Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо



На европейския пазар търсенето на традиционните седани в автомобилния D сегмент е в застой през последните четири години след повече от десетилетие на спад. С новия 508 от "Пежо" искат да събудят интереса на купувачите, като предлагат престижна лимузина със силует на купе. Подобен подход вече демонстрираха "Опел" с "Инсигния Гранд спорт" и "Фолксваген" с "Артеон"


В сравнение със своя предшественик автомобилът е с 8 см по-къс от (вече 4.75 м). Междуосието е свито с 2.4 см (до 2.79 м). Височината е намалена с 6 см до 1.40 метра, а ширината е увеличена с 2 см. Въпреки по-компактните размери "Пежо" 508 дава с 5 см допълнително в областта на раменете и с 3 см повече пред коленете на возещите се отзад.

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


Достъпът до багажника става през отварящ се като при хечбек капак, като минималният обем е 487 литра. Облегалката на задната седалка се сгъва в съотношение 60 към 40, а подлакътникът има отвор за ски. При сгъната задна седалка капацитетът на багажника достига 1537 литра.


Лукс в дигитална среда


В салона "Пежо" залага на станалите типични за марката компактен волан и дигитално приборно табло. То използва 12.3-инчов екран, като има шест различни изгледа с акценти върху различна информация - данни за шофирането, навигация, мултимедия, асистиращи системи и т.н.

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


Мултимедията е с 8- или 10-инчов реагиращ на допир екран. Достъпът до различните менюта за настройка става пред подобни на клавиши на пиано бутони, както при модела 5008.




Предните седалки са с ергономия, потвърдена от германското дружество за здрави гърбове (Aktion für Gesunder Rücken), като могат да бъдат с 8 посоки на регулиране, запаметяване, затопляне, охлаждане и пет програми за масаж. Общата вместимост на местата за вещи в салона е 32 литра, като на разположение са до четири USB порта за зареждане на мобилни устройства.

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


В най-високите нива на оборудване озвучаването е на признатата френска компания в областта на акустиката "Фокал", а използваните материали включват пълнозърнестата кожа, кожа напа, сатиниран хром, черен лак, алкантара и естествено дърво.


На нова платформа и с нови мотори


"Пежо" 508 е качено на нова платформа, която е по-лека и позволява намаляване на теглото с до 70 кг спрямо предшественика. Благодарение на актуализираните размери радиусът на завой на автомобила е намален с 1.5 м и 10.80 метра ширина е достатъчна, за да се направи обратен завой.

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


При бензиновите двигатели има две нови предложения, които са разработени на базата на 1.6-литровия агрегат PureTech и имат мощности 180 и 225 конски сили. Дизелите са 1.5- и 2.0-литрови BlueHDi със 130, 160 и 180 конски сили. Всички мотори с изключение на най-скромния дизел се комбинират серийно с осемстепенен автоматик.


"Пежо" 508 използва изцяло ново окачване, като срещу доплащане то може да е с променливи характеристики. Водачът може да избира между четири режима на шофиране - еко, комфортен, спортен и нормален, които променят настройките на волана, скоростната кутия, реакцията на педала на газта, окачването, асистиращите системи и т.н.


Със система за нощно виждане


Сред асистиращите системи голямата гордост на "Пежо" е тази за нощно виждане, която се предлага за първи път в сегмента. Тя използва инфрачервена камера, която засича топлината на хора и животни и предупреждава за присъствието им до 250 метра, преди светодиодните фарове да ги осветят.

Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


"Пежо" 508 може да се екипира също с адаптивен автопилот с функция "спри и тръгни", асистент за позициониране в лентата, активна спирачка за безопасност, която избягва удари с превозни средства, пешеходци и велосипедисти, предупреждение за спазване на дистанция, асистент за придържане в лентата, предупреждение за бдителността на водача чрез камера и система за активно следене на мъртвата зона.


На разположение е набор от камери, даващи 360° изглед и системата за автоматично паркиране, при която всички действия се управляват от електрониката.


100% френско


Новото "Пежо" 508 ще се произвежда в завода в Мюлуз във Франция. Двигателите и скоростните кутии за него ще идват от производствените мощности на групата PSA в Тремери и Дуврен. Така моделът ще носи знака за произход "Origine France Garantie", удостоверяващ, че е произведен във Франция.


Официалният дебют на "Пежо" 508 ще бъде на автосалона в Женева (6-18 март), където световната си премиера ще направи и моделът "Рифтър". Продажбите на 508 ще тръгнат от септември.


Новият флагман на "Пежо" ще е лимузина със силует на купе

© Пежо


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 809 Неутрално

    доста "генеричен" екстериор, неприятно изненадам съм...

  2. 2 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2136 Неутрално

    Поне не са я изяпончили много !!!

  3. 3 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 676 Любопитно

    и пак повече дизелови двигатели - за кога?

    Stef
  4. 4 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":

    80% от авто парка във Франция дизелов. 130 и 160 коня отговарят на застрахователните прагове. Французите са спестовни :)))

    Жени и вино! Вино и жени!
  5. 5 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 731 Весело

    И ще носи надпис "Гаранция Франция". Иначе на външен вид колата ми харесва.

    Dosis sola facit venenum!
  6. 6 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Отпред "Камаро", отдзад "Хонда".

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  7. 7 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Добра е ако беше и надеждна и малко по-евтина можеше и да се продава повече.
    Но на тези цени с проблемите които има Пежо - не мерси.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1721 Весело

    Май по-скоро със силует на Ауди

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3484 Неутрално

    Страхотен автомобил са направили. Това, че е по-къс от стария модел е симпатично.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3484 Неутрално

    Единствено не мога да свикна с концепцията с изнесените нависоко скоростомер и оборотомер. Трябва да надничаш над волана, който пък е неестествено ниско разположен.

    Gunter glieben glauchen globen
  11. 11 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":

    Много си активен на тема анти - дизел, какво са ти направили дизелите?

  12. 12 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    Единствено не мога да свикна с концепцията с изнесените нависоко скоростомер и оборотомер. Трябва да надничаш над волана, който пък е неестествено ниско разположен.
    —цитат от коментар 10 на Alarmstufe: Rot


    Карал съм 308 със същото разположение - отначало е странно, после се свиква и всъщност е доста удобно за наблюдаване на приборите. Малкият волан пък е истинско удоволствие, особено в града.

    Знанието е сила, информацията - власт
  13. 13 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#5] от "Гадьо":

    Гарантират че ПРОИЗХОДЪТ на колата е точно от Франция, че не е призвеждана в други държави.Явно, французите и други народи, имат достатъчно положително отношение към френската техника, за разлика от нас. Интересно , започнаха ли наистина производството на автоматика на Айсин при тях?Поне така пише в статията.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  14. 14 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#3] от "stef":Много си активен на тема анти - дизел, какво са ти направили дизелите?
    —цитат от коментар 11 на taratanki


    явно му плащат ония, които са като дините - зелени отвън, червени отвътре ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  15. 15 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3316 Неутрално

    До коментар [#13] от "soul":

    Даже си мисля, че този нов 8 степенен автоматик, може и да не е на Айсин...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  16. 16 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#15] от "tww09306483":

    Техен е 100%, и бяха писали че ще им го дадат за производство преди няколко месеца, но твърде бързо стана.Даже на Мини Кънтримен го слагат.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  17. 17 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 314 Неутрално

    До коментар [#6] от "c.b.o.":

    отзад "Мустанг"

  18. 18 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 314 Неутрално

    а скоростния лост нещо на лоста на БМВ го докарва

  19. 19 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Най-накрая смениха дизайнера.... малко да замяза на кола :)
    Но ще има още да гонят Талисмана :)

  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    До коментар [#5] от "Гадьо":Гарантират че ПРОИЗХОДЪТ на колата е точно от Франция, че не е призвеждана в други държави.Явно, французите и други народи, имат достатъчно положително отношение към френската техника, за разлика от нас. Интересно , започнаха ли наистина производството на автоматика на Айсин при тях?Поне така пише в статията.
    —цитат от коментар 13 на soul


    Не е на Айсин, собствена разработка (мисля - съвместно с развойния център на Порше) и е с двоен съединител, не с хидротрансформатор. Карал съм 508 от текущите с такава кутия, а служебната ми е Ситроен С5 с 240 к.с. със шестскоростен Айсин - новата е по-добра.

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    Да допълня за новия автомат - не ми хареса само това, че беше настроена за икономия, т.е. държеше в готовност по-горната предавка, та при рязко натискане на газта имаше съвсем лека пауза (но много по-малка от Айсина) преди да върне на по-долна предавка. Вероятно са го коригирали вече, защото е въпрос на софтуер).

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на minusm
    minusm
    Рейтинг: 484 Весело

    ;-) Гаранция-Франция, ама ще се произвежда в Мюлуз, демек в Мюлхаузен, тоест в немскоезичната част на Франция, Елзас-Лотрингия, която си прилапаха преди 100 години... :-)
    Иначе много симпатична кола и добре изглеждаща, но е тотално напасната за Франция, тоест за България например няма да е достатъчно здрава, а за Германия няма да е достатъчно бърза за магистралите. Дано да направят и международни модели в скоро време...:–)

  23. 23 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4245 Весело

    До коментар [#19] от "bretschneider":

    Ти пък намери с какъв модел да правиш сравнение

  24. 24 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    много добър дизаин ,не е като новите тойоти

  25. 25 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Напоследък ми прави впечатление, че Пежо правят ужасно зле изглеждащи автомобили.
    Че и повечето хора, които ги карат, не изглежда да ги интересува какво точно карат, а по-скоро нещо изгодно, което просто да е ново.

    Преди 15-20 години им бях голям фен и на дизайна, и на самите коли като цяло, така че не съм негативно предубеден.

    Ама това 508 - наистина май добре са се постарали... като на картинка.
    На живо ще видим... :)

  26. 26 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Изглежда страхотно.
    Гледах наскоро 3008 и батко му 5008, които като интериор са зашеметяващи, но заради предното предаване си останахме само с гледането.

    Умен и красив жълтопаветник.
  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    До коментар [#26] от "WALL-E":

    Французите правят естетични коли с френски стил и финес.

    Да ме прощават собствениците на тунинговани баварци, брабуси и кубчета с 4, 6, 8 и повече ауспуха...

    😆😆😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#20] от "pag":
    Колега, не знам какво Пежо с двоен съединител си карал, обаче ми обърка представите, а аз чета всичко от автосайтовете и ти предлагам следното от 17.05.2017.
    PARIS (Reuters) - PSA Group (PEUP.PA) is in talks to build Toyota-owned (7203.T) supplier Aisin’s (7259.T) automatic gearboxes at one of its own plants, company sources told. ReutersPSA currently buys six- and eight-speed Aisin gearboxes made in Japan and China for its Peugeot, Citroen and DS brands. Assembling the six-speed in France would secure a competitive supply, reduce currency risk and help fill its own plants.https://www.reuters.com/article/us-peugeot-aisin-seiki-exclusive/exclusive-opel-bears-fruit-for-peugeot-maker-psa-in-aisin-gearbox-talks-idUSKCN18D1ST

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  29. 29 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 618 Неутрално

    да направят 4х4 както на рали Дакар за алпите и пустинята защото времето стана много непредвидимо

  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    До коментар [#27] от "Norman Granz":

    И ти да прощаваш, ама тази кола е пълна с черти от Ауди. И това не е от вчера. Още 2010-та почнаха да са германизират колите си. Даже заглавието в Дневник за тогавашното ново Пежо беше нещо от сорта на "най-германското Пежо".

    И не, не съм собственик на "кубче"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Единствено не мога да свикна с концепцията с изнесените нависоко скоростомер и оборотомер. Трябва да надничаш над волана, който пък е неестествено ниско разположен.
    —цитат от коментар 10 на Alarmstufe: Rot



    Въпрос на свикване е, няма проблем. Вече 3,5 години карам 2008 и ми е много удобно. А с малкия волан ми е толкова удобно, че като се кача в Дискавърито и ми се струва, че въртя нещо като виенско колело :)

  32. 32 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#25] от "carpe_diem_":

    Казват, че за вкуса не се спори. Но за дизайна, професионално бих казал, че последните 5-6 години, моделите на Пежо - Ситроен нямат аналог. Но все пак - всичко е въпрос на вкус. Мен лично немските коли не ме кефят изобщо, колкото и да ги хвалят.
    Жалко че РСА спряха хибридната линия от производство. Явно доста скъпо идваше.

  33. 33 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#32] от "sweeper":

    Ситроен - да, винаги са ме кефели как изглеждат.

    Пежо - всичко, дето излезе след 407 ми е като кана "Neo" от супермаркета - супер евтино (и все пак няма да си кривя душата - и може би практично). Ама това си е и целта на компанията - да продават евтини коли в голям тираж и явно им се получава.

    Ама както казах, новото 508 на картинка изглежда супер. Ще го видим и на живо - надявам се да ми промени възгледите.

  34. 34 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    Изглежда великолепно! Дали ще конкурира германските си съперници, каквито са заявените намерения, ще разберем. За тези, които не го знаят ще кажа още веднъж: Френската кола е като любовта от пръв поглед или те обзема или не. Френските коли, които съм имал никога не са ме подвеждали но и аз съм се грижил както трябва за тях.

  35. 35 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    Изглежда великолепно! Дали ще конкурира германските си съперници, каквито са заявените намерения, ще разберем. За тези, които не го знаят ще кажа още веднъж: Френската кола е като любовта от пръв поглед или те обзема или не. Френските коли, които съм имал никога не са ме подвеждали но и аз съм се грижил както трябва за тях.

  36. 36 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    До коментар [#28] от "soul":

    Моя грешка - бил е 8-скоростния Айсин. Според китайски сайтове новата кутия тепърва ще я вграждат само в китайските версии, а после и в европейските.

    Знанието е сила, информацията - власт
  37. 37 Профил на k.d
    k.d
    Рейтинг: 273 Неутрално

    До коментар [#26] от "WALL-E":Французите правят естетични коли с френски стил и финес.Да ме прощават собствениците на тунинговани баварци, брабуси и кубчета с 4, 6, 8 и повече ауспуха...😆😆😆
    —цитат от коментар 27 на Norman Granz


    Стил стил, ама философията им е "Защо да е просто, като може да е сложно" - ужасно е за поддръжка. За моделите Пежо напоследък е прав друг коментатор, ужасно изглеждат, но този е добре. Иначе като дизайн, особено отвън "Рено" от години нямат празно при всички модели, жалко че често се чупели казват.

  38. 38 Профил на k.d
    k.d
    Рейтинг: 273 Неутрално

    До коментар [#27] от "Norman Granz":И ти да прощаваш, ама тази кола е пълна с черти от Ауди. И това не е от вчера. Още 2010-та почнаха да са германизират колите си. Даже заглавието в Дневник за тогавашното ново Пежо беше нещо от сорта на "най-германското Пежо".И не, не съм собственик на "кубче"
    —цитат от коментар 30 на deutschwagen


    Отстрани прилича на Пасат СС





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK