В София дойде първото "Субару", използващо новата платформа на концерна

В София дойде първото "Субару", използващо новата платформа на концерна

© Пресцентър на автосалона



Изцяло новия модел "Субару" XV, представен през тази година в Женева и първи модел в Европа, конструиран на новата глобална платформа на марката, е основният акцент на щанда на компанията на софийския автосалон. Моделът е снабден с набор системи за сигурност, обединени под името EyeSight.


Сред тях са система за автоматично спиране при опасност от удар, адаптивен круиз контрол и асистент за спазване на лентата. Другото ново оборудване, свързано с избягването на инциденти, е сигнализацията при приближаване на автомобил или човек при маневри на заден ход.

В София дойде първото "Субару", използващо новата платформа на концерна

© Пресцентър на автосалона


"Субару" XV се предлага с изцяло нова версия на 2.0-литровия 4-цилиндров боксер двигател с директно впръскване на горивото. Тя има мощност 156 конски сили, а теглото на мотора е намалено с 12 килограма.
В София дойде първото "Субару", използващо новата платформа на концерна

© Георги Пауновски


Базовият мотор е 1.6-литров със 114 коня. Преработената вариаторна трансмисия вече се предлага стандартно с X-Mode, за да осигури още по-добро управление на колелата при хлъзгави повърхности и стръмни склонове. При изработването и теглото е било намалено с почти 8 килограма.
Субару WRX STI

© Пресцентър на автосалона

Субару WRX STI


На щанда на "Субару" могат да се видят още три модела от моделна година 2018. Дни след представянето им на изложението във Франкфурт в Сохия присъстват спортния модел WRX STI, обновеният "Леворг" и "Форестър" XT.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Импресата просто спира дъха.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4572 Неутрално

    Каквато и нова платформа да използват "Субару", дизайна си е все един и същ...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  3. 3 Профил на niko
    niko
    Рейтинг: 458 Весело

    След Франкфурт в Сохия е добре 😄

    I'm part of the problem...
  4. 4 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 580 Весело

    Ами да ви е честито! Тук, в Калифорния, тези новите се движат от поне година. Аз съм много доволен от моя Форко '99, който си ме чака в БГ.

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":

    Това му е ценното. А не като други "утвърдени" марки, които като ги срещнеш на улицата и се чудиш що за чудо е това и кой "талант" е въртял теслата.

  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Аз пък съм супер недоволен от вариатора на аутбека, затова и се опитвам да го продам. А ми е мъка да се разделя с колата.

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#4] от "Clap":

    И в България се движат, споко. "Моделна година 2018" се продава още от Q4 на 2017, а в някой държави и от Q3.

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4572 Неутрално

    До коментар [#5] от "niakoi_si":

    Не бих казал, че е ценно, а прекалено традиционнно, преминаващо в задръстеност. 2017 година сме!?

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  9. 9 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 476 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    На мен и манекенката от щанда на Субару с по-дългата коса на снимката зад ВРХ-а. Даже и снимка за спомен направих :)

  10. 10 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1470 Неутрално
  11. 11 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Тия 8 и 12 кг на фона на 1,5 Т са нищожни

  12. 12 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 579 Неутрално

    тия ги подминах с презрение на изложбата след като 2008 Легаси 2.5 на 20хил скъса ремък

  13. 13 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Субару си има заклети фенове, които прощават всякакви „дребни“ недостатъци и/или изоставане на марката. Но само на това не може да се разчита. Защото може да последват съдбата на Сааб както е тръгнало.

    @)----,--'--
  14. 14 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    До коментар [#13] от "MyTwoCents":
    Аз не съм фен - а потребител. Карам Форестър на 10г и това с което се занимавам е пълна "скука" - сипвам бензин и течност за чистачки :-)
    Освен смяна на масла и консумативи - други грижи нямам със сервизи .
    Но явно остарявам - физайнът от преди 10г ми се нрави повече

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#12] от "uej03527584":

    Имат си проблеми Субару по двигателите, не е като да нямат... Първите им дизели, коляновия вал беше консуматив, после ги пооправиха. Ама бензиновите да късат ремъци и да разбиват лагери, също не е нещо невиждано. Уж това, уж онова... Едва ли не, железни коли били, ама не е точно така. Като сложиш и ужасния разход на бензин...! Субару си остава кола, за тесен кръг ценители. Аз лично, не бих си купил такава.

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не знам за Субару, но надеждността на Тойота-та е легендарна. От 18 години карам само японски автомобили, имал съм най-напред Мазда 626, после Нисан Алтима, а от 7 години карам Тойота Венза, и определено мога да твърдя, че няма друга здрава и надеждна японска кола като Тойота. На 60 хил. мили ( 100 хил.км) е, 7-годишна, но досега съм сменял само масло и съм сипвал само бензин. Е, разбира се, смяна на зимни с летни гуми, ротация и пр. дребни неша са си в реда на нещата.

  17. 17 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Е, към Тойота като надеждност спокойно мога да прибавя и Хонда ( жена ми кара Хонда Сивик) - те също са изключително надеждни.

  18. 18 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 628 Неутрално

    карам само японски автомобили
    —цитат от коментар 16 на agile


    Произведени в Япония? Защото между японска марка и произведен в Япония има разлика.

    Така както и при американските с впечатляващия антиеталон продаван в Европа като Шевролет.

    @)----,--'--




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK