1/17
Фотогалерия: Новият "Опел Инсигния" впечатлява с лукс и технологии
До неотдавна премиум автомобилните марки предлагаха лукс и технологии, до които масовите брандове или изобщо нямаха достъп, или можеха да ги получат с голямо забавяне.
Това обаче остана в миналото и отчетливо се забелязва тенденцията всичко най-ново и най-впечатляващо в индустрията бързо да стига и до колите за простосмъртните. Поредното доказателство е новият "Опел Инсигния Гранд Спорт".
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1956 НеутралноСамо да уточним ,че Opel Insignia е среден клас и отговаря на Audi А6, a не на A4 за да му 'хвърля ръкавицата'....
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/442
Рейтинг: 1223 Неутрално"Опел" хвърлял ръкавицата на модели като БМВ Серия 3, Ауди A4 и Мерцедес C-класа, олеЛе, нЕкой май е прекалил с аперитива.
Gunners
Рейтинг: 1317 НеутралноХубава е!
deaf
Рейтинг: 2220 НеутралноАвторът явно не живее в България,след като твърди,че луксът и високите технологии на Опел-Инсигния са достъпни за простолюдието?! Една такава Инсигния имаше на авто-изложението в София. Цената - 70 000лв.(седемдесет хиляди каймета!).
damned
Рейтинг: 221 НеутралноТуй Ауди много хубу, бе!
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "deaf":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Ето текста към сн.17:
"""... 17/17
Една от най-приятните изненади, за всички, които искат да имат всичко най-добро като лукс, безспорно е цената. Тестовата кола разполагаше с пълния набор от екстри за модели и въпреки това струваше 78 130 лв. с ДДС.
Без особени усилия ще откриете конкуренти, дори не от премиум марките, които със същата екипировка се продават за около 100 000 лева. Иначе цените на новата Insignia тръгват от 42 400 лв. с ДДС. ..."""
deaf
Рейтинг: 2220 НеутралноДо коментар [#6] от "Чардо":
Чардо,
на авто-изложението,(то е отворено в момента,ако си наблизо до Експо-центъра ходи и я виж. Работи до 20.00ч.),я видях с очите си и седнах вътре в нея. На табелата пишеше 70 000хил. лв. Не обърнах внимание дали с ДДС или без.
Да,базовият модел почва от 42 000хил.,но нали знаеш,че той е твърде "скромен" така да го кажем. Без лети джанти,с тапицерия от плат и така нататък. Не,мерси.
Петър Петров
Рейтинг: 612 НеутралноКъде е лукса.
Горд българин с три години стаж в Испания .pet_fire
Рейтинг: 5318 НеутралноИ все пак е Опел
paf
Рейтинг: 602 Неутрално70 бона за това нещо си е доста.... На тази цена бих си купил нещо доста по стойностно. Да, де, ако ги имах въобще.
penetrating
Рейтинг: 5610 НеутралноДължина от 4.90 си множко за да се мери с Ауди А4. По-скоро с А6 и нагоре :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКоето я прави с много атрактивна цена :)
Костадин Иванов
Рейтинг: 2692 Неутрално" Поредното доказателство е новият "Опел Инсигния Гранд Спорт""
Еретик==================
И кво доказателство за евтин лукс е, като е почти 80 000 лева?
Чели ли сте колко е средната заплата в България?
Чардо
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#7] от "deaf":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24"""... авто-изложението,(то е отворено в момента,ако си наблизо до Експо-центъра ходи и я виж. ..."""
- = - = - = -
Дорде си живеех в родната ми София, не съм пропускал ни едно авто или мото мероприятие !
Ама вече 11 години съм в Дома за стари хора Сливен и едно такова посещение е с големи главоболия: да намеря ремарке в което да кача ак.инв.количка към Туингото, за да мога да обикалям и разглеждам. А и Туингото макар и на газ си иска своето . . . :-)
Иначе пътуването не ми е проблем
Та моята информация е само от това което мога да изтискам от компа
Пазете си краката и от време на време се сещайте , че ще остареете ((( а това никой не го и помисля дорде е млад, вкл.и аз ! )))В Е С Е Л О ! ! !
abdulhazred
Рейтинг: 553 Неутралноснимка 7 - какъв висок клас с това табло от миналия век????
