Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Неутрално

    "Така екипиран GLE Coupe 350d се ускорява до 100 км/ч за седем секунди, при разход на гориво от 6.9 л/100 км."


    Така, както е публикувано, естествено, че разхода не е верен. Това е разход, посочен от производителя, видно от проведения тест-драйв малко по-късно.

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3359 Неутрално

    X6 през 2008 година се оказа, че за подобни автомобили има изненадващо много купувачи. Логично, конкурентите реагираха и така през 2015-та се появи "Мерцедес" GLE купе.
    _________________
    С което взеха медал за най-флегматична корпоративна реакция или как?
    Ако трябва да съм честен и да направя безплатна реклама , GLE купе повече ми харесва от X6 a и е по-икономичен! Да не говорим ,че първите Х6 вече ги продават за скрап, защото никой който ги купи евтино втора употреба не може да ги поддържа!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Неутрално

    "Максималната скорост е 226 км/ч..."


    Между другото, струва ми се, че е малко по-висока. Преди година имах лек "спор" със същото 350d. До 250 км/ч. се държеше, макар и с мъки. После, ми се загуби в задните огледала...

  4. 4 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    купихме си по малкото ГЛС ,същия вид и ниво на обурудване и с 50000 лв по евтино ,показателите същите ,само разхода драстично по нисък с двигател 250 д , също много добър , няма смисъл от голям камион ,особено в града ,а и разхода също голям .

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Неутрално

    До коментар [#4] от "edin drug":

    Добър избор, док.!

  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2147 Неутрално

    " няма смисъл от голям камион ,особено в града ,а и разхода също голям ."
    ===========
    За града даже няма смисъл да се правиш на джипкаджия.

    Еретик
  7. 7 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2147 Неутрално

    И Ж-елетата им са като М-елетата.
    Само фукня и никакви качества извън пътя.
    Отделно на снимка 11 е доказателството за пълна конфекция в дизайна. Тези "фунийки" на колко места сте ги виждали?

    Еретик
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Любопитно

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    Карал ли си "висока" кола на дълъг път?! И ако да, изморяваш ли се или не?

  9. 9 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    X6 през 2008 година се оказа, че за подобни автомобили има изненадващо много купувачи. Логично, конкурентите реагираха и така през 2015-та се появи "Мерцедес" GLE купе. _________________С което взеха медал за най-флегматична корпоративна реакция или как?Ако трябва да съм честен и да направя безплатна реклама , GLE купе повече ми харесва от X6 a и е по-икономичен! Да не говорим ,че първите Х6 вече ги продават за скрап, защото никой който ги купи евтино втора употреба не може да ги поддържа!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=5t0gjo&f1=1 Абе що пишеш глупости под 35 хиляди няма БМВ Х6 , и никой не си и помисля да го дава за скрап, освен ако не е блъснато.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4007 Весело

    До коментар [#9] от "Иван К.":

    Не ставай смешен. и какви са тези общодостъпни сайтове?!

    https://www.auto1.com/bg/app/merchant/car/FX47172/335a5a3de7ec332?source=search

    Няма, а? С измерване на микроните на дебелината на боята, всяка драскотина е показана...

  11. 11 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 436 Весело

    "От БМВ първи се сетиха да съберат в едно купе и офроуд модел,", познайте какво искам да кажа?

  12. 12 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    "В заключение остава да кажа, че цените на GLE Coupe в България тръгват от 135 480 лева с ДДС."
    То от това май трябва да се започне.Дали БМВ или Мерцедес,няма значение.Получавате качество срещу цената.Въпроса е колко българи в БГмогат да си го позволят и какъв пазар има тази показност в БГ?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  13. 13 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Трабва да отбележа, че ГЛЕ Купе има много хубав дизайн, обаче само външен. Отвътре единственото което се набива на очи, че са сменили е дисплея в средната конзола, който ми напомня на някакъв таблет случайно поставен там. Ще се сетите за какво говоря, когато го сравните с модела преди фейслифта. Като цяло за мен това е един комфортен, добре изолиран автомобил, който всява представителност и донякъде консервативност. Трилитровият двигател с 258 К.С. (ако не ме лъже паметта) е идеалната златна среда за купето и се държи чудесно дори във високите обороти. Оценка от мен 8.5/10

    Fortuna favet fortibus.
  14. 14 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 682 Неутрално

    В белия свят тия коли ги карат само комплексари от малцинствените групи. То май това важи и за БГ.

  15. 15 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    "От БМВ първи се сетиха да съберат в едно купе и офроуд модел,", познайте какво искам да кажа?
    —цитат от коментар 11 на fio41315648


    Ами не знам какво искаш да кажеш , но това не е истина. Защото инфинити бяха доста преди тях , и всъщност точно те наложиха концепцията каквато я виждаме днес и успех им накара БМВ да навлязат и те. Инъче и преди инфинити има модели , като АМС Ийгъл и др.

  16. 16 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#4] от "edin drug":

    ГЛЕ-то е за хора със Сериозна нужда от това да се набиват на очи, поздравления за глс-а разкошен автомобил :)

  17. 17 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1004 Весело

    Ако автомобилите на снимка 1 са надеждни както самолета зад тях ще е отлично. Само разходът на гориво да не е подобен.

  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2147 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf1":
    "Карал ли си "висока" кола на дълъг път?! И ако да, изморяваш ли се или не?"
    ================
    Средното ми е от техникум по автотарнпорт. Карал съм камиони, но не за кеф. Карането е работа. Джип съм карал само в армията, само УАЗ, не мога да съм с актуално мноние.
    Смених професията, сега все едно съм любител, държа на комфорта и широчината.
    Мой джип или паркетник съм нямал. Карам Волво Ес 80. Това говори достотъчно за вкуса ми.
    Не подценявам Мерцедес, нито другите марки. Просто според мен няма добра кола, която да е компромис с всичко. В началото бях ентусиазиран, когато пуснаха Кайена, после всички освен гъзетата реваха от него.
    Ако намекваш, че високата кола не уморява, нямам предвид това. Мен и ниската не ме уморява. Просто не обичам коли, които се правят на нещо друго, например на джип. Отделно че Мелето се оказа най-трошливия Мерцедис по всички статистики и изревани мнения.

    Еретик
  19. 19 Профил на pavelski
    pavelski
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Действително интериора не съответства на външния дизайн. Вън изглежда по-добре. Но колата е супер.

  20. 20 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Муцуната е добра, задницата е ужасна както и супер евтино изглеждащия интериор. На Х6 дори първото поколение е с далеч по стилен интериор.

    А това, че мотора не минава 2000 оборота въобще не е за хвалене, с тоя малък двигател въобще не откъсват по светофарите тея Мерцедеси, всичко под 300 коня дизел за тази кола е смях.

  21. 21 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Хем спортен, хем всъдеход... ама като имат някой лев простаците защо германския производител да не им ги вземе?

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  22. 22 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 645 Любопитно

    Автомобил за 135 х лв да няма torque vectoring само затвърждава схващането, че Мерцедес е пенсионерска кола...
    Иначе модерен дизайн, големи колела, с един бензинов двигател и по-смислено динамично разпределение на въртящия момент може и да стане работата...

    Stef
  23. 23 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 645 Любопитно

    ... е разбира са на светлинни години от модел Х. Шансовете му на писта няма какво да ги коментираме. Модел Х с мигновенно подаване на въртящ момент към всяко едно колело е несравнимо удоволствие..., въпреки “феноменалния” лукс на Мерцедеса вътре... :)
    За чичковци става, в България му се лепят и неоринтирани гъзета, които залитат по “звездата”, тя върви пред мацките повече ;)

    Stef
  24. 24 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 409 Любопитно

    Ако автомобилите на снимка 1 са надеждни както самолета зад тях ще е отлично. Само разходът на гориво да не е подобен.
    —цитат от коментар 17 на Гарван


    А кой е самолетьт?

    Дневник, откакто сте с лайняния нов дизайн, влизам 10 ПЪТИ по-рядко. Върнете стария!!!
  25. 25 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1780 Неутрално

    Тъй като сте написали вседеход да бяхте го тествали на офроуд. Все ми се струва, че това капризно нещо е "вседеход" само защото се движи и по градските пътища и извънградските. Но Адължително асфалт

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#7] от "Костадин Иванов":

    "Извън пътя" признавам само Ленд Круизър серия 100 на Тойота (луксозен) и Нисан Патрол (за бедняци като мен)! Нисанът ме е измъквал многократно от вода над нивото на предния капак, а Тойотата от море от дребни камъни в Сахара!

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    Европа продължава да произвежда най-скъпите автомобили в света. И най-съвършените.
    Едновеременно ЕС е най-социалното място в света - това вече го научиха милиони азиатци и африканци. Най-хубавото място за живеене в света!

  28. 28 Профил на Планинар
    Планинар
    Рейтинг: 402 Весело

    Ха ха Вседеход! С Тойотата Ярис на жена ми ще го разцепя на всеки черен път това "натруфено гъзе". Разходът също кърти, по книжка около 6 ама на практика над 10. Да за да избиват комплекси някои хора става, нали все пак е Мерцедес.

  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#28] от "Планинар":

    Абе и моята кара трети Ярис, но аз не съм му фен. Супер е за 9-10 хил км годишно по път из Европа, но на мен ми е мъничък. Никога няма да забравя как (преди да има гардероби за гуми в София), че една гума не можах да сложа в така нареченият му "багажник", когато трябваше да сменя летни гуми със зимни!

  30. 30 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#23] от "stef":

    Ко речи?

    https://www.youtube.com/watch?v=ao-wo8dZWns

    Torque Vectoring? - Някой май чете твърде много популярна периодична литература.

    За Magic Body Control чувал ли си като си толкова навътре с маркетинговите дипляни?

  31. 31 Профил на paraflow
    paraflow
    Рейтинг: 242 Весело

    "От БМВ първи се сетиха да съберат в едно купе и офроуд модел, и с появата на X6 през 2008 година се оказа, че за подобни автомобили има изненадващо много купувачи. "
    Хахаха, добре, че от БМВ първи са се сетили да копират идеята на Infiniti FX, дето пускат спортен SUV 2003 още преди и Порше да се сетят с техния Кайен - https://en.wikipedia.org/wiki/Infiniti_QX70.
    Да не говорим, че ЕфЕкса е базиран на същата платформа като звяра GT-R :)

  32. 32 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Номер 28, теб даже няма де те коментирам.
    Толкова си нелеп - карай си Яриса на жена ти.

    Пожелавам ти някой път да се качиш на истински автомобил.

  33. 33 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    Тоест.. ни купе, ни спортен автомобил.
    Совите не са това което бяха.

  34. 34 Профил на Гущер Гущеров
    Гущер Гущеров
    Рейтинг: 254 Неутрално

    Гадни снимки, мръсни подложки за крака, слабо, много слабо. Не е ли време да смените тоз некадърен кадър? Единственото с което помня тоз паун, е това, че някога някой му беше плеснал два шамара!

  35. 35 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ..Европа продължава да произвежда най-скъпите автомобили в света....
    —цитат от коментар 27 на historama

    Към тях можем да добавим Лексъс и Инфинити

  36. 36 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2206 Неутрално

    До коментар [#28] от "Планинар":

    Е не е така ,има хора ,дето караме тойоти и мерцедеси ,тойотите Авенсис са работните коли ,мерцедеса е гъзарски ,става за лошо време и за снега зимата с 4 по 4 ,но няма работа извън пътя ,кой е този дето ще даде 100-150000 и ще го забие в тръните и камънаците извън пътя ,за това си има трошки по 5000 лв ,които вършат същата работа ,мерджана е официална кола ,която да си я ползваш из ареала където живееш ,ако отидеш в Софийския ареал ,ти я крадат , на мой приятел му откраднаха такава на 20 та минута в София ,беше с всички защити и застраховки .

  37. 37 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#23] от "stef":Ко речи?https://www.youtube.com/watch?v=ao-wo8dZWns Torque Vectoring? - Някой май чете твърде много популярна периодична литература.За Magic Body Control чувал ли си като си толкова навътре с маркетинговите дипляни?
    —цитат от коментар 30 на subsonic


    Благодаря за информацията (не клипът - той е леко безсмислен). Сигурно е невероятна система за комфорт и стабилност...
    И все пак не разбирам какво общо има система, която променя окачването според това каква неравност очаква с динамичното разпределяне на въртящия момент?
    Все едно да сравняваш all wheels steering с all wheel drive :)
    В статията си е казано перманентно равномерно разпределение на въртящия момент между предна и задна ос...няма и помен от torque vectoring.
    Виждам, че си млад и ентусиазиран по марката. Лошо няма, но подобни клипчета могат да впечатлят връстниците ти :) Малкият все ме пита “тате тая колко ‘дига”? За него става това клипче :)
    Уви не всичко е скорост. Иначе колите отдавна щяха да са с реактивен двигател отзад...

    Stef
  38. 38 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 474 Неутрално

    "От БМВ първи се сетиха да съберат в едно купе и офроуд модел,", познайте какво искам да кажа?
    —цитат от коментар 11 на fio41315648


    Не в едно купе да съберат *изпусната дума* и офроуд модел, а в едно да съберат купе (спортно) и офроуд модел.

  39. 39 Профил на СЕО
    СЕО
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Моите уважения към собствениците на Мерцедес, но нещо не ме кефи! Само с две врати и иниско до асфалта, това е истината

  40. 40 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    [quote#24:"blurred"][/quote] Dornier 328JET изкл. надежден самолет с относително висок специфичен разход на гориво - JET версията. Конструиран е по старата класическа немска методика всичко да се тества стотици пъти на земята преди да полети. Това е и причината реализацията значително да се забавя и фирмата да бъде изпреварена от конкурентите и да фалира. Имаше проект да бъде възобновено производството му в Турция за вътрешните им линии, но засега е замразен. Снимката е пред хангарите на DC Aviation.

  41. 41 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Европа продължава да произвежда най-скъпите автомобили в света. И най-съвършените.Едновеременно ЕС е най-социалното място в света - това вече го научиха милиони азиатци и африканци. Най-хубавото място за живеене в света!
    —цитат от коментар 27 на historama


    каква Европа? този мерцедес се прави в САЩ както и БМВ Х6





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.