Фоторазказ: Наследникът на "Йети"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    Тези, като втора ръка ще се търсят много от ловци и рибари.

  2. 2 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Като втора ръка ще се търсят, със сигурност... Ама, няма да е от ловци. За рибарите, не знам...

    Бивш tww09306483.
  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    1/23
    """... , но чехите решиха наследникът му да носи ново название - "Карок". ..."""

    КарОк или карЪк ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8910 Неутрално

    Има защо Волксваген да са недоволни. Шкода са страхотна конкуренция...:)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Че то това няма нищо общо с Йети.. Май са го направили съвсем наново...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    или как добрата не криминална приватизация ражда модели и наследници

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Добре изглежда тази машина, въпреки че мен лично този тип коли не ме радват - от всичко по малко, ама всъщност стил - карашмел... Нито е проходима като джип, нито има возия на кола, нито багажник на комби или пикап. Но е типична за съвременния юзер-лузър, който живее и спортува единствено със смартфона, изявява се предимно чрез фейсбучене, туитване, тагване и пр. и разбира се го интересува юзерската заплата, месечния лизинг и джънк-фууд храната в мола.

  8. 8 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 458 Неутрално

    dnevnik.bg новата ви галерия е отвратителна! Потълняването на снимките като мишката е върху тях не се търпи направо! Стават достатъчно тъмни, че да не се виждат добре и требва непрекъснато да си махам мишката от стрелките за местене на снимките!

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 436 Неутрално

    карам последното йети в момента. освен малко повече електроника не видях нещо различно. а от йетито съм доволен.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Много стилна, но тази цена....

  13. 13 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 233 Неутрално

    РАВ 4 е истината. Да ме извиняват Шкодите и останалите подобни.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  14. 14 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#13] от "Maiski_17.":

    и през тези модели сме минали , вече на Мерцедес купе Джи ел Се ,несравнимо с тойоти , шкоди и повечето от останалите коли ,е ,и като цена ...

  15. 15 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Взех си служебно Йети само с предно за града, на цена 35000, колкото струваше и Рено Канго с всички екстри.
    Багажникът е малък, но за две години и половина окачването не съм го чул, а всеки, който е карал Рено, знае как тропат няколко месеца след излизането от шоурума и оправия после няма, каквото и да сменяте.

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  16. 16 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Шкода Йети има дизайн на баничарка, Карока вече си прилича на кросоувър и е с доста приятен дизайн.

  17. 17 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#4] от "penetrating":

    Чак пък конкуренция, след като всичките марки са собственост на една компания, не вярвам да не съгласуват нещата преди да пуснат даден модел, така че продажбите на едната марка да не се отрязят пряко върху продажбите на другата.

  18. 18 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Приятно автомобилче.
    Със сигурност чехите са го изпипали като качество.

    Panta rhei....
  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8910 Неутрално

    До коментар [#17] от "Ashiata Shiemash":

    Не така мислят във Волксваген :)
    Наскоро искаха да приемат мерки срещу Шкода :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#19] от "penetrating":

    Това беше една не съвсем коректно представена новина, недоволните бяха не точно Фолксваген ами ръководителите на профсъюзите във Фолксваген, които искали повече производство да се пренесе от Чехия в Германия. Но профзъюзите са нещо различно от самата компания. В крайна сметка Фолксваген се прави и в Испания и като нищо профсъюзите в Германия биха искали производства и от Испания да се пренесат в Германия, нищо че е същата марка.

  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8910 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ashiata Shiemash":

    Над 20% от акциите ги държи провинцията :)
    Затова и профсъюзите имат влияние ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK