Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    Първият Еспейс... Велик автомобил, както и наследниците му.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 213 Весело

    сн 16 Реликвата Рено 5 турбо!!! (не съм фен на рено)

    Долу рушистите и фашистите
  3. 3 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 440 Неутрално

    В студентските години през 1993-та си купих едно рено 9. Е двигателчето беше малко и имах проблеми с електриката, ама в крайна сметка с кеф го ползвах пет години.

  4. 4 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО. Съответно сме порязани за сметка на румънците, които почват да произвеждат Дачия.
    Рено е кола с прекрасна возия.Търкаляли сме 19-ка и Сценик.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  5. 5 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО. Съответно сме порязани за сметка на румънците, които почват да произвеждат Дачия. Рено е кола с прекрасна возия.Търкаляли сме 19-ка и Сценик.
    —цитат от коментар 4 на пустиняк


    Булгаррено. Изглежда не е имало никакъв износ на други пазари. Според Илия Чубриков(добре осведомен) "гъстите вежди на Брежнев" са виновни за спирането на производството в Пловдив.
    До коментар [#4] от "пустиняк":

  6. 6 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 523 Неутрално

    България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО. Съответно сме порязани за сметка на румънците, които почват да произвеждат Дачия. Рено е кола с прекрасна возия.Търкаляли сме 19-ка и Сценик.
    —цитат от коментар 4 на пустиняк


    Какви са тези митове и легенди? Нито е имало лиценз, нито някой ни е порязал, още по–малко пък в полза на Дачия.

    България купува коли на части (complete knock down (CKD) kits) и просто ги сглобява в Пловдив (също като китайските коли на Гришата, а преди това Москвичите в "Балкан"). Подобна практика е била често срещана за времето си и същият модел Рено е сглобяван в Мексико и други страни. Сглобяването е продължило само няколко години от 1966–1970. Румънците построяват завода на Дачия и вадят първия си модел 1968.

    Ние се проваляме не защото са ни "порязали" (такава легенеда има и за Фиат в БГ), а просто защото комунетата не са разбирали изобщо от бизнес. Най–важното много бързо се сблъскват с реалността, че за да продаваш автомобили не е достатъчно да ги произвеш или сглобиш (това е най–лесната част), а преди всичко да осигуриш надежден сервиз и поддръжка. Без такива е нямало как да бъдат продавани нашите Булгаррено в чужбина, а Рено едва ли са били съгласни да го правят вместо нас без допълнително плащани. Всичко това прави автомобилът изключително нерентабилен, при положение, че е можел да разчита на продажби само у нас. А тук хората просто не са имали кинти да си го позволят. Толко за гериочна соц индустрия...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  7. 7 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 523 Весело

    Сн. 7: "Автомобилът е използван като шатъл между хотелите и жп гарите. "

    ===================================================================

    Шатъл? А защо не совалка?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  8. 8 Профил на Игра на тролове
    Игра на тролове
    Рейтинг: 0 Неутрално

    сложете тук и снимките на Фиат, Опел и Форд през годините и ще видите от кой са крали болшевиките от Россия...

  9. 9 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2345 Неутрално

    Жалко че е пропуснат Рено 19 много напредничав модел за своето време.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  10. 10 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2111 Неутрално

    България внася най-вече Рено 4, Рено Дофин, май най-масово, Рено 8 Гордини. Последния модел , хубава кола, ни е предоставена за производство.Рено 16 наричаха колата на медицинските сестри. Всяка медицинска сестра, която отидеше на гурбет у Либия, купуваше от кореком такова Рено за семейството.
    https://antequeraclassic.com/inicio/vendidos/renault-caravelle-1965
    Това е Рено Каравела, в бг не се внасяше.

  11. 11 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#10] от "man_un":

    Renault 8 и 10 Gordini се внасяха по няколко бройки за състезателни нужди, а
    Дофин и Булгаррената не бяха чак толкова рядко срещани автомобили.

  12. 12 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Френски кошлета не караме.

  13. 13 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Френски кошлета не караме.

  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    """... 10/21
    4 CV е първият следвоенен модел на "Рено", с който Франция се връща сред производителите на автомобили в Европа. ..."""
    - = - = -
    1957-ма
    Още нямаше Мототехника и предварително записване с 1 500.00 лв и чакане с години.
    С отварянето на ЦУМ се продаваше свободно заедно с Рено Дофин, Симка Аронд, Форд Англия, Опел Рекорд и Олимпия, както и Москвич 407, Волга М 21 , Варшава Шкода Фелиция и Октавия, Вартбург и Трабант

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#2] от "marks_nazi":


    сн 16 Реликвата Рено 5 турбо!!! (не съм фен на рено)
    —цитат от коментар 2 на marks_nazi



    Може би защото не си фен на Рено и за това не правиш разлика между Рено 5 и Рено 5 Турбо
    Това на снимката е Рено 5, а не е Рено 5 Турбо

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  16. 16 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 680 Весело

    До коментар [#4] от "пустиняк":
    „България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО. “
    Произвеждала е България... Рено 8, Рено 10, спортния Рено Алпин. Още и Фиат 124 , Фиат 850 и Фиат 850 купе. Останалото, за което пишеш са глупости, вероятно чути от чичо ти, партийния секретар. Нищо не сме се изтарикатили и нищо не сме пробвали, просто производството и пазара на леки автомобили в СИВ(ако изобщо си чувал това чудо какво е ) беше разпределен от „съветЦките другари“ и на България беше забранено да произвежда западен модел коли, кото да са конкуренция на съвеЦките, а не на Рено.

  17. 17 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1296 Весело

    Помня всички модели след 61-ва. Класически, удобни и се караха с кеф. Единсвено бяха много капризни с бензина - булгаррено изискваше супер...

  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3864 Неутрално

    Снимка Номер 14-не просто класика,а вечна класика.

  19. 19 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#6] от "c.b.o.":

    Не са имали пари ли? А защо са чакали на опашки по 10-15 години?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  20. 20 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    нас ни нема у ференскио сегмент `коли`

  21. 21 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4631 Неутрално

    До коментар [#7] от "c.b.o.":

    Или пък navette!

  22. 22 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#16] от "joro4900":


    До коментар [#4] от "пустиняк":„България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО. “Произвеждала е България... Рено 8, Рено 10, спортния Рено Алпин. Още и Фиат 124 , Фиат 850 и Фиат 850 купе. Останалото, за което пишеш са глупости, вероятно чути от чичо ти, партийния секретар. Нищо не сме се изтарикатили и нищо не сме пробвали, просто производството и пазара на леки автомобили в СИВ(ако изобщо си чувал това чудо какво е ) беше разпределен от „съветЦките другари“ и на България беше забранено да произвежда западен модел коли, кото да са конкуренция на съвеЦките, а не на Рено.
    —цитат от коментар 16 на joro4900


    Името (марката) бе Булгар Рено 8 и 10, Булгар Алпин.
    ФИАТ 124 не сме правили , а на другото ФИАТ 850 БЕРЛИНА. Много бях мераклия на купето . . . Проблема за нашето производство на мотоциклети и коли НЕ бе СССР - пазара му винаги е огромен и ГЛАДЕН ! ! !
    Румънците винаги бяха малко на чорчик и от СИВ и от Варшавския договор, та заради това СССР направи ферибоота Варна -Иличовск за директно транспортиране на танкове и армия при евентуален конфликт. . .
    Ще те върна малко назад още:
    България (( Завод 12 двигатели и Балкан-Ловеч рамката)) произвеждаше и мотоциклети БАЛКАН 250 см3 .
    ТРИ години подред 1962/63/64-та нашия заводски отбор на Завод 12 по мотокрос биеме всичко живо на ШЕСТдневните СВЕТОВНИ първенстава на ФИМ по мотокрос в които участваха САМО ПРОИЗВОДИТЕЛИ ! ! ! !
    По мотоциклетите ни всичко бе пломбирано, можеше да смениш само гума или изгоряла крушка през тези 6 дена !!!!!!!!!!!!
    1964-та аз бях резерва в отбора ..........
    Та след това ГДРейците и чехите се съюзиха в СИВ и направиха така , че да се специализираме в друга посока -=-метало обработващи машини и електроника - защото ние им отнемахме гладния руски пазар за МЗетата,Симсоните и АВОто на ГДР и на Ява и ЧЗ на чехите !
    На руснаците не им пукаше- те произвеждаха само ИЖ 350 см3, Ковровец 125 см3 и М-72 750 см3 с кош -те пък бяха гепили поточната линия след войната на БМВ 750 см3 , както и на Опел Кадет дето стана Москвич
    Та проблема не бе СССР ,
    а ГДР и Чехословакия , и за моторите , а после и за колите! Бате Илия Чубриков ( той ми бе учител по мотокроса!) с брат му Кольо правеха фурори по ралитата с Булгар Алпин и на Акрополис, и на РАКрали и на Монте Карло -=- а това бяха и с'а трите най-големи ралита за марки! т.е. - производители ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  23. 23 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    """"""""""".............. 14/21
    "Рено 8 Гордини" от 1964 година е първият модел на френския концерн насочен към автомобилните ентусиасти. Базовият 1100 кубиков мотор на осмицата е напомпен от 50 на 95 конски сили, като бензинът постъпва в двигателя през два карбуратора. ."""
    - = - = -
    До коментар [#18] от "bat_plamen":


    Снимка Номер 14-не просто класика,а вечна класика.
    —цитат от коментар 18 на bat_plamen


    На снимката купето си е ЧИСТО Рено 8 ,
    НО не е 1 100 см3, а е 1 300 см !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Името на конструктора Амедео Гордини най-напред се слага на Осмицата, като отлика , че става въпрос за спортен автомобил.
    Преди това се слагаше името Алпин
    В началото на 60-те имаха един много готин кабриолет - Флорида,
    а в началото на 80-те Фуего събираше очите !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 24 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Рено 4 - сн.13 и Рено 8 Гордини - сн.14.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  25. 25 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Преди това се слагаше името Алпин
    —цитат от коментар 23 на Чардо


    До 1973 Алпин е самостоятелен производител на спортни автомобили. После Рено ги купува и спира марката през 1995. Миналата година я възстановиха с нов супер модел.
    https://group.renault.com/wp-content/uploads/2017/03/image-1-alpine.jpg

    Комунетата купуват коли на части и от Рено (БулгарРено), и от Алпин (БулгарАлпин). От БулгарАлпин са продадени няколко бройки в Югославия и Сирия.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  26. 26 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#22] от "Чардо":
    Цените на Булгар Рено 8 и 10, Булгар Алпин (нови) в средата на 60-те се движеха между 4000 и 6000 лева. Цредната заплата беше 70 - 100 лева, а на село хората едва ли изкарваха 20 лева( даваха им продукти в натура).

  27. 27 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#26] от "mandzo":

    По същото време колите в САЩ са били между 3 и 4 хиляди $. А средната заплатае била малко над $400. Въпроса е, стигаме ли ги?

  28. 28 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#26] от "mandzo":


    До коментар [#22] от "Чардо":Цените на Булгар Рено 8 и 10, Булгар Алпин (нови) в средата на 60-те се движеха между 4000 и 6000 лева. Цредната заплата беше 70 - 100 лева, а на село хората едва ли изкарваха 20 лева( даваха им продукти в натура).
    —цитат от коментар 26 на mandzo


    Нещо цифрите ти ме накараха да се усмихна, защото са далеч от реалните
    Аз започнах работа в завод 12 на 14.12.1964-та като ученик- т.е. чирак, с 48.00 лв заплата. Баща ми пак в завода получаваше над 200.00 лв. Мама бе шивачка надомно към ТПК Българско везмо с около 160-180.00 лв
    Дядо ми в с. Обнова бе пенсионер с над 120.00 лв , виж на баба ми пенсията бе малко над 70.00 лв
    1964-та Москвич бе около 3 400.00 най-скъпа бе Волгата 5 800.00
    Първата ми кола бе Костенурка на старо 1964-та за 4 000.00 лв 1970-та си купих Москвич от Мототехника за 3 400.00 след чакане близо 2 години. Виж за Шкодилака 105 Л чаках близо 3 години за 6 100 00 лв 1980-та
    - = - = -
    А продуктите в натура ги даваха до 1958-ма и това бе РЕНТА за земята с която си влезнал в ТКЗС, но 1958-ма спряха рентата , а вдигнаха трудодена - НО от това хората на село не бяха доволни, защото парите не покриваха стойността на продуктите ако взимаха рента

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  29. 29 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#27] от "mandzo":


    До коментар [#26] от "mandzo":По същото време колите в САЩ са били между 3 и 4 хиляди $. А средната заплатае била малко над $400. Въпроса е, стигаме ли ги?
    —цитат от коментар 27 на mandzo


    1968-ма поръчан в Ню' Йорк Мерджан 220 Д с доставка Виена бе около $ 3 000.00

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#10] от "man_un":


    . . . . . ..https://antequeraclassic.com/inicio/vendidos/renault-caravelle-1965 Това е Рено Каравела, в бг не се внасяше.
    —цитат от коментар 10 на man_un

    Такова Рено Каравел имаше кака Паца Манчева
    Мъжа й чичо Пешо( Перник ) бе състезател по мотокрос на мотор с кош и балансьор жена му - кака Паца . . . .
    Но дъщеря ( бе лудо влюбена в Апостол Карамитев-събираше му фасовете под прозореца на Орлов мост и ги надписваше, като видеше на някоя будка картички с лика му - ги изкупуваше всичките ) им бачкаше в бразилското посолство , та тя уреди Каравелата

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3309 Неутрално

    До коментар [#14] от "Чардо":

    Да бе..., продавали са се свободно, ама не за всички. Носиш бележка от партийния комитет, че да си купиш. Тоест другарите са най-отпред, за останалите моторетки и колелета. То и хотели имаше покрай морето, ама за българи и кучета беше забранено...!
    Въобще, защо се поддържат все още някакви митове и легенди, за мизерията по време на социализма...?!
    Наскоро се разправяхме с бащата на един приятел, как си е купувал мотор Ява. Трябвало да занесеш няколко пендара в банката и оттам с бележката в магазина. Иначе няма мотор... Явно е било по времето, когато комунягите са го закъсали и са искали да измъкнат и злато от хората. Въобще, за мизерните доходи по време на социализма, покупката на МПС си беше голяма работа...!

