"Фолксваген Ай Ди Кроз II" е автономен и електрически

"Фолксваген Ай Ди Кроз II" е автономен и електрически

© Фолксваген



"Фолксваген" ще инвестира 6 млрд.евро в електрическа мобилност в следващите пет години, към 2025 година марката планира да има 23 модела на ток. Вероятно поне един от тях ще е базиран на концептуалния модел "Ай Ди Кроз II", представен на автосалона във Франкфурт.


Компактният кросоувър със силует на купе е изцяло електрически, а достъпът до салона е улеснен, заради премахването на B-колоната и използването на плъзгащи се задни врати.

"Фолксваген Ай Ди Кроз II" е автономен и електрически

© Фолксваген


Изцяло новоразработената система "КлийнЕър" от "Фолксваген" осигурява винаги чист въздух в купето, без значение от външните условия. В допълнение "Ай Ди Кроз II" е оборудван с нов гласов асистент, който активира отваряне и затваряне на вратите чрез гласова команда.


Автомобилът има автономен режим на шофиране. Електромобилът е със задвижване на четирите колела, като за целта има по един електромотор на всяка ос.

"Фолксваген Ай Ди Кроз II" е автономен и електрически

© Фолксваген


Максималната мощност е 302 конски сили, а максималната скорост 180 км/ч. С един заряд на батериите ще се изминават до 500 километра.


Колата се отличава с идеално разпределение на теглото между двете оси, благодарение на централно интегрираната батерия и двете задвижващи системи отпред и отзад. Това позволява на новия "Ай Ди Кроз II" да демонстрира пътно поведение равно на това на "Голф" GTI, твърдят от "Фолксваген". Роля тук имат и ходовата част с електронно контролирани амортисьори.

"Фолксваген Ай Ди Кроз II" е автономен и електрически

© Фолксваген


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5192 Неутрално

    Впечатляващо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Впечатляващо.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    "„Немските коли са лоши, много лоши, но вижте, че те (б.а. - германските производители) продават милиони машини в САЩ. На това нещо трябва да се сложи край и ние ще го направим”, категоричен бе Тръмп."

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2791 Любопитно

    (б.а. - германските производители) продават милиони машини в САЩ.
    —цитат от коментар 2 на дерибеев


    Колко милиона? Всички германски производители продават около 400 000 автомобила на година в САЩ- Фолксваген, Порше, Ауди, Мерцедес и БМВ. По- малко от половин милион автомобила при общо над 18 милиона на година.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2791 Любопитно

    До коментар [#2] от "дерибеев":

    Между другото, германските концерни изнасят ужасно много коли произведени в техни заводи в САЩ. В това отношение, те са по- големи от японците.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Весело

    Фолксваген продължава да мечтае, но у Перник си сакат дизеляка...
    Грозното патенце иска да е бял и величествен лебед - дали ще му се получи, както в приказката? Предстои да разберем, а дотогава има Тесла, Волт, Лийф, Зое, съвсем скоро и други...

    Stef
  6. 6 Профил на gaspod
    gaspod
    Рейтинг: 235 Весело

    Гоуфа който ще разори ЧЕЗ! Тъпчи го покрай електромера и айди крос! Му турнат два винкела на кръст за емблема.

  7. 7 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    Аман от тия кросоувъри със силует на купе, проходимост на градска кола, височина на джип и тегло на камион.
    От къв зор автомобил за гладък асфалт трябва да е висок 1.70 м и да има 20 цолови колела?
    Предпочитам купе със силует на купе и джип със силует на джип, мамка му.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 840 Неутрално

    До коментар [#7] от "pag":

    +
    Колкото е по-висока колата, толкова по-силно е влиянието на страничен вятър! А това никак, ама никак не е приятно!

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Любопитно

    "Фолксваген ще ... към 2025 година ... Вероятно поне един от тях ще е базиран на концептуалния модел "Ай Ди Кроз II ...
    С един заряд на батериите ще се изминават до 500 километра..."

    Не знам колко ще и колко вероятно към 2025г ФВ да изминава 500км, но дотогава Тесла със сигурност ще изминава 5000 км...

    Иначе е трогателна загрижеността на ФВ да осигурява чист въздух в купето, дето е филтриран от отровите на произведените вече от марката милиони дизели...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Впечатляващо, но на картинка.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 487 Разстроено

    Всички автомобилопроизводители ни занимавата с глупости, като автономни автомобили, гласове асистенти и по наколко таблета вместо арматурно табло, и никой не изрича на глас истината, че докато не се измисли нова технология за зареждане и съхраняване на електрическата енергия, електромобилите ще си останат екзотика.

  12. 12 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Красиво е, бензиноколонки, бай, бай.

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Нека да видим прототипа. Така на картинка и руснаците могат.

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#11] от "cristo_n":

    Много хора ще загубите работа, но прогресът върви напред.

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5445 Неутрално

    Ама има ли го? Защото снимките ми изглеждат изцяло генерирани :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Независимо дали е Фау Ве или Тесла, ВАЖНО Е ЧАС ПО-СКОРО ДА КАЖЕМ СБОГОМ НА АРАБСКИТЕ ШЕЙХОВЕ И РУСКИТЕ НЕФТЯННИКИ И СВЕТА ДА СЕ ОСВОБОДИ ОТ робската зависимост на държавите, нямащи въглеводороди от такива, имащи нефт!

  17. 17 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    "Не знам колко ще и колко вероятно към 2025г ФВ да изминава 500км, но дотогава Тесла със сигурност ще изминава 5000 км.
    —цитат от коментар 9 на Торбалан


    Първия Айфон е пуснат преди 10 години. Още тогава всички са наясно, че смартфоните имат един сериозен проблем - батериите им бързо падат и бавно се зареждат.

    От тогава се наливат милиарди в изследователска дейност посока батерии (по-бързо зареждане, по-висока издръжливост) но освен подобрения в текущата технология нищо ново не се е родило.

  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Любопитно

    автомобил за гладък асфалт
    —цитат от коментар 7 на pag


    Местата с гладък асфалт са твърде малко, особено в България.

    Ако пътуваш всеки ден от Мюнхен до Франкфурт и обратно или от Сан Диего до ЛА - можеш и с Ферари да си, уви в България нещата са доста по-различни...

    Stef
  19. 19 Профил на pepi1442
    pepi1442
    Рейтинг: 531 Весело

    След дизелгейт очаквам да се реваншират с един е-голф който краде ток като се зарежда :)

    dnevnik са част от статуквото!
  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Фольксваген след 5 години (евентуално) ще постигнат това https://www.tesla.com//tesla_theme/assets/img/modelx/slideshow/White_Cruise-1440.jpg , но с плъзгащи се врати...

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#5] от "stef":

    Смешно е да наричаш концерна, който се бори за първото място по продажби в света "грозното патенце"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#16] от "nibelungs":

    Това може да стане и с поевтиняване на нефта, и то реално стана. Но Тръмп си харесва "правилните" шейхове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#9] от "Торбалан":

    За пореден път неграмотнико, в момента ФВ имат най-чистите дизели Евро 6.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1070 Весело

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    Мани ги тия лафове - "чист" дизел, то това май е оксиморон...

  25. 25 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    Няколко хиляди все чисти дизела...
    http://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2017/03/VWdieselrivianzoom-1024x506.jpg

    Чакат някой да им повярва...

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    До коментар [#18] от "stef":

    И какво общо има това с писаното от мен?

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#24] от "Г.Е.М.":
    До коментар [#25] от "tie_interceptor":

    Не съм поемал темата за дизелите, това го направиха обичайните тролове. Аз говоря за това:

    https://www.autoevolution.com/news/study-reveals-volkswagen-sells-the-cleanest-euro-6-diesels-in-europe-111352.html

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#25] от "tie_interceptor":


    Между другот, някои не чакат:

    http://www.vwvortex.com/news/recalled-diesel-volkswagens-audis-stolen-silverdome-storage/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    :За пореден път неграмотнико, в момента ФВ имат най-чистите дизели Евро 6.
    —цитат от коментар 23 на deutschwagen


    Германците проспаха комън-рейл технологията, специално ФВ тъпо и упорито ни убеждаваха чак до 2006 г., че помпа-дюзата била по-добра, а Мерцедес бълваха Ес-класи с предкамерни дизели с ГНП-та все едно бяха 80-те години на миналия век.
    Стигна се дотам собственици на дизелови ЕС-клас да доплащат по 2000 евро на разни сервизи за да им монтират катализатори, щото иначе нямаха право на зелен стикер - за разлика от разни "боклучави" италиански и френски автомобили.
    Накрая "компенсираха" десетгодишното си изоставане с измами със софтуера.......

    На това отгоре изнагляха, като маймунтеха мощно не само емисиите, а и разхода, което им изяде главата накрая - на клиентите им писна да ги лъжат безогледно, разшумяха се, разни агенции се размърдаха от немай-къде и - готово........

    Знанието е сила, информацията - власт
  30. 30 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Хм.. Пак го повтарям-Тесла ще бъде купена от Гугъл, Майкрософт или Епъл. Нямат никакъв шанс срещу големите комании като Фолксфаген, Мерцедес, Тойота, че дори и местните като Форд и ГМ.

  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#16] от "nibelungs":

    Този момент няма да го докачаш!
    Няма шанс да се освободиш от петролната зависимост.
    Петрола е ключова суровина!

    Това, че човечеството е достатъчно тъпо, за да го хаби във формата на гориво не променя факта, че без него съвременна индустрия е невъзможна.

    Петрола ще продължи да бъде ключова суровина и след като престане да се използва като гориво в ДВГ...

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Хм.. Пак го повтарям-Тесла ще бъде купена от Гугъл, Майкрософт или Епъл. Нямат никакъв шанс срещу големите комании като Фолксфаген, Мерцедес, Тойота, че дори и местните като Форд и ГМ.
    —цитат от коментар 30 на rasporama


    Мъск вече си постигна целта с Тесла! Само въпрос на 10-20 години е двигателя с вътрешно горене да изчезне!
    Аз дори си мислех, че след 4-5 години Мъск ще продаде Тесла на Тойота или някой друг голям играч. Все пак човека се интересува много повече от СпейсХ, и стана ЦЕО на Тесла само за да ги спаси от предишното ЦЕО.
    Но като гледам е решил да развива бизнеса със стационарни батерии и соларни панели като част от Тесла. Нищо чудно това да се окаже значително по-голям източник на доходи от автомобилите.
    А и акциите на Тесла пораснаха толкова, че дори и Гугъл или Апъл не могат да ги купят вече. Реално Тесла в момента струва повече от ГМ или Форд на борсата :-Д

  33. 33 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Любопитно

    Хм.. Пак го повтарям-Тесла ще бъде купена от Гугъл, Майкрософт или Епъл. Нямат никакъв шанс срещу големите комании като Фолксфаген, Мерцедес, Тойота, че дори и местните като Форд и ГМ.
    —цитат от коментар 30 на rasporama


    Безпредметно е да го правят - Тесла няма тайни разработки, патенти и т.н. - всичко е свободно за ползване, въпросът е защо въпреки това немчугите се правят на ощипана госпо'ица и не го ползват? Традиционалисти?

    Stef
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#29] от "pag":

    Ами до 2008 дизелите на ФВ груп покриваха изискванията поне толкова, колкото другите. Измамите за които говорим почнаха 2008, именно с комън рейл. Това как ще го коментираш? И да, комън рейл не беше напълно разработена според ФВ и за това продължаваха да използват дюзата, а ако провериш резултатите, не бяха по-различни от тези с комън рейл. Не знам за какво "изоставане" говориш, което било компенсирано с измами. Ето пак:


    https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/all-diesel-car-brands-in-europe-are-even-more-polluting-than-volkswagen-study-111352_1.jpeg


    Айде да не ме убеждаваш, че другите марки, ОСОБЕНО РЕНО, били по-чисти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#32] от "tvr18355030":

    Вярвай си!
    Достатъчно е само да не може навреме да доставя количества от новия модел и акциите ще се сринат.
    Това ще е идеалния момент някой, който може да произвежда да ги купи.
    В крайна сметка към момента няма доказателства, че Мъск и Тесла ще могат да се справят с тази "некуул" дейност масово производство на автомобили...

    Писал съм по темата, но Рено Нисан вече са доставили няколкостотин хиляди евтини елетроавтомобила, докато Тесла все още са на "ЩЕ"...

    Модератора е неадекватен!
  36. 36 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    "Ай Ди Кроз II" да демонстрира пътно поведение равно на това на "Голф" GTI, твърдят от "Фолксваген". Роля тук имат и ходовата част с електронно контролирани амортисьори.”

    Ако му сложат и софтуер на Порше ще е още по-впечатляващо!
    :-)

    I Want To Believe
  37. 37 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#35] от "ivan_":

    Да не би случайно да сте залагали срещу Тесла, че с такова нетърпение очаквате да се провалят?!
    Нищо не пречи на никого и сега да купува дялове на Тесла.

    Само че, едва ли ще се провалят... Започнаха дейности на широк фронт, за да затворят цикъла от производството, през съхранението до използването на слънчевата енаргия чрез хиляди зарядни станции.
    Мрежата им е огромната разлика с всички останали.
    Дори и плановете да не могат да се следват точно, поне до 5 години няма, кой да им вземе пазара. Никой няма нищо толкова добро и като концептуален модел на сходна цена.

    ФВ, пък, съвсем...

  38. 38 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#32] от "tvr18355030":Вярвай си!Достатъчно е само да не може навреме да доставя количества от новия модел и акциите ще се сринат.Това ще е идеалния момент някой, който може да произвежда да ги купи.В крайна сметка към момента няма доказателства, че Мъск и Тесла ще могат да се справят с тази "некуул" дейност масово производство на автомобили...
    —цитат от коментар 35 на ivan_


    Масовото производство на автомобили не е някъква черна магия, че Тесла да не може да го направи. Има си достатъчно хора с десетилетия опит в бранша и Тесла просто трябва да ги наеме. Все пак човека, който подкарва поточната линия за Модел 3 е бивш гл. инженер на поточните линии на Ауди. Фирмата, която прави роботите за производството на колата е германска и до скоро е правила поточни линии за БМВ, ФВ и т.н. И Мъск просто ги купи, отряза всичките проекти за конкуренцията и ги насъска към новия негов автомобил.
    Да беше казал, че няма да се справят на време със софтуера за автономно придвижване - бива. Но точно с масовото производство.....

  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#37] от "tie_interceptor":

    Нямам интерес към акции!

    Пиша на база собствени наблюдения и мнение.

    Обвързвате два бизнеса, този на енергия и този на производство на автомобили, което според мен е неправилно.

    Успех на Тесла автомобили означава доставени количества в срок и параметри на евтиния модел. Това към момента е под въпрос. Ако успеят Мъск може наистина да стане първия трилионер (ако успее и в другите две направления).
    Ако не успеят акциите ще се сринат и някой ще ги придобие...

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Любопитно

    До коментар [#38] от "tvr18355030":

    Така е, само дето до момента НЕ МОЖЕ да се справи...

    Дадох реалния пример Рено Нисан СЕ справят...

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#38] от "tvr18355030":Така е, само дето до момента НЕ МОЖЕ да се справи...Дадох реалния пример Рено Нисан СЕ справят...
    —цитат от коментар 40 на ivan_


    Тесла в момента произвеждат по 100 000 автомобила на година! Това са 50% от продажбите на Порше. Не виждам на каква база твърдиш, че не могат?

  42. 42 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#32] от "tvr18355030":

    Гугъл и Апъл могат, но никоя автокомпания вече не може. Особено Апъл ако ги купи искам да видя прехвалените вагени и други немски кошници как ще се борят с тях.

  43. 43 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 745 Неутрално

    До коментар [#2] от "дерибеев":Между другото, германските концерни изнасят ужасно много коли произведени в техни заводи в САЩ. В това отношение, те са по- големи от японците.
    —цитат от коментар 4 на Realist


    Хо, хо - нищо подобно . Японските автомобили по пътищата в САЩ поне два пъти повече от немските. Никога не бих си купил немски автомобил при положение че наблизо се продава Тойота или Хонда.

    Марс е изконна Американска територия!
  44. 44 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#18] от "stef":И какво общо има това с писаното от мен?
    —цитат от коментар 26 на pag


    Че мелезът между лека кола и джип е доста практичен в много от случаите - някак не върви из разбита София или по магистрала да се движиш с истински джип.
    Просто SUV-ът е практичен избор и това показва огромното нарастване на продажбите през последните години - но явно ти си или "по-умен" или по-беден от всички тези хора...

    Stef
  45. 45 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Любопитно

    До коментар [#5] от "stef":Смешно е да наричаш концерна, който се бори за първото място по продажби в света "грозното патенце"
    —цитат от коментар 21 на deutschwagen


    Те самите се поставят в тази ситуация като е повече от очевидно как много им се иска да имат 10 ел. модела, ама всичко е за след 5-10 години концепция и рисувани картинки... Ще правим ел. автомобили ама... друг път...

    Stef
  46. 46 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Любопитно

    До коментар [#17] от "realguru":

    Аналогията ти няма как да е вярна.
    При смартфоните с всяко поколение процесора и екрана нарастват, а с тях и консумацията на електроенергия... При електромобилите не е така - новите батерии с по-голям капацитет водят автоматично до по-голям пробег!

    Хайде да се обзаложим, че до 2025г тези 500км ще ни се струват смешни?!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  47. 47 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Весело

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    Тъпчо, само ти не разбра, че дизелът е миналото...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  48. 48 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Не мисля, че е неправилно.
    За да могат да се използват много електромобили едновременно, трябват много зарядни станции, които изискват много енергия. За да не разчита на някого другиго, от Тесла разработват и енергийния бизнес.

    Изглежда, станалите автопроизводители още нямат намерения да произвеждат много е-коли и затова не развиват мрежи.

  49. 49 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#46] от "Торбалан":

    500 км ВЕЧЕ не са границата. Ако си маниак, може и над 1000 км да изминеш с едно зареждане:
    http://insideevs.com/tesla-model-s-100d-range-record/

    В неекстремни условия 500 км са си спокойно постижими.

  50. 50 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Хайде да се обзаложим, че до 2025г тези 500км ще ни се струват смешни?!
    —цитат от коментар 46 на Торбалан


    Аз карам бензинова кола на 2 години. Произведена от ФВ - тия дето непрекъснато критикуват електромобилите, че още нямали достатъзчно пробег. Та въпросния автомобил на ФВ има резервоар от 45 литра и гори 8-9 литра на 100км. Това са около 550км пробег на резервоар. Почти същия пробег като на новия Модел 3 на Тесла, който ще е 500км.
    А като се замисля има и по-добри примери. Българите масово карат коли на газ със бутилки за по 300км. Същите хора масово критикуват електричките.

  51. 51 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Весело

    До коментар [#49] от "tie_interceptor":

    Че кой казва, че 500 СА границата?
    В статията пише, че ФВ базиран на тази концепция ще изминава 500км през 2025-та ... 😂😂

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  52. 52 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#46] от "Торбалан":

    По принцип си прав, аз не съм казал че батериите не се развиват. Батериите се развиват.

    На първия Айфон - 1400, после имаше модели със 1150 mAh, после имаше със 1960 mAh.

    Т.е. капацитета на батерията двойно се качи. Но все пак това е същата технология - пакетирана в по-малък обем. И направено по-бързо зареждане - 50% за 30 мин при по-високо напрежение. Нямаш критичен пробив или друга технология.

    Отделно не съм запознат - дали като намалиш обема, масата се запазва. Демек ако ти сложат двойно по-мощна батерия в същия обем дали масата на батерията няма да се увеличи и тя. Демек да разкарваш двойно повече кила батерия. Което пък не е кой знае какъв плюс при автомобилите.

    При телефона може да преживееш 135 грама за първия Айфон срещу близо 200 грама за 7 Плюс.

    Демек батерията на Модел S на тесла ти е 544 кила - ако ти сложат 1000 кила батерия за двойно по-повече мощност - това няма да ти качи рейнджа два пъти.

  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#47] от "Торбалан":

    Глупчо, не съм говорил за бъдеще или минало, а те подсещам да си проверяваш фактите преди да тролиш за пореден път.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#45] от "stef":

    Троле, имат си електромобили и то от години, ама нали си в някаква паралелна вселена. Иначе е напълно нормално да разработват електрически модели за след 5 години, нали електромобилите щели да бъдат бъдещето.

    Между другото, циркът свърши:

    http://www.f1fanatic.co.uk/2017/09/15/mclaren-honda-confirm-will-split-end-2017/


    и още по-забавно:

    http://www.f1fanatic.co.uk/2017/09/15/mclaren-confirmed-split-honda-renault-engine-deal-2018/


    Толкова за Хонда. Наистина да се надяват за електробъдеще, че по турбодвигателите с двойна регенерация много не ги бива:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#29] от "pag":Ами до 2008 дизелите на ФВ груп покриваха изискванията поне толкова, колкото другите. Измамите за които говорим почнаха 2008, именно с комън рейл. Това как ще го коментираш? И да, комън рейл не беше напълно разработена според ФВ и за това продължаваха да използват дюзата, а ако провериш резултатите, не бяха по-различни от тези с комън рейл. Не знам за какво "изоставане" говориш, което било компенсирано с измами. Ето пак:https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/all-diesel-car-brands-in-europe-are-even-more-polluting-than-volkswagen-study-111352_1.jpeg Айде да не ме убеждаваш, че другите марки, ОСОБЕНО РЕНО, били по-чисти.
    —цитат от коментар 34 на deutschwagen


    С фенове на Фолксваген не споря. Животът е твърде кратък за да си губя времето с обяснения за лаици.

    Знанието е сила, информацията - власт
  56. 56 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#54] от "deutschwagen":

    Тоа па кюстендилец, Хонда са печелили във Ф1 , когато немците още не са чували за променливо газоразпределение, като ще бягаме от темата. Аре пали гюмура е се моли децата ти да са здрави...

    Тичай да обясняваш на новите шефчета на ФВ колко са велики дизелите, че следващата ти кола не знам каква ще е...

    Stef
  57. 57 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Весело

    [quote#44:"stef"][/quote]

    Мелезът си е мелез - компромис, който не може да се мери с нищо чистокръвно.
    Който го кефи, да си го купува, аз нямам проблем.
    Обаче ако искам купе, ще си купя купе, а ако искам офроудър - ще си купя такъв. Който не може да си позволи две коли, да кара мелези........

    Знанието е сила, информацията - власт
  58. 58 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1247 Весело

    [quote#50:"tvr18355030"][/quote]

    Само че 45 литра бензин се зареждат за 2 минути, а батериите за поне час, там е проблемът сега......
    Решението е в суперкондензаторите, според мен. При тях няма проблем със скоростта на зареждане (и разреждане, между другото, та пикови моментни мощности от 1000 к.с. на електромотор с 200 к.с. номинална мощност не са никакъв проблем).

    Знанието е сила, информацията - власт
  59. 59 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#50:"tvr18355030"]
    —цитат от коментар 58 на pag
    Само че 45 литра бензин се зареждат за 2 минути, а батериите за поне час, там е проблемът сега......[/quote]

    А въпросния бензин можеш ли да го зареждаш в гаража? Или пък на паркинга на хранителния магазин докато пазаруваш? Като се замисли човек, ток има почти навсякъде! А за дълъг път зареждаш 80% от батерията за 30 мин. на бързо зарядно. Няма нужда електромобилите да гонят начина на ползване на фосилните автомобили за да станат дори по-удобни за ползване от тях.

  60. 60 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    До коментар [#17] от "realguru":

    Производителността на смартфоните се увеличава експоненциално. С днешните батерии и технологии, телефон с производителността на модел преди 10 години, ще трае дни и седмици.

  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#56] от "stef":

    Пазрджик, кога Хонда са печелили във Ф1? Макларън печеиха с техните двигатели, после на Хонда им набиха канчето и безславно избягаха след 1992. По-късно със заводския си отбор едва постигнаха ЕДНА победа (Тойота и това не можа).

    А пък едно време, когато формулата още не се е казвала Формула 1 имаше два немски отбора - Мерцедес и Ауто Юниън. Нали поне си чувал за сребърните стрели?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#56] от "stef":

    И всъщност не разбрах защо след като Хонда са толкова велики Макларън са ги разкарали при първата възможност тази година, след ТРИ години пълен резил.

    Колкото до следващата ми кола, ще бъде такава каквато поискам. Ти се грижи за твоята следваща.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  63. 63 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Весело

    До коментар [#49] от "tie_interceptor":

    Тъпчо, ти си като развален грамофон 😂😂

    Никой никъде не сравнява дизелите бе! Кой те пита немските ли са най-мръсни!
    "Чисти" били 😂😂
    "Чист дизел" звучи като "ароматизирано л*йно"! Аман от тиквеници ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  64. 64 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 699 Весело

    До коментар [#56] от "stef":

    "Немски вагон" е куха лейка, не се опитвай да спориш с него ;)
    Дреме из форума и си търси с кого да се заяде, явно много го мачкат в работата денем 😂

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  65. 65 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#63] от "Торбалан":

    Съвсем си зацепил и вече дори отговаряш не на който трябва. Супер шоу ми правиш с простотията си, благодаря ти:) Сега можеш да вземеш коУегата и да ходите да тролите другаде.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  66. 66 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#41] от "tvr18355030":

    На база факти!

    Ето ти един линк:
    https://www.tesla.com/model3

    Отваряш го и на него виждаш:
    Reserve your Model 3 today for delivery in 12 to 18 months.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Понеже даваш пример с друг производител ето ти линк:
    https://www.porsche.com/usa/

    Открий същото изречение в него за серийно произвеждан модел!

    Ето ти още един линк:
    http://money.cnn.com/2017/06/06/technology/business/tesla-model-3-backlog/index.html

    Та за мен, в моя свят компания, която има нужда от над година и половина, за да направи доставка на пуснат в продажба серийно произвеждан продукт е КОМПАНИЯ КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ С МАСОВО ПРОИЗВОДСТВО!!!!

    За теб това може и да е нормално, но да ти издам една тайна, в автомобилния бранш даже напълно поръчков, ръчно произвеждан автомобил в единствена бройка за теб се доставя по-бързо.

    Модератора е неадекватен!
  67. 67 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#41] от "tvr18355030":На база факти!Ето ти един линк:https://www.tesla.com/model3 Отваряш го и на него виждаш:Reserve your Model 3 today for delivery in 12 to 18 months.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Понеже даваш пример с друг производител ето ти линк:https://www.porsche.com/usa/ Открий същото изречение в него за серийно произвеждан модел!Ето ти още един линк:http://money.cnn.com/2017/06/06/technology/business/tesla-model-3-backlog/index.html Та за мен, в моя свят компания, която има нужда от над година и половина, за да направи доставка на пуснат в продажба серийно произвеждан продукт е КОМПАНИЯ КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРАВИ С МАСОВО ПРОИЗВОДСТВО!!!!За теб това може и да е нормално, но да ти издам една тайна, в автомобилния бранш даже напълно поръчков, ръчно произвеждан автомобил в единствена бройка за теб се доставя по-бързо.
    —цитат от коментар 66 на ivan_


    Тогава искам да ми посочиш една компания която може да изпълни 500 000 поръчки за конкретен автомобил примерно за 1-2 месеца щом си толкова отворен! Скапан Трол! Спри да манипулираш!

  68. 68 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Весело

    До коментар [#67] от "tvr18355030":

    Какво стана свършиха ти аргументите ли?
    Единствения проблем в случая си ти дето обясняваш как се справяли...
    Не се справят, колко коли са доставили реално до момент от модел 3?

    Дак конкретна бройка, че май са само едни 30 броя тестови на служители.

    Тръгнал да обяснява за стотици хиляди, те още сто не могат да доставят...

    Всички сериозни автомобилни производители доставят десетки хиляди автомобили месечно от цяла гама различни модели.

    Тесла не може да доставя по 1000 броя от един модел на месец, така че към момента не се справят с масовото производство.
    Това не е мое мнение, а на всички включително и на Мъск.
    Той директно си признава, че днешните поръчки ЕВЕНТУАЛНО ще се изпълнят към края на 2018г. Това приятелю означава, че даже той не си въобразаява, че могат да доставят повече от 50 000 на месец от един единствен модел и то това е оптимистична ПРОГНОЗА.

    Ти обаче понеже явно си ВЯРВАШ си пишеш някакви небивалици, слез на земята!


    Модератора е неадекватен!
  69. 69 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#68] от "ivan_":

    Ти правиш ли разлика, между стартирало масово производство, планиране за старт на масово производство и записване на поръчки? Това са три отделни понятия които ти смесваш в едно!

    Още когато събраха половин милион поръчки, на всички беше обяснено, че масовото производство ще започне 2018г.

    Я сега си погледни календара, че май живеем в различни години? Чак в началото на 2019, можеш да кажеш дали Тесла се справя с масовото производство, защото още не е започнало.

    Всеки е запознат с периода който трябва да изчака, Но въпреки това, всяка седмица има 1800 нови поръчки и продължават да се записват. Ще ми посочиш ли друг такъв прецедент в автомобилната история. Даже не ти говори за настоящетп, говоря за цялата автомобилна история откакто свят светува ?

    Щом толкова хора са готови да чакат толкова много, сигурно има защо, не мислиш ли? Защо не се запишат за картинките и презентациите на останалите автомобилни производители?

  70. 70 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#69] от "Ivane":

    Правя разлика, но другият коментиращ не прави и не се усеща:)

    Както съм посочил в първоначалният си коментар 35 коментирам бизнесът на Тесла и повдигам въпросът ще могат ли да доставят в срок, като обвързвам евентуално несправяне с графика на доставки с цената на анкциите.

    И ще си позволя да те коригирам, според изявления, Мъск е поел ангажимент за 20 000 доставени модел 3 за декември 2017г. Така, че средата на Януари 2018г. ще стане ясно как са се справили с масовото производство...

    Модератора е неадекватен!
  71. 71 Профил на tsb00482740
    tsb00482740
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Това са само картинки. Между картинките и пускането в продажба на една кола, минават години. Междувременно Тесла тегли целия свят напред. Да е жив и здрав Мъск и хората като него. Той е нещо като Хенри Форд на нашето съвремие.

