1/18
Фоторазказ: "Фолксваген T-Рок" закъсня, но се отсрами
Кросоувърите, създадени на базата на малки градски коли, се появиха в началото на десетилетието, като за техен първенец може да се смята "Нисан Джук", построен на базата на "Микра".
Едва през тази година "Фолксваген" представи конкурентния си модел в този клас, но новият "Т-Рок" има достатъчно качества, за да навакса закъснението.
karabastun
Рейтинг: 8359 ЛюбопитноТ -то в '' T-Рок " откъде идва от TIN - тенеке ли ?
[email protected]citoyen
Рейтинг: 713 НеутралноВсичко е на мястото си и който е фен на марката ще се чуства като у дома си. Не е хич зле!
442
Рейтинг: 1212 НеутралноТе просто толкова си могат. Гледат какво правят японците и ако има успех и теее го можели.
Чардо
Рейтинг: 1316 Любопитно2/18
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Освен това заедно с "Т-Рок" на пазара дебютираха още няколко конкурентни модела – " . . . . . и "Сеат Арона".
- = - = - = -
И каква е разликата между двата . . . .
EU defender
Рейтинг: 952 НеутралноДнес го видях, хубава количка.
The best way to predict the future is to invent it.Цайко
Рейтинг: 1042 НеутралноА така, пише Жорж за каляската и мед му капе от клавиатурата. Само така, и да не го мъчите повече да пише за разн9и киимии и пр. кошници.
MititU
Рейтинг: 1033 ВеселоТова ми звучи като колата на мистър Т.
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХhttps://www.google.bg/search?q=mister +T&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjj99-3xazYAhWCZ1AKHW4OAOYQ_AUICigB&biw=1440&bih=747
:D:D:D
Тюфлекчия
Рейтинг: 1540 ВеселоДебютирала е колата в България ама друг път. На автосалона показаха един брой, който след това са върнали в завода доколкото разбрах от работещ в представителството. Още няма цени на сайта за България, а само една брошурка с шарени картинки от септември.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Гарван
Рейтинг: 922 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun": Т-то е от традицията на VW имената на техните СУВ да започват с Т ( Тигуан, Туарег). В процеса на развитие на проекта е решено да се казва Т-рок.Така казва Херберт Диисс.
шуменско пиво
Рейтинг: 426 НеутралноВероятно нне сте обърнали внимание на интериора на тия снимки. За ония които не знаят, последният модел на германците вече се произвежда в завода в Сетубал - Португалия. Затова са го снимали в Лисабон. По-интересното е, че още в началото на производството почнаха проблемите. Първо беше (и все още продължава) конфликта с работниците и синдикатите заради удълженото работно време, смените в събота и съответното заплащане. Ръководството не можа да се споразумее и еднолично наложи да се работи по тоя начин. Почнаха стачки и напрежението в завода продължава. От няколко дни работат спря и в момента почти не се работи, но тоя път заради закъснения в доставката на някои части. По телевизиите всеки ден я чепкат тая тема, но не се разбира какво точно липсва и къде се произвежда.
шуменско пивоИзобщо, нещо не му потръгна на тоя Т-рок.
Тюфлекчия
Рейтинг: 1540 НеутралноДо коментар [#10] от "шуменско пиво":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Сега разбирам и защо още не го продават в България. Благодаря за информацията - явно няма смисъл да го чакам скоро.
penetrating
Рейтинг: 5580 НеутралноПрилича на БМВ 2-ра серия или Х1 :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertYomega
Рейтинг: 696 Неутралноне се съмняваме, че е добра машина но откъм дизайн, лично мнение, типична ФВ скука.
Гледам вкарали с и двуцветни модели, по подобие на други марки, и така пък съвсем не му отива...
dante_18
Рейтинг: 629 НеутралноМного добре. С доказан 2.0 TDI двигател. И цена е нормална.
If you are going through hell... Keep going!dante_18
Рейтинг: 629 НеутралноМного добре. С доказан 2.0 TDI двигател. И цена е нормална.
If you are going through hell... Keep going!kalinas
Рейтинг: 374 ВеселоНе разбирам много от коли, но това джипче изглежда страхотно! Най-много ми харесва синия цвят с бял покрив. Бих си го карала с голям кеф :)
Костадин Иванов
Рейтинг: 3302 Неутрално"Кросоувърите, създадени на базата на малки градски коли, се появиха в началото на десетилетието, като за техен първенец може да се смята "Никан Джук", построен на базата на "Микра"
ЕретикИ сега какво? Още един "джип", получен от миньон на стероиди. Мерси!
Ни щъ гу!
шуменско пиво
Рейтинг: 426 Неутрално"Вероятно нне сте обърнали внимание на интериора на тия снимки."
шуменско пиво...
Извинявам се за лапсуса, ама като гледам май никой не го е е забелязал! :)
Исках да кажа "екстериора" на снимките, които са на фона на две от най-забележителните места в Лисабон: моста Вашку да Гама и площада Праса до Комерсио с хълма и крепостта Сан Жорже в дъното, както и няколко снимки по крайбрежието.
Между впрочем, тукашната преса вече съобщи, че няколко други фабрики от групата на Фолксваген може да поемат част от производсвото на Т-Рок заради продължаващия трудов конфликт, въпреки огромнта дори за такава фирма инвестиция от 677 млн евро, която групата направи в ъв фабриката в Палмела за новото производство. Говори се за фабриката в Оснабрюк (Германия), която сега прави стария Тигуан, но само за американския пазар и има сериозни проблеми с работната ръка, или другата фабрика в Памплона (Испания) където правят новото Поло, но всичко засега си остава само клюки.
Мисля, че проблемите ще бъдат скоро изгладени и производството ще тръгне нормално. По плана на компанията би трябвало до края на 2018-та да излязат 280 000 парчета от тоя лъскав бръмбар, така че ще има и за българските мераклии с по-дълбоки джобове!
шуменско пиво
Рейтинг: 426 НеутралноПрава си, прилича доста на последното Мини. шуменско пиво
Hydroxy
Рейтинг: 343 НеутралноХаресах го още от обявяването, но представителите така и не успяха да ми кажат кога ще го има в БГ, а бях на зор да сменям колата, че съм с бебе. Взех си СЕАТ Атека вместо това. Като излязат цените на Т-Рок ще знам дали да съжалявам, но Атеката е по-скоро Тигуан, а цената ѝ е много по-ниска, така че може и да не съжалявам. Ще видим :)
proventuss
Рейтинг: 1082 НеутралноЩе ме извинява VW, ама при еднакви стартови цени с Toyota C-HR, ще предпочета японката, изглежда страхотна.
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.Hydroxy
Рейтинг: 343 НеутралноТоя C-HR и аз го бях харесал, но ревютата за него изобщо не бяха ласкателни - много кофти пътно поведение, слаби двигатели, тесен, с малък багажник. На изложението се качих отзад - там има едни малки стъкълца, които са сложени високо, много е депресивно и тясно. Иначе е много красив и футуристичен, но Фолксвагенските коли са по-добри в почти всичко останало от Тойота.
Тюфлекчия
Рейтинг: 1540 НеутралноДо коментар [#22] от "Brad Mehldau":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!На мен ми направи впечатление, че изложеният екземпляр беше доста по-луксозно изпълнение от конкуренцията. По принцип много харесвам Шкода например и дълго карах Октавия модел 2008 г., която все още си остава любимият ми автомобил, обаче си личат по-евтините материали. Същата работа със Сеат и Тойота. По принцип едва ли това е основното, но определено има значение.
zippie
Рейтинг: 432 НеутралноГ-н Пауновски,
моля обрънете внимание на ползването на "който, която, което, които". В почти всички статии ползвате предимно "който". Примерно в тази: "амортисьори, с който бяха оборудвани". Вие, бидейки журналист и имайки трибуна, сте част от хората, които диктуват нивото на грамотност у останалите.
Hydroxy
Рейтинг: 343 НеутралноОт колите, които си бях харесал, и които разглеждах на изложението, като интериор най-много харесах Пежо 3008, но това беше най-скъпата от всички в списъка ми, а съответно единствена без 4х4. И френска ;) СЕАТ и Шкода са евтинията на Фолксваген, нормално е да са с леко мизерен интериор. Атеката я взех най-висока модификация и е прилична де.
ivailosavoff
Рейтинг: 454 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
Гледат японците!? Говорите с ирония вярвам, фв имат куп недостъци, но гледането и копиране на японски коли не е един от тях!
dearblue
Рейтинг: 524 Неутралнохората застаряват и затова правят високи коли за по лесно сядане и ставане
Hydroxy
Рейтинг: 343 НеутралноТова е вярно :) Но има и друг вариант: вкарване на кошничка с бебе в ниска кола дори за пъргав и слаб човек като мен е сложна акробатика ;) Говоря от личен опит. Един широк и висок SUV, дори да е паркетник, е много по-удобен за това например.
bretschneider
Рейтинг: 925 НеутралноЦелия този клас не ми харесва, грозни високи кочини...
bzm
Рейтинг: 414 НеутралноСтрува ми се,че е от трети род...
Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!Индиана
Рейтинг: 1296 НеутралноДо коментар [#8] от "Тюфлекчия":
Продават 2 тестови на по 3000 км. Около 53к за 2.0 бензин/автоматик ми се върти в главата. Виж им на сайта.
Тюфлекчия
Рейтинг: 1540 НеутралноНамерих ги, мерси за информацията - не бях гледал в "Употребявани автомобили". Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3302 НеутралноДо коментар [#18] от "шуменско пиво":
Еретик" би трябвало до края на 2018-та да излязат 280 000 парчета от тоя лъскав бръмбар, така че ще има и за българските мераклии с по-дълбоки джобове!"
===============
Постовил си му точната диагноза - лъскав бръмбар!