Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Само да уточним ,че Opel Insignia е среден клас и отговаря на Audi А6, a не на A4 за да му 'хвърля ръкавицата'....

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    "Опел" хвърлял ръкавицата на модели като БМВ Серия 3, Ауди A4 и Мерцедес C-класа, олеЛе, нЕкой май е прекалил с аперитива.

  3. 3 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1317 Неутрално
  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    Авторът явно не живее в България,след като твърди,че луксът и високите технологии на Опел-Инсигния са достъпни за простолюдието?! Една такава Инсигния имаше на авто-изложението в София. Цената - 70 000лв.(седемдесет хиляди каймета!).

  5. 5 Профил на damned
    damned
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Туй Ауди много хубу, бе!

  6. 6 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#4] от "deaf":

    Ето текста към сн.17:

    """... 17/17
    Една от най-приятните изненади, за всички, които искат да имат всичко най-добро като лукс, безспорно е цената. Тестовата кола разполагаше с пълния набор от екстри за модели и въпреки това струваше 78 130 лв. с ДДС.

    Без особени усилия ще откриете конкуренти, дори не от премиум марките, които със същата екипировка се продават за около 100 000 лева. Иначе цените на новата Insignia тръгват от 42 400 лв. с ДДС. ..."""

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    До коментар [#6] от "Чардо":

    Чардо,

    на авто-изложението,(то е отворено в момента,ако си наблизо до Експо-центъра ходи и я виж. Работи до 20.00ч.),я видях с очите си и седнах вътре в нея. На табелата пишеше 70 000хил. лв. Не обърнах внимание дали с ДДС или без.
    Да,базовият модел почва от 42 000хил.,но нали знаеш,че той е твърде "скромен" така да го кажем. Без лети джанти,с тапицерия от плат и така нататък. Не,мерси.

  8. 8 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Къде е лукса.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  9. 9 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5318 Неутрално
  10. 10 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 602 Неутрално

    70 бона за това нещо си е доста.... На тази цена бих си купил нещо доста по стойностно. Да, де, ако ги имах въобще.

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    Дължина от 4.90 си множко за да се мери с Ауди А4. По-скоро с А6 и нагоре :)
    Което я прави с много атрактивна цена :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2692 Неутрално

    " Поредното доказателство е новият "Опел Инсигния Гранд Спорт""
    ==================
    И кво доказателство за евтин лукс е, като е почти 80 000 лева?
    Чели ли сте колко е средната заплата в България?

    Еретик
  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#7] от "deaf":

    """... авто-изложението,(то е отворено в момента,ако си наблизо до Експо-центъра ходи и я виж. ..."""
    - = - = - = -
    Дорде си живеех в родната ми София, не съм пропускал ни едно авто или мото мероприятие !
    Ама вече 11 години съм в Дома за стари хора Сливен и едно такова посещение е с големи главоболия: да намеря ремарке в което да кача ак.инв.количка към Туингото, за да мога да обикалям и разглеждам. А и Туингото макар и на газ си иска своето . . . :-)
    Иначе пътуването не ми е проблем
    Та моята информация е само от това което мога да изтискам от компа
    Пазете си краката и от време на време се сещайте , че ще остареете ((( а това никой не го и помисля дорде е млад, вкл.и аз ! )))В Е С Е Л О ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 553 Неутрално

    снимка 7 - какъв висок клас с това табло от миналия век????

  15. 15 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 658 Неутрално

    За 70-80хил. оставаше и да не предлага нищо! Доста НЕикономичен разход на гориво, но това не е толкова важно при тази цена. Ако обаче трябва да я сравня с Ауди А6, Е-класа или БМВ 5-а серия /това са колите с такива размери - 4,90м./, то мерси, ама никога няма да я предпочета пред тях! Да не говорим за куатро, 4-матик или Х-драйв и кое как се държи на пътя на мокро и на сняг... Неадекватните сравнения са разбира се от автора на статията! Да беше направил сравнение на въпросната кола например с Рено Талисман, Пасат, Мондео, Шкода Суперб и Тойота Авенсис - параметри, цени, гаранция... а не да се пъне да сравнява несравними неща!

  16. 16 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    До коментар [#15] от "m_style":
    Не си прав!
    Вярно е, че Инсигнията е от класа на Пасат, Сюпърб, Авенсис, но тази по размери ги надминава. Специално мен това не ме привлича, дори започва да ме дразни, но това е друга тема.
    Инсигнията си е позволила оборудването на най-скъпите марки, но остава в ценовия диапазон на изброените по-горе марки. Е за това става въпрос. Защото Ауди, Мерцедес, БМВ при подобни размери, и с това оборудване май наистина гонят 100 000! Някои държат на марката, други на оборудването. В случая Пауновски визира втората категория.

  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    До коментар [#15] от "m_style":
    Не си прав!
    Вярно е, че Инсигнията е от класа на Пасат, Сюпърб, Авенсис, но тази по размери ги надминава. Специално мен това не ме привлича, дори започва да ме дразни, но това е друга тема.
    Инсигнията си е позволила оборудването на най-скъпите марки, но остава в ценовия диапазон на изброените по-горе марки. Е за това става въпрос. Защото Ауди, Мерцедес, БМВ при подобни размери, и с това оборудване май наистина гонят 100 000! Някои държат на марката, други на оборудването. В случая Пауновски визира втората категория.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    Авторът явно не живее в България,след като твърди,че луксът и високите технологии на Опел-Инсигния са достъпни за простолюдието?! ....
    —цитат от коментар 4 на deaf


    Този клас автомобили няма като таргет простолюдието. Дори и в Люксембург или в Швейцария.

  19. 19 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":

    Съгласен съм, ама авторът още под първата снимка е написал, че колата била за простосмъртните. Нещо, с което не мога да се съглася при тая цена.
    Вярно, че е по-евтина от конкурентите от хай-клас, ама... Простолюдието у нас трудно си позволява нова кола с цени до 30 бона, повечето стигат до втора ръка, Макс 10-15 хил.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  20. 20 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Пауновски като снима интериора поне да си изчиства стелките.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  21. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Много добре изглежда а и посочената цена е много приемлива. Хубаво е да има избор.

  22. 22 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Вътре добре са е направили. Но в този клас се купува за престиж. Ако се класират по престижност отдолу нагоре е май така: пасат, мерцедес е, ауди и бмв. Където бмв и ауди зависи от вкуса. И не виждам как ще си купиш опел за престиж. Не стоят добре. Колкото до цената.. за всичките тези екстри е добре, но едно ауди а4 ще свърши по-добра работа дори и по-късо.

  23. 23 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 594 Неутрално
  24. 24 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#15] от "m_style":Инсигнията си е позволила оборудването на най-скъпите марки, но остава в ценовия диапазон на изброените по-горе марки. Е за това става въпрос. Защото Ауди, Мерцедес, БМВ при подобни размери, и с това оборудване май наистина гонят 100 000! Някои държат на марката, други на оборудването. В случая Пауновски визира втората категория.
    —цитат от коментар 16 на historama

    Така де, ама на дадени марки се държи заради изпълнението и качеството. Този Опел няма нищо общо с оборудването и задвижването на А6 куатро, нито с обезшумяването на купето на Е-класата, нито Х-драйв на 5-а серия! 20-25% разлика в цената няма спрямо водещите в сегмента премиум марки е нищо. Но от Опел не могат да се научат, че успех на нова "Омега" няма как да стане и се чудят на размер ли да го докарат, на "екстри" ли или на технологии /каквито в Опел липсват/!

  25. 25 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dr_Doolittle":

    Опел Инсигния и Ауди А4 са от един и същи клас. По европейската класификация се нарича "сегмент D". Ауди А6 е от по-горния "сегмент Е". Сравнението на авторите е правилно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.