  72. 72 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#70] от "ivan_":

    Сега вече съм съгласен с тебе. Всеизвестен факт е, че Илон Мъск си поставя нереалистични срокове и за всеобща изненада, от време на време взема че ги постига. Почти никой не повярва, че ще се справи навреме, защото това което си е поставил като цел никога не е било изпълнявано от никой. Това му го казаха хора с опит. То голяма изненада ще е ако успеете ги достави до края на годината, но това не е важно. Важното е че дори с месец-два закъснение, ще е с години пред останалите производители.

    Това което той ще постигне догодина, в който и да е месец, другите имат планове да го започнат 2022 година, като за тогава са планували да произведат продукт с по-ниски параметри от тези на модел 3.

    Вероятно акциите в началото на годината ще паднат, после пак ще се качат, после пак ще паднат, после пак ще се качат... Та нали това им е работата на акциите. Важното е че в края на 2018 година, най-вероятно пазарната капитализация на Тесла вече ще е прескочила и тази на Daimler.

    Доскоро под всяка статия за Тесла имаше един или няколко индивида, които разправяха че Tesla е балон. Е, Този балон вече произвежда половината батерии в света, а в скоро време ще произвежда и половината електромобили, докато най-големите в бранша, все още произвеждат прототипи, концепти и картинки като тази в статията.

  73. 73 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#72] от "Ivane":

    Само, че когато една акция пада или се вдига това води до печалба или загуба за акционера притежаващ акцията.
    Това е бизнес и в него акциите се купуват и се продават, което и беше първоначално коментираното, а именно Тесла ще бъде ли придобита от някой .
    Не бива да отхвърляме тази възможност в никакъв случай.
    Мъск трябва да се съобразява с акционерите, защото те са собствениците на бизнеса.

    П.С. Стига сте омаловажавали това което правят другите, въобще не ги подценявайте. Обикновенно може да се направи паралел между Тесла/Мъск и Джобс/Епъл, та колко напред са Епъл пред конкурентите?
    Само дето акционерите им се чудят какво да решат за неприлично големите печалби които имат, а на Мъск бизнесът е на здраво дофинансиране от акционерите.
    Има доста автомобилни производители доставящи електроавтомобили и не само. Имат и те предимство, дистрибуторска и сервизна мрежа из целия свят още едно нещо което ще се наложи на Тесла да изгражда. И това ните е бързо, нито е евтино нито е толкова лесно колкото изглежда.
    Ще поживеем и ще видим!
    Цялото ни обсъждане е кой точно ще "реализира революцията", а не "ще има ли революция", въпреки че първият изобретен автомобил всъщност е електро, а не ДВГ:)

    Модератора е неадекватен!
  74. 74 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 101 Неутрално


    До коментар [#73] от "ivan_


    Акционерите с големи проценти от които на практика зависи нещо, нито купуват нито продават своите акции. Следователно Тях не ги касае толкова маржът на акциите.

    От промяната на цената на акциите се възползват дребни риби от които нищо не зависи.

    Въобще не омаловажавам действията на другите производители, дори се радвам че има някакви действия, защото това, за разлика от цените на акциите, приятно влияе на цените на дребна на електромобилите. Колкото е по-голяма конкуренцията, толкова цените на електромобилите ще падат.

    За мое съжаление обаче, досега не е имало и няма електромобил с по добри параметри от тези на Tesla. Най много съм разочарован от това, че дори когато представят прототипи за след 22 година, автомобилните марки които най-много уважавам, обещават технически параметри, които Тесла произвежда от години. Дори обещания няма за по голям пробег, по добро Ускорение или по-голяма мощност. Радвам се че поне Porsche обещават зареждане за 15 минути.

    Искрено се надявам, големите производители да се вземат сериозно в ръце и дори след четири-пет години, да предложат ако не технически характеристики, то поне цена по-ниска от бензиновите автомобили. Това ще е напълно достатъчно за масовото навлизане на електромобилите. Зарядна инфраструктура бързо се изгражда.

  75. 75 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#74] от "Ivane":

    В момента!
    Точно това е проблема на Мъск. В момента те го подържат, защото очакват огромна възвращаемост. Очакват бъдещето. Същите тези обаче могат да променят позицията си. И именно несправянето с доставките може да отключи подобна промяна, а това вече ще има огромно значение за Тесла и Мъск.

    Практиката е показала, че доста старъп компании след това са били поглъщани от по-бавните но по-големи конкуренти.

    В крайна сметка за всички ни е добре Мъск да успее. Това би било прекрасно за хората като цяло.

    Модератора е неадекватен!
  76. 76 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#75] от "ivan_":

    Цитат от статия АВТО OFFNEWS | 05 юни 2017 в 11:25 :

    "След като установиха, че няма какво повече да извлекат от партньорство с Tesla, Toyota съобщиха, че са се отървали от акциите си в калифорнийската компания - нещо, за което се говори от края на 2016 г., когато всъщност е било осъществено.

    Въпреки че сега Tesla ни се струва силна и независима марка, която не си партнира с други имена в бранша, трябва да се върнем към 2010 г., когато Toyota взе хитро бизнес решение. Тогава японският гигант закупи 3% от акциите на ръководения от Илон Мъск производител на стойност 50 млн. щатски долара и двете компании си партнираха доста добре. Японците спасиха Tesla от потенциален фалит, а производителят на електромобили помогна на Toyota да завърши изцяло електрическия RAV4, проектиран за вписване в законовите норми за вредни емисии.

    ...

    Каква е равносметката за Toyota? Когато продаде част от акциите на Tesla през 2014 г., японската фирма прибра близо 700 млн. щатски долара. Не е ясно колко точно са постъпили в сметката при премахването на остатъчния дял, но се предполага, че става дума за около 500 млн. долара. Така за 6 години японците са изкарали приблизително 1,2 млрд. долара от инвестиция за 50 млн. "

    Какво смяташ, че е изгубила Tesla от това че Toyota си е продала акциите? Те дори не се разбрали половин година, докато от Toyota не са го обявили публично.

    Какво изгуби Toyota?

    Ако бяха продали акциите днес, щяха да изкарат 1,9 милиарда печалба! Другата седмица най-вероятно ще са над два милиарда.

    Tesla Не губи нищо от това, че някои акции ще сменят собственика си.

  77. 77 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#76] от "Ivane":

    Подбери си правилните източници на информация.
    Не става дума за автомобили, а за бизнес (в контекста на дискусията).

    Ето ти линк:
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-03-15/musk-s-tesla-plans-up-to-1-15-billion-capital-raise-to-cut-risk
    https://www.cnbc.com/2017/03/15/tesla-announces-common-stock-offering-of-250-million.html
    https://www.forbes.com/sites/alanohnsman/2017/03/15/tesla-seeking-1-15-billion-from-stock-and-debt-sale-ahead-of-model-3-launch/ #238e181f66c5

    Обърни внимани ев първия линк на графиката с финасовите резултати на Тесла.
    Това не може да продължава още дълго, не може все да са в червено.

    Модератора е неадекватен!
  78. 78 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Единственият начин да мине на печалба, е да намали разходите до нивото на приходите. Смяташ ли, че това е печеливша стратегия на този етап? Илон Мъск, аз и както се вижда много инвеститори, не смятат така. В момента най важното е, възможно най-бързо да се започне масовото производство. След това има кросоувър, пикап, камион и кой знае какво още. Лично аз не очаквам следващите няколко години да има печалба. Всичко това, ще бъде финансирано с допълнителни външни средства. Компанията ще мине на печалба, чак когато спре да се развива. Дано не е скоро!!!

  79. 79 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Красиво е, бензиноколонки, бай, бай.
    —цитат от коментар 12 на Светлото бъдеще


    Всичко на въглища!
    Така трябва!
    "Тесла" за 1000 километра, хаби едва 130 кг. въглища!

  80. 80 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":Няколко хиляди все чисти дизела...http://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2017/03/VWdieselrivianzoom-1024x506.jpg Чакат някой да им повярва...
    —цитат от коментар 25 на tie_interceptor


    По принцип "Фолксваген Груп" са огромен дизелов производител..

    МАН Марине, няколко корабни дизела да направи - това е повече мощност от всичките "Тесли" направени за година..
    А хората купуват МАН и слагат ли, слагат по кораби и навред ..

  81. 81 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Това са само картинки. Между картинките и пускането в продажба на една кола, минават години. Междувременно Тесла тегли целия свят напред. Да е жив и здрав Мъск и хората като него. Той е нещо като Хенри Форд на нашето съвремие.
    —цитат от коментар 71 на tsb00482740


    Дано стане, рано или късно електрокарен производител №1 в света..
    За 2018, пак не е, нали?

  82. 82 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Не мисля, че е неправилно.За да могат да се използват много електромобили едновременно, трябват много зарядни станции, които изискват много енергия. За да не разчита на някого другиго, от Тесла разработват и енергийния бизнес.Изглежда, станалите автопроизводители още нямат намерения да произвеждат много е-коли и затова не развиват мрежи.
    —цитат от коментар 48 на tie_interceptor


    Не развиват ..
    С малки изключения ..

    Правителствата развиват ..
    Ей в Русия, Медведев се е амбицирал навред да има електрокари..
    Но руската опозиция пита кремълските олигарси и министрите-капиталисти "това лие най-справедливото? По принцип електрокарните коли са скъпи ис а за богатите. Много често това е втора, или трета кола. Що да се взема от бедния , от бабата-пенсионерка, от безработния , дето много често няма лична кола - и да се финансират транспортните изгъзици на богатите. Който иска инфраструктура - да си я прави"

    Медведев се е амбицирал- заканва се, че ще забрани всякакъв бензин и дизел и ДВГ, ама те ще влезнат в Кремъл и ще го свалят ..

  83. 83 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":Тъпчо, само ти не разбра, че дизелът е миналото...
    —цитат от коментар 47 на Торбалан


    В момента СВЕТЪТ Е НА ДИЗЕЛИ ..

    Като се почне от валяците , асфалтополагачите , корабите , шлицовите багери и пилото-набивачните машини и се свърши с комбайни, вършачки, паламандре трошачки ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK