Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 335 Неутрално

    Заглавието е доста НЕВЯРНО!
    Ауди имат хибриди от доста години - А8 и А6 ...

  2. 2 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 484 Неутрално

    таз кола е една от най-големите недоразумения, които може да създаде болен инженерен мозък - plug-in хибрид - т.е. когато работи дизеловият двигател, той не зарежда батерията. батерията се зарежда САМО на зарядна станция!!!

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  3. 3 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Заглавието е доста НЕВЯРНО!Ауди имат хибриди от доста години - А8 и А6 ...
    —цитат от коментар 1 на vtl53383951

    Днес някои читатели на "Дневник" са много нервни и заядливи. Едни се дразнят от съобщението, че Серина Уйлямс се е завърнала на корта с победа, Вие, че преди обявения за първи хибрид "АУДИ" били произвели още 2-3.
    Празнувайте и бъдете благодарни, че получавате без пари почти достоверна информация.

  4. 4 Профил на Lubomir Gradinarsky
    Lubomir Gradinarsky
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#1] от "vtl53383951":

    Ауди няма електрически хибрид (е-tron) в нито А6, ното в А8 версия. Единственото достъпно за покупка момента е А3 и Q7 e-tron.

  5. 5 Профил на inspektora
    inspektora
    Рейтинг: 241 Неутрално

    +40 хилки за макс. 50 км. пробег на ток?! Аз ли не мога да мисля "зелено", що ли!

  6. 6 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    батериите може ли да се зареждат докато двигателя работи и алтернативно да се използват батерии и ДВГ и пробега да се увеличи

  7. 7 Профил на Lubomir Gradinarsky
    Lubomir Gradinarsky
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#4] от "Lubomir Gradinarsky":

    за приятелите дето цъкат минуси по навик прилагам линкове към официалните сайтове на Ауди за БГ и както и международния им сайт:

    https://www.audi.bg/e-tron

    https://www.audi.com/en/innovation/etron_futuredrive.html

    Аман от писане наизуст. Айде весела нова.

  8. 8 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 8 Неутрално

    таз кола е една от най-големите недоразумения, които може да създаде болен инженерен мозък - plug-in хибрид - т.е. когато работи дизеловият двигател, той не зарежда батерията. батерията се зарежда САМО на зарядна станция!!!
    —цитат от коментар 2 на 彼得。斯托亚诺夫



    батериите може ли да се зареждат докато двигателя работи и алтернативно да се използват батерии и ДВГ и пробега да се увеличи
    —цитат от коментар 6 на dearblue


    Вие не четохте ли статията?
    Цитат от нея:

    'В режим battery charge автомобилът зарежда акумулаторите, докато при battery hold електрическият заряд в тях се съхранява с цел използването му на по-късен етап."

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    не може ли да се сложат две групи батерии и докато едната батерия задвижва електро мотора другата да се зарежда от ДВГ

  11. 11 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#1] от "vtl53383951":Ауди няма електрически хибрид (е-tron) в нито А6, ното в А8 версия. Единственото достъпно за покупка момента е А3 и Q7 e-tron.
    —цитат от коментар 4 на Lubomir Gradinarsky

    Точно е, че Ауди нямаше досега плъг ин хибрид, затова заглавието е невярно. Иначе Ауди в СУВ сегмента през 2011г пусна неособено сполучливият Q5 хибрид.

  12. 12 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 538 Неутрално

    50 км. на ток на хартия, реално 30-40 WOW чудо на техниката за края на 2017 г. Vorsprung durch Technik, баш :-) -). Маминото детенце на Мути явно много го е закъсало, при все, че им се спестиха многомилиардни глоби на територията на ЕС, трябва явно още яки протекции и субсидии, за да наваксат от VAG. Я да видим и разхода на ток - 4-5 лв. пише автора, разделяме на 12 ст. нощна тарифа ----> 40 квч./100 км WOW...пак нещо не им се е получило на швабските "иноватори"... Моделът си е пълен нон-сенс, но за да са в крак със зелените тенденции просто е трябвало да пуснат нещо, пък било и такова недоразумение, ай няма нужда, за подобна сума, който се е решил си има Модел Х - истински електромобил.

  13. 13 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Хм... Абе 'убава кола, ама не забелязвам най-важната екстра - двете дупки на тавана, през които да могат да се показват ушите на магарето, което е решило да си купи тая безмислица.
    В текста доста завоалирано са казали колко ток харчи тая кола. А именно около 35КВТч на 100км (4-5 лева на нощна тарифа). Това е доста над разхода на коя да е друга електрическа кола, което показва пълната несъстоятелност на технологията на Ауди в тази област! На всичкото отгоре има батерия, която е с капацитет около 16КВТч (46 км с едно зареждане при 35/100 разход = 16квтч). Та за тия допълнителни 16квтч батерия и един електромотор, Ауди иска 40 бона?! Ами то толкова струва една цяла електрическа кола с поне 2 пъти по-голяма батерия! Нисан и Рено съвсем правилно се ориентират към 100% електрически коли. Да му мислят тия с патентите в областта на ДВГ. И ония с петролните помпи, разбира се :)

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ген. Колев":

    За сега единствено на Рено, ПСА и Фиат-Крайслер им е "спестено" да платят каквото и да е, сигурно и там "Мути" е тропнала по масата. Нали?

    Колкото до "спестените " милиарди глоби, запознай се първо със законодателството. Ама е сложно - първо трябва да четеш, после да мислиш.... не става с дрънкане като твоето.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  15. 15 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    все още няма да си купя, първо няма навсякъде да се зарежда ,второ ,много скъпи ,никога не си избиваш парите ,това е за мазохисти

  16. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Много коментират без дори да са прочели статията.

    1. Разбира се че батерията се зарежда от мотора и от регенерация при спиране. Това всички хибриди го правят още от 1999г.

    2. Има разлика между хибрид и плъг-ин хибрид. на единия батерията е малка и се зарежда само от мотора и регенериране когато спира колата. Другия можеш да го заредиш от мрежата и да тръгнеш с пълна батерия. Обикновено имат по-големи батерии.
    Така че това не е първият хибрид на Ауди но е първият плъг-ин.

    3, Като му гледам данните е доста голямо дърво и въобще не може да се сравнява с хибридите на Тойота, Форд или ГМ. А с този дизел дето са му лепнали в САЩ няма да могат да го продават - и то точно Фолксваген Груп ....

    California Über Alles
  17. 17 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Проба грешка и накрая пак ще са номер едно вагените...

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 377 Неутрално

    40 хиляди отгоре!?!?

    Ами то по смислено е да вземеш стандартния модел и за тия 40 отгоре един Ярис/Аурис хибрид. Щъкай си из града с Тойотата, паркирай спокойно по тесните улички а като ти трябва извънградски параход се мятай на Аудито. И ще имаш две коли а не една!

  20. 20 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Кой точно модел на Тойота, Форд или ГМ сравнявате с Q7? Имам предвид обща мощност около 370к.с., размер над 5м дължина и тежест около 2 тона, без товара?

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Не знам дали ще може да се продава в САЩ, но ме съмнява да е за там. ФВ наблягат на странни модели специално за САЩ - Атлас, Тигуан с дълга база и американски Пасат. Леко недодялани и ограничени ми изглеждат, но пък се продават. А и повечето са мейд ин юесей, което ги прави тръмп-пруф. Това е за краткосрочната стратегия. Дългосрочната е електромобили, за съжаление. Ама какво да правиш, автомобилът с ДВГ може и да не съществува след известно време.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 22 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Този модел, началото на лятото германците го тестваха по улиците на Хамбург. Дават го да измине 50км с 16кв батерия, реално изминава с много зор 30-33км, като добавим задръстванията в града при теста! Ето това са реални километри в реална обстановка-за които всеки говори за икономия в града.
    Ако ще е така(за разхода), и търся също голяма кола, то за половин цена, че и надолу бих се замислил за Mitsubishi Outlander PHEV, или Крайслер пацифика хибрид. И двата са на 42-50 000 евро цена, и докато първия го се предлага само в Европа, втория е само за Северна Америка.

  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Кой точно модел на Тойота, Форд или ГМ сравнявате с Q7? Имам предвид обща мощност около 370к.с., размер над 5м дължина и тежест около 2 тона, без товара?
    —цитат от коментар 20 на m_style

    Mitsubishi Outlander PHEV, е близък като клас и размери, тежи 490км ПО-МАЛКО, ако се доверим от статията че ауди-то е точно 2 ТОНА, и цената му започва от автоизложенията от 42 000евро.
    Багажника му е една идея по-малък на японеца, но цената му е в ПЪТИ по малка от цената на най-наконтения с екстри Q7!

  24. 24 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":

    Ти сериозно ли твърдиш това? - "Mitsubishi Outlander PHEV, е близък като клас и размери, тежи 490км ПО-МАЛКО".
    Ако е така, то ти нищо не разбираш от коли. Аутлендъра е с два пъти по-малка мощност от въпросното Q7 и с размери близки до Q5, но не и до Q7. Освен това Аутлендъра е един от най-смотаните паркетници, няма нищо общо с перманентното куатро. Не се излагай!

  25. 25 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Айде стига вече с тия трактори. Дизелът е за село и за камиони. От ВАГ да вземат да правят пак автомобили.

  26. 26 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    дизелът е фракция на нефта и ако нне се консумира няма да има къде да се складира и затова все още се правят дизели

  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#25] от "subsonic":

    Ох, горките ВАГ. Най-големият производител на автомобили в света не правел....автомобили:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":Ти сериозно ли твърдиш това? - "Mitsubishi Outlander PHEV, е близък като клас и размери, тежи 490км ПО-МАЛКО". Ако е така, то ти нищо не разбираш от коли. Аутлендъра е с два пъти по-малка мощност от въпросното Q7 и с размери близки до Q5, но не и до Q7. Освен това Аутлендъра е един от най-смотаните паркетници, няма нищо общо с перманентното куатро. Не се излагай!
    —цитат от коментар 24 на m_style


    Шкода кодяк и ауди Q7, ако не се лъжа споделят обща платформа.... и да има разлика то тя е минимална в дължината...
    Аутландъра и Кодяка имат една и съща дължина = 4.70м по спецификации....
    Хайде сега да видим кой не си е написал домашното дървени ми професоре...
    Всеки харесва различни коли и модели... на мен аутландъра 10 ПЪТИ повече ми харесва от натруфения СНОБАРСКИ Q7, ама понеже си от дървените професори, които първо ревът и тогава гледат характеристиките, то няма как да знаеш.
    И кой ти говори за мощности тук?!?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK