
© Пежо
На европейския пазар търсенето на традиционните седани в автомобилния D сегмент е в застой през последните четири години след повече от десетилетие на спад. С новия 508 от "Пежо" искат да събудят интереса на купувачите, като предлагат престижна лимузина със силует на купе. Подобен подход вече демонстрираха "Опел" с "Инсигния Гранд спорт" и "Фолксваген" с "Артеон"
В сравнение със своя предшественик автомобилът е с 8 см по-къс от (вече 4.75 м). Междуосието е свито с 2.4 см (до 2.79 м). Височината е намалена с 6 см до 1.40 метра, а ширината е увеличена с 2 см. Въпреки по-компактните размери "Пежо" 508 дава с 5 см допълнително в областта на раменете и с 3 см повече пред коленете на возещите се отзад. © Пежо
Достъпът до багажника става през отварящ се като при хечбек капак, като минималният обем е 487 литра. Облегалката на задната седалка се сгъва в съотношение 60 към 40, а подлакътникът има отвор за ски. При сгъната задна седалка капацитетът на багажника достига 1537 литра.
Лукс в дигитална среда
В салона "Пежо" залага на станалите типични за марката компактен волан и дигитално приборно табло. То използва 12.3-инчов екран, като има шест различни изгледа с акценти върху различна информация - данни за шофирането, навигация, мултимедия, асистиращи системи и т.н. © Пежо
Мултимедията е с 8- или 10-инчов реагиращ на допир екран. Достъпът до различните менюта за настройка става пред подобни на клавиши на пиано бутони, както при модела 5008.
Предните седалки са с ергономия, потвърдена от германското дружество за здрави гърбове (Aktion für Gesunder Rücken), като могат да бъдат с 8 посоки на регулиране, запаметяване, затопляне, охлаждане и пет програми за масаж. Общата вместимост на местата за вещи в салона е 32 литра, като на разположение са до четири USB порта за зареждане на мобилни устройства. © Пежо
В най-високите нива на оборудване озвучаването е на признатата френска компания в областта на акустиката "Фокал", а използваните материали включват пълнозърнестата кожа, кожа напа, сатиниран хром, черен лак, алкантара и естествено дърво.
На нова платформа и с нови мотори
"Пежо" 508 е качено на нова платформа, която е по-лека и позволява намаляване на теглото с до 70 кг спрямо предшественика. Благодарение на актуализираните размери радиусът на завой на автомобила е намален с 1.5 м и 10.80 метра ширина е достатъчна, за да се направи обратен завой. © Пежо
При бензиновите двигатели има две нови предложения, които са разработени на базата на 1.6-литровия агрегат PureTech и имат мощности 180 и 225 конски сили. Дизелите са 1.5- и 2.0-литрови BlueHDi със 130, 160 и 180 конски сили. Всички мотори с изключение на най-скромния дизел се комбинират серийно с осемстепенен автоматик.
"Пежо" 508 използва изцяло ново окачване, като срещу доплащане то може да е с променливи характеристики. Водачът може да избира между четири режима на шофиране - еко, комфортен, спортен и нормален, които променят настройките на волана, скоростната кутия, реакцията на педала на газта, окачването, асистиращите системи и т.н.
Със система за нощно виждане
Сред асистиращите системи голямата гордост на "Пежо" е тази за нощно виждане, която се предлага за първи път в сегмента. Тя използва инфрачервена камера, която засича топлината на хора и животни и предупреждава за присъствието им до 250 метра, преди светодиодните фарове да ги осветят. © Пежо
"Пежо" 508 може да се екипира също с адаптивен автопилот с функция "спри и тръгни", асистент за позициониране в лентата, активна спирачка за безопасност, която избягва удари с превозни средства, пешеходци и велосипедисти, предупреждение за спазване на дистанция, асистент за придържане в лентата, предупреждение за бдителността на водача чрез камера и система за активно следене на мъртвата зона.
На разположение е набор от камери, даващи 360° изглед и системата за автоматично паркиране, при която всички действия се управляват от електрониката.
100% френско
Новото "Пежо" 508 ще се произвежда в завода в Мюлуз във Франция. Двигателите и скоростните кутии за него ще идват от производствените мощности на групата PSA в Тремери и Дуврен. Така моделът ще носи знака за произход "Origine France Garantie", удостоверяващ, че е произведен във Франция.
Официалният дебют на "Пежо" 508 ще бъде на автосалона в Женева (6-18 март), където световната си премиера ще направи и моделът "Рифтър". Продажбите на 508 ще тръгнат от септември.
© Пежо
Yomega
Рейтинг: 714 Неутралнодоста "генеричен" екстериор, неприятно изненадам съм...
valtoro
Рейтинг: 903 НеутралноПоне не са я изяпончили много !!!
stef
Рейтинг: 463 Любопитнои пак повече дизелови двигатели - за кога?
Stefadsumgm
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#3] от "stef":
Жени и вино! Вино и жени!80% от авто парка във Франция дизелов. 130 и 160 коня отговарят на застрахователните прагове. Французите са спестовни :)))
У Чен
Рейтинг: 1029 ВеселоИ ще носи надпис "Гаранция Франция". Иначе на външен вид колата ми харесва.
c.b.o.
Рейтинг: 374 НеутралноОтпред "Камаро", отдзад "Хонда".
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИМиГ-29
Рейтинг: 475 НеутралноДобра е ако беше и надеждна и малко по-евтина можеше и да се продава повече.
Но на тези цени с проблемите които има Пежо - не мерси.
deutschwagen
Рейтинг: 1907 ВеселоМай по-скоро със силует на Ауди
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningAlarmstufe: Rot
Рейтинг: 4615 НеутралноСтрахотен автомобил са направили. Това, че е по-къс от стария модел е симпатично.
Gunter glieben glauchen globenAlarmstufe: Rot
Рейтинг: 4615 НеутралноЕдинствено не мога да свикна с концепцията с изнесените нависоко скоростомер и оборотомер. Трябва да надничаш над волана, който пък е неестествено ниско разположен.
Gunter glieben glauchen globentaratanki
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#3] от "stef":
Много си активен на тема анти - дизел, какво са ти направили дизелите?
pag
Рейтинг: 1392 НеутралноКарал съм 308 със същото разположение - отначало е странно, после се свиква и всъщност е доста удобно за наблюдаване на приборите. Малкият волан пък е истинско удоволствие, особено в града.
Знанието е сила, информацията - власт
soul
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#5] от "Гадьо":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковГарантират че ПРОИЗХОДЪТ на колата е точно от Франция, че не е призвеждана в други държави.Явно, французите и други народи, имат достатъчно положително отношение към френската техника, за разлика от нас. Интересно , започнаха ли наистина производството на автоматика на Айсин при тях?Поне така пише в статията.
бабачко
Рейтинг: 471 Неутралноявно му плащат ония, които са като дините - зелени отвън, червени отвътре ... искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
Petleshev
Рейтинг: 3100 НеутралноДо коментар [#13] от "soul":
Бивш tww09306483.Даже си мисля, че този нов 8 степенен автоматик, може и да не е на Айсин...
soul
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#15] от "tww09306483":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковТехен е 100%, и бяха писали че ще им го дадат за производство преди няколко месеца, но твърде бързо стана.Даже на Мини Кънтримен го слагат.
nibelungs
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#6] от "c.b.o.":
отзад "Мустанг"
nibelungs
Рейтинг: 221 Неутралноа скоростния лост нещо на лоста на БМВ го докарва
bretschneider
Рейтинг: 930 НеутралноНай-накрая смениха дизайнера.... малко да замяза на кола :)
Но ще има още да гонят Талисмана :)
pag
Рейтинг: 1392 НеутралноНе е на Айсин, собствена разработка (мисля - съвместно с развойния център на Порше) и е с двоен съединител, не с хидротрансформатор. Карал съм 508 от текущите с такава кутия, а служебната ми е Ситроен С5 с 240 к.с. със шестскоростен Айсин - новата е по-добра. Знанието е сила, информацията - власт
pag
Рейтинг: 1392 НеутралноДа допълня за новия автомат - не ми хареса само това, че беше настроена за икономия, т.е. държеше в готовност по-горната предавка, та при рязко натискане на газта имаше съвсем лека пауза (но много по-малка от Айсина) преди да върне на по-долна предавка. Вероятно са го коригирали вече, защото е въпрос на софтуер).
Знанието е сила, информацията - властТарасион
Рейтинг: 544 Весело;-) Гаранция-Франция, ама ще се произвежда в Мюлуз, демек в Мюлхаузен, тоест в немскоезичната част на Франция, Елзас-Лотрингия, която си прилапаха преди 100 години... :-)
Иначе много симпатична кола и добре изглеждаща, но е тотално напасната за Франция, тоест за България например няма да е достатъчно здрава, а за Германия няма да е достатъчно бърза за магистралите. Дано да направят и международни модели в скоро време...:–)
hamiltonf
Рейтинг: 4028 ВеселоДо коментар [#19] от "bretschneider":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Ти пък намери с какъв модел да правиш сравнение
edin drugii
Рейтинг: 2235 Неутралномного добър дизаин ,не е като новите тойоти
carpe_diem_
Рейтинг: 446 НеутралноНапоследък ми прави впечатление, че Пежо правят ужасно зле изглеждащи автомобили.
Че и повечето хора, които ги карат, не изглежда да ги интересува какво точно карат, а по-скоро нещо изгодно, което просто да е ново.
Преди 15-20 години им бях голям фен и на дизайна, и на самите коли като цяло, така че не съм негативно предубеден.
Ама това 508 - наистина май добре са се постарали... като на картинка.
На живо ще видим... :)
WALL-E
Рейтинг: 509 НеутралноИзглежда страхотно.
Умен и красив жълтопаветник.Гледах наскоро 3008 и батко му 5008, които като интериор са зашеметяващи, но заради предното предаване си останахме само с гледането.
Norman Granz
Рейтинг: 2964 НеутралноДо коментар [#26] от "WALL-E":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Французите правят естетични коли с френски стил и финес.
Да ме прощават собствениците на тунинговани баварци, брабуси и кубчета с 4, 6, 8 и повече ауспуха...
😆😆😆
soul
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#20] от "pag":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковКолега, не знам какво Пежо с двоен съединител си карал, обаче ми обърка представите, а аз чета всичко от автосайтовете и ти предлагам следното от 17.05.2017.
PARIS (Reuters) - PSA Group (PEUP.PA) is in talks to build Toyota-owned (7203.T) supplier Aisin’s (7259.T) automatic gearboxes at one of its own plants, company sources told. ReutersPSA currently buys six- and eight-speed Aisin gearboxes made in Japan and China for its Peugeot, Citroen and DS brands. Assembling the six-speed in France would secure a competitive supply, reduce currency risk and help fill its own plants.https://www.reuters.com/article/us-peugeot-aisin-seiki-exclusive/exclusive-opel-bears-fruit-for-peugeot-maker-psa-in-aisin-gearbox-talks-idUSKCN18D1ST
dearblue
Рейтинг: 524 Неутралнода направят 4х4 както на рали Дакар за алпите и пустинята защото времето стана много непредвидимо
deutschwagen
Рейтинг: 1907 НеутралноДо коментар [#27] от "Norman Granz":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningИ ти да прощаваш, ама тази кола е пълна с черти от Ауди. И това не е от вчера. Още 2010-та почнаха да са германизират колите си. Даже заглавието в Дневник за тогавашното ново Пежо беше нещо от сорта на "най-германското Пежо".
И не, не съм собственик на "кубче"
sweeper
Рейтинг: 432 НеутралноВъпрос на свикване е, няма проблем. Вече 3,5 години карам 2008 и ми е много удобно. А с малкия волан ми е толкова удобно, че като се кача в Дискавърито и ми се струва, че въртя нещо като виенско колело :)
sweeper
Рейтинг: 432 НеутралноДо коментар [#25] от "carpe_diem_":
Казват, че за вкуса не се спори. Но за дизайна, професионално бих казал, че последните 5-6 години, моделите на Пежо - Ситроен нямат аналог. Но все пак - всичко е въпрос на вкус. Мен лично немските коли не ме кефят изобщо, колкото и да ги хвалят.
Жалко че РСА спряха хибридната линия от производство. Явно доста скъпо идваше.
carpe_diem_
Рейтинг: 446 НеутралноДо коментар [#32] от "sweeper":
Ситроен - да, винаги са ме кефели как изглеждат.
Пежо - всичко, дето излезе след 407 ми е като кана "Neo" от супермаркета - супер евтино (и все пак няма да си кривя душата - и може би практично). Ама това си е и целта на компанията - да продават евтини коли в голям тираж и явно им се получава.
Ама както казах, новото 508 на картинка изглежда супер. Ще го видим и на живо - надявам се да ми промени възгледите.
citoyen
Рейтинг: 847 НеутралноИзглежда великолепно! Дали ще конкурира германските си съперници, каквито са заявените намерения, ще разберем. За тези, които не го знаят ще кажа още веднъж: Френската кола е като любовта от пръв поглед или те обзема или не. Френските коли, които съм имал никога не са ме подвеждали но и аз съм се грижил както трябва за тях.
citoyen
Рейтинг: 847 НеутралноИзглежда великолепно! Дали ще конкурира германските си съперници, каквито са заявените намерения, ще разберем. За тези, които не го знаят ще кажа още веднъж: Френската кола е като любовта от пръв поглед или те обзема или не. Френските коли, които съм имал никога не са ме подвеждали но и аз съм се грижил както трябва за тях.
pag
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#28] от "soul":
Знанието е сила, информацията - властМоя грешка - бил е 8-скоростния Айсин. Според китайски сайтове новата кутия тепърва ще я вграждат само в китайските версии, а после и в европейските.
k.d
Рейтинг: 240 НеутралноСтил стил, ама философията им е "Защо да е просто, като може да е сложно" - ужасно е за поддръжка. За моделите Пежо напоследък е прав друг коментатор, ужасно изглеждат, но този е добре. Иначе като дизайн, особено отвън "Рено" от години нямат празно при всички модели, жалко че често се чупели казват.
k.d
Рейтинг: 240 НеутралноОтстрани прилича на Пасат СС