, отзад, отвътре. Че технологиите ще са супер, нямам никакво съмнение. Не видях черно-бялото лого.
Gunter glieben glauchen globenСъс сигурност ще отхапе от клиентите на Мерцедес ГЛС.
abdulhazred
Рейтинг: 550 НеутралноАбсолютно, дано това не е окончателния вариант за отпред.
Отстрани и отзад е много добре, но решетката е чудовищно грозна и несъразмерна.
Levski Levov
Рейтинг: 272 НеутралноВ Европа тия коли, разбирай СУВ сегмента се карат от всякакви хора приятел...
Един Кашкай ти е 18-19 хил. евро, една Куга -пак от там започва.
Някой въобще не прави разлика между компактен клас, субкомпактен клас и тези големите СУВ-ве на по 5 метра като горния -който вече НАИСТИНА се кара от богаташи.
Щом даден човек му харесва да кара сув и може да си го позволи -защо не?!?
Само комплексари които не могат да си го позволят -тук си ИЗБИВАТ комплексите както винаги!
Levski Levov
Рейтинг: 272 НеутралноДо коментар [#5] от "Ватник":
Ходи се ПРЕГЛЕДАЙ приятел... никой няма нужда тук да ти чете глупостите...
geordgeo
Рейтинг: 1259 ВеселоПоредния модел за мутрафоните в БГ, с тая големина на камион ще могат да возят цялото домачадие насам-натам, браво...
Иначе директно по темата - возилото сигурно е супер, но видя ли такова по българските пътища знам, че вътре няма интелигентен човек от нашата средна класа, то за 100 и нагоре бона няма и как...
Gunners
Рейтинг: 953 НеутралноА ценатранас едно електрическо ЖМВ колко пари е някой може ли да ми каже,че не наморам и формация в Интернет?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2847 РазстроеноАбсолютно ненужна и комплексарска кола с грандомански пропрции!!Като за нашенски баш мутри!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...bretschneider
Рейтинг: 996 НеутралноДо коментар [#5] от "Ватник":
Сега ще те награкат с минусите. СУВ-ките, особено непрактичните и с многото ламарини имат твърд електорат във форума :)
bretschneider
Рейтинг: 996 НеутралноКонкретно по темата, не е хубав, не е интересен и нема да си го купа, предпочитам 6-ца гранд седан!
Дундурук
Рейтинг: 426 НеутралноБМВ са слаби във върховите класове. Силата им е при тройка и петица.
foxa5
Рейтинг: 588 НеутралноИзглежда супер, а за хейтърите отново гроздето е кисело. :)
Gunners
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#20] от "foxа5. Стига да можеш да си го позволиш..
Gunners
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#20] от "foxа5. Стига да можеш да си го позволиш..
lambo
Рейтинг: 13 НеутралноТова е някакъв фейк. Няма как това чудо да стигне до производство.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 482 Неутрално1. бензин и ток, брррр. де да беше дизел и ток. 2. bmw що не почнат да правят направо автобуси?
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28tekomashinist
Рейтинг: 505 НеутралноЕ..ти гроздобойника! BMW - все по зле!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 725 ВеселоУникален! Както всичко друго с тази емблема!
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειМерцедес отново ще копират!
troi
Рейтинг: 638 НеутралноВъпрос на вкус и възможности. Това не е кола за 19,000 евро, нито за 49,000 евро а за повече. Най-вероятно си има таргет група към която е насочена. На мен лично бъбреците ми идват много неестетични, но това е моя вкус. На който му се кара такава кола - да кара. За мен не е нищо повече от консуматив и необходимост.
забавление и приключениеrdb41527334
Рейтинг: 743 НеутралноBMW + джип... Двете мечти на всеки селтак в едно. Да си светка къси дълги на магистралата за да видят всички пе*алски му манталитет
usero
Рейтинг: 581 НеутралноМоже просто да карат в България.
iur21527716
Рейтинг: 237 НеутралноОтврат е дизайна и това го казвам, като фен на марката. Тази огромна прасешка зурла отпред е просто невъзможна дано го преработят.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2440 НеутралноПрилича на евтина имитация на среден клас кросоувъри!
Libertarianism is just anarchy for rich people