Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Не е миниван а баничарка с опция седалки и отзад.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Хубавка, ако имаш работа за нея супер.

  4. 4 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    На стария модел седалките се сваляха много лесно и колата ставаше товарна. Возили сме се трима човека с три колела, големи.
    Без да сваляш седалките се събират детски колички, тротинетки.
    Дано возят “по-меко”, защото с тези неравности по пътя е много некомфортно.

  5. 5 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    1,2л бензин изцеден до дупка с тия 130к.с., че и на всичкото отгоре автоматик?!?
    Аз ще пропусна.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Егати кича...


    Дано возят “по-меко”, защото с тези неравности по пътя е много некомфортно.
    —цитат от коментар 4 на hope


    Няма как да возят добре с тия малки колелца, а практичните коли с големи коелела са на съвсем различна цена...

    Баничарка автоматик? И това ако има търсене...вероятно съвсем се поамериканчват франсетата с африкански произход!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Тоя па, ръчни скорости ще изчезнат съвсем скоро от всички автомобили...и какво общо имат омразните ти американци само ти си знаеш...
    Даже и скоростните кутии ще отидат в историята с навлизането на електричките...

    Stef
  7. 7 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 811 Неутрално

    Хубаво изглежда да пада и предната седалка ама да бяха направили таблото не от пластмаса, а нещо което няма да се драска... Иначе наистина този клас автомобили дават най-много за цената си - кеф ти хора да возиш, кеф ти товари да возиш, нисък разход, много пространство. Като изключим дългите пътувания покрива всички други нужди. Най- големия кеф е да метнеш детската количка без да я сгъваш! Уникално ;)

  8. 8 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    Студентът правил еклектичния 'дизайн' не е изкарал изпитите ,нали ? Тези гонят по грозотия онзи Фиат как му беше името Мултипла май беше...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  9. 9 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 424 Весело

    До коментар [#6] от "stef":

    Американците са измислили автомат. скорости,защото не могли да си обяснят как с 2 крака ще натискат 3 педала !

  10. 10 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Берлингото винаги е бил един от най-добрите ванове. Сравнено примерно с Кади или Конект е с класа отговре откъм комфорт, екстри и дуракоустойчивост. А с дизеловия двулитров ХДИ мотор е перфектен вариант. Но тоя нов мотор с 1.2 л не ми звучи никак добре.

  11. 11 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#6] от "stef":

    Берлинго, дори и товарно вози много добре, по добре от доста леки автомобили, колкото и странно да изглежда.

  12. 12 Профил на kvt10319485
    kvt10319485
    Рейтинг: 228 Весело

    До 8:
    Въпрос на вкус -на мен Мултипла ми харесва, един наистина уникален и просторен автомобил. Но масовият вкус е друг / Голфове, Ауди, БМВ и други подобни кошници/ и поради това ги спряха от производство.

  13. 13 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Мултипла е избирав няколко пъти за най-грозния автомобил на света.Този не е такъв.

  14. 14 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Несъмнено един от най-практичните автомобили.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  15. 15 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Общо взето добре,но моторчетата са малки за този автомобил.На равно и дълъг път вероятно няма проблем.В града малките мотори имат висок разход,когато "теглят"тежки автомобили.В планински терени ще е мъка.Те затова са му и толкова много скоростите.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  16. 16 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Баничарка автоматик? И това ако има търсене...вероятно съвсем се поамериканчват франсетата с африкански произход!
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Ако погледнеш снимките (сн.12) ще видиш, че се предлага и с ръчни скорости разбира се! Избора си е твой.

  17. 17 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 427 Неутрално

    "Баничарката" на Ситроен и Пежо е най-практичният и отличен за цената си автомобил в България. Карам 2.0 HDI от 15 години. Идеален и икономичен като разход гориво и поддържане - за всякаква работа и пътища.
    Със сигурност ще си купя и от новия модел. Само съжалявам, че изчезна двулитровия двигател

  18. 18 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#17] от "roum":

    Учудвам се, че не са готови и с новия Партнер. Аз също карам същия мотор 2 литра... макар и сложен на италианска кола :) От 15 години карам ван :) Относно скоростите... надявам се това да е последната ми кола с конвенционални скорости. За този тип автомобил "автоматик" е за предпочитане.
    Относно визията ... това не е моя автомобил :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  19. 19 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Няма как да возят добре с тия малки колелца, а практичните коли с големи коелела са на съвсем различна цена...
    —цитат от коментар 6 на stef
    Ако млаките колела имат нещо общо с комфорта, то е в положителна посока. А 19-ките с 2 пръста гума са кошмар за инженерите, за да докарат меко возене.
    Нещата опират до окачване, а то на тези автомобили е предназначено да вози и товари, а не само "мама, татко и аз".

  20. 20 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Хубаво изглежда да пада и предната седалка ама да бяха направили таблото не от пластмаса, а нещо което няма да се драска... Иначе наистина този клас автомобили дават най-много за цената си - кеф ти хора да возиш, кеф ти товари да возиш, нисък разход, много пространство. Като изключим дългите пътувания покрива всички други нужди. Най- големия кеф е да метнеш детската количка без да я сгъваш! Уникално ;)
    —цитат от коментар 7 на nqma zna4ka koi


    Уникално е и за семействата с три (малки) деца - втория ред седалки побират спокойно 3 детски столчета, че май, като гледам, и трите може да са с изофикс, щото иначе седаните и базираните на тях комбита, побират 2 детски столчета и "половина"...
    Малко са колите, които са толкова добре оптимизирани за големи семейства!

  21. 21 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#19] от "cristo_n":
    Времената се менят ... 15-ки и 16- ки вече са "малки" гуми :) Често ми се налага да обяснявам, че комфорта зависи от диаметъра на джантата ... но и повече от височината на гумата и най- важното - окачването :) Нормално за вановете е да са с по- високи гуми и по- малки джанти :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  22. 22 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#20] от "cristo_n":

    Уникална е и за двама, решили да отидат някъде на пикник. Махаш задните седалки ... на моята са цели 5, вечерта слагаш целия багаж на предните седалки, а отзад надуваш двойния дюшек.... не ти трябва палатка.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  23. 23 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Откакто вкараха този дизайн на Ситроен, не мога да позная кое е фар, кое мигач, кое дневни. Само за мъглата си личат.

  24. 24 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Интересно е дали тази баничарка ще стане повече семеен ван. Щото семейните им ванове (Ситроен/Пежо/Опел) ги направиха да приличат на кросоувъри.
    Ще е интересно също да разберем дали няма да го позиционират ценово по- нагоре.


    До коментар [#10] от "Милош":

    Дори не знаете колко далеч сте от истината.

  25. 25 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3293 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Руснаците от български произход и от коли не разбирате. А ти специално никога няма да можеш да си купиш такава кола.

    Gunter glieben glauchen globen
  26. 26 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3293 Неутрално

    До коментар [#7] от "nqma zna4ka koi":

    Напротив, на дълъг път са страхотни. Имат въздух вътре и не изморяват.

    Gunter glieben glauchen globen
  27. 27 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 524 Неутрално
  28. 28 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 804 Любопитно

    [quote#19:"cristo_n"][/quote]

    Ти май не правиш разлика между колела, джанти и височина на гуми?
    Какво общо има размерът на колелата с височината на гумата?
    Външният диаметър е ключов, каква джанта и каква гума ще сложиш е съвсем отделен въпрос.
    Никой не говори за нископрофилни гуми...

    Stef
  29. 29 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3695 Неутрално

    "...Сред опциите е системата Grip Control, която осигурява различни настройки на управление на предното предаване, в зависимост от условия - асфалт, кал, пясък, сняг и т.н. На разположение е и асистент са спускане по наклон...."

    Т.е. нещо като 4х4, но без усложнено задвижване на задните колела, т.е. много по-евтино.
    Чудесен суперпрактичен миниван за младо семейство (със сигурност не е за впечатляване на пернишките миски на дискотеката)

    Трудно възприемам тези малки мощни двигатели! Но кой знае, като знаем, че много рядко използваме максималната му мощност (при потегляне, изпреварване), може да не е толкова неудачно за малък автомобил. Или съвсем нормално за автомобил за макс. 10 години?

  30. 30 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#21] от "ь":

    Диаметъра на джантата, което е свързано с нисък профил на гумата, влияе положително само на две неща:
    1. Устойчивост в завой при висока скорост.
    2. Дизайна.

    И тъй като, ако се обърне внимание на спортните коли от преди 50 години, за скорости от порядъка на 200 км/ч малките джанти не са проблем, то единствената причина за големите джанти е ДИЗАЙНА!

  31. 31 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#29] от "historama":

    1.Това не е нищо като 4х4, дори е обида към 4х4, че го споменавате. Това е просто маркетингова глупост за наименоване стандартна електронната стабилизираща система с няколко режима, изсмукани от пръстите на PSA.

    2. Малките мощни двигатели ( бензинови, дизелът е вън от играта вече ) са истината в момента. ОСОБЕНО при моделите на PSA, които са винаги с 200-300 кила по-леки от конкурентите. Турбото им дава достатъчно мощност и това се прави заради все по-строгите еко-норми. Вървят си чудесно. За издръжливостта все още се спори, но засега нява достатъчно дърти коли от тези нови поколения двигатели.

  32. 32 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#31] от "Дундурук":

    Не съм очарован от напомпаните малолитражки били те бензин или дизел. Дизела ще е актуален поне още една петилетка ... и то ако се въведат някакви по- сериозни рестрикции. Проблемите ще са за нашия "секънд хенд пазар" ... отдавна вече не се правят "вечни" автомобили.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.