Новото "Рено Меган R.S." мобилизира 280 конски сили



Повишена мощност, четири завиващи колела и повече rтехнологии, отличават третото поколение на "Рено Меган R.S. То беше представено на автосалона във Франкфурт и използва нов 1.8-литров двигател с турбокомпресор с мощност 280 к.с. (при 265 за предшественика) и максимален въртящ момент от 390 Нм.


Автомобилът е оборудван с кормилно управление на четирите колела, което се предлага за първи път в сегмента. В амортисьорите има четирите хидравлични демпфера, като решение идва директно от рали спорта и позволява поглъщане на ударите в окачването при големи натоварвания.

Новото "Рено Меган R.S." мобилизира 280 конски сили

За първи път при Меган R.S. има избор между 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна автоматична с двоен съединител. Срещу доплащане се предлага телеметрична технология с монитор на борда, която освен че е по-лесна за ползване, е обновена с включването на режим "Експерт", който позволява на потребителите да свържат камера, да заснемат своето пътуване, да възпроизвеждат и анализират своите данни и да споделят изображенията си в социалните мрежи.
Новото "Рено Меган R.S." мобилизира 280 конски сили

© Рено


Новият "Меган" R.S. е първият сериен автомобил, който използва новата емблема на "Рено Спорт". В него дебютира и цвета Tonic Orange. В салона са монтирани спортни предни седалки с интегрирани подглавници, покрития във въгленово сиво, червени външни шевове, тапицерия от текстил или Alcantara, емблема R.S. и др.


Водачът на автомобила може да избира между пет режима на шофиране - Комфорт, Стандартен, Спортен, Състезателен и Персонален. Версията "Трофи" на "Меган" R.S. ще дебютира в края на следващата година и ще е с 300 к.с. мощност.

Новото "Рено Меган R.S." мобилизира 280 конски сили

© Рено


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    Отзад изглежда супер!
    Изобщо не ви трябва да го гледате отпред!

    I Want To Believe
  2. 2 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Готин автомобил. Предлага сила и всекидневно удобство.

  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5706 Весело

    До коментар [#1] от "2.5":

    Някакъв фетишизъм ли долавям?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 965 Неутрално

    За кратко време ползвах Рено Меган-Уйлямс в края на 90-те. Току що се беше появил на пазара. Мноого приятен автомобил особено за любителите на бързото каране и контролирано влизане в завой. Предполагам, че тази версия на Меган е нещо страховито. Ако не може да си позволи човек престижна скоростна кола -това е неговата машина.

  5. 5 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#4] от "citoyen":

    Да още повече,че и цената и е достъпна.Лично аз на тази колс не и дава повече от 25 000/30 000 лева..

  6. 6 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Мирише ми на данък доста над 1000лв.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  7. 7 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#5] от "Mia san Bayern!":

    Над 70 хил ще излезе според мен.

  8. 8 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 221 Весело

    То кво има за обсъждане освен цената ама едва ли на някой му трябва да ходи с него да пазарува?!??!

    Долу рушистите и фашистите
  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#5] от "Mia san Bayern!":

    Няма как да е 25-30 хил. Толкова струва обикновен Меган.

  10. 10 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#9] от "gogo2011":

    За 30 000 лв. купих Каджар на ново. Защо да не е в този ценови диапазон?

  11. 11 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#10] от "prirodata":

    Приликата между тази кола и цивилен Меган е само във външната форма на каросерията, на фаровете и на интериора.

    Като двигател, трансмисия, окачване, изпускателна система и детайли по интериора са ден и нощ.

  12. 12 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#10] от "prirodata":

    Защото разликата е огромна! РС е спортна серия с друг двигате, трансмисия, окачване, оптични елементи и др. Отделно бройките са доста по-малко. Ще струва поне два пъти повече!

  13. 13 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Нещо ми е мистерия 280 коня как се предават на пътя само с предно?

  14. 14 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 221 Весело


    Е в най доброто си оборудване 2016 г модел със старият двигател е около 48 000 ама долара значи 50 000 долара ги виждаш ако не и повече .как си мислите че Р.С е обикновенна кола;)))

    Долу рушистите и фашистите
  15. 15 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#13] от "Лео":

    Адекватен върпос.

    Нищо не се споменава по въпроса, но за сметка на това ни информират, че автомобилът завива с всичките си 4 колела.

    Клио РС не можа да ми вземе преднина на лек ръмеж, а е с повече коне и по-малко килограми.

    По принцип не съм светофарен рейсър, но този ме ядоса заради идиотското си шофиране в стил Шумахер между трафика, та на следвашия светофар реших да го понатисна да видя колко му стиска.

  16. 16 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#9] от "gogo2011":За 30 000 лв. купих Каджар на ново. Защо да не е в този ценови диапазон?
    —цитат от коментар 10 на prirodata


    Цената ще бъде около 55 000 лева.

  17. 17 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Нещо ми е мистерия 280 коня как се предават на пътя само с предно?
    —цитат от коментар 13 на Лео


    Кое точно е мистериозното? Seat Leon Cupra как го правят от няколко години? А Honda Civic Type R, как предава 310 конски сили пак само с предно?

  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 460 Любопитно

    [/quote]
    [quote#13:"Лео"]Нещо ми е мистерия 280 коня как се предават на пътя само с предно?
    —цитат от коментар 17 на tiger


    Нещо повече - Сивикът е най-бързата кола с предно предаване - държи рекорда на Нюрбургринг...


    Stef
  19. 19 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#18] от "stef":

    Държи го засега, докато новият Seat Leon Cupra не намине покрай Нюрбургринг.

  20. 20 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 460 Любопитно

    До коментар [#18] от "stef":Държи го засега, докато новият Seat Leon Cupra не намине покрай Нюрбургринг.
    —цитат от коментар 19 на tiger


    Да сравняваш СЕАТ с Хонда е доста нелепо :)

    Stef
  21. 21 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Кога ще има Талисман РС :)

  22. 22 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 435 Неутрално

    [quote#20:"stef"][/quote]

    Едва ли е по-нелепо от това да изказваш крайни мнения за едно или друго сравнение.
    А всъщност истинското сравнение ще бъде на Нюрбургринг.


  23. 23 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 275 Неутрално

    До коментар [#5] от "Mia san Bayern!":

    Каджар, нов, за 30 000 лв НЕ си купил. Но пък кой те спира да тролиш.

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3952 Неутрално

    Меган, с 280 к.с., с кормилно управление на 4-те колела, специална скоростна кутия, двоен амбриаж, специални амортисьори и куп други опции може да има нещо общо с класическия само в силуета. Тъй че цената му не може да е под 70 000лв.

  25. 25 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 460 Неутрално

    [quote#20:"stef"]
    —цитат от коментар 22 на tiger
    Едва ли е по-нелепо от това да изказваш крайни мнения за едно или друго сравнение. А всъщност истинското сравнение ще бъде на Нюрбургринг. [/quote]

    Айде де, чакаме... това че СЕАТът не са го пуснали на пистата не го прави по-бърз, освен в твоите желания...

    Stef
  26. 26 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#10] от "prirodata":

    Любопитен съм този Каджар какво общо има с RS? Даже и емблемите им са различни вече.

  27. 27 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    "В амортисьорите има четирите хидравлични демпфера, като решение идва директно от рали спорта и позволява поглъщане на ударите в окачването при големи натоварвания."
    Изгубихме се впревода?Че те амортисьорите СА хидравлични демпфери.Новото при тези е,че поведението им при неравности е подобрено.Окачването поема удара,но не последва потъване на шасито след това.При високи скорости това е много важно за постоянни нива на сцепление с пътя.
    Не може ли някой технически грамотен да ви помага при превода?Все пак гугъла не се справя добре.
    Завиването на четерите колела си е от Нисан.
    Като задните съвсем леко завиват, колкото да позволяват максимално добро поведение в завоите.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  28. 28 Профил на Yanko Yanev
    Yanko Yanev
    Рейтинг: 43 Неутрално

    До коментар [#4] от "citoyen":

    Това от края на 90-те беше Клио Уилямс. Спортен Меган се появи около 2005 или 2006.

  29. 29 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2857 Неутрално

    Завиване с четирите колела е отдавна в сегмента ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK