Автосалонът във Франкфурт отваря врати в отсъствието на знакови марки

Автосалонът във Франкфурт отваря врати в отсъствието на знакови марки

© Reuters



С първия от двата дни за пресата днес врати отваря 67-то издание на автосалона във Франкфурт. Изложението е първото след т.нар. "дизел гейт", в който основните критики бяха срещу "Фолксваген", а постепенно обвиненията обхванаха и други компании. Автосалонът е най-престижният за Европа през есента, като се редува през година с изложението в Париж.


На пръв поглед автосалонът ще е най-успешният от години, като световните премиери са 228 (при 219 през 2015 г.), а европейските 64 (срещу 27 две години по-рано). Свои модели показват 50 производители на автомобили от Европа, Азия и Африка.


Сред изложителите обаче липсват компании като Нисан", "Пежо", "Фиат", "Волво", "Джип", "Мицубиши" и "Инфинити". В същото време след дълга пауза свой щанд ще има "Макларън". За първи път във Франкфурт пък се представя китайската компания "Чери".


Нашествието на технологичните компании




На изложението присътват и няколкостотин производители на компоненти за автомобилната индустрия, като германският гигант "Тисен круп" участва след прекъсване от 10 години. Прави впечатление също присъствието на технологични компании като SAP, Qualcomm, BlaBlaCar, Harman, IBM, Kaspersky, Siemens, Sony, TomTom и други. Официални партньори на автосалона пък са "Гугъл" и "Фейсбук". В рамките на изложението ще има и секция "Светът на новата мобилност", в която щандове имат над 250 технологични компании.


Общо изложителите на автосалона във Франкфурт са 994 от 39 страни, а изложбените площи са общо 200 000 квадратни метра.


Слоганът на тазгодишното изложение е "Бъдещето днес", а то ще се отразява от близо 10 000 журналисти. Половината от тях са от чужбина, а сред тях най-много са гостите от Китай - повече от 400.


Мащабните инвестиции са в колите на алтернативни горива


На последната пресконференция, преди откриването на изложението, президентът на Германската асоциация на автомобилната индустрия (VDA) Маркус Висман подчерта, че е рано да се отписват колите с двигатели с вътрешно горене, като дизеловите и бензинови модели ще успеят да покрият всички изисквания, които се представят пред тях. Той все пак подчерта, че сериозно се работи и по разработката на коли, използващи алтернативни горива.


Според Висман до края на 2020 година само германските концерни ще инвестират 40 млрд. евро в подобни проучвания и въвеждане в производство, като на пазара ще се появят над 100 модела, ползващи нови източници на енергия, при 30 сега.

Автосалонът във Франкфурт отваря врати в отсъствието на знакови марки

Сериозни инвестиции автомобилните компании предвиждат също по отношение на свързаните и автономните автомобили. Само германските компании ще похарчат за тях до 18 млрд. евро.


Какъв ще е автомобилът на бъдещето


Коментирайки бъдещето на автомобилите президента на VDA посочи, че основната работа ще е насочена към намаляване на пътните инциденти, минимализиране на времето за търсене на паркомясто и прекароно в задръствания, понижаване на отдебляните вредни емисии и интерграцията мегду личен и обществен транспорт. Що се отнася до колата на бъдещето, Висман я опита така: автономна, свързана и без вредни емисии.


За широката публика автосалонът във Франкфурт отваря врати на 16 септември и ще продължи до 24 септември. Билетът за възрастни е с цена 12 евро, ако се купи онлайн. Подробности за всички новости на автосалона, можете да научите от новините в рубриката на "Дневник" "Автосалон Франкфурт".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6072 Неутрално

    Борбата на лобитата на автопроизводителите сред правителствата ще продължи още дълго ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4905 Неутрално

    Вирусите вече са опасни и за автомобилите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Савецките дрогаре какво ще представят?

  4. 4 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    .... липсващите не са за пренебрегване, но пък .... и присъстващите са предостатъчни!

    Слогана е много точен - „Бъдещето днес“!
    Успех на изложението!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  5. 5 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    "Коментирайки бъдещето на автомобилите президента на VDA посочи, че основната работа ще е насочена към намаляване на пътните инциденти, минимализиране на времето за търсене на паркомясто и прекароно в задръствания, понижаване на отдебляните вредни емисии и интерграцията мегду личен и обществен транспорт. Що се отнася до колата на бъдещето, Висман я опита така: автономна, свързана и без вредни емисии."
    Хайде да преброим сега колко грешки има в горния абзац?

  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 808 Весело

    До коментар [#3] от "4ort":

    Ще представят огромен брой зрители, с дебели джобове. А фейслифта на Лада се очаква за догодина.

  7. 7 Профил на Royal Ranger
    Royal Ranger
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Като гледам какво се случва с колелата под наем в големите градове на Германия и в какво безобразно състояние се само няколко седмици след пускането в употреба, си представям какво ще се случи и с автономните автомобили под наем. Не виждам как в кратки срокове може да се промени отношението на хората към предоставените по този начин средства и услуги.

    http://rodenivbg.com
  8. 8 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2947 Весело

    До коментар [#3] от "4ort":

    Савецките дрогаре какво ще представят?
    —цитат от коментар 3 на 4ort


    Нищо, но от все сърце!

  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Май постепенно автомобилните изложения ще станат изложения за софтуерни компании.

  10. 10 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2498 Неутрално

    Парната машина е заменена след 150 години служба. ДВГ е разработен около 80-90 години след нея и замяната и продължава около 50-60 години. Последният "високотехнологичен" парен локомотив е пуснат в САЩ през 1949 година. През тези 50-60 години на замяна (първата половина на ХХ век) се случват много неща. Затова си мисля, че нещата ще се случват постепенно и не всичко ще става според прогнозите. Въпреки това, предполагам, че до 30-40 години ще имаме друг начин на придвижване. А аз може и да не го доживея.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  11. 11 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 343 Любопитно

    свършиха времената на истинските автомобили.. сега некви софтуерни компании и някви споделени неща дето са абсурдна утопия...аз с жена ми немога да споделя една кола пък камо ли с 45372045 талибани

  12. 12 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1577 Любопитно

    Новото СМАРТ-че е бижу за градско каране!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  13. 13 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    Тцтц, времето на дизеляците и автоталибаните си отива...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  14. 14 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#3] от "4ort":

    Новата бойна машина "Терминатор"

  15. 15 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Поне пуснете фотогалерия да видим какви коли ще се предлагат на пазара?

  16. 16 Профил на Royal Ranger
    Royal Ranger
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Поне пуснете фотогалерия да видим какви коли ще се предлагат на пазара?
    —цитат от коментар 15 на Mia san Bayern!


    Ето нещо като за начало със снимки на серийните автомобили, а не прототипи.

    http://www.computerbild.de/fotos/cb-News-Connected-Car-Vorschau-Auto-Highlights-IAA-2017-18075045.html #1

    http://rodenivbg.com




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK