Китай не само е най-големият пазар на автомобили в света, но е и най-големият производител на автомобили в света и е най-големият производител на елекромобили в света.
Това вече е новина...Китай, кой ти е предполагал... ...положението се сгофнясва , който не мисли за бъдещето после да не се сърди... Може и да са прогнозирали проблеми с доставките на нефт но какво от това.... тия като плануват не се шегуват...
Живота в общество изисква ограничаване на някои лични права за благото на цялата група. Китай се кани да ограничи личните права на гражданите и да притежават замърсяващи автомобили за сметка на благото на цялото общество - да диша чист въздух. Това е практика във всички развити демокрации и въпреки че китай не е пример за демокрация очевидно следват добрите практики.
Май навлизането на електро возилата ще стане по бързо от колкото си представяме. Точно китайците в последните години имаха големи проблеми със смога. Дърпаха се за изхвърлените емисии, но може понеже са силно потърпевши да станат водещи в екологичните производства.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Какъв "Ксин" бе?! Вие китайски изобщо учили ли сте?! В този език НЯМА как сричка да започва с две букви! Още малко и ще ми кажете, че китайската информационна агенция е Ксинхуа! Нямам думи...
До коментар [#6] от "Athanatos":Живота в общество изисква ограничаване на някои лични права за благото на цялата група. Китай се кани да ограничи личните права на гражданите и да притежават замърсяващи автомобили за сметка на благото на цялото общество - да диша чист въздух.Това е практика във всички развити демокрации и въпреки че китай не е пример за демокрация очевидно следват добрите практики.
Шегуваш ли се?При положение,че в китайските градове не може да се диша от смог и реките и почвата са отровени,последната грижа на китайската комунистическа партия е грижата за здравето на хората.Съображенията са различни-Китай е голям вносител на нефт и природен газ,а така автомобилите няма да харчат бензин и дизел.Освен това така ще развият автомобилостроенето си.Нищо общо няма екологията-все пак над половината еленергия се добива от ТЕЦ,които не отговарят на екологичните изисквания.
Под развитие на автомобилостроенето имам предвид,че така китайските автомобилни фирми ще имат по-малко конкуренция,защото така или иначе големите автомобилни гиганти още не са развили достатъчно електромобили.И по-лесно ще продават собствената си китайска продукция докато големите фирми изкарат на пазара читави електромобили и в достатъчно голям мащаб.
Под развитие на автомобилостроенето имам предвид,че така китайските автомобилни фирми ще имат по-малко конкуренция,защото така или иначе големите автомобилни гиганти още не са развили достатъчно електромобили.И по-лесно ще продават собствената си китайска продукция докато големите фирми изкарат на пазара читави електромобили и в достатъчно голям мащаб.
Не съм съгласен, че конкуренцията е малка. Тепърва тя ще става все по-голяма. А от това ще спечелим ние потребителите.
The best way to predict the future is to invent it.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ......................И най-многолюдната страна в света............................китайски/огромни/ мащаби!
Производството на електромобиле в момента не може да се сравнява с това на тези с ДВГ.На пазара реално има няколко модела-"Нисан Лийф","Тесла","Шевролет Болт".Всички големи производители разработват елавтомобили,но едно е да се конкурираш с доказани марки и модели,друго с тепърва налагащи се автомобили.Китайските производители яко ще дръпнат,защото разработват собствени марки елавтомобили.
Може би не е зле да си припомним, че у нас почти не сме използвали чекове. Изоставането ни в развитието на банковото дело доведе до това, че прескочихме чековете и преминахме направо към баковите карти. Нещо такова се получава и сега - Китай ще прескочи по-бързо от колите с двигатели с вътрешно горене към електромобилите.
Дефицит сравним само и единствено с ДЕФИЦИТА НА КОНСКИ КАРУЦИ и ВОЛСКИ ТАЛИГИ С ДЕФИЦИТА на РУСКИ ЛАМПОВИ ТЕЛЕВИЗОРИ, ПЕРАЛНИ ВЯТКА и РОЛКОВИ МАГНИТОФОНИ МАЯК Ха-хааааааааааааа РЕВЕ ВИ СЕ ЗА НЕПРЕЖАЛИМИЯ ДЕФИЦИТ от СОЦ ВРЕМЕНАТА, ама света вече е друг Свиквайте !!!!
Така, така, а тук в България да продължим споровете за енергетиката и от къде ще се купува ток за зареждане на стотици хиляди електроавтомобили, които до четвърт век ще станат основен транспорт и у нас. Някои хорица си мислят, че конвенционалните бензинови и дизелови автомобили ще продължат да се произвеждат в същите мащаби и ще се подаряват, а бензинът и дизелът ще са без пари.
Пропускаш дребната подробност че Китай е също и най-големият производител на фотоволтаични системи, и собствените им соларни инсталации растат експоненциално.
Може би не е зле да си припомним, че у нас почти не сме използвали чекове. Изоставането ни в развитието на банковото дело доведе до това, че прескочихме чековете и преминахме направо към баковите карти. Нещо такова се получава и сега - Китай ще прескочи по-бързо от колите с двигатели с вътрешно горене към електромобилите.
Така е. Ние също прескочихме и ADSL и директно от dial up прескочихме на LAN (broadband). Сега България е сред държавите с най-бърз достъп до Интернет в света.
The best way to predict the future is to invent it.
"... РАЗЛИКАТА между ПАЗАРНАТА ЮЖНА КОРЕЯ и ПЛАНОВАТА СЪВЕТОИДНА СЕВЕРНА КОРЕЯ..."
Този спор вече е воден. Многократно при това.
Според безработния от 25 години лумпен, СКорея превъзхожда далеч ЮКорея, понеже там нямало безработни, а в работническия стол имало осигурен порцион за всички трудещи се: оризова чорба, задушен ориз, сутляш.
До коментар [#9] от "Дундурук":Пропускаш дребната подробност че Китай е също и най-големият производител на фотоволтаични системи, и собствените им соларни инсталации растат експоненциално.
Само дето фотоволтаиците имат особеност,че през нощта и при лошо време не произвеждат еленергия.А още не е намерен ефективен начин за съхраняване на еленергия.
Според безработния от 25 години лумпен, СКорея превъзхожда далеч ЮКорея, понеже там нямало безработни, а в работническия стол имало осигурен порцион за всички трудещи се: оризова чорба, задушен ориз, сутляш.
Преди година си разпрвяхме с приятели, че като навлезнат масово ел. автомобили, тероризмът рязко ще намалее, арабеските и росия няма да има петролни пари за да спонсорират терор. Ето, че времето дойде. И между другото, дубайците имат инвестиции по цял свят, рашките какво имат?
До коментар [#35] от "Hawaii":"... РАЗЛИКАТА между ПАЗАРНАТА ЮЖНА КОРЕЯ и ПЛАНОВАТА СЪВЕТОИДНА СЕВЕРНА КОРЕЯ..."Този спор вече е воден. Многократно при това.Според безработния от 25 години лумпен, СКорея превъзхожда далеч ЮКорея, понеже там нямало безработни, а в работническия стол имало осигурен порцион за всички трудещи се: оризова чорба, задушен ориз, сутляш.
Ха-хаааааа Бихме го допълнили другаря, че В ЗАТВОРА ПАРНОТО Е БЕЗПЛАТНО. За разлика от Северна Корея, където ПАРНО НЯМА, а сега не ми се мисли как ще мръзнат като кучета през зимата, предвид недостига на горива. ВСЕКИ ЗАТВОР в САЩ и ЕС за северокорейците би им се сторил като ПЕТЗВЕЗДЕН ПХЕНЯНСКИ ХОТЕЛ !!!! Ха-хаааааааа
Китай ВИНАГИ следва своя собствен интерес и ничий друг. Не се заблужадавайте, че Китай е подлога на Русия. Китайците са супер горд и много шувенистически настроен народ.
Every cradle is a grave.
Мне, не сме. Какво постигат пазарните "талибани" можем да видим в Швейцария, у нас виждаме какво "постигате" комунистите като се хванете да правите пазарна икономика и демокрация.
И искам да добавя, че дори и това уродливо подобие на пазарна икономика и демокрация, които такива като теб сътвориха в България е много по-добро от плановата ви икономика.
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
Така е. Ние също прескочихме и ADSL и директно от dial up прескочихме на LAN (broadband). Сега България е сред държавите с най-бърз достъп до Интернет в света.
Тъпанарите от Виваком за един кратък период от време предлагаха само АДСЛ, но тогава всички други доставчици предлагага ЛАН услуга, и после виваком също се преориентира :) Every cradle is a grave.
Бай Тан! "Видяхме и "пазарните талибани" на какъв хал СА ТЕ докарали!"
Намали мащабите! Пиши за себе си! Лошо, че партийните секретари, останахте зад борда, но ядохте и пихте и се веселихте, нооо ... сега плачете, като ви представиха сметката! Поплачи си малко!
Да разлая троловете!!
ние закриваме блокове в АЕЦ и не правим нови ,защото комунистите тук толкова много крадат ,че ако блока струва 1 милиард ,ще откраднат още 20 , така тока кой то ще ни произведе този АЕЦ ще струва толкова , колкото все едно колата да ти гори сега 100 на 100 , кой ще си купи този ток ,там е проблема , за да има за всички комунисти яхти и къщи в Лондон или на гръцкото крайбрежие ,че тук вече не е модерно .....
Наистина подобна новина говори,че цената на нефта ще остане ниска,а дори и ще пада още.А тя влияе и на цената на газът.И тъй като над 50 процента от приходите в руският бюджет са от нефт и природен газ се очертават интересни времена за северноазиатците.
Аз планирам да стана по-малко зависима от колата си. А иначе днес да споменем Китай с добро. Харесаха ми квотите за производителите на коли, няма искаш, не искаш.
Иначе електричките са много гот. Днес ме изправари една и много приятно звучеше. Едно такова на нов електромотор, нещо като по филмите.
По едно време се бях навил да преработя една кола, но цените на електромотора и батерите ме отказаха. Ако паднат още малко цените ще я направя.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
В ЦЯЛАТА СЕГАШНА РУСИЯ има-няма 10 АЕЦ !!!! Тукашните рубладжии мяучат и се вайкат, че сме имали само 1 Че то, ако беше толкова евтино и хубаво, само в ДВОРА НА КРЕМЪЛ щяха да нацвъкат барем 2, и в чертите на МОСКВА – не по-малко от ТРИЙСЕ АЕЦа........ Да, ама НЕ !!!!
Е това да слагаш квоти на производството на автомобили не е ли команизъм? Не трябва ли пазарът да определя правилата и когато алтернативите на ДВГ станат търсени на пазара производството им само да се увеличи. ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ВСЕ ОЩЕ ИМАТ НЕДОСТАТЪЦИ и по-добре да има няква китайска томбола, която да определя кои граждани ще се набутани с такива возила. Никой доброволно няма да иска да се набута засега или ще ги пращат на държавните служби да се мъчат. ДВГ колите не могат да бъдат спряни, ЗАТОВА казвам, че ще са търсени и ще има дефицит и високи цени.
Скоро имах един с един невеж трол оспорващ промяната в климата. Та, според него Китай само произвежда соларни панели, вятърни генатори и подобни неща, но не ги използва. Голяма мъка за троловете днес.
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
В момента една читава електричка струва 50-100 хиляди долара. След Тесла и Китай до 10 години може да струва 30-35. При това положение всички нормални хора ще си купят. Хубаво идея е сега човек да инвестира в тези неща, но като знам в България как стават нещата е много рисковано. Но пък от друга страна без руско финансиране много фирми у нас ще окапят.
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
Китайците откраднаха бъдещето на руснаците. Там палят свещи пред иконата на Путин и броят колко месеца остават до вдигането на ценат на петрола. А както се оказва, такова вдигане няма да има. И тъй като руснаците понеже са много.................. умни , за разлика от страните от залива не са инвестирали нито рубла от трилионите които господ им даде, не ми се мисли какво ги чака ....................................
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#28] от "Един препатил":прескочихме чековете Прескочил си ги ти защото късно си се родил. Чековете са използвани още преди войната и то широко.
До коментар [#67] от "Ще върнем България в Европа":
Разхищение със сигурност не е, защото електроенергията от въглищата е няколко пъти по-евтина от ВЕИ. Отровна е просто. Проблемът е, че в електросистемата няма такова разделение на енергията и цената е микс. Дори и да се измисли вариант за разделяне, кой ще определи, че екологичната и евтината енергия ще отива точно за зареждане на автомобили, а не за друга по-важна потребност?
колко и странно да е, но в Китай най-много се отчита мнението на хората, почти всички решения се вземат след допитване - социологически проучвания и т.н.
След 5-7 години автомобилите на банзин/нафта ще станат доста по-скъпи защото ще намалее значително броя на продажбите. А след 15 - 20 ще стане много трудно да се намери и фосилна кола дори и на старо защото хората отдавна ще са спряли да ги купуват като нови. И тогава пернишките батки ще трябва да се върнат към конете и каруците защото електричките се купуват нови за много пари и след 10-15г се изхвърлят/рециклират. При тях финансовите ползи са предимно при първия собственик, които след скъпата покупка няма никъкви други разходи. А батерията простно няма да има достатъчно живот, че и местните цигани да могат да си купуват таратайки на 15 години и да ги карат още толкова.
В момента една читава електричка струва 50-100 хиляди долара. След Тесла и Китай до 10 години може да струва 30-35. При това положение всички нормални хора ще си купят. Хубаво идея е сега човек да инвестира в тези неща, но като знам в България как стават нещата е много рисковано. Но пък от друга страна без руско финансиране много фирми у нас ще окапят.
В момента една читава електричка струва 50-100 хиляди долара. След Тесла и Китай до 10 години може да струва 30-35. При това положение всички нормални хора ще си купят. Хубаво идея е сега човек да инвестира в тези неща, но като знам в България как стават нещата е много рисковано. Но пък от друга страна без руско финансиране много фирми у нас ще окапят.
Като стана дума, след 10 години нещата ще изглеждат драматично различни, според този пичага:
"Oil demand will peak 2021-2020 and will go down by 100 million barrels, and will go down to 70 million barrels within 10 years. And essentially what that means is that the new equilibrium price in the oil markets is going to be $25. So if you produce oil and you can't compete at $25, essentially you are holding stranded assets," Seba said.
Искаш да ни кажеш, че БЕЗПЛАТНАТА НА ПРАКТИКА ЕНЕРГИЯ Която БЕЗПЛАТНО ГРЕЕЩОТО СЛЪНЦЕ и БЕЗПЛАТНО ДУХАЩИЯТ ВЯТЪР ни дават е „по-скъпа” от въглищната енергия, свързана с МИНЬОРСКИ ЗАПЛАТИ И ОСИГУРОВКИ, ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ и прочее....и прочее.... Слънцето и Вятъра, поне ОСИГУРОВКИ И ЗАПЛАТИ ИМ НЕ ТРЯБВАТ
До коментар [#30] от "Hawaii":Е това да слагаш квоти на производството на автомобили не е ли команизъм? Не трябва ли пазарът да определя правилата и когато алтернативите на ДВГ станат търсени на пазара производството им само да се увеличи. ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ВСЕ ОЩЕ ИМАТ НЕДОСТАТЪЦИ и по-добре да има няква китайска томбола, която да определя кои граждани ще се набутани с такива возила. Никой доброволно няма да иска да се набута засега или ще ги пращат на държавните служби да се мъчат. ДВГ колите не могат да бъдат спряни, ЗАТОВА казвам, че ще са търсени и ще има дефицит и високи цени.
Никой не слага квоти, които задължават някой да прави електромобили. Навсякъде квотите и облекченията са за автомобили с нулеви емисии. Всеки може да си ги прави както иска, за разлика от тъпите шваби, които навремето набутака регулации за една конкретна технология на целия ЕС (дизеловите двигатели) и с това успяха да пратят цялата европейска автомобилна индустрия в трета глуха (с двигатели, които никой ивън ЕС не иска да купува...)
Може би не е зле да си припомним, че у нас почти не сме използвали чекове. Изоставането ни в развитието на банковото дело доведе до това, че прескочихме чековете и преминахме направо към баковите карти. Нещо такова се получава и сега - Китай ще прескочи по-бързо от колите с двигатели с вътрешно горене към електромобилите.
лепенка , колко от добития петролец отива за горива и колко за производство на електрички ? какво/колко от Мадоф 2.0 е произведено без петролец всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
Светът върви напред, колкото и да им е тъжно на някои. Това трябваше отдавна да стане, но очевидно е било много силно лобито на държавите производителки на петрол. Надявам се да се развива пазарът на електромобилите и чалмите да пият по една студена вода (то и това няма там). Струва ми се, че темповете на растеж, посочени по-горе са много бавни, но и това е нещо. Никой не иска да рискува и да поведе хорото.
30-годишен времеви период. Ще има време всеки да се подготви - споко. Който иска, де.
И колко е глупаво, да ревем във възторг от тази новина. Щото освен леки коли, петрол използват и камионите, багерите, корабите и самолетите. А в посочения времеви период - населението на земята ще се удвои. Следователно ще се удвои и търсенето на всички гореизброени хубави неща. Ще се удвои и производството на пластмаси. Достатъчно, за да компенсира автомобилите.
И въобше не е сигурно, че ще изчезнат напълно всички и навсякъде. Свят широк. Не и докато не измислят електромобил, който може с 4 човека да мине Шипка от Казанлък до Габрово.
Еле пък в Хималаите и Андите - със сигурност няма да изчезнат бързо.
За камионите - въобще не говоря. Освен, ако не им направят специални пътища и да ги обърнат на тролеи. Май "Сименс" експериментират с нещо такова.
Е, аз преди 2 месеца си купих нова бензинка. Не е за 72 000 евро, като мечтаната кола, която другаря Гранц щял бил да си купи....някога..... Но със сигурност ще мина Шипка със семейството си по-бързо от него.......
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Като реша да го продавам, ще те имам предвид. Пазя си го, 80% от километража съм навил по хубави европейски пътища, няма драскотина, петънце или разхлабено болтче.
Но тия дни ме повозиха на една Тесла модел S - МНОГО ми хареса!! Следващата ми кола ще е такава.
Само дето, батерията на автомобила е елемент за съхраняване на енергия, който липсва в останалите домакински уреди. Освен в бойлера, но при него също вече се използват соларни панели по същата причина.
Едно или две минавания на Шипка какъв аргумент е в полза на бензинките ? Отиват на бунището на историята – така както отидоха ламповите телевизори,телефоните с шайба, ролковите магнитофони и кинокамерите с лента....
Ми ако излезеш от смрадливата София, ще се учудиш колко много хора минават Шипка. И Хаинбоаза. И Юндола. И Бургас-Варна. И.... И..... Когато намериш теслА, която да може да ги изкатери с 4 човека - обади се😊
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
"Едно или две минавания на Шипка какъв аргумент е в полза на бензинките ?"
Аргументът на Говедаров е, че докато има двигатели с вътрешно горене, ще има Русия.
Зер, двигателите с вътрешно горене потребяват гориво, гориво се произвежда от петрол, а петролът съставлява 70% от експортните постъпления на въпросното государство.
И човекът си е купил "бензинка", за да помогне и той според силите си.
Ако е и Лада, помощта е двойна - ще получи две картички "С праздником" за рождения ден на Путин. 😆😆😆😆😆😈
Имайте ме предвид. Личи си по човека, как се отнася с околните и с техниката. Та затова.
При електромобилите е голямо предимството на висок въртящ момент още при ниски обороти, което липсва при малолитражките, а "осмаци" не всеки може да си позволи да храни. Оказа се, че има "replacement for displacement".
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
Напълно разумно решение.В Китай масовата автомобилизация предстои и се случва сега и е логично да е с най-подходящото.В Китай се правят прилични четириместни електромобили с пробег от 100 километрна цена около $ 10 000
Производството на автомобили с ДВГ е затихващ бизнес с намаляваща добавена стойност,плюс това капиталоемък,с ниска възвръщаемост и висока автоматизация,така че да се инвестира в такъв е малоумно.плюс това е и зает. Ако не са били антипазарните монополистични злодеяния ,най-голямото от които е Сухия режим ,на Рокфелер и неговата Стандарт ойл вероятно голяма част от автомобилите щяха да са електромобили и такива на етанол.В Ню Йорк в началото на миналия век електрическите автомобили са били повече от бензиновите и такситата са били електрически.
Не е за 72 000 евро, като мечтаната кола, която другаря Гранц щял бил да си купи....някога.....Но със сигурност ще мина Шипка със семейството си по-бързо от него.......
Когато намериш теслА, която да може да ги изкатери с 4 човека - обади се ------------------- Викаш теслАта с нейните 382 кончета (на бюджетните версии, нема гледаме тези с по 762 ) ще се озори на Шипка с 4 човека ? :) :) :) Не с 4 човека, и нафтовта си печка с 4 човека да ѝ закачиш да дърпа нагоре пак няма да ги усети...... :) :) :) :) :)
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
До коментар [#29] от "dark'star":"Видяхме и пазарните талибани на какъв хал ни докараха..."Теб - да.Що не подадеш документи за инженер в Китай - хем комунизъм, хем имат нужда от кадърни хора...Ще им произведеш няколко спътника, и от ККП ще те позлатят.
Направо ще направя семейна династия - баща ми вече беше в Китай и направи бая, сега аз ще продължа (по твой съвет)
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Индиана
Рейтинг: 529 Неутрално"В САЩ продадените електрички са 159 620."
Електрички, бензинки, дизелаци ... в крак с времето.
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноСега руските тролове са в несвяст. Плюеха по електричките, а сега "братски" Китай какъв нож заби в гърба на русийката и другите петролни сатрапии.
The best way to predict the future is to invent it.EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноЖивеем в супер интересни времена. Това не може да се отрече.
The best way to predict the future is to invent it.EU defender
Рейтинг: 734 Неутрално"Под 90 долара за барел световната икономика фалира" В.И. Путин
The best way to predict the future is to invent it.karabastun
Рейтинг: 2953 ВеселоЕ, СЕГА значи вече ще си купуваме нови дизели по 1000 лева!
[email protected]Athanatos
Рейтинг: 1547 НеутралноПлановата икономика до нищо хубаво не е довела.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .iur21527716
Рейтинг: 233 НеутралноКитай не само е най-големият пазар на автомобили в света, но е и най-големият производител на автомобили в света и е най-големият производител на елекромобили в света.
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноСветът върви напред и никой няма да чака тези, които добиват въглеводороди и си мислят че са върха на сладоледа. Да му мислят дауншифтърите.
The best way to predict the future is to invent it.Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноАхахаха, 60% от производството на електричество в Китай е въглища. Съвсем ще се опушат тея.
Coal: 943 GW (57.2%) Thermal, natural gas, bio-mass: 114 GW (6.9%) Hydro: 332 GW (20.1%) Wind: 149 GW (9.0%) Solar: 77 GW (4.7%) Nuclear: 34 GW (2.1%)
tie_interceptor
Рейтинг: 266 НеутралноДо коментар [#9] от "Дундурук":
Не ги мисли тях. Щом почти 1/3 им е от ВЕИ... Почти половината им електроенергия е относително чиста...
lynyrds
Рейтинг: 326 НеутралноТова вече е новина...Китай, кой ти е предполагал...
...положението се сгофнясва , който не мисли за бъдещето после да не се сърди...
Може и да са прогнозирали проблеми с доставките на нефт но какво от това.... тия като плануват не се шегуват...
m17
Рейтинг: 1591 НеутралноДо коментар [#6] от "Athanatos":
Живота в общество изисква ограничаване на някои лични права за благото на цялата група. Китай се кани да ограничи личните права на гражданите и да притежават замърсяващи автомобили за сметка на благото на цялото общество - да диша чист въздух.
Това е практика във всички развити демокрации и въпреки че китай не е пример за демокрация очевидно следват добрите практики.
zz_s
Рейтинг: 1478 НеутралноМай навлизането на електро возилата ще стане по бързо от колкото си представяме. Точно китайците в последните години имаха големи проблеми със смога.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Дърпаха се за изхвърлените емисии, но може понеже са силно потърпевши да станат водещи в екологичните производства.
lechevalier
Рейтинг: 460 НеутралноКакъв "Ксин" бе?! Вие китайски изобщо учили ли сте?! В този език НЯМА как сричка да започва с две букви! Още малко и ще ми кажете, че китайската информационна агенция е Ксинхуа! Нямам думи...
musashii
Рейтинг: 796 НеутралноШегуваш ли се?При положение,че в китайските градове не може да се диша от смог и реките и почвата са отровени,последната грижа на китайската комунистическа партия е грижата за здравето на хората.Съображенията са различни-Китай е голям вносител на нефт и природен газ,а така автомобилите няма да харчат бензин и дизел.Освен това така ще развият автомобилостроенето си.Нищо общо няма екологията-все пак над половината еленергия се добива от ТЕЦ,които не отговарят на екологичните изисквания.
Norman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."СЕГА значи вече ще си купуваме нови дизели по 1000 лева!"
Парите са си твои, не ти се меся.
Аз лично смятам след година-две да си купя това
https://www.tesla.com/tesla_theme/assets/img/models/v1.0/slideshow/Blue_Sunset-1440.jpg?20170420
за 72,000 EUR.
musashii
Рейтинг: 796 НеутралноПод развитие на автомобилостроенето имам предвид,че така китайските автомобилни фирми ще имат по-малко конкуренция,защото така или иначе големите автомобилни гиганти още не са развили достатъчно електромобили.И по-лесно ще продават собствената си китайска продукция докато големите фирми изкарат на пазара читави електромобили и в достатъчно голям мащаб.
vassilun
Рейтинг: 4836 НеутралноИ цената на петрола - пак и още по-ниска! Аз харесвам това! Русия и арабите - не!
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноНе съм съгласен, че конкуренцията е малка. Тепърва тя ще става все по-голяма. А от това ще спечелим ние потребителите. The best way to predict the future is to invent it.
kasko
Рейтинг: 839 НеутралноА сега де ....
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/08/21/3028063_merkel_shte_tursi_varianti_za_vrushtane_na_doverieto/
bat_plamen
Рейтинг: 4646 ЛюбопитноДа му мислят т.н. "производители на нефт"/Русия,Емирствата,Венецуела и т.н./!
bat_plamen
Рейтинг: 4646 ВеселоДо коментар [#2] от "EU defender":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Путин/Русия/ ке падне-:)
Hawaii
Рейтинг: 5042 НеутралноКупувай смело !
Току виж са ти дали като бонус към дизела за 1000 лева и
безплатен руски лампов телевизор
bat_plamen
Рейтинг: 4646 ВеселоДо коментар [#7] от "iur21527716":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
......................И най-многолюдната страна в света............................китайски/огромни/ мащаби!
musashii
Рейтинг: 796 Неутрално[quote#19:"EU defender"][/quote]
Производството на електромобиле в момента не може да се сравнява с това на тези с ДВГ.На пазара реално има няколко модела-"Нисан Лийф","Тесла","Шевролет Болт".Всички големи производители разработват елавтомобили,но едно е да се конкурираш с доказани марки и модели,друго с тепърва налагащи се автомобили.Китайските производители яко ще дръпнат,защото разработват собствени марки елавтомобили.
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
Това означава ДЕФИЦИТ, затова цените на ДВГ колите втора употреба и в Китай ще се повишат.
citoplast
Рейтинг: 915 ВеселоБре неочакван удар по москалия. Петролецът отиде...
Имало едно време ссср...Един препатил
Рейтинг: 2069 НеутралноМоже би не е зле да си припомним, че у нас почти не сме използвали чекове. Изоставането ни в развитието на банковото дело доведе до това, че прескочихме чековете и преминахме направо към баковите карти. Нещо такова се получава и сега - Китай ще прескочи по-бързо от колите с двигатели с вътрешно горене към електромобилите.
dark'star
Рейтинг: 2331 НеутралноHawaii
Рейтинг: 5042 ВеселоДефицит сравним само и единствено с
ДЕФИЦИТА НА КОНСКИ КАРУЦИ и ВОЛСКИ ТАЛИГИ
С ДЕФИЦИТА на РУСКИ ЛАМПОВИ ТЕЛЕВИЗОРИ,
ПЕРАЛНИ ВЯТКА и
РОЛКОВИ МАГНИТОФОНИ МАЯК
Ха-хааааааааааааа
РЕВЕ ВИ СЕ ЗА НЕПРЕЖАЛИМИЯ ДЕФИЦИТ от СОЦ ВРЕМЕНАТА,
ама света вече е друг
Свиквайте !!!!
Мърмор
Рейтинг: 1128 НеутралноТака, така, а тук в България да продължим споровете за енергетиката и от къде ще се купува ток за зареждане на стотици хиляди електроавтомобили, които до четвърт век ще станат основен транспорт и у нас. Някои хорица си мислят, че конвенционалните бензинови и дизелови автомобили ще продължат да се произвеждат в същите мащаби и ще се подаряват, а бензинът и дизелът ще са без пари.
bobyb
Рейтинг: 607 НеутралноДо коментар [#9] от "Дундурук":
Пропускаш дребната подробност че Китай е също и най-големият производител на фотоволтаични системи, и собствените им соларни инсталации растат експоненциално.
dark'star
Рейтинг: 2331 НеутралноNorman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#29] от "dark'star":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Видяхме и пазарните талибани на какъв хал ни докараха..."
Теб - да.
Що не подадеш документи за инженер в Китай - хем комунизъм, хем имат нужда от кадърни хора...
Ще им произведеш няколко спътника, и от ККП ще те позлатят.
Hawaii
Рейтинг: 5042 ВеселоТавариш,
„Пазарните талибани” са тези, които
НАПРАВИХА РАЗЛИКАТА между
ПАЗАРНАТА ЮЖНА КОРЕЯ и
ПЛАНОВАТА СЪВЕТОИДНА СЕВЕРНА КОРЕЯ
Понял !?!?!?!
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноТака е. Ние също прескочихме и ADSL и директно от dial up прескочихме на LAN (broadband). Сега България е сред държавите с най-бърз достъп до Интернет в света. The best way to predict the future is to invent it.
Norman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#35] от "Hawaii":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."... РАЗЛИКАТА между
ПАЗАРНАТА ЮЖНА КОРЕЯ и
ПЛАНОВАТА СЪВЕТОИДНА СЕВЕРНА КОРЕЯ..."
Този спор вече е воден. Многократно при това.
Според безработния от 25 години лумпен, СКорея превъзхожда далеч ЮКорея, понеже там нямало безработни, а в работническия стол имало осигурен порцион за всички трудещи се: оризова чорба, задушен ориз, сутляш.
karabastun
Рейтинг: 2953 ВеселоДо коментар [#16] от "Norman Granz":
[email protected]Хубава е !
С кеф да си я караш!
musashii
Рейтинг: 796 НеутралноСамо дето фотоволтаиците имат особеност,че през нощта и при лошо време не произвеждат еленергия.А още не е намерен ефективен начин за съхраняване на еленергия.
Ian Smith
Рейтинг: 1409 НеутралноСилно ме съмнява в Северна Корея да има такова изобилие. В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
penetrating
Рейтинг: 8714 НеутралноКитай ще зададе тона за електрическата автомобилна революция и Германия ще трябва да се съобрази с това...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkaiser
Рейтинг: 1143 НеутралноПреди година си разпрвяхме с приятели, че като навлезнат масово ел. автомобили, тероризмът рязко ще намалее, арабеските и росия няма да има петролни пари за да спонсорират терор. Ето, че времето дойде. И между другото, дубайците имат инвестиции по цял свят, рашките какво имат?
Hawaii
Рейтинг: 5042 ВеселоХа-хаааааа
Бихме го допълнили другаря, че В ЗАТВОРА ПАРНОТО Е БЕЗПЛАТНО.
За разлика от Северна Корея, където ПАРНО НЯМА, а сега не ми се мисли как ще мръзнат като кучета през зимата, предвид недостига на горива.
ВСЕКИ ЗАТВОР в САЩ и ЕС за северокорейците би им се сторил като ПЕТЗВЕЗДЕН ПХЕНЯНСКИ ХОТЕЛ !!!!
Ха-хаааааааа
citoplast
Рейтинг: 915 Неутрално[quote#40:"Ian Smith"][/quote]
Имало едно време ссср...http://www.btv.bg/video/shows/120-minuti/rouming/dezertyorka-ot-severna-koreja-ludost-e-horata-v-stranata-mi-da-umirat-ot-glad-kogato-parite-za-jadreni-testove-mogat-da-stignat-za-hrana-za-osem-godini.html
Ватник
Рейтинг: 526 НеутралноКитай ВИНАГИ следва своя собствен интерес и ничий друг. Не се заблужадавайте, че Китай е подлога на Русия. Китайците са супер горд и много шувенистически настроен народ. Every cradle is a grave.
Ian Smith
Рейтинг: 1409 НеутралноМне, не сме. Какво постигат пазарните "талибани" можем да видим в Швейцария, у нас виждаме какво "постигате" комунистите като се хванете да правите пазарна икономика и демокрация.
И искам да добавя, че дори и това уродливо подобие на пазарна икономика и демокрация, които такива като теб сътвориха в България е много по-добро от плановата ви икономика. В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
Ватник
Рейтинг: 526 НеутралноТъпанарите от Виваком за един кратък период от време предлагаха само АДСЛ, но тогава всички други доставчици предлагага ЛАН услуга, и после виваком също се преориентира :)
Every cradle is a grave.
Ian Smith
Рейтинг: 1409 НеутралноИначе - още един пирон в ковчега на Матушката на безродниците.
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.lone wolf
Рейтинг: 866 НеутралноДо коментар [#29] от "dark'star":
Бай Тан!
"Видяхме и "пазарните талибани" на какъв хал СА ТЕ докарали!"
Намали мащабите! Пиши за себе си!
Лошо, че партийните секретари, останахте зад борда, но ядохте и пихте и се веселихте, нооо ... сега плачете, като ви представиха сметката! Поплачи си малко! Да разлая троловете!!
Nikoi
Рейтинг: 1095 НеутралноДо коментар [#33] от "dark'star":
ние закриваме блокове в АЕЦ и не правим нови ,защото комунистите тук толкова много крадат ,че ако блока струва 1 милиард ,ще откраднат още 20 , така тока кой то ще ни произведе този АЕЦ ще струва толкова , колкото все едно колата да ти гори сега 100 на 100 , кой ще си купи този ток ,там е проблема , за да има за всички комунисти яхти и къщи в Лондон или на гръцкото крайбрежие ,че тук вече не е модерно .....
musashii
Рейтинг: 796 НеутралноНаистина подобна новина говори,че цената на нефта ще остане ниска,а дори и ще пада още.А тя влияе и на цената на газът.И тъй като над 50 процента от приходите в руският бюджет са от нефт и природен газ се очертават интересни времена за северноазиатците.
hope
Рейтинг: 2766 НеутралноАз планирам да стана по-малко зависима от колата си.
Любовта ще спаси света!!!А иначе днес да споменем Китай с добро.
Харесаха ми квотите за производителите на коли, няма искаш, не искаш.
Чоко и Боко
Рейтинг: 601 НеутралноДо коментар [#16] от "Norman Granz":
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“Аз си чакам ситроена.
Иначе електричките са много гот. Днес ме изправари една и много приятно звучеше. Едно такова на нов електромотор, нещо като по филмите.
По едно време се бях навил да преработя една кола, но цените на електромотора и батерите ме отказаха. Ако паднат още малко цените ще я направя.
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноТаварищи, разбрахте ли защо е много опасно да сте суровинен придатък? Просветна ли в кагебистките глави? Това е краят, Вова.
The best way to predict the future is to invent it.Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#33] от "dark'star":
Еми ще строят, щом в момента само 2.1% от електроенергията им е от АЕЦ.
Hawaii
Рейтинг: 5042 ВеселоВ ЦЯЛАТА СЕГАШНА РУСИЯ има-няма 10 АЕЦ !!!!
Тукашните рубладжии мяучат и се вайкат, че сме имали само 1
Че то, ако беше толкова евтино и хубаво, само в ДВОРА НА КРЕМЪЛ щяха да нацвъкат барем 2,
и в чертите на МОСКВА – не по-малко от ТРИЙСЕ АЕЦа........
Да, ама НЕ !!!!
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#30] от "Hawaii":
Е това да слагаш квоти на производството на автомобили не е ли команизъм? Не трябва ли пазарът да определя правилата и когато алтернативите на ДВГ станат търсени на пазара производството им само да се увеличи. ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ВСЕ ОЩЕ ИМАТ НЕДОСТАТЪЦИ и по-добре да има няква китайска томбола, която да определя кои граждани ще се набутани с такива возила. Никой доброволно няма да иска да се набута засега или ще ги пращат на държавните служби да се мъчат. ДВГ колите не могат да бъдат спряни, ЗАТОВА казвам, че ще са търсени и ще има дефицит и високи цени.
Светлото бъдеще
Рейтинг: 233 НеутралноСкоро имах един с един невеж трол оспорващ промяната в климата.
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)Та, според него Китай само произвежда соларни панели, вятърни генатори и подобни неща, но не ги използва.
Голяма мъка за троловете днес.
dosetliv
Рейтинг: 1407 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "lechevalier":
"В този език НЯМА как сричка да започва с две букви"
Щом няма срички, започващи с 2 букви, туй значи, че сричките са от по 1 или 0 букви, или започват с цифри.
Светлото бъдеще
Рейтинг: 233 НеутралноВ момента една читава електричка струва 50-100 хиляди долара.
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)След Тесла и Китай до 10 години може да струва 30-35.
При това положение всички нормални хора ще си купят.
Хубаво идея е сега човек да инвестира в тези неща, но като знам в България как стават нещата е много рисковано.
Но пък от друга страна без руско финансиране много фирми у нас ще окапят.
Светлото бъдеще
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#16] от "Norman Granz":
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)И защо да помагаш на Елън да стане първия истински трилионер в модерно време?
Не, мерси, ще карам Тойота.
Светлото бъдеще
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#14] от "lechevalier":
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)Е, то и хуй не се произнася така на мандарин, ама пък става готини вицове.
Много труден език, ама много. Само унгарският се приближава.
truly
Рейтинг: 653 НеутралноДоналд не харесва това.
iak
Рейтинг: 1783 ВеселоКитайците откраднаха бъдещето на руснаците. Там палят свещи пред иконата на Путин и броят колко месеца остават до вдигането на ценат на петрола. А както се оказва, такова вдигане няма да има. И тъй като руснаците понеже са много.................. умни , за разлика от страните от залива не са инвестирали нито рубла от трилионите които господ им даде, не ми се мисли какво ги чака ....................................
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.truly
Рейтинг: 653 НеутралноДо коментар [#36] от "EU defender":
Не сме прескачали ADSL. Услугата се предлагаше доста време от Виваком и беше успешна в градове, където нямаше развити ЛАН мрежи.
ahasver
Рейтинг: 1062 НеутралноДо коментар [#28] от "Един препатил":прескочихме чековете
Прескочил си ги ти защото късно си се родил. Чековете са използвани още преди войната и то широко.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 НеутралноДо коментар [#9] от "Дундурук":
Зареждането на ел. автомобили е изгодно със слънчева и вятърна енергия. С въглищен ТЕЦ е разхищение.
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#67] от "Ще върнем България в Европа":
Разхищение със сигурност не е, защото електроенергията от въглищата е няколко пъти по-евтина от ВЕИ. Отровна е просто. Проблемът е, че в електросистемата няма такова разделение на енергията и цената е микс. Дори и да се измисли вариант за разделяне, кой ще определи, че екологичната и евтината енергия ще отива точно за зареждане на автомобили, а не за друга по-важна потребност?
.
Рейтинг: 1988 Неутралноколко и странно да е, но в Китай най-много се отчита мнението на хората, почти всички решения се вземат след допитване - социологически проучвания и т.н.
Светлото бъдеще
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#66] от "ahasver":
Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)Хаха, широко, викаш?
Това 80-те ли?
bobyb
Рейтинг: 607 НеутралноИ какъв е проблема да стане първия трилионер, и пътьом да разсипе педеруската сатрапия?
Аз мисля че ще е напълно заслужено.
tvr18355030
Рейтинг: 470 НеутралноСлед 5-7 години автомобилите на банзин/нафта ще станат доста по-скъпи защото ще намалее значително броя на продажбите. А след 15 - 20 ще стане много трудно да се намери и фосилна кола дори и на старо защото хората отдавна ще са спряли да ги купуват като нови.
И тогава пернишките батки ще трябва да се върнат към конете и каруците защото електричките се купуват нови за много пари и след 10-15г се изхвърлят/рециклират.
При тях финансовите ползи са предимно при първия собственик, които след скъпата покупка няма никъкви други разходи. А батерията простно няма да има достатъчно живот, че и местните цигани да могат да си купуват таратайки на 15 години и да ги карат още толкова.
bobyb
Рейтинг: 607 НеутралноКакви 10 години, Тесла 3 е вече 35К, а има и по-евтини, новия Нисан Лийф ще е малко по-евтин за сравним пробег.
tvr18355030
Рейтинг: 470 НеутралноПо-добре да си давам парите на Елън отколкото на Путин и Златев...
bobyb
Рейтинг: 607 НеутралноКато стана дума, след 10 години нещата ще изглеждат драматично различни, според този пичага:
"Oil demand will peak 2021-2020 and will go down by 100 million barrels, and will go down to 70 million barrels within 10 years. And essentially what that means is that the new equilibrium price in the oil markets is going to be $25. So if you produce oil and you can't compete at $25, essentially you are holding stranded assets," Seba said.
https://www.cnbc.com/2017/05/23/reporters-notebook-be-warned-us25-oil-is-coming-and-along-with-it-a-new-world-order.html
Hawaii
Рейтинг: 5042 ВеселоИскаш да ни кажеш, че БЕЗПЛАТНАТА НА ПРАКТИКА ЕНЕРГИЯ
Която БЕЗПЛАТНО ГРЕЕЩОТО СЛЪНЦЕ и
БЕЗПЛАТНО ДУХАЩИЯТ ВЯТЪР ни дават
е „по-скъпа” от въглищната енергия, свързана с
МИНЬОРСКИ ЗАПЛАТИ И ОСИГУРОВКИ,
ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ и прочее....и прочее....
Слънцето и Вятъра, поне ОСИГУРОВКИ И ЗАПЛАТИ ИМ НЕ ТРЯБВАТ
дерибеев
Рейтинг: 2798 Веселодобре отпушилите те ... и не , няма как от ситроен ц5 да скочиш на Тесла всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
neut
Рейтинг: 515 НеутралноКитай в крак със световната тенденция
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the resttvr18355030
Рейтинг: 470 НеутралноНикой не слага квоти, които задължават някой да прави електромобили. Навсякъде квотите и облекченията са за автомобили с нулеви емисии. Всеки може да си ги прави както иска, за разлика от тъпите шваби, които навремето набутака регулации за една конкретна технология на целия ЕС (дизеловите двигатели) и с това успяха да пратят цялата европейска автомобилна индустрия в трета глуха (с двигатели, които никой ивън ЕС не иска да купува...)
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноМоже би не е зле да си припомним, че у нас почти не сме използвали чекове. Изоставането ни в развитието на банковото дело доведе до това, че прескочихме чековете и преминахме направо към баковите карти. Нещо такова се получава и сега - Китай ще прескочи по-бързо от колите с двигатели с вътрешно горене към електромобилите.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#28] от "Един препатил":
Предимството на изоставащия.
Затова и московското метро е по-добро от това в Ню-Йорк. Най-вече в планировката.
Затова и в много държави на Южна Америка са си спестили милиони километри медни жици от телефонни кабели - скочуха направо към ЖеСеЕм-ите.
tvr18355030
Рейтинг: 470 НеутралноКитай вече налага световните тенденции!
дерибеев
Рейтинг: 2798 Веселолепенка , колко от добития петролец отива за горива и колко за производство на електрички ? какво/колко от Мадоф 2.0 е произведено без петролец
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
proza
Рейтинг: 396 НеутралноСветът върви напред, колкото и да им е тъжно на някои. Това трябваше отдавна да стане, но очевидно е било много силно лобито на държавите производителки на петрол. Надявам се да се развива пазарът на електромобилите и чалмите да пият по една студена вода (то и това няма там). Струва ми се, че темповете на растеж, посочени по-горе са много бавни, но и това е нещо. Никой не иска да рискува и да поведе хорото.
Sabbath
Рейтинг: 1201 ВеселоКрайно време е ДВГ,да заминат там където им е мястото-на вторични суровини и по музеите.Дано Китай проправи пътя им за там.
BiGman
Рейтинг: 5968 ВеселоКитай обяви петролна война на рушнаците,...Путин се хапи там къде не се стига...Лукойл Бг фалира...кеф...:)
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 Неутрално30-годишен времеви период.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Ще има време всеки да се подготви - споко.
Който иска, де.
И колко е глупаво, да ревем във възторг от тази новина.
Щото освен леки коли, петрол използват и камионите, багерите, корабите и самолетите.
А в посочения времеви период - населението на земята ще се удвои. Следователно ще се удвои и търсенето на всички гореизброени хубави неща.
Ще се удвои и производството на пластмаси.
Достатъчно, за да компенсира автомобилите.
И въобше не е сигурно, че ще изчезнат напълно всички и навсякъде. Свят широк.
Не и докато не измислят електромобил, който може с 4 човека да мине Шипка от Казанлък до Габрово.
Еле пък в Хималаите и Андите - със сигурност няма да изчезнат бързо.
За камионите - въобще не говоря.
Освен, ако не им направят специални пътища и да ги обърнат на тролеи.
Май "Сименс" експериментират с нещо такова.
Е, аз преди 2 месеца си купих нова бензинка.
Не е за 72 000 евро, като мечтаната кола, която другаря Гранц щял бил да си купи....някога.....
Но със сигурност ще мина Шипка със семейството си по-бързо от него.......
Norman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#53] от "Чоко и Боко":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Аз си чакам ситроена. "
Като реша да го продавам, ще те имам предвид. Пазя си го, 80% от километража съм навил по хубави европейски пътища, няма драскотина, петънце или разхлабено болтче.
Но тия дни ме повозиха на една Тесла модел S - МНОГО ми хареса!! Следващата ми кола ще е такава.
melchett
Рейтинг: 627 НеутралноНима китайските комунистически партийни функционери са по-умни от нашите демократически партийни функционеири? Дневник, да не сте объркали нещо?
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1824 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "mushashi":
Само дето, батерията на автомобила е елемент за съхраняване на енергия, който липсва в останалите домакински уреди. Освен в бойлера, но при него също вече се използват соларни панели по същата причина.
Hawaii
Рейтинг: 5042 НеутралноЕдно или две минавания на Шипка какъв аргумент е в полза на бензинките ?
Отиват на бунището на историята – така както отидоха ламповите телевизори,телефоните с шайба, ролковите магнитофони и кинокамерите с лента....
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноЕдно или две минавания на Шипка какъв аргумент е в полза на бензинките ?
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#90] от "Hawaii":
Ми ако излезеш от смрадливата София, ще се учудиш колко много хора минават Шипка.
И Хаинбоаза.
И Юндола.
И Бургас-Варна.
И....
И.....
Когато намериш теслА, която да може да ги изкатери с 4 човека - обади се😊
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноКогато намериш теслА, която да може да ги изкатери с 4 човека - обади се😊
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#91] от "г-н Саранди Говедаров":
Казвам "изкатери", щото надолу можеш да я пуснеш по инерция - все ще стигне до Габрово....по-точно до Етъра, щото после е равно.
Norman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#90] от "Hawaii":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Едно или две минавания на Шипка какъв аргумент е в полза на бензинките ?"
Аргументът на Говедаров е, че докато има двигатели с вътрешно горене, ще има Русия.
Зер, двигателите с вътрешно горене потребяват гориво, гориво се произвежда от петрол, а петролът съставлява 70% от експортните постъпления на въпросното государство.
И човекът си е купил "бензинка", за да помогне и той според силите си.
Ако е и Лада, помощта е двойна - ще получи две картички "С праздником" за рождения ден на Путин.
😆😆😆😆😆😈
BiGman
Рейтинг: 5968 НеутралноДо коментар [#86] от "г-н Саранди Говедаров":
За камионите - въобще не говоря.
Освен, ако не им направят специални пътища и да ги обърнат на тролеи.
=============
Комуне много си изостанал...както всички комунета си живеете в предшния век...
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1938-tesla-kamion-septemvri-2017
https://www.kamioni.bg/menu/10/post/20024/Tesla-testva-elektricheski-kamion-s-avtopilot
Чоко и Боко
Рейтинг: 601 НеутралноДо коментар [#87] от "Norman Granz":
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“Имайте ме предвид. Личи си по човека, как се отнася с околните и с техниката. Та затова.
При електромобилите е голямо предимството на висок въртящ момент още при ниски обороти, което липсва при малолитражките, а "осмаци" не всеки може да си позволи да храни.
Оказа се, че има "replacement for displacement".
Илиян Колев
Рейтинг: 826 НеутралноНапълно разумно решение.В Китай масовата автомобилизация предстои и се случва сега и е логично да е с най-подходящото.В Китай се правят прилични четириместни електромобили с пробег от 100 километрна цена около $ 10 000
Производството на автомобили с ДВГ е затихващ бизнес с намаляваща добавена стойност,плюс това капиталоемък,с ниска възвръщаемост и висока автоматизация,така че да се инвестира в такъв е малоумно.плюс това е и зает.
Ако не са били антипазарните монополистични злодеяния ,най-голямото от които е Сухия режим ,на Рокфелер и неговата Стандарт ойл вероятно голяма част от автомобилите щяха да са електромобили и такива на етанол.В Ню Йорк в началото на миналия век електрическите автомобили са били повече от бензиновите и такситата са били електрически.
tvr18355030
Рейтинг: 470 НеутралноПич, в момента Тесла продават кола, която има по-добро ускорение от 0 до 100 от всички Ферарита и Ламборджинита правени някога!
И още един интересен факт: Рекорда за най-добро време на Нюрнбургринг в момента се държи от електромобил!
Сори, ако ти е неприятно но товията бензинка освен, че е цапаща и шумна е и ужасно бавна и морално остаряла!
qwertqwert
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#92] от "г-н Саранди Говедаров":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Когато намериш теслА, която да може да ги изкатери с 4 човека - обади се
-------------------
Викаш теслАта с нейните 382 кончета (на бюджетните версии, нема гледаме тези с по 762 ) ще се озори на Шипка с 4 човека ? :) :) :)
Не с 4 човека, и нафтовта си печка с 4 човека да ѝ закачиш да дърпа нагоре пак няма да ги усети......
:) :) :) :) :)
Norman Granz
Рейтинг: 1837 НеутралноДо коментар [#92] от "г-н Саранди Говедаров":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Казвам "изкатери", щото надолу можеш да я пуснеш по инерция - все ще стигне до Габрово....по-точно до Етъра, щото после е равно."
Явно на Копринка си се нажабуркал с нещо, дето още ти държи. Винаги си писал глупости, но и от глупост до глупост има разлика.
На нормалните потребители: Чао от мен, довечера може пак да си пишем. 😊
dark'star
Рейтинг: 2331 ВеселоНаправо ще направя семейна династия - баща ми вече беше в Китай и направи бая, сега аз ще продължа (по твой съвет) КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО