Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Електромобилите в София стават все повече. Днес за около десетина минути при пазара в Младост 1 видях 4 - Тесла, BMW, Citroen c1 и Zoe.
    Може да са малко все още като дял от всичките автомобили, но има значение колко се карат. Електромобили си купуват хпра, които карат много. А дизеляците си гният покрай панелките.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    Хубави!

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!!!
  3. 3 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 749 Неутрално

    Някой може ли да поясни защо има плъг-ин хибриди? Не би ли трябвало батерията да се зарежда рекупертивно, при спиране и движение надолу? Вместо моторна спирачка - да има генериране на електричество от двигателя като алтернатор? Зареждането от мрежа трябва да е краен вариант.

  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3267 Неутрално

    Някой може ли да поясни защо има плъг-ин хибриди? Не би ли трябвало батерията да се зарежда рекупертивно, при спиране и движение надолу? Вместо моторна спирачка - да има генериране на електричество от двигателя като алтернатор? Зареждането от мрежа трябва да е краен вариант.
    —цитат от коментар 3 на Мавродинов


    Не е достатъчно. При каране с равномерна скорост по гладък терен батерията ще стои празна.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  5. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3267 Неутрално

    Какви са тези "зелени модели" с вид на танк? На такова чудовище хибридът може да му помогне най-много да свали разхода от 15 на 12 л/100 км.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    Мдааа, очевадно става технологичното изоставане на германците.
    Даже французите са далеч по-напред.
    Интересно.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    Какви са тези "зелени модели" с вид на танк? На такова чудовище хибридът може да му помогне най-много да свали разхода от 15 на 12 л/100 км.
    —цитат от коментар 5 на cinik


    "Зелените" като правило са технически неграмотни хуманитари и лесно се лъжат с подобни "зелени технологии".
    Фактът, че мазута, изгорен от кораба за доставката на един "Приус" от Япония до Европа, е повече от икономията на гориво за 500 хил. километра пробег, е непостижимо сложен за семплите им мозъци. Също толкова чужд им е въпроса какви ресурси отиват за производството на една батерия и какво ще се правят амортизираните такива.

    Знанието е сила, информацията - власт
  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    Някой може ли да поясни защо има плъг-ин хибриди? Не би ли трябвало батерията да се зарежда рекупертивно, при спиране и движение надолу? Вместо моторна спирачка - да има генериране на електричество от двигателя като алтернатор? Зареждането от мрежа трябва да е краен вариант.
    —цитат от коментар 3 на Мавродинов


    Иска ти се, но законите от физиката не го позволяват. Няма как колата ти да се придвижи от едно място до друго(за което изразходва енергия) и в същото време да произвежда електричество като електроцентрала. Не че е невъзможно, но ДВГ ще трябва много да се напъне и ще ти струва много скъпо.
    Пропускаш момента с КПД. Рекуперацията възстановява само част от изразходваното електричество. Прост пример: ако изкачиш едно възвишение само на ток и се спуснеш обратно, електричеството, възстановено от рекуперация, няма да ти стигне по никакъв начин да изкачиш същото възвишение отново! Загуби в режим електродвигател и загуби в режим ел. генератор. Отделно въздушно съпротивление, на гумите в пътя и триене на различни чаркове един в друг.
    Можеш и да не зареждаш от контакта, но по-рядко(в по-малка степен) ще ползваш предимствата на хибридното задвижване.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  9. 9 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    Рено,имат страхотни електрички,но...Пофренски тарикатеят с батериите.Тяхното си е жив рекет.Това арогантно административно решение скапва иначе отличната инженерна работа.
    Ако продължават да упорстват с рекета над клиента,Нисан ше ги бият като маче в дувар.И съвсем заслужено.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  10. 10 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    Откъде е очевидно?БМВ и3 е отличен автомобил с много добра репутация.И продажби също.А не е самода е той.Имат и други.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  11. 11 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":Откъде е очевидно?БМВ и3 е отличен автомобил с много добра репутация.И продажби също.А не е самода е той.Имат и други.
    —цитат от коментар 10 на sandman


    Как да не са изостанали германците при ел. автомобилите и хибридите?! Тойота от 20 години продава хибрида Приус! Я посочи германски хибрид, не от преди 20 години, а от преди 10, че дори и от по-малко. Няма. Германците проспаха навлизането на хибридите и ел. колите. Вероятно ще наваксат, но може и да не успеят. Другите няма да ги чакат.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  12. 12 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#11] от "quatro_4x3":

    Те вече наваксват.Да се подценяват технологичните възможности на немците е несериозно.Те са едни от нациите,които винаги са водели в иновациите.
    Убеден съм,че дори в момента имат разработки,които са доста напред,но това тях не ги задоволява.Трябва им добър енергоносител,батерия или горивна клетка,която да може да удовлетвори търсенето именно в Германия.Там разстоянията са големи и скоростите доста високи,това е убиец за сегашните батерии.
    Предполагам,работят усилено по въпроса,вероятно по типично тевтонски няма да се хвалят преди да имат добри резултати.Не случайно Тойота и БМВ работят заедно по въпроса.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  13. 13 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3267 Неутрално

    Рено,имат страхотни електрички,но...Пофренски тарикатеят с батериите.Тяхното си е жив рекет.Това арогантно административно решение скапва иначе отличната инженерна работа.Ако продължават да упорстват с рекета над клиента,Нисан ше ги бият като маче в дувар.И съвсем заслужено.
    —цитат от коментар 9 на sandman


    Рено и Нисан са на един собственик. Няма да видиш единият крак на същото тяло да рита другия

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  14. 14 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#13] от "cinik":

    Да,но Нисан не лийзват батериите.Купуваш колата купуиваш и батерията с доста голяма гаранция.Рено не позволяват да станеш собственик на батерията.Ако караш колата 5г.На практика изплащашбатерията,но не си и собственик.Нямаш право да я замениш за нова/по-модерна,с по-голяма емкост./докато Нисан ти предлагат тази опция.
    Собстеника е един,но политиките различни.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  15. 15 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 221 Весело

    [quote#7:"pag"][/quote]

    Пак са по-чисти от Мариците ни дето горят въглища 24/7. Вярно че в момента производството на батериите куца но всеки месец се модернизира. Може би до няколко години ще се пречисти процеса и няма да отделя толкова токсични боклуци. Но имай на предвид че главния фактор който е нужен за производството на батериите е електроенергия. От там идва главно замърсяването защото и щатите имат доста електроцентрали на въглища. Ако в бъдеще минат на соларна/ветрова/ядрена енергия по ще се намали замърсяването при обработката на суровините за батериите.

  16. 16 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#14] от "sandman":

    Вече има възможност и за покупка на батерията.

    Лизингът е по-скоро за спокойствието, както на клиента, така и на производителя, че батерията винаги ще е в добро състояние.
    Сега технологиите напреднаха и батериите издържат много, ако са направени, както трябва.

  17. 17 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#10] от "sandman":

    Не е с час такава добра репутация. А тази, която има е заради името на производителя.
    Не е лош автомобил, но не e по-добър от Leaf или Bolt, а е по-скъп...

  18. 18 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    До коментар [#17] от "tie_interceptor":

    https://evobsession.com/bmw-i3-vs-nissan-leaf-test-drive-review/
    Това казва доста.Едва сега Леаф последваха БМВ с педала за "газта".
    Изобщо да бъдат бити немците в сферата на технологиите е трудно и ако е възможно,то това ще е само от страната на изгравящото слънце.Лично мнение,но Тесла нямат никакъв шанс срещу японци и немци,когато нещата опрат до сериозни разработки.Да в Америка има много иновации,но като се стигне до производство,тези иновации не стигат в приличен вид на поточната линия.Примери много.Специално за иновациите в автомобилостроенето мога да напиша есе сравнявайки американски срещу японски и немски производители.Само с факти,без нищо друго.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  19. 19 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Всеки има право да изповядва, каквато вяра желае...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.