Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4512 Весело

    При тестов автомобил 1.6 дизел със 120 коня, на автора му липсвало спортен режим на трансмисията?! И какво щеше да стане при "спортен" режим със тези 120 кончета, освен едно виене на двигателя в горните обороти?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  2. 2 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Пауновски, поредните тъмни снимки, направени с грешния обектив. Поне като снимаш се премести още 1-2 крачки назад от колата, че да придобием по-добра преспектива.
    И вземи изкарай един курс по фотография - може и онлайн.
    Излагаш се.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf1":

    И тия 1.2 литра бензин... Вероятно са и три цилиндъра, ама удобно го пропускат. Това, вече май са двигателите от Пежо. Много богат избор от двигатели. Да се чудиш, кое да вземеш... Едно от друго, по-куци и по-спънати изпълнения. Жалко...!

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Кросовър от ново поколение... без 4х4 и с максимална мощност 130 кс за бензиновия двигател. Без думи просто.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    Кажи му опел и повече не го обиждай.

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4512 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Чак така грубо, не, все пак имат модели OPC.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  7. 7 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До горните разбирачи, достойни за съветници в световните автомобилни гиганти, където работят само глупаци:

    1. Малките ТУРБО ( особено бензин ) двигатели СА СУПЕР. 21 век сме и производителите го постигат, а и ги натискат за емисиите. ПЪРВО КАРАЙТЕ, А ПОСЛЕ ДАВАЙТЕ ОЦЕНКА! Икономични са и вървят супер. Това са семейни автомобили, а не спортни.
    2. Платформите на PSA ( този модел вече е от тях ) ВИНАГИ са по-леки с 200-300 кила от конкурентите
    3. Всички предлагаха SUV 4x4 в началото, НО СЕ ОКАЗА, ЧЕ 70-80% от реалните продажби при малките SUV НЕ СА 4x4. Затова някои компании се отказаха напълно, но Opel все още има Mokka X и Insignia, които засега са чисти Opel-и.
    4. Дори легендарните американски пикапи (ф-150) вече се предлагат без 4x4
    5. 4x4 е супер, ако го ползваш обаче. И струва 1/4 - 1/5 повече.

  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    "В салона цари германски ред, като всичко е там, където е най-логично да бъде."

    Пауновски, вече от година Опел е собственост на Пежо-Ситроен! Какъв германски ред във френски автомобил??? Това е непростимо за "журналист" пишещ на автомобилни теми. Вероятно цялата ти статия е толкова достоверна. В тоя Опел има много от Пежо.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4512 Весело

    До коментар [#7] от "Дундурук":

    Коуега, какво 4х4?! За интелигентно задвижване на всички колела AWD, не сме ли чували?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  10. 10 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Без 4Х4 е по-евтино и вероятно това е стратегия на Пежо. Не споделям това виждане и досега не съм останал излъган.

  11. 11 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 978 Неутрално

    За мен доброто4 по 4 е това по старото с ръчка.Цяла година караш на предно или задно и когато падне снега-като днес включваш 4 по 4 светва ти надписа на таблото awd и си шпориш спокойно в снега когато другите въртят гуми и се въртят.

  12. 12 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 458 Неутрално

    6 литра разход за 120 к.с. - не е ли твърде много?

  13. 13 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    60 бона без 4х4!?
    В кофти момента да разчиташ на джиджявки разни само с две задвижващи колела.
    Зарежи.

  14. 14 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 417 Неутрално

    ха ха егати смешката:
    "В "Опел" вярват, че на кросоувърите задвижване 4Х4 не им трябва, "

    Какъв кросоувър е това? Май някаква смешка.

    Добре че днес в снега не бях с Оплеите където ги карах преди 10 години. Когато тогава се качих от чисто нова зафира(служебна) на Тойота Ярис на бъдещата ми жена и видях че в Яриса има повче място за водча от колкото в Зафирата. продадох Зафирата на момента.

    Този кросовър да си го карат в Германия.

    Е днес в снега бях със Субару и порих снега яко :) а усмивката не слизаше от лицето ми като гледах другите как се мъчат :)

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  15. 15 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#14] от "Планинар":

    Без съмнение си бил добре със Субару. Колко сняг наваля и какво Субару караш?

  16. 16 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 978 Неутрално

    Да снегът си е сняг-аз съм с Сузуки Гранд Витара бензин 2,5 -с ръчно включване на 4 по 4 .Ако и гумите са добри буташ ръчката и пориш снега като дива.Вярно на Мусала няма да се качиш но из града и в снега и на полето нямаш никакви проблеми с тръгване спиране и водене на колата.И забележете-ако 4 по 4 не ти трябва просо го изключваш и ставаш обикновен автомобил с един мост/не постоянно зацепено 4 по 4/Това се отразява на разхода.Както и теглото-тежи само 1,4т. по малко от един Пасатор.

  17. 17 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#16] от "dolna4erti4ka":
    Подкрепям твоите твърдения, с една забележка - по-старите версии не са 4х4, а двойно предаване. Т.нар. Кросоувъри /нещо, за което никога няма да дам пари/ са едни паркетни глупости, с реагиращи системи /а не постоянно зацепени/, които вървят по-добре в снега само при сравнение с автомобили с едно предаване. 4х4 са само Субару и горният клас Ауди /6 и 8 цил. двигатели/. Големите джипове продължават да се правят с усъвършенствано двойно предаване /нищо че всеки си пише 4х4/ и за това стават, но естествено харчат двойно. Не видях закъсал в снега нито един Ланд Круизър, Нисан Патрол, Рейндж Ровър, Q7, ML или GL. Колкото до сапунерката, обект на тази статия - ами мерси, твърде скъпо дърво.

  18. 18 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#14] от "Планинар":

    Не ударихте ли едно рамо на някой закъсал?

  19. 19 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Е днес в снега бях със Субару и порих снега яко :) а усмивката не слизаше от лицето ми като гледах другите как се мъчат :)
    —цитат от коментар 14 на Планинар


    Добре, че заваля една седмица в годината, та и вие със Субарута-та да се почустват хора. Много тъпо изказване, все едно аз с кабриолета ми да Ви се смея цяло лято като Ви гледам с баналните Ви, бездушни и дървени колици, които имат смисъл една седмица в годината.

  20. 20 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 978 Неутрално

    Не си прав-най-големия кеф с кола съм изпитала със Субару Импреза през лятото на планински път.Такъв старт,такова водене на колата в завоите ,сцепление колкото искаш,че чак те кара да я настъпваш.Такова удоволствие от карането не съм изпитвала и в БМВ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.