    Бивш tww09306483.
  32. 32 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#31] от "tww09306483":

    Съвсем в началото, когато отвориха ЦУМ 1957-ма заедно с малкия ЦУМ на Пиротска - тогава Жданов и колите и моторите се продаваха свободно. А и после моторите се продаваха свободно стига да ги имаше в Мототехника. . .
    А пък това за бележка от парт. с-р е някаква измислица , защото върхушката горе не се интересуваше от кого ще събере пари!
    А най-много пари имаха хората които се занимаваха с шир потреба- шприцаджии , пресьори и подобни, а те никога нямаше да вземат такава бележка ако е съществувала.
    Виж за златото и среброто е истина - в населението имаше доста стари сребърни пари , както и злато и измислиха Кореком и по-късно и Тексим !
    Съвсем в началото в Кореком ( магазина бе в сградата на сегашната КТБ с вход от Ангел Кънчев) можеше да ВЛЕЗЕШ в магазина само ако покажеш редовни документи за произхода на валутата или БОНОВЕ от БНБ , че си предал сребърни или златни пари и НАКИТИ ! ! ! И така го бяха измислили , че в Кореком бе по-изгодно да си купиш същата стока каквато можеше да се намери и в магазините --> коли, мотори, хладилници, телевизори. . .
    И имай предвид, че когато отвориха Кореком още не излизаха на бач по Либия или Коми . Т.е. събраха златото и среброто от народа !
    Дядо ми на село смени 3 мотопеда Симсон и 2 мотора МЗ и никой не му е търсил в магазина нещо друго освен пари да си плати покупката, а той не бе долюбван от властите - пазя в оригинал писмото от 1952 г.с което нареждат на баща ми да изгони от апартамента ни на Лагера ( държавен, бяхме под наем) вуйчо ми Г.Парцалев че бил син на враг на народа ! ! ! А вуйчо бе студент по медицина , ама стана артист - НО никога не му дадоха соф.жителство и заради това НЕ можеше да си купи ни кола , ни жилище! Даже като почина на 30.010.89-та съм висял ТРИ дена пред кабинета на тогавашния кмет на София - Ст.Нинов да разреши да бъде погребан в софийски гробища именно защото нямаше жителство и бе нужно специално разрешение ! ! !
    Нека говорим истината, а не за да бъде някой си интересен и започва да украсява . . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  33. 33 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    България е прозвеждала по лизенз Рено. Продавало се под името Рено Булгар. Ние сме се изтарикатили и сме се пробвали да излезем с него на арабският пазар в директна конкуренция на РЕНО....и Сценик.
    —цитат от коментар 4 на пустиняк

    Булгаррено!
    Извинявай за корекцията. Наистина по балкански сме се направили на тарикати, изнасяли сме за Югославия, Австрия, и даже в Близкия изток. През 1970г. сътрудничеството е прекратено.
    Има и друга версия - точно по това време се появява първото Жигули 1200 (Лада). Не се знае дали е нямало натиск от големия брат?

  34. 34 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Галерията е хубава, и интересна. Все пак Рено са едни от големите европейски автопроизводители.
    Малка заележка - 4СV не означава 4 к.с. а е нещо като фискален термин за размера на данък МПС. Между другото тази каталожна х-ка е била много по-важна за франсетата, отколкото реалната мощност на автомобила.
    Първият ми автомобил бе Рено 9- чудесно купе, доста просторно за малкия автомобил, много добро окачване (направо ка то на луксозен автомобил), страшно ергономични седалки, но с леко калпава конструкция, и много тихо дизелово моторче - между 80 и 130 км./ч двигателят млъкваше.

  35. 35 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#28] от "Чардо":

    Разликата в цифрите идва от това че ти си живял в София, а аз в провинцията. Все едно да сравниш колко ще изкара средния човек сега в София и Монтана или Лом.
    Абе още тогава ни набиха в главите за "голямата истина" и "малката истина".

  36. 36 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 228 Неутрално

    До коментар [#32] от "Чардо":

    Пак ще повторя това за "голямата истина" и "малката истина". Лично съм бил свидетел как се купува в "Мототехника" с бележка ( края на 60-те години). Автомобилът беше взет още на следващия ден. А другите чакаха с десетки години!

  37. 37 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 677 Неутрално

    С появата си през 1982 година "Рено" Twingo съблазнява със симпатичната визия и предефинирането на компактния автомобил.


    Годината е 1992, а аз бях юноша бледен,,,

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  38. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4657 Неутрално

    До коментар [#13] от "Wornoxmaniak Огнехвргачката":

    Кво караме, Уорни?

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.