"Инфинити" обяви, че пуска най-неустоимия си модел

"Инфинити" обяви, че пуска най-неустоимия си модел

© Инфинити



Най-неустоимият модел на "Инфинити", така от компанията лансират готовия за премиера на автосалона в Лос Анджелис кросоувър QX50. В него, за първи път в сериен автомобил, дебютира бензиновият турбодвигател с променящо се при нужда съотношение на компресията.


За двулитровия мотор се твърди, че комбинира мощността на бензинов турбо двигател с въртящия момент и ефикасността на четирицилиндров дизелов мотор. Съотношение на компресия варира между 8:1 (за високи динамични показатели) и 14:1 (за ефикасност), а агрегатът генерира 268 к.с. и 380 Нм. въртящ момент.


Данни за разхода на горива за момента още няма, но се посочва, че моделите със задвижване на предните колела предлагат 35% повишение в ефективността при разхода на гориво в сравнение с предхождащия V6 бензинов мотор в QX50, а моделите със задвижване на четирите колела предлагат 30 на сто повишение в ефективността.




"Инфинити" обяви, че пуска най-неустоимия си модел

© Инфинити


Двигателят е комбиниран с вариаторна скоростна кутия, а дългият 4.70 метра кросоувър се ускорява до 100 км/ч за 6.3 секунди. Моделът е изграден върху изцяло нова платформа, в която има сериозно използване на стомана със супер висока якост. Този материал е лесен за моделиране, а и намалява теглото, въпреки повишената издържливостта при огъване.


В QX50 се вграждат асистиращите системи, обединени под името "ПроПайлът Асист", които позволяват автомобила да се придвижва без намесата на водача при шофиране по магистрала.


В салона са използвани висококачествени материали, а плъзгаща се задна седалка, осигурява различни варианти, съобразени с нуждата от повече простор за пасажерите или повече място за багаж. Така обемът на багажника при вдигнати облегалки на седалките е между 895 и 1048 л., а когато задната седалка бъде плъзната максимално напред и сгъната, обемът се покачва на 1669 литра.

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2397 Неутрално

    Ммм, $35000 базова цена в САЩ е напълно приемлива...В БГ, сигурно ще почва поне от 71690 лева за базовата версия, което не е хорошо.

    мурзилка
  2. 2 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Изглежда много интересно като техническо решение, но колко ли ще е живота на този двигател.

  3. 3 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 562 Весело

    Изглежда много интересно като техническо решение, но колко ли ще е живота на този двигател.
    —цитат от коментар 2 на Климент Горанов


    Колко да му е живота... поне първия собственик и неговите 200К ще издържи.

    Ако си го представяте през 2028 "нов внос, уникат" може и да е към края на живота си...

    Умен и красив жълтопаветник.
  4. 4 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    "За двулитровия мотор се твърди, че комбинира мощността на бензинов турбо двигател с въртящия момент и ефикасността на четирицилиндров дизелов мотор."

    Това сигурно е нещо подобно на така наречените DiesOtto двигатели:

    https://en.wikipedia.org/wiki/DiesOtto

    При тях също става въпрос за променлива степен на сгъстяването. Трудността за постигането на такъв резултат, е че се усложнява конструкцията (по-специално на буталото, в някои случаи се използва и второ бутало), както и регулирането на различните параметри. Интересно е, че от тази година подобни двигатели са вече в търговско разпространение.

  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#4] от "ijj":

    Преди повече от 10год. Сааб също експериментираше с променлива компресия.Ако не ме лъже паметта при тях целият колянов вал можеше да се регулира.Тогава не можа да се наложи предполагам заради усложнената конструкция.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 340 Неутрално

    И всичко това с вариатор? Не, мерси. Инфинити продължава да прави сбъркани коли. Коя друга марка с претенциите за преемиум не е с хидритрансформатор?

  7. 7 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#6] от "taratanki":

    Ако няма проблеми с надеждността ,като фиаското на Ауди, защо да не е с вариатор?Предполагам целта е да намалят разхода.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  8. 8 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#7] от "rwe33471675":
    Защото вие и не върви.

  9. 9 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    Може да е неустоим, но ако махнеш логото гъба от решетката и сложиш олимпийските кръгове на Ауди, за десетина минути сума народ ще се заблуди. Митю американеца кара един бял ситроен, до него спира едно бяло пежо, от балкона не можеш ги познаеш кой кой е.

  10. 10 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 351 Неутрално

    дневник, задължени сте
    когато публикувате реклама това да е видно
    ей.

  11. 11 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2011 Весело

    До коментар [#8] от "taratanki":

    Инфинити модел 2017 ако вие и не върви ще е голяма излагация :) Около година карах приус и имах отлични впечатления.Много бързо свикнах с особеностите на вариото , но това е хибрид де.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  12. 12 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2346 Весело

    "Инфинити" обяви, че пуска най-неустоимия си модел"
    ===============
    Ще му устоя!!!

    Еретик
  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    Съотношение в компресията при Мазда "скайактив" е също 14:1 (но не е променлива), и автомобилът се движи много добре.

    До коментар [#8] от "taratanki":Инфинити модел 2017 ако вие и не върви ще е голяма излагация :) ....
    —цитат от коментар 11 на rwe33471675

    предполага се, че от Инфинити вече са тествали новия модел! :)

  14. 14 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Това е модел 2018 с двигател VC-T. Това което разбрах, че този двигател има 3 пъти повече лагери в сравнение с броя лагери на типичния двигател. Мисля че трябва да се изчака повече информация от практиката, как ще се отрази това на надежността.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK