"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан



Вдъхновен от Япония, създаден за Америка, така накратко може да се опише прототипът "Нисан Кросмоушън", който направи дебюта си на автосалона в Детройт. Автомобилът залага на традиционните за един SUV силни страни, които допълва с най-модерни технологични решения.

"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан


Така например огледалата за обратно виждане са заменени от камери и дисплеи за показване на образа, а всички системи по колата се управляват с жестове, глас и дори движение на окото. В салона има общо седем дисплея, на които се предава картина от камерите, използват се за настройки и получаване на интересна информация.
"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан


Запалването на автомобила става след сканиране на отпечатъка от пръста на шофьора. Веднага се появява и виртуален асистент, който е във формата на декоративната японската рибка кои.


Свързването на електронната система в "Нисан Кросомоушън" с телефона на водача води до моментално пренасяне на адреса от навигацията и данни за времето, последната слушана музика и т.н., които са на разположение в колата.

"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан


При преминаването покрай интересни обекти виртуалният асистент пък е готов при поискване да даде подробна информация за тях. Като цяло в салона има шест седалки, който са разпределени на три реда по две.


Очаквано концептуалният модел на "Нисан" има автономен режим на придвижване, който се активира с натискане на бутон или избутване на волана.

"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан


От гледна точка на дизайна "Нисан Кросмоушън" демонстрира еволюция на познатите от сегашните модели на марката черти – V-образна радиаторна решетка, дневни светлини под формата на бумеранг и други.


Задницата е оформена по подобие на японската дърворезба и дървените пъзели, популярни в страната. Структурата на стоповете пък всъщност е оптическа илюзия, създадена чрез холограма.

"Нисан Кросмоушън" - вдъхновен от Япония, създаден за Америка

© Нисан

Ключови думи към статията:

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    Уникално грозилище, като всичко през последните години от Нисан.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  2. 2 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5132 Неутрално

    Очаква ни революционен скок в автомобилостроенето! Няма лошо!

  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Любопитно

    За друго не знам и нямам мнение,
    НО за как се отварят вратите е изключително удобно за кьопавци като мен с патерици!
    Даже съм се замислял, защо не произвеждат купета само с ЕДНА по-широка
    врата от към страната за шофьора инвалид! ?
    А от другата страна да са си две нормални врати. . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 816 Весело

    Тия джанти създават илюзията, че колелата са някакви петоъгълници и те очаква яко друсане при подкарването

  5. 5 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 427 Неутрално
  6. 6 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 233 Весело

    Суперсувче със супер Технологии....пода е РАВЕН за краката е супер...ЩЕ ИЗБИЙ пазара в АМЕРИКА!

    Долу рушистите и фашистите
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5237 Весело

    По грозни джанти не можаха ли да изберат?! Бати и дизейнерските екипи...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  8. 8 Профил на Виктор Петров
    Виктор Петров
    Рейтинг: 249 Неутрално

    За друго не знам и нямам мнение,НО за как се отварят вратите е изключително удобно за кьопавци като мен с патерици!Даже съм се замислял, защо не произвеждат купета само с ЕДНА по-широка врата от към страната за шофьора инвалид! ?А от другата страна да са си две нормални врати. . . .
    —цитат от коментар 3 на Чардо


    Има такъв Хюндай, от едната страна с една от другата с две врати.
    п.п. Hyundai Veloster

    axlrose
  9. 9 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1186 Весело

    Супер си е колицата, дай Боже всеки му... или поне по една на почитателите...

  10. 10 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    прилича малко на лексус

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  11. 11 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 821 Неутрално

    като за концепция е ок, да има А! О! Уау!, реалния модел както винаго ще е няколко дизайнерски стъпки по-различен, то е ясно

  12. 12 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Уникално грозилище...
    —цитат от коментар 1 на Георги


    Наистина е чудовищно.

    Но познавайки естетическата сакатост на тукашната аудитория, не се очудвам на минусите, които са ти нацъкали.

    I had a dream, Joe
  13. 13 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Предполагам че колата е супер. Да намерят някой италианец да я облече в прилични дрехи и тогава да я показват.

    Попътен вятър в главите!
  14. 14 Профил на NikB
    NikB
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Да не е копиран от Запорожез 969?

  15. 15 Профил на tsu
    tsu
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Интересно по-дълбоките завои само на автономен режим ли ще се вземат? Щото с това самолетно кормило излитането от такива е гарантирано.
    Отвратително грозно. Явно съзря поколение, което е решило, че може всичко, изпитано с годините и практиката да се изхвърли на боклука и да се замени с точно обратното или със случайни хрумвания.
    Не само за автомобилния дизайн говоря. Примерно някои хора са си казали "какво е това мъж и жена", сигурен съм, че можем да измислим още поне 4-5 пола... И ето ти на

  16. 16 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Любопитно

    До коментар [#8] от "Виктор Петров":


    Има такъв Хюндай, от едната страна с една от другата с две врати.
    п.п. Hyundai Veloster
    —цитат от коментар 8 на Виктор Петров


    БЛАГОДАРСКО ! ! !
    Разгледах го подробно и така е по-удобно за такива като мен с по-широка врата !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  17. 17 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Добре, че това нещо ще си остане само прототип.

    If you are going through hell... Keep going!
  18. 18 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2945 Неутрално

    До коментар [#1] от "Георги":

    "Уникално грозилище, като всичко през последните години от Нисан."
    ===============
    Как да пиша + или -, като съм наполовина съгласен. Вярно е, че този на картинката е уникално грозен, но не всичко от Нисан е такова. Ако се вкара в произмодство, навярно половината глупости ще изчезнат.

    Еретик
  19. 19 Профил на prs29530353
    prs29530353
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Za poreden pat se ubejdavam kolko e viarno , che "za vseki vlak si ima patnitsi". Na men mi prilicha na butaforia ot "Tranformers", no vijdam,che na dosta hora i haresva.

  20. 20 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2437 Неутрално
  21. 21 Профил на elgin
    elgin
    Рейтинг: 972 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ослик, суслик, паукан":

    Тъп ,по-тъп ,българин.В статията пише ,че това е концептуален модел, в който са вложени НАЙ-НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ .Българина собственик на 20 -годишен немски таралясник ,горделиво коментира джантите и колко била грозна новата концепция на Нисан. Като сте толкова печени и разбирачи създайте нещо ,че да смаете света.

  22. 22 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 514 Неутрално

    верно е много грозен.ама е концепт все пак

  23. 23 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#3] от "Чардо":

    За съжаление серийното производство много-много не взима предвид подобни случаи...
    Но до колкото съм чувал, можело да се поръчат определени модификации на купето като височина и широчина. Въпросът е обаче колко би струвало една такава изработка?
    Едно време нали дори за Любо Ганев, разправяха, че колата му била оголемена специално за неговия ръст. Ако е така, трябва да се пита при производителите или пък в някой добър сервиз.

  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4712 Неутрално

    Колкото повече е електронизирана и автоматизирана колата, толкова
    е по-несигурна!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Любопитно

    До коментар [#23] от "slon":


    До коментар [#3] от "Чардо": .... Въпросът е обаче колко би струвало една такава изработка? ............
    —цитат от коментар 23 на slon

    Аз съм на 72 г. и от 12 г съм в Дом за стари хора Сливен стая 223.
    Преди да дойда тук са ми минали през ръцете от 1964-та над 20 коли, 2 камиона и 1 бус.
    Но преди да дойда тук си "купих" от един близък италианец от Казале ди Монферато едно Туинго за € 50.00 именно заради голямата и широко отворена врата, -защото от дете съм си все ""дребен"" - та за да ми е удобно качването и слизането си го избирах Туингото - въпреки , че тогава все още си тичах - но след няколко несполучливи смени на стави след години, сега съм с патерици , а и акумулаторна инвалидна количка , която ми я купиха , а и поддържат форумците ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ!!!
    Та една такава промяна на ръка естествено няма да е евтина !
    А и между другото колегата в № 8 дава като пример за серийно производство Hyundai Veloster. Като кликнеш върху Hyundai Veloster има даже и екстериорен поглед, но няма инфо на каква цена е у нас . . .

    В Е С Е Л О ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  26. 26 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    За мен е прекалено футуристична кола. А джантите са пълен потрес!

  27. 27 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1091 Весело

    До коментар [#10] от "не на безразличието":Прав си,не знам защо са ти сложили минусите.Нисан си е Рено все пак)))

  28. 28 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#25] от "Чардо":

    Виж в Мобиле.бг, има 5-6 годишни за около 17 000 лв.

    Sic transit..
  29. 29 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 515 Неутрално

    След теслата е требало малко да ползват и шлайф и шкурка

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4186 Неутрално

    Концептуалните модели обикновено са футуристични. Друга тема е кое ще влезе в бъдещите модели, и кое не. Специално мен тази ръбеста линия (напомня ми малко на джук) не ме вдъхновява, и предпочитам линията Кашкай, но това няма значение - сигурен съм, че от Нисан и рено са помислиби повече от мен.
    Пожелавам успех на новите модели!

  31. 31 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 546 Весело

    До коментар [#21] от "elgin":

    Едва ли някой е би могъл да създаде нещо по-смайващо от идиотския ти мислоред.

    I had a dream, Joe
  32. 32 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    хубава е колицата.Вярно не прилича на Масквич и Лада ама те бяха рез 60 те и 70те години па миналия век.Те нямаха и електроника.

  33. 33 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#25] от "Чардо":

    В немския mobile(.)de цените започват от 7500 евро за кола от 2012 година, на около 100 хил. км.

  34. 34 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Любопитно

    До коментар [#14] от "NikB":


    Да не е копиран от Запорожез 969?
    —цитат от коментар 14 на NikB


    Запорожеца е копиран от NSU 1 000 Prins

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK