Пътят край Микре е един от най-добрите в страната, обяви министър Нанков

Пътят край Микре е един от най-добрите в страната, обяви министър Нанков

© Дневник



Пътят край село Микре, на който само през миналата седмица загинаха единадесет души, е един от най-добрите в страната, като настилка, маркировка, сигнализация и мантинели. Каза днес по Би Ти Ви министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков.


Според него до инциденти там се стига, тъй като от години нарушаването на Закона за движение по пътищата е тенденция. Нанков посочи, че преди пътят да бъде ремонтиран там почти не е имало катастрофи със загинали, но сега те не стават заради пътя.


"Хемус" стига до Варна през 2025 година, потвърди министърът


Решението на проблема министърът вижда в бързото изграждане на магистрала "Хемус". В отговор на въпрос, той посочи, че участъкът между Ловеч и Плевен ще е готов през 2021 година, а четири по-късно аутобана ще стигне до Варна. "Това са реалистични срокове, подкрепени и с финансови разчети. Надявам се и дори да не сме ние на власт да има приемственост", подчерта Николай Нанков.




По повод инцидента край Атия, при който на пешеходна пътека беше блъснато и убито дете, министърът посочи, че в областното пътно управление не са постъпвали искания за изграждане на пасарелка, каквато е решено да се направи сега. "Проверяваме пак дали има сигнали и ако има виновни, ще последват санкции", каза още Николай Нанков.


Министърът подчерта, че се работи по участъците-гробници по пътищата, като посочи ремонта на отсечките Пловдив-Асеновград, Русе-Бяла и обезопасяването на кръговото при Бяла. Според Нанков в началото на следващата година може да се започне работа по изграждането на магистралата Бяла-Велико Търново.


Попитан за съдбата на тол системата, Нанков посочи, че ако всички обжалвания минат в законовите срокове и бъдат отхвърлени, тя ще започне да се изгражда в началото на следващата година, а осем месеца по-късно да започне да носи и приходи. Изграждането и ще струва 150 млн. лева, които ще бъдат изплатени на три транша от по 50 млн. лева, като парите ще са половината, постъпващи от системата за година.

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 759 Весело

    Нанков, проблемът с Микре е решен, но само частично. Попът наръси и окади, но без чувал захар нема да стане.

    No Pain No Gain
  2. 2 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 572 Неутрално

    "Според него до инциденти там се стига, тъй като от години нарушаването на Закона за движение по пътищата е тенденция."

    Когато има възможност за нарушаване на ЗДП създавате предпоставки тези нарушения да намалеят до минимум. Примерно разширявате пътя и го извеждате извън селото, махате тъпите ограничения от 50км само за да могат милиционерите да кесят там за дневната надница, разделяте платната с ограничители да не може да се изпреварва и всякакви други. Сигурен съм, че ако попитате някой специалист ще ви даде още 10 други предложения.
    Ама как да чакаш умствен напън от милиционер. Пътя е наред, ние сме чисти, те нарушават закона и сме до там. Малоумна работа, нискочелие и соц мислене.

  3. 3 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Пътят наистина е хубав и именно затова се кара "юнашки". Там 120-130 км/чса си норма.

  4. 4 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 961 Неутрално

    "Хемус" стига до Варна през 2025 година, потвърди министърът

    Спрете да лъжете ! Това вече е много дори и за политикани.

  5. 5 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Голяма част от катастрофите са поради напълно безотговорно каране. Повечето хора спазват правилата, но има и много 'джигити' които карат като на рали. Е как да няма произжествия??

  6. 6 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    е вчера го гледах стриййтвюто на това место , паркинги бензиностанцийки от секъде, маркиравката на зигзаг , на виража чини ми се наклона е сбъркан ,ми виждате че повечето се люскат челно или изхвърчат от пътя,ми разделето го тая път БЕ , тествайте ГИ ВИРАЖИТЕ , ЗА МЕНЕ ТОЯ ТОВА ДЕТО ГО ГОВОРИ СА СИ ПРИКАЗКИ На АНГРО

  7. 7 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#6] от "reply":

    Нищо му няма на пътя, стига да се спазват правилата. Вярно, не съм го гледал на стрийтвю, само съм го минавал много стотици пъти с всякакви автомобили, та може и да греша.

    No Pain No Gain
  8. 8 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1819 Неутрално

    Личи си!
    Гарантирано...

  9. 9 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 582 Весело

    На фона на останалите "изпитателни полигони" пътят наистина е добър, но предразполага към натискане на газта и на фона на опростачването на населението по нашите земи , резултатът е налице...

  10. 10 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#6] от "reply":

    "ЗА МЕНЕ ТОЯ ТОВА ДЕТО ГО ГОВОРИ СА СИ ПРИКАЗКИ На АНГРО"
    Не сте прав. Министърът е изключителен професионалист и с богат управленски опит/макар и млад/, с блестяща експертиза по темата пътища и пътна инфраструктура. Освен това е и бивш областен управител на Ловешка област.

  11. 11 Профил на mqj41586140
    mqj41586140
    Рейтинг: 0 Неутрално

    На джигита му трябва лош път. Да се уплаши, че ще си потроши 22 годишнотп беемве. А за "професионалните" шофьори, там спасение няма.

  12. 12 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Всъщност е прав. За безбройните ПТП-та са виновни единствено диваците по пътищата. Също и тия които са им дали книжки...

  13. 13 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1345 Любопитно

    Дайте магистрали Хемус и Струма на китайците на концесия и си гледайте кефа. За няколко години те "изтърбушиха" Хиндокуш, Каракорум и персийските провинции Хорасан и Кухистан, а също и Херат, Белуджистан, Кашмир, Синд, и значителна част от Пенджаб за да прокарат новия път на коприната!
    Вместо да очаквате арабските бежанци да работят в България пуснете китайци!

  14. 14 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    "... В отговор на въпрос, той посочи, че участъкът между Ловеч и Плевен ще е готов през 2021 година, а четири по-късно аутобана ще стигне до Варна".
    Според мен този аутобан отдавна е стигнал до Варна. Нека по-скоро да тръгне от Ябланица и да стигне до Шумен. Или в обратна посока. Може и в двете посоки със среща по-средата.

  15. 15 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 921 Разстроено

    Ебати парадокса. Порадокс по български!
    Направят им пътища, да не си трошат колите, те почнат да си трошат главите.

    Представям си какво би станало, ако и второкласните и третокласни пътища ги направят с перфектна настилка...

  16. 16 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 921 Разстроено

    До коментар [#12] от "tvr18355030":

    Защо пък да са виновни тези, които им дават книжки. Те "диваците", може и да са добри шофьори, когато поискат, тъй че на изпитите може да са били перфектни. Обаче после, като им кипне кръвчицата и...

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3716 Неутрално

    Феноменален идиот. Тоя би трябвал до довечера да не е министър.

    А частта за Атия е просто велика...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на blue_fish
    blue_fish
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Щом е "един от най-добрите в страната, като настилка, маркировка, сигнализация и мантинели", явно това не е достатъчно. Според мен, такива критични отсечки трябва да се разширят или поне осветят - няколко километра осветление може да спаси животи.

  19. 19 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Мммммдам, Хемус.

    Предизборно щеше да е готов до края на мандата.

    Няколко месеца след това до 2022.

    Сега до 2025.

    Като и в трите случая е еднакво "готов", т.е работа извършена колкото дупката на геврека.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  20. 20 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 921 Гневно

    Голяма грешка са множеството нелогични и неоправдани ограничения по пътищата ни, поради което хората не гледат на ограниченията на скоростта като на нещо необходимо, а като на нещо досадно.
    И се стига до там, че спира да се обръща внимание на знаците!

    Друго глупаво нещо е, че реши някой да си прави някъде бензиностанция или крайпътно заведение, и веднага слагат ограничения на скоростта там. Вярно е, че мястото предполага излизане и включване на автомобили в движението, но пък инвеститорите в бензиностанции и заведения следва да осигурят локално платно за тази цел, и ако няма такова, да не се пуска обекта им и да се затваря отклонението към него с мантинела, а не веднага да се слага ограничение 50!!!

  21. 21 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1345 Гневно

    Целта на тол системата е как да се оскубе пуйката жива!

  22. 22 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Махнете безумните ограничения от 50-60 км на разни капанчета затворили преди 20 години. Единствените които спират там са полицаите .

  23. 23 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 442 Неутрално

    На първо място сме в ЕС по смъртността по пътищата, хем се топим като нация хем си губим човешки живот ей така заради некадърността да спазим правилата. Ех, Българию, Българию..

  24. 24 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 921 Весело

    Според мен, такива критични отсечки трябва да се разширят или поне осветят - няколко километра осветление може да спаси животи.
    —цитат от коментар 18 на blue_fish
    А като го разширят и осветят, и мястото направо ще стане любимо за нощни гонки в стил "Бързи и яростни" на провинциалните гъзари с 20 годишни "резачки". Щото на тъмно не могат да си показват екстрите по колите, обаче с осветление, ехееее...

  25. 25 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3676 Неутрално

    Е-е-е-х-х...! Как хубаво говори министъра, за светлото бъдеще...! :)

    Бивш tww09306483.
  26. 26 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#20] от "cristo_n":

    Това имах и аз предвид като писах по-горе за махането на ограниченията. Супер нелогични са и са направени само някой чиновник за да се отметне, че си е вързал гащите.
    А нещо за цялостна концепция как да се ускори движението и да не се прави компромис с безопасността няма да чуем министърчето да коментира. За него "всичко е наред с пътя".

  27. 27 Профил на pch
    pch
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Министъра,
    А шахтите в Бресница кога ще ги оправите.
    Тая година направихте 50% а останалите кога - до 2025 г. ли?

  28. 28 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Просто не се спазват правилата. Естествено няма и респект от закона, защото самите властимащи, полицаи и съдии не ги спазват. Там специално пътят е супер, дори не знам кой го поддържа но са почистени и храсти и клони покрай пътя. Естествено натоварването му е безумно, защото няма магистрала а цяла Северноизточна България се изнася от там. Има смисъл от комплекс от мерки, а не да мига една полицайка по пътя и само да пречи. Като леко завали сняг пак ще има десетки жертви, защото ние забравихме елементарни човешки норми. Дори разписанието на автобусите е такова, че те няма как да спазват правилата и да си спазят разписанието. Отделно една тайфа безумци изпреварва, при условие че самата колона се движи с поне 15-20 км над разрешеното.

  29. 29 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    В случая съм напълно съгласен, няма как пътя да е виниовен за нашето безумие.
    Но ако говорим за вина, освен конкретните виновни за тези катастрофи, виновни са и органите на които ние плащаме заплатите - ще стоят на пътя, ще спират и глобяват, ще слагат камери и т.н., а не да се оправдават. Има статистика, тя не е от вчера и те трябва да реагират адекватно - плащаме им, да ни пречат да се избиваме.

  30. 30 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1819 Неутрално

    В България пътищата никога не са виновни разбира се.

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3716 Неутрално

    Явно новата мантра е, че матряла е виновен. Опсс.. тя не била нова. Иначе пътищата са наред.
    Колко ли трябва да си тъп, за да го кажеш...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Явно на българина не му трябват хубави пътища, щото с пребива !!!

  33. 33 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Проблема с пътя не е, че е така хубав. Проблема е, че е двупосочен. Само, че за т'ва кинти нема, щот метродиаметър требе да има...

  34. 34 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 365 Неутрално

    не е нормално след нова настилка ? която гарантира по добро сцепление , да има толкова катастрофи , започвам да си мисля че настилката не е със асфалт а с % мазут и остатъчни масла , все пак има лаборатории , но не вярвам да прикриват такова истинско престъпление , но нещо не е на ред ТАМ ,и не вярвам да е от скорост 100-110 км/ч

  35. 35 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Всъщност е прав. За безбройните ПТП-та са виновни единствено диваците по пътищата. Също и тия които са им дали книжки...
    —цитат от коментар 12 на tvr18355030


    Ами точно така. Поддръжка на пътищата изобщо не е необходима. Защо фирмите за поддръжка да харчат излишно пари за рязане на храсталаци и клони около пътя, да поддържат настилката или да почистват канавките, като тези пари могат да отидат за рушвети, а на опасните участъци просто ще се сложи поредния знак за ограничение на скоростта.

    А всъщност, освен отвратителното състояние на пътищата, основен виновник за тежките произшествия са претоварените таралясници, които спокойно си карат по първокласни пътища със скорост 50-60 км/ч., а където има изкачване и по-бавно. Само един такъв камион, пътуващ напр. от София до Русе предизвиква няколко стотин изпреварвания на застигащи го автомобили, поне десетина от които са рисковани. Лесно се пресмята, че изпреварванията, предизвикани от камион, движеш се със 60 км/ч. са двойно повече, а времето за изпреварване е почти 4-5 пъти повече от изпреванията на "дивак", каращ със 120 км/ч. на същия участък от пътя, да не говорим колко по-трудно/опасно само по себе си е изпреварването на камион.

    Никога повече мутри начело на България.
  36. 36 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3716 Неутрално

    До коментар [#33] от "testimone":

    Метродиаметърът е с евросредства, няма връзка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3716 Неутрално

    До коментар [#35] от "bgkurshum":

    Ти какво предлагаш за камионите?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Голяма част от катастрофите са поради напълно безотговорно каране. Повечето хора спазват правилата, но има и много 'джигити' които карат като на рали. Е как да няма произжествия??
    —цитат от коментар 5 на shisharko


    Всъщност е прав. За безбройните ПТП-та са виновни единствено диваците по пътищата. Също и тия които са им дали книжки...
    —цитат от коментар 12 на tvr18355030


    Я пак разгледайте статиите за ПТП-тата и покажете кои са "джигитите" и "диваците", че нещо не се виждат. По намачканите ламарини не личат нито лимузини, нито мощни или спортни автомобили а пътнически бусове (маршрутки), малолитражки и 30 годишни кенефи.
    Другаде е заровено кучето - в техническото състояние на автомобилите (техническите прегледи са някакъв майтап) и уменията на голяма част от шофьорите, така че престанете да повтаряте тази мантра.

    Умен и красив жълтопаветник.
  39. 39 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Мммммдам, Хемус.Предизборно щеше да е готов до края на мандата.Няколко месеца след това до 2022.Сега до 2025.Като и в трите случая е еднакво "готов", т.е работа извършена колкото дупката на геврека.
    —цитат от коментар 19 на Свинчуга


    Плевню и сикаджията обещаваха 7 магистрали и 7 скорости пътя до след 2 г.

    https://news.bg/economics/7-magistrali-gotovi-do-2020-ta.html

    Никога повече мутри начело на България.
  40. 40 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 498 Неутрално

    И този е министър?

    Ами да ви обясним г-н "Министър": И най-лошия и немаркиран скоростен път, т.е. 4 ленти в двете посоки, отделени с мантинели, е 100 пъти по безопасен от вашия "най-добър".

  41. 41 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#35] от "bgkurshum":Ти какво предлагаш за камионите?
    —цитат от коментар 37 на Darth Plagueis


    На министъра по му приляга да предлага. Аз споделям мнението си, че превозно средство, което не може да се движи с разрешената скорост на пътя няма място там, защото създава повече опасности отколкото ПС, движещо се с превишена скорост. И както има санкции за втория, трябва да има и за първия. Не може камион да прави километрични опашки след себе си и това да е приемливо за тези, които организират и контролират движението по пътищата.

    Никога повече мутри начело на България.
  42. 42 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#15] от "cristo_n":
    "Ебати парадокса. Порадокс по български!
    Направят им пътища, да не си трошат колите, те почнат да си трошат главите..."
    Наблюдавам същия парадокс в Лозенец: до вчера,преди да влезе в сила зелената зона,се паркираше дебилно навсякъде и даже бусовете едва се промъкваха между таратайките.Сега проблемът стана друг-няма паркирали тарикати,ама улицата вече е като скоростна отсечка.Дори оня ден в ранните часове един малоумник дрифтирА по таз' готина почти празна уличка...

    Джордж Оруел-1984
  43. 43 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 759 Весело

    До коментар [#19] от "Свинчуга":

    При Борисов "краят на мандата" е доста неясно понятие, което винаги настъпва внезапно.

    No Pain No Gain
  44. 44 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3423 Разстроено

    Най-добрият път в страната е стълба към небето. Тъжно, много тъжно.

  45. 45 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Оф, ще цитирам по памет, с леки допълнения, един коментатор който ми хареса. "Пътищата са предназначени за придвижване от точка А до точка Б, като се спазват правилата за движение по пътищата. Пътищата не са рехабилитационни съоръжения за регулиране на нивата на адреналина и други свързани с чувствата и емоциите хормони, на болни от хормонален дисбаланс, или ментални увреждания пациенти."

    мурзилка
  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3716 Неутрално

    Според експертите тук,хората загиват заради джигити и рали състезатели. Некой ще ме светне ли какво точно правят въпросните, че не стана ясно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на Ентусиаст
    Ентусиаст
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Това на снимката не е пътят край Микре.
    Може да е край Макре, но не е край Микре.

  48. 48 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2651 Весело

    Това на снимката не е пътят край Микре. Може да е край Макре, но не е край Микре.
    —цитат от коментар 47 на Ентусиаст


    Ма мно' сте глупави!
    Министерот е сниман, на пътя край Микре, ама 2025 година! На завършената магистрала!

  49. 49 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Проблемът не е пътя, а в контрола, който зависи вече от управниците. Проблем е и безумното решение на Началника да се вдигне максималната скорост на магистралите до 140 кмч. При положение, че на перфектните магистрали в Турция и Хърватия е 120 кмч!

  50. 50 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1905 Неутрално

    До коментар [#14] от "zhivko6461":
    Може и в двете посоки със среща по-средата.

    Да, да! Ще се разминат с километър!

  51. 51 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#6] от "reply":Нищо му няма на пътя, стига да се спазват правилата. Вярно, не съм го гледал на стрийтвю, само съм го минавал много стотици пъти с всякакви автомобили, та може и да греша.
    —цитат от коментар 7 на tokkay


    Самата идея, за път по който се кара с висока скорост, с две платна, в различни посоки, които не са разделени било то и с тротоар даже е малоумна. Шофьорите че са катили са катили, това няма да се промени и с 50 патрулки и 20 камери. Виж една мантинела посредата на пътя ще свърши по-голяма работа или едно ограничение от 50км в час защото... ами... това е път с 2 платна в различни посоки... Като цяло в България концепцията за главни пътища и магистрали е абсурдна. И аз минавам по този път когато пътувам до Варна, до Русе пътя също не е много различен. Само като видя една права отсечка дълга около километър (след Бяла или покрай Търново беше май), с 2 платна отново в различни посоки и виждам че някой ме изпреварва сякаш съм спрял при положение че карам със 90-100 и лайното ми рязко иска да избяга от мен. Същото е когато видя на същия път някой засилен тир при положение че е зима и пътя е ужасен.

  52. 52 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8124 Неутрално

    Все нещо или някой трябва да спре джигитите по пътя. Ако трябва ще има патрул денонощно на този участък, докато свикнат да спазват правилата.

  53. 53 Профил на 65vesso
    65vesso
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Щом е "един от най-добрите в страната, като настилка, маркировка, сигнализация и мантинели", явно това не е достатъчно. Според мен, такива критични отсечки трябва да се разширят или поне осветят - няколко километра осветление може да спаси животи.
    —цитат от коментар 18 на blue_fish


    О, господи! На българина и нафреватели под настилката да му слижиш без пари, няма да му е достатъчно. А,да има ли видеостена на завоите, та да виждат дали отсреща идват коли? Тази година минавах. Пътя си е слънце. Е, бях свидетел на две самообийствени изпреварвания от настоящи камикадзета. Единия се мотка докато имаше условия и като наближи завоя тогава тръгна. А една кака, не можа да изчака 200м. и даде газ да изпреварва на разклон.

  54. 54 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#33] от "testimone":Метродиаметърът е с евросредства, няма връзка.
    —цитат от коментар 36 на Darth Plagueis


    По програма Транспорт, верно няма връзка.

  55. 55 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3812 Неутрално

    Дайте магистрали Хемус и Струма на китайците на концесия и си гледайте кефа. ..
    —цитат от коментар 13 на Дедо Либен

    Можеше да добавиш и руснаци (всъщност те вече са дошли с небостъргачите в София, с АЕЦ Белене)

    Европейци НЕ, за тях е забранено.

  56. 56 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3812 Неутрално

    Пътят е добър, но елементарен, двулентов. Все пак е част от главния републикански път за Северна България.
    Карали бързо, за някакъв участък от 3-4 км. След това отново следват ограничения от 50 км/ч.

    При с. Презвитер Козма, Търговищко, пътят минава на 20 м встрани от селото, но тъй като имаше табели, и милиционерите решиха че е валидно ограничение от 50 км/ч, и масово съставяха АУАН. Скоро сложиха ограничение 70 км. - вече няма милиционери. милиционери.
    Вместо АЕЦ бандитите от НС да построят пътища и магистрали, с това много повече ще подпомогнат страната ни.

  57. 57 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3812 Неутрално

    В България санкционирането на джигитите е рядкост. Милиционерите дебнат на участъците с безумни ограничения от 50 км/ч - при отклоненията за селата, край бензиностанции и ресторантчета. Там, където няма ограничения (90 км/ч), няма милиционери, няма камери. Друга тема е, че електронният фиш (законния, от стационарна камера) стига до санкционирания след половин година. Държавата си взема своето, но възпитателният ефект се размива.

    ЗАПОМНЕТЕ! Електронните фишове от мобилни камери са незаконосъобразни!

  58. 58 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    ЗАПОМНЕТЕ! Електронните фишове от мобилни камери са незаконосъобразни!
    —цитат от коментар 57 на historama


    Защо?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK