1/12
Фотогалерия: Ново поколение мотори и осемстепенен автоматик за "Ситроен Берлинго"
Третото поколение на минивана "Ситроен Берлинго" ще дебютира на автосалона в Женева (7-18 март), като ще се предлага с последно поколение двигатели, осемстепенен автоматик, нови системи за сигурност и още по-мултифункционално вътрешно пространство.
Вторият по популярност модел на френската марка след С3 от 1996 година до момента е намерил над 3.3 млн. купувачи в товарните и пътническите си версии.
Петър Петров
Рейтинг: 685 НеутралноНе е миниван а баничарка с опция седалки и отзад.
Горд българин с три години стаж в Испания .****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
442
Рейтинг: 1212 НеутралноХубавка, ако имаш работа за нея супер.
hope
Рейтинг: 3456 НеутралноНа стария модел седалките се сваляха много лесно и колата ставаше товарна. Возили сме се трима човека с три колела, големи.
Любовта ще спаси света!!!Без да сваляш седалките се събират детски колички, тротинетки.
Дано возят “по-меко”, защото с тези неравности по пътя е много некомфортно.
lustmord
Рейтинг: 317 Неутрално1,2л бензин изцеден до дупка с тия 130к.с., че и на всичкото отгоре автоматик?!?
Аз ще пропусна.
stef
Рейтинг: 473 НеутралноЕгати кича...
Няма как да возят добре с тия малки колелца, а практичните коли с големи коелела са на съвсем различна цена...
Тоя па, ръчни скорости ще изчезнат съвсем скоро от всички автомобили...и какво общо имат омразните ти американци само ти си знаеш...
Даже и скоростните кутии ще отидат в историята с навлизането на електричките...
Stef
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 871 НеутралноХубаво изглежда да пада и предната седалка ама да бяха направили таблото не от пластмаса, а нещо което няма да се драска... Иначе наистина този клас автомобили дават най-много за цената си - кеф ти хора да возиш, кеф ти товари да возиш, нисък разход, много пространство. Като изключим дългите пътувания покрива всички други нужди. Най- големия кеф е да метнеш детската количка без да я сгъваш! Уникално ;)
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1799 НеутралноСтудентът правил еклектичния 'дизайн' не е изкарал изпитите ,нали ? Тези гонят по грозотия онзи Фиат как му беше името Мултипла май беше...
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/val1320
Рейтинг: 583 ВеселоДо коментар [#6] от "stef":
Американците са измислили автомат. скорости,защото не могли да си обяснят как с 2 крака ще натискат 3 педала !
Милош
Рейтинг: 419 НеутралноБерлингото винаги е бил един от най-добрите ванове. Сравнено примерно с Кади или Конект е с класа отговре откъм комфорт, екстри и дуракоустойчивост. А с дизеловия двулитров ХДИ мотор е перфектен вариант. Но тоя нов мотор с 1.2 л не ми звучи никак добре.
ivailosavoff
Рейтинг: 454 НеутралноДо коментар [#6] от "stef":
Берлинго, дори и товарно вози много добре, по добре от доста леки автомобили, колкото и странно да изглежда.
kvt10319485
Рейтинг: 226 ВеселоДо 8:
Въпрос на вкус -на мен Мултипла ми харесва, един наистина уникален и просторен автомобил. Но масовият вкус е друг / Голфове, Ауди, БМВ и други подобни кошници/ и поради това ги спряха от производство.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 926 НеутралноМултипла е избирав няколко пъти за най-грозния автомобил на света.Този не е такъв.
Daniboy
Рейтинг: 667 НеутралноНесъмнено един от най-практичните автомобили.
„Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”sandman
Рейтинг: 949 НеутралноОбщо взето добре,но моторчетата са малки за този автомобил.На равно и дълъг път вероятно няма проблем.В града малките мотори имат висок разход,когато "теглят"тежки автомобили.В планински терени ще е мъка.Те затова са му и толкова много скоростите.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Дунав
Рейтинг: 430 НеутралноАко погледнеш снимките (сн.12) ще видиш, че се предлага и с ръчни скорости разбира се! Избора си е твой.
roum
Рейтинг: 426 Неутрално"Баничарката" на Ситроен и Пежо е най-практичният и отличен за цената си автомобил в България. Карам 2.0 HDI от 15 години. Идеален и икономичен като разход гориво и поддържане - за всякаква работа и пътища.
Със сигурност ще си купя и от новия модел. Само съжалявам, че изчезна двулитровия двигател
ь
Рейтинг: 1107 ВеселоДо коментар [#17] от "roum":
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Учудвам се, че не са готови и с новия Партнер. Аз също карам същия мотор 2 литра... макар и сложен на италианска кола :) От 15 години карам ван :) Относно скоростите... надявам се това да е последната ми кола с конвенционални скорости. За този тип автомобил "автоматик" е за предпочитане.
Относно визията ... това не е моя автомобил :)
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноНещата опират до окачване, а то на тези автомобили е предназначено да вози и товари, а не само "мама, татко и аз".
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноУникално е и за семействата с три (малки) деца - втория ред седалки побират спокойно 3 детски столчета, че май, като гледам, и трите може да са с изофикс, щото иначе седаните и базираните на тях комбита, побират 2 детски столчета и "половина"...
Малко са колите, които са толкова добре оптимизирани за големи семейства!
ь
Рейтинг: 1107 ВеселоДо коментар [#19] от "cristo_n":
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Времената се менят ... 15-ки и 16- ки вече са "малки" гуми :) Често ми се налага да обяснявам, че комфорта зависи от диаметъра на джантата ... но и повече от височината на гумата и най- важното - окачването :) Нормално за вановете е да са с по- високи гуми и по- малки джанти :)
ь
Рейтинг: 1107 НеутралноДо коментар [#20] от "cristo_n":
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Уникална е и за двама, решили да отидат някъде на пикник. Махаш задните седалки ... на моята са цели 5, вечерта слагаш целия багаж на предните седалки, а отзад надуваш двойния дюшек.... не ти трябва палатка.
Дундурук
Рейтинг: 389 НеутралноОткакто вкараха този дизайн на Ситроен, не мога да позная кое е фар, кое мигач, кое дневни. Само за мъглата си личат.
ial
Рейтинг: 472 НеутралноИнтересно е дали тази баничарка ще стане повече семеен ван. Щото семейните им ванове (Ситроен/Пежо/Опел) ги направиха да приличат на кросоувъри.
Ще е интересно също да разберем дали няма да го позиционират ценово по- нагоре.
До коментар [#10] от "Милош":
Дори не знаете колко далеч сте от истината.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4644 НеутралноДо коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Gunter glieben glauchen globenРуснаците от български произход и от коли не разбирате. А ти специално никога няма да можеш да си купиш такава кола.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4644 НеутралноДо коментар [#7] от "nqma zna4ka koi":
Gunter glieben glauchen globenНапротив, на дълъг път са страхотни. Имат въздух вътре и не изморяват.
wsxdre
Рейтинг: 426 Неутралномн добре
stef
Рейтинг: 473 Любопитно[quote#19:"cristo_n"][/quote]
StefТи май не правиш разлика между колела, джанти и височина на гуми?
Какво общо има размерът на колелата с височината на гумата?
Външният диаметър е ключов, каква джанта и каква гума ще сложиш е съвсем отделен въпрос.
Никой не говори за нископрофилни гуми...
historama
Рейтинг: 3710 Неутрално"...Сред опциите е системата Grip Control, която осигурява различни настройки на управление на предното предаване, в зависимост от условия - асфалт, кал, пясък, сняг и т.н. На разположение е и асистент са спускане по наклон...."
Т.е. нещо като 4х4, но без усложнено задвижване на задните колела, т.е. много по-евтино.
Чудесен суперпрактичен миниван за младо семейство (със сигурност не е за впечатляване на пернишките миски на дискотеката)
Трудно възприемам тези малки мощни двигатели! Но кой знае, като знаем, че много рядко използваме максималната му мощност (при потегляне, изпреварване), може да не е толкова неудачно за малък автомобил. Или съвсем нормално за автомобил за макс. 10 години?
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#21] от "ь":
Диаметъра на джантата, което е свързано с нисък профил на гумата, влияе положително само на две неща:
1. Устойчивост в завой при висока скорост.
2. Дизайна.
И тъй като, ако се обърне внимание на спортните коли от преди 50 години, за скорости от порядъка на 200 км/ч малките джанти не са проблем, то единствената причина за големите джанти е ДИЗАЙНА!
Дундурук
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#29] от "historama":
1.Това не е нищо като 4х4, дори е обида към 4х4, че го споменавате. Това е просто маркетингова глупост за наименоване стандартна електронната стабилизираща система с няколко режима, изсмукани от пръстите на PSA.
2. Малките мощни двигатели ( бензинови, дизелът е вън от играта вече ) са истината в момента. ОСОБЕНО при моделите на PSA, които са винаги с 200-300 кила по-леки от конкурентите. Турбото им дава достатъчно мощност и това се прави заради все по-строгите еко-норми. Вървят си чудесно. За издръжливостта все още се спори, но засега нява достатъчно дърти коли от тези нови поколения двигатели.
ь
Рейтинг: 1107 НеутралноДо коментар [#31] от "Дундурук":
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Не съм очарован от напомпаните малолитражки били те бензин или дизел. Дизела ще е актуален поне още една петилетка ... и то ако се въведат някакви по- сериозни рестрикции. Проблемите ще са за нашия "секънд хенд пазар" ... отдавна вече не се правят "вечни" автомобили.