
© Анелия Николова
Две са премиерите на "Ауди" на продължаващия до неделя софийски автосалон. Сред тях са новият флагман А8 и най-бързото комби, и един от най-пъргавите като цяло модели на изложението - "RS4 Авант".
При представянето на експозицията на щанда на "Ауди" управителят на "Порше БГ" Маркус Татцер посочи, че показаните модели придават ново значение на автомобила от стандартното разбиране за обикновено превозно средство. Слоганът на щанда на "Ауди" е "Забравете за автомобила. Audi е повече". © Порше БГ
Накратко новото A8 е с нова визия, 400 функции с опция за индивидуализация, 41 асистиращи системи, 8 варианта за интериорни цветове и 5 предложения за декоративни елементи. Моделът дебютира на българския пазар с два модернизирани V6 турбодвигателя - 3.0 TDI (286 к.с.) и 3.0 TFSI (340 к.с.).
Двата осемцилиндрови варианта – 4.0 TDI с 435 к.с.) и 4.0 TFSI с 460 к.с., ще се появят на пазара малко по-късно. На върха по отношение на моторите ще бъде версия на А8 с W12 двигател. Версията A8 L e-tron quattro с плъгин хибридно задвижване ще дебютира на пазара у нас на по-късен етап.
"Ауди" RS 4 Avant е спортният флагман на моделното семейство A4 със своя 2.9 TFSI-двигател с 450 к.с. Неговият максимален въртящ момент от 600 Нм – със 170 Нм повече в сравнение с предходния модел, е на разположение между 1900 и 5000 оборота в минута. © Порше БГ
Това наред със серийното двойно предаване позволява на "Ауди" RS 4 да се катапултира за едва 4.1 секунди от 0 до 100 км/ч. Спортната природа на колата отпред се подчертава от масивни въздуховоди, както и от ниската и широка радиаторна решетка. За подобаващия завършек на задната част се грижи специфичен дифузор, ауспухова система с овални накрайници и спойлер на задния капак.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноКола за успели млади мъже... Много успели :)
KaV
Рейтинг: 238 НеутралноБез думи ме оставя този автомобил!
Just Бахур
Рейтинг: 294 НеутралноТенекия с двигател на цената на тристаен апартамент в Хелзинки? Благодаря, избирам второто!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!paralelepiped
Рейтинг: 440 НеутралноДизелът Хер, дизелът!?
Gunners
Рейтинг: 1205 НеутралноСтрашни коли стига да имаш възможност ност дса си ги позволиш!
deutschland
Рейтинг: 797 Неутрално2.9 мотор с 450 конски сили? Това толкова са го надули, че сигурно по книжка ще му дават биелни лагери като консуматив на 20 хиляди км. Гледайте да си я купувате нова, че след 10г ще ви боли главата.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#6] от "deutschland":
След като масово 2.0 вече са 250-300 коня, какво те притесняват 2.9 на 450?
canuck99
Рейтинг: 605 НеутралноКъде видя колко струва? Има ли списък някъде за центе на всички показани коли?
deutschland
Рейтинг: 797 НеутралноМен лично изобщо не ме притеснява, просто ресурса им се намаля, трябва да си я купиш нова или почти нова, иначе може да глътнеш вода.
m_style
Рейтинг: 638 НеутралноТвоите разбирания за автомобил са от преди 40г. Нищо лично, НО мощността на тези автомобили е ключ към удължаване на живота на мотора! Това не е кола за дрифт-идиоти, нито за кретенски състезания по кръстовищата! В нормален режим на работа, чудовищният въртящ момент позволява предавките да се превключват между 1200 и 2000об. Дори по-старите 8 цил. версии стигаш 200км/ч преди 3000об. Къде ще се движиш така? 2000об. са 150км/ч. Двигателите от такъв калибър, при нормална експлоатация са на практика вечни! Това важи не само за Ауди! Ама купи си една такава кола, ползвай я по-дълго от тест-драйф, па тогава коментирай!