m_style
Рейтинг: 658 НеутралноЗа 70-80хил. оставаше и да не предлага нищо! Доста НЕикономичен разход на гориво, но това не е толкова важно при тази цена. Ако обаче трябва да я сравня с Ауди А6, Е-класа или БМВ 5-а серия /това са колите с такива размери - 4,90м./, то мерси, ама никога няма да я предпочета пред тях! Да не говорим за куатро, 4-матик или Х-драйв и кое как се държи на пътя на мокро и на сняг... Неадекватните сравнения са разбира се от автора на статията! Да беше направил сравнение на въпросната кола например с Рено Талисман, Пасат, Мондео, Шкода Суперб и Тойота Авенсис - параметри, цени, гаранция... а не да се пъне да сравнява несравними неща!
historama
Рейтинг: 3809 НеутралноДо коментар [#15] от "m_style":
Не си прав!
Вярно е, че Инсигнията е от класа на Пасат, Сюпърб, Авенсис, но тази по размери ги надминава. Специално мен това не ме привлича, дори започва да ме дразни, но това е друга тема.
Инсигнията си е позволила оборудването на най-скъпите марки, но остава в ценовия диапазон на изброените по-горе марки. Е за това става въпрос. Защото Ауди, Мерцедес, БМВ при подобни размери, и с това оборудване май наистина гонят 100 000! Някои държат на марката, други на оборудването. В случая Пауновски визира втората категория.
historama
Рейтинг: 3809 НеутралноДо коментар [#15] от "m_style":
Не си прав!
Вярно е, че Инсигнията е от класа на Пасат, Сюпърб, Авенсис, но тази по размери ги надминава. Специално мен това не ме привлича, дори започва да ме дразни, но това е друга тема.
Инсигнията си е позволила оборудването на най-скъпите марки, но остава в ценовия диапазон на изброените по-горе марки. Е за това става въпрос. Защото Ауди, Мерцедес, БМВ при подобни размери, и с това оборудване май наистина гонят 100 000! Някои държат на марката, други на оборудването. В случая Пауновски визира втората категория.
historama
Рейтинг: 3809 НеутралноТози клас автомобили няма като таргет простолюдието. Дори и в Люксембург или в Швейцария.
Athanatos
Рейтинг: 1269 НеутралноДо коментар [#18] от "historama":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Съгласен съм, ама авторът още под първата снимка е написал, че колата била за простосмъртните. Нещо, с което не мога да се съглася при тая цена.
Вярно, че е по-евтина от конкурентите от хай-клас, ама... Простолюдието у нас трудно си позволява нова кола с цени до 30 бона, повечето стигат до втора ръка, Макс 10-15 хил.
DS
Рейтинг: 560 НеутралноПауновски като снима интериора поне да си изчиства стелките.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"citoyen
Рейтинг: 778 НеутралноМного добре изглежда а и посочената цена е много приемлива. Хубаво е да има избор.
Tod
Рейтинг: 556 НеутралноВътре добре са е направили. Но в този клас се купува за престиж. Ако се класират по престижност отдолу нагоре е май така: пасат, мерцедес е, ауди и бмв. Където бмв и ауди зависи от вкуса. И не виждам как ще си купиш опел за престиж. Не стоят добре. Колкото до цената.. за всичките тези екстри е добре, но едно ауди а4 ще свърши по-добра работа дори и по-късо.
anarhochristian
Рейтинг: 594 НеутралноЯ, новия Форд Мондео!
m_style
Рейтинг: 658 НеутралноТака де, ама на дадени марки се държи заради изпълнението и качеството. Този Опел няма нищо общо с оборудването и задвижването на А6 куатро, нито с обезшумяването на купето на Е-класата, нито Х-драйв на 5-а серия! 20-25% разлика в цената няма спрямо водещите в сегмента премиум марки е нищо. Но от Опел не могат да се научат, че успех на нова "Омега" няма как да стане и се чудят на размер ли да го докарат, на "екстри" ли или на технологии /каквито в Опел липсват/!
sylvester
Рейтинг: 502 НеутралноДо коментар [#1] от "Dr_Doolittle":
Опел Инсигния и Ауди А4 са от един и същи клас. По европейската класификация се нарича "сегмент D". Ауди А6 е от по-горния "сегмент Е". Сравнението на авторите е правилно.