"Велостър" стана вторият "Хюндай" със спортна версия

"Велостър" стана вторият "Хюндай" със спортна версия

© Хюндай



Хюндай" представи изцяло новата гама на модела си "Велостър" на автосалона в Детройт. "Велостър", "Велостър Турбо" и спортната версия "Велостър" Ен се отличават със свеж дизайн, резултат от съвместните усилия на дизайнери в Сеул, Южна Корея и Ървайн, Калифорния.


Автомобилите запазват силуета на спортно купе, като функционалността се повишава от допълнителна задна врата от страната на пътника. Фаровете вече са светодиодни.

"Велостър" стана вторият "Хюндай" със спортна версия

© Хюндай


Двулитровият 4-цилиндров двигател на "Велостър" използва цикъл на Аткинсън за по-висока ефективност и по-ниски вредни емисии. Той има мощност от 147 к.с., а максималният въртящ момент е 179 Нм.


Моторът е съчетан с 6-степенна механична или 6-степенна електронно управлявана автоматична трансмисия. Водачът може да избира между три режима на управление - Нормален, Спортен и Умен.

"Велостър" стана вторият "Хюндай" със спортна версия

© Хюндай


"Велостър турбо" залага на 1.6-литров мотор с турбокомпресор и директно впръскване, който генерира 201 к.с. и 264 Нм максимален въртящ момент. Тук трансмисиите са 6-степенна механична или 7-степенна с двоен съединител.




Всички версии на "Велостер" разполагат серийно с векторно разпределение на въртящия момент. Системата използва електронния контрол на стабилността и прехвърлянето на въртящ момент между лявото и дясното предни колела, за да подобри завиването.


От асистиращите системи серийни са също асистентът за избягване на сблъсък с предното превозно средство, системата за придържане в лентата и предупреждение при разсейване на водача.


Мултимедийните системи използват седем или осем инчов, реагиращ на допир дисплей. Наличен е и хед-ъп дисплей, който проектира виртуален образ върху прозрачния панел, монтиран зад инструменталния панел, и помага на водача да държи погледа си на пътя.

"Велостър" стана вторият "Хюндай" със спортна версия

© Хюндай


"Велостър" става вторият модел след i30, който има подчертано спортна версия. N-модификацията има специфичен дизайн и 19-инчови алуминиеви джанти. Двулитровият бензинов мотор с турбокомпресор и директно впръскване осигурява до 275 к.с. и до 353 Нм въртящ момент. Двигателят се допълва от 6-степенна механична трансмисия с близки предавателни числа, къс скоростен лост и система за поддържане оборотите на двигателя при понижаване на предавката.
"Хюндай Велостър" N

© Хюндай

"Хюндай Велостър" N

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Правят добри коли в последните години,вдигнаха яко продажбите тук.Спомням си преди двадесетина години какви тояги бяха,беше обида да си купя Хюндай,въпреки че бяха с двигатели на Мицубиши,някои модели като Сонатата.Но времената се менят,чувал съм че и японските машини като са започнали да се предлагат са били кофти,сега не отстъпват на никой!Сигурен съм че и с корейските ще е така,е за руските не съм толкоз сигурен,голямо тъпчене на едно място е:))))

  2. 2 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Хюндай Велостър

    Това е май единствения модел в света на който от страната на водача има САМО една врата и то по-широка - това е удобно за такива кьопавци като мен с патерици!
    А от другата страна са си ДВЕ нормални врати за пътници.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK