сериозна експертиза ------------------------- Всяка куха лейка почна под път и над път да говори за "експертиза", очевизвадно нечувала за българските думички "опит" , "умения" "познания" и още много други.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
И това го има. Но пък това, че компании от други сфери започват да произвеждат автомобили самостоятелно е добре, по този начин ще избегнат стереотипите мислене на кладическите автомобилопроизводители. Така може да излезе нещо по-добро технологично. Е, има рискове да се получи и някой нов "Бонд Бъг" или още по-ужасно. Но така или иначе не е зле да има и такива
Е то и Нокия произвеждаха гумени ботуши и галоши преди да почнат да произвеждат мобилни телефони. После нещо не можаха да се нагодят към смартфоните обаче.
Е то и Нокия произвеждаха гумени ботуши и галоши преди да почнат да произвеждат мобилни телефони. После нещо не можаха да се нагодят към смартфоните обаче.
До коментар [#1] от "taratanki": Удоволствието е: да се придвижиш от точка А до точка Б безопасно и икономично. Който иска да изпитва гладиаторски емоции - моля, формула 1 ЗАСЕГА работи! А, май и те ще ставали електрически, ха-ха!
Това че са били първи в нещо, далеч не им гарантира монополни позиции. ДВГ-производителите нормално изчакват (защо да канибализират продажбите си на ДВГ модели?!?) И когато узрее времето не очаквам да имат проблем да пуснат какви ли не електрически модели (както немците, така и японците) И понеже имат брандове градени с години ще си продават електриците успешно смея да прогнозирам.
Дайсън също е такъв бранд. Между другото Джеймс Дайсън е Сър Джеймс Дайсън и състоянието му се оценява на около 8 млрд лири и с оглед на всички продукти които е направил с любопитство ще следя този му проект.
И пак да се върна на Тесла и Мъск - нищо лично дет' се вика ама да му мислят финансовите анализатори като тръгнат да сконтират парични потоци... :)
Е то и Нокия произвеждаха гумени ботуши и галоши преди да почнат да произвеждат мобилни телефони. После нещо не можаха да се нагодят към смартфоните обаче.
Нокиа произвеждаше смартфони още преди някой да ги нарече така. Симбиан си беше мобилна система, отворена за писане на приложения преди Джобс да реши да представи окастреният айфон, който нямаше възможност за инсталиране на приложения. Просто Нокиа нямаха ПР-а на Епъл, както и техните леминги. Блекбери също имаха смартфон преди Епъл, но пак не разпознаха заплахата на църквата на Епъл.
Общо взето не бих купувал акции на Тесла...Това че са били първи в нещо, далеч не им гарантира монополни позиции. ДВГ-производителите нормално изчакват (защо да канибализират продажбите си на ДВГ модели?!?) И когато узрее времето не очаквам да имат проблем да пуснат какви ли не електрически модели (както немците, така и японците) И понеже имат брандове градени с години ще си продават електриците успешно смея да прогнозирам.Дайсън също е такъв бранд. Между другото Джеймс Дайсън е Сър Джеймс Дайсън и състоянието му се оценява на около 8 млрд лири и с оглед на всички продукти които е направил с любопитство ще следя този му проект. И пак да се върна на Тесла и Мъск - нищо лично дет' се вика ама да му мислят финансовите анализатори като тръгнат да сконтират парични потоци... :)
производителитена коли с ДВГ имат сериозен проблем, че трябва да изхвърлят бая неща от автомобилити си, защото няма да са нужни в електромобила. Проблемът на германските премиум марки е, че те така ще убият една индустрия, защото всяко шесто работно място в Германия зависи от автоиндустрията, която е градена върху ДВГ (запалителни системи, ауспуси, скоростни кутии). Бош са толкова навътре в дизела и не искат да го изоставят. Та проблемът е по-скоро каква работа да се намери за хората, които са в автоиндустрията произвеждащи компоненти, които са нужни само на автомобили с ДВГ. Да не стане малко като с Кодак.
До коментар [#15] от "alabalko": Ще навива ротори и статори и ще лепят чипове по компютърни платки за управление на електриките! Край на ауспусите! Долу периодичната смяна на масло и ремъци! Никакъв основен ремонт на колянови валове!
"Британски производител на прахосмукачки обяви планове за собствен електромобил"
Хм, голема новина. Отдавна се правят разни коли и мотори с двигатели от прахосмукачки. Яко е и забавно! Сетих се, че и с косачки съм виждал. Представям си. как някой е жулел с прахопищялката и го е осенила идеята за кола. На Дайсън някои модели прахосмукачки са по-скъпи от кола втора употреба. Дайсън е изобретател и най-искрено му желая Успех!
Тесла направи публични патентите за технологиите за създаване на батерии и на управлението на електромоторите, така че няма какво да се крадат, само ти трябва да знеш къде и какво да четеш :)
Дайсън беше един от знаменосците на брекзит. Сега получава грант за 16 млн.(отплата?), ще вложи в разработка половината,ще направи и прототип. Производството ще се финансира от банки и след 2-3 години всичко ще приключи тихо и кротко , с няколко продажби и без никакви пазарни успехи. Ще се изплати инвестицията,Дайсън ще се кипри като пионер на автопроизводството. И неусетно ще добави разликата до 16 млн от гранта в личните си офшорни сметки.
До коментар [#15] от "alabalko В Германия и навремето са имали същия проблем-много хора са загубили работата си,понеже е била свързана пряко,или коствено с концлагерите.Редица германски фирми,вкл.и от сферата на автомобилостроенето, също така са пострадали материално,загубвайки безплатния робски труд от същите.Предполагам и тук ще намерят изход,не ги мисли.
Браво на Дайсън. Дано повлекат крак и да се включат и роботите на Roomba с напълно автономен електрокар, Miele с електрически изтребител, Electrolux с градинска косачка, а Hoover с електрически мотоцикъл.
Нокия най-първо започва да произвежда електричество - още в края на 19 век. После се обединява с фирма за електрически и телеграфни кабели. После след войната започва да произвежда военна комуникационна техника, електроника за ядрени централи. И от 60-те години нататък: мрежово компютърно оборудване, мобилни радиотелефони, телевизори... и чак след това идват GSM-ите. Всъщност тя е сред основателите на GSM стандарта. Така че легендата "от галоши към телефони" хич не е вярна.
А Дайсън, както казаха по-горе първо е изобретател, а после производител на прахосмукачки. Доколкото помня основава компанията си само защото никой от големите производители не е искал да купи изобретението му. Затова лепенето на етикети по хората не помага. Както знаем Мъск също не е от занаята. Беше програмист и търговец преди да се хване с автомобилите и космическите кораби. При достатъчно финансиране няма да му е трудно да направи електроавтомобил. Дори е възможно да стане добра кола. Трудното ще бъде да я вкара в силно конкурентния пазар, което вече не винаги зависи от качествата на продукта.
Много яки прахосмукачки! Когато ги видях през 90-те си помислих за поредната ширпотреба но не било така, а сега и коли ще правят. Сигурно не се шегуват.
До коментар [#15] от "alabalko":Ще навива ротори и статори и ще лепят чипове по компютърни платки за управление на електриките! Край на ауспусите! Долу периодичната смяна на масло и ремъци! Никакъв основен ремонт на колянови валове!
Тъй зер - ремъци и ауспуси няма да сменяме, направо ще сменяме колата. Че като изгори нещо някоя платка вътре и като ти кажат $Х хиляди за нова... не се ремонтира - все едно таблет или телевизор, кой ти ремонтира вече, направо хвърляш и си купуваш новия модел, ово йе стандарт! Е, тука сумите са малко по-сериозни, ама кой е казал че всеки трябва да има личен автомобил - ще ги споделяме и ще ги викаме от юбер.
То и в прахосмукачките и изсушителите експертизата му е толкова. целият му бизнес се крепи на патенти на Тошиба за безвинтов вентилатор на началото на 80-те.
Ми то не се забелязва особено, че живеем в такава ера. Легендите като тази за Нокия са безброй и макар достъпът до информация е по-лесен от всякога все още си разказваме митове по форумите. Така или иначе пазаруването през Интернет в случая няма общо. Маркетингът си работи така, както е работил и преди 50 години - проучваш пазара, намираш ниша, изчисляваш разходи и ефективност, произвеждаш продукт, пласираш го. Интернет е просто още един канал, не е панацея.
Тесла не плащат за реклама, но въпреки това, са популярна марка именно заради качествата си, в този висококонкурентен пазар.
Първо, грешиш, че не плащат за реклама. Рекламата има много форми и платените клипове са само една от тях. Освен това Тесла беше първата серийна електрическа спортна кола, което предизвика огромен интерес, а фигурата на Мъск като основател на друг много популярен бранд също помогна. Днес 10 години по-късно пазарът вече не е същият, а когато Дайсън пусне своята ще е съвсем различен.
Времената се менят. Който произведе най-добрите батерии, той ще бъде най-добрият автопроизводител.
Не е задължително. Живеем в профилиран индустриален свят, в който често е по-евтино да купиш части от доставчик, отколкото да ги разработиш и произведеш. Дори сме свидетели как огромна корпорация като Apple купува части от най-големия си конкурент Samsung и то за основния си продукт. И те не са единственият пример. В автомобилния бизнес масово се разчита на външни доставчици за едно-друго.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
taratanki
Рейтинг: 1321 НеутралноТова потвърждава страха ми, че с навлизането на сешоарите при автомобилите ще изчезне удоволствието от шофирането.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДобрата батерия ще направи разликата с конкуренцията и ще направи продажбите успешни. поне докато не откраднат технологията.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!daskal1
Рейтинг: 4031 НеутралноДайсън не е обикновен "производител на прахосмукачки", все пак неговите изделия са най-висока класа, но както и да е.
qwertqwert
Рейтинг: 982 Неутралносериозна експертиза
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?-------------------------
Всяка куха лейка почна под път и над път да говори за "експертиза", очевизвадно нечувала за българските думички "опит" , "умения" "познания" и още много други.
stanislavdi
Рейтинг: 2070 НеутралноИ това го има. Но пък това, че компании от други сфери започват да произвеждат автомобили самостоятелно е добре, по този начин ще избегнат стереотипите мислене на кладическите автомобилопроизводители. Така може да излезе нещо по-добро технологично. Е, има рискове да се получи и някой нов "Бонд Бъг" или още по-ужасно. Но така или иначе не е зле да има и такива
realguru
Рейтинг: 2078 НеутралноЕ то и Нокия произвеждаха гумени ботуши и галоши преди да почнат да произвеждат мобилни телефони. После нещо не можаха да се нагодят към смартфоните обаче.
stanislavdi
Рейтинг: 2070 НеутралноПроблемът на Нокиа беше не апарата, а операционната система.
Ivan_
Рейтинг: 516 ЛюбопитноЗащо ми се струва, че електроавтомобила е първо автомобил, а след това електро...
Модератора е неадекватен!penetrating
Рейтинг: 9148 НеутралноИмам неговият вентилатор - този от снимката. Великолепен е. Ако и колите му са като него, абонат съм :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttucker case
Рейтинг: 1040 Веселолошо нема... мойта котка бая отдавна ползва една румба за превозно средство... вервам шее доволна да се качи и на дайсан
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Мавродинов
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#1] от "taratanki":
Удоволствието е: да се придвижиш от точка А до точка Б безопасно и икономично. Който иска да изпитва гладиаторски емоции - моля, формула 1 ЗАСЕГА работи! А, май и те ще ставали електрически, ха-ха!
Yomega
Рейтинг: 714 НеутралноОбщо взето не бих купувал акции на Тесла...
Това че са били първи в нещо, далеч не им гарантира монополни позиции. ДВГ-производителите нормално изчакват (защо да канибализират продажбите си на ДВГ модели?!?) И когато узрее времето не очаквам да имат проблем да пуснат какви ли не електрически модели (както немците, така и японците) И понеже имат брандове градени с години ще си продават електриците успешно смея да прогнозирам.
Дайсън също е такъв бранд. Между другото Джеймс Дайсън е Сър Джеймс Дайсън и състоянието му се оценява на около 8 млрд лири и с оглед на всички продукти които е направил с любопитство ще следя този му проект.
И пак да се върна на Тесла и Мъск - нищо лично дет' се вика ама да му мислят финансовите анализатори като тръгнат да сконтират парични потоци... :)
Минчо Минчев
Рейтинг: 466 ВеселоПробегът ще зависи от дължината на кабела. Но пък, откъдето мине, ще е чисто!
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноНокиа произвеждаше смартфони още преди някой да ги нарече така. Симбиан си беше мобилна система, отворена за писане на приложения преди Джобс да реши да представи окастреният айфон, който нямаше възможност за инсталиране на приложения. Просто Нокиа нямаха ПР-а на Епъл, както и техните леминги. Блекбери също имаха смартфон преди Епъл, но пак не разпознаха заплахата на църквата на Епъл.
alabalko
Рейтинг: 466 Неутралнопроизводителитена коли с ДВГ имат сериозен проблем, че трябва да изхвърлят бая неща от автомобилити си, защото няма да са нужни в електромобила. Проблемът на германските премиум марки е, че те така ще убият една индустрия, защото всяко шесто работно място в Германия зависи от автоиндустрията, която е градена върху ДВГ (запалителни системи, ауспуси, скоростни кутии). Бош са толкова навътре в дизела и не искат да го изоставят. Та проблемът е по-скоро каква работа да се намери за хората, които са в автоиндустрията произвеждащи компоненти, които са нужни само на автомобили с ДВГ. Да не стане малко като с Кодак.
Мавродинов
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#15] от "alabalko":
Ще навива ротори и статори и ще лепят чипове по компютърни платки за управление на електриките! Край на ауспусите! Долу периодичната смяна на масло и ремъци! Никакъв основен ремонт на колянови валове!
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 849 Неутрално"Британски производител на прахосмукачки обяви планове за собствен електромобил"
Хм, голема новина. Отдавна се правят разни коли и мотори с двигатели от прахосмукачки. Яко е и забавно! Сетих се, че и с косачки съм виждал. Представям си. как някой е жулел с прахопищялката и го е осенила идеята за кола. На Дайсън някои модели прахосмукачки са по-скъпи от кола втора употреба. Дайсън е изобретател и най-искрено му желая Успех!
bretschneider
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Тесла направи публични патентите за технологиите за създаване на батерии и на управлението на електромоторите, така че няма какво да се крадат, само ти трябва да знеш къде и какво да четеш :)
Ivan_
Рейтинг: 516 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "alabalko":
Модератора е неадекватен!Ако знаеш колко им пука на акционерите в автоиндустрията за работниците на доставчите им...
le_bigmac
Рейтинг: 373 НеутралноДайсън беше един от знаменосците на брекзит. Сега получава грант за 16 млн.(отплата?), ще вложи в разработка половината,ще направи и прототип. Производството ще се финансира от банки и след 2-3 години всичко ще приключи тихо и кротко , с няколко продажби и без никакви пазарни успехи. Ще се изплати инвестицията,Дайсън ще се кипри като пионер на автопроизводството. И неусетно ще добави разликата до 16 млн от гранта в личните си офшорни сметки.
Без коз
Рейтинг: 925 Весело"изсушителите за ръце" Жива да не бях :) :)
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !sandman
Рейтинг: 950 НеутралноТехнологично нищо сложно няма в един електрокар.Най-"сложни" за сега са цените им.Оправданието е,че батериите са скъпи.Хм...
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Sabbath
Рейтинг: 1163 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "alabalko В Германия и навремето са имали същия проблем-много хора са загубили работата си,понеже е била свързана пряко,или коствено с концлагерите.Редица германски фирми,вкл.и от сферата на автомобилостроенето, също така са пострадали материално,загубвайки безплатния робски труд от същите.Предполагам и тук ще намерят изход,не ги мисли.
Lemmy
Рейтинг: 1833 ВеселоБраво на Дайсън. Дано повлекат крак и да се включат и роботите на Roomba с напълно автономен електрокар, Miele с електрически изтребител, Electrolux с градинска косачка, а Hoover с електрически мотоцикъл.
dnevnikar
Рейтинг: 4351 НеутралноВИИ Маркс имени Ленина
WОW... электронно писмо!
Кога ли ще стигнем
Джеймс да достигнем.
Дано да е скоро.
Ха дано.
"Джеймс Дайсън информира работниците
за намерението си с електронно писмо."
xflood
Рейтинг: 1098 Неутрално"Повечето хора марката "Дайсън" (Dyson) с прахосмукачките и изсушителите за ръце в обществените тоалетни, предаде Би Би Си"
Fail with honour then succeed by fraudВелико изречение, ДНЕВНИК!
tamada
Рейтинг: 466 НеутралноНокия най-първо започва да произвежда електричество - още в края на 19 век. После се обединява с фирма за електрически и телеграфни кабели. После след войната започва да произвежда военна комуникационна техника, електроника за ядрени централи. И от 60-те години нататък: мрежово компютърно оборудване, мобилни радиотелефони, телевизори... и чак след това идват GSM-ите. Всъщност тя е сред основателите на GSM стандарта. Така че легендата "от галоши към телефони" хич не е вярна.
А Дайсън, както казаха по-горе първо е изобретател, а после производител на прахосмукачки. Доколкото помня основава компанията си само защото никой от големите производители не е искал да купи изобретението му. Затова лепенето на етикети по хората не помага. Както знаем Мъск също не е от занаята. Беше програмист и търговец преди да се хване с автомобилите и космическите кораби.
При достатъчно финансиране няма да му е трудно да направи електроавтомобил. Дори е възможно да стане добра кола. Трудното ще бъде да я вкара в силно конкурентния пазар, което вече не винаги зависи от качествата на продукта.
citoyen
Рейтинг: 1335 НеутралноМного яки прахосмукачки! Когато ги видях през 90-те си помислих за поредната ширпотреба но не било така, а сега и коли ще правят. Сигурно не се шегуват.
Ivan е
Рейтинг: 30 НеутралноДо коментар [#27] от "tamada":
Забравяш, че живеем в информационната ера. Днес дори и автомобил може да си купиш по Интернет.
Тесла не плащат за реклама, но въпреки това, са популярна марка именно заради качествата си, в този висококонкурентен пазар.
Времената се менят. Който произведе най-добрите батерии, той ще бъде най-добрият автопроизводител.
Камен
Рейтинг: 955 НеутралноТъй зер - ремъци и ауспуси няма да сменяме, направо ще сменяме колата. Че като изгори нещо някоя платка вътре и като ти кажат $Х хиляди за нова... не се ремонтира - все едно таблет или телевизор, кой ти ремонтира вече, направо хвърляш и си купуваш новия модел, ово йе стандарт!
Е, тука сумите са малко по-сериозни, ама кой е казал че всеки трябва да има личен автомобил - ще ги споделяме и ще ги викаме от юбер.
tie_interceptor
Рейтинг: 280 ВеселоДо коментар [#30] от "Камен":
Е, то в ДВГ автомобилите няма платки...
subsonic
Рейтинг: 536 НеутралноТо и в прахосмукачките и изсушителите експертизата му е толкова. целият му бизнес се крепи на патенти на Тошиба за безвинтов вентилатор на началото на 80-те.
Човекът е опортюнист - вижда ниша, запълва
tamada
Рейтинг: 466 НеутралноМи то не се забелязва особено, че живеем в такава ера. Легендите като тази за Нокия са безброй и макар достъпът до информация е по-лесен от всякога все още си разказваме митове по форумите.
Така или иначе пазаруването през Интернет в случая няма общо. Маркетингът си работи така, както е работил и преди 50 години - проучваш пазара, намираш ниша, изчисляваш разходи и ефективност, произвеждаш продукт, пласираш го. Интернет е просто още един канал, не е панацея.
Първо, грешиш, че не плащат за реклама. Рекламата има много форми и платените клипове са само една от тях. Освен това Тесла беше първата серийна електрическа спортна кола, което предизвика огромен интерес, а фигурата на Мъск като основател на друг много популярен бранд също помогна. Днес 10 години по-късно пазарът вече не е същият, а когато Дайсън пусне своята ще е съвсем различен.
Не е задължително. Живеем в профилиран индустриален свят, в който често е по-евтино да купиш части от доставчик, отколкото да ги разработиш и произведеш. Дори сме свидетели как огромна корпорация като Apple купува части от най-големия си конкурент Samsung и то за основния си продукт. И те не са единственият пример. В автомобилния бизнес масово се разчита на външни доставчици за едно-друго.