Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4786 Весело

    При тестов автомобил 1.6 дизел със 120 коня, на автора му липсвало спортен режим на трансмисията?! И какво щеше да стане при "спортен" режим със тези 120 кончета, освен едно виене на двигателя в горните обороти?!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  2. 2 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Пауновски, поредните тъмни снимки, направени с грешния обектив. Поне като снимаш се премести още 1-2 крачки назад от колата, че да придобием по-добра преспектива.
    И вземи изкарай един курс по фотография - може и онлайн.
    Излагаш се.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf1":

    И тия 1.2 литра бензин... Вероятно са и три цилиндъра, ама удобно го пропускат. Това, вече май са двигателите от Пежо. Много богат избор от двигатели. Да се чудиш, кое да вземеш... Едно от друго, по-куци и по-спънати изпълнения. Жалко...!

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Кросовър от ново поколение... без 4х4 и с максимална мощност 130 кс за бензиновия двигател. Без думи просто.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Кажи му опел и повече не го обиждай.

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    До коментар [#5] от "442":

    Чак така грубо, не, все пак имат модели OPC.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  7. 7 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До горните разбирачи, достойни за съветници в световните автомобилни гиганти, където работят само глупаци:

    1. Малките ТУРБО ( особено бензин ) двигатели СА СУПЕР. 21 век сме и производителите го постигат, а и ги натискат за емисиите. ПЪРВО КАРАЙТЕ, А ПОСЛЕ ДАВАЙТЕ ОЦЕНКА! Икономични са и вървят супер. Това са семейни автомобили, а не спортни.
    2. Платформите на PSA ( този модел вече е от тях ) ВИНАГИ са по-леки с 200-300 кила от конкурентите
    3. Всички предлагаха SUV 4x4 в началото, НО СЕ ОКАЗА, ЧЕ 70-80% от реалните продажби при малките SUV НЕ СА 4x4. Затова някои компании се отказаха напълно, но Opel все още има Mokka X и Insignia, които засега са чисти Opel-и.
    4. Дори легендарните американски пикапи (ф-150) вече се предлагат без 4x4
    5. 4x4 е супер, ако го ползваш обаче. И струва 1/4 - 1/5 повече.

  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    "В салона цари германски ред, като всичко е там, където е най-логично да бъде."

    Пауновски, вече от година Опел е собственост на Пежо-Ситроен! Какъв германски ред във френски автомобил??? Това е непростимо за "журналист" пишещ на автомобилни теми. Вероятно цялата ти статия е толкова достоверна. В тоя Опел има много от Пежо.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4786 Весело

    До коментар [#7] от "Дундурук":

    Коуега, какво 4х4?! За интелигентно задвижване на всички колела AWD, не сме ли чували?!

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  10. 10 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Без 4Х4 е по-евтино и вероятно това е стратегия на Пежо. Не споделям това виждане и досега не съм останал излъган.

  11. 11 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    За мен доброто4 по 4 е това по старото с ръчка.Цяла година караш на предно или задно и когато падне снега-като днес включваш 4 по 4 светва ти надписа на таблото awd и си шпориш спокойно в снега когато другите въртят гуми и се въртят.

  12. 12 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 442 Неутрално

    6 литра разход за 120 к.с. - не е ли твърде много?

  13. 13 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    60 бона без 4х4!?
    В кофти момента да разчиташ на джиджявки разни само с две задвижващи колела.
    Зарежи.

  14. 14 Профил на Планинар
    Планинар
    Рейтинг: 388 Неутрално

    ха ха егати смешката:
    "В "Опел" вярват, че на кросоувърите задвижване 4Х4 не им трябва, "

    Какъв кросоувър е това? Май някаква смешка.

    Добре че днес в снега не бях с Оплеите където ги карах преди 10 години. Когато тогава се качих от чисто нова зафира(служебна) на Тойота Ярис на бъдещата ми жена и видях че в Яриса има повче място за водча от колкото в Зафирата. продадох Зафирата на момента.

    Този кросовър да си го карат в Германия.

    Е днес в снега бях със Субару и порих снега яко :) а усмивката не слизаше от лицето ми като гледах другите как се мъчат :)

  15. 15 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#14] от "Планинар":

    Без съмнение си бил добре със Субару. Колко сняг наваля и какво Субару караш?

  16. 16 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Да снегът си е сняг-аз съм с Сузуки Гранд Витара бензин 2,5 -с ръчно включване на 4 по 4 .Ако и гумите са добри буташ ръчката и пориш снега като дива.Вярно на Мусала няма да се качиш но из града и в снега и на полето нямаш никакви проблеми с тръгване спиране и водене на колата.И забележете-ако 4 по 4 не ти трябва просо го изключваш и ставаш обикновен автомобил с един мост/не постоянно зацепено 4 по 4/Това се отразява на разхода.Както и теглото-тежи само 1,4т. по малко от един Пасатор.

  17. 17 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#16] от "dolna4erti4ka":
    Подкрепям твоите твърдения, с една забележка - по-старите версии не са 4х4, а двойно предаване. Т.нар. Кросоувъри /нещо, за което никога няма да дам пари/ са едни паркетни глупости, с реагиращи системи /а не постоянно зацепени/, които вървят по-добре в снега само при сравнение с автомобили с едно предаване. 4х4 са само Субару и горният клас Ауди /6 и 8 цил. двигатели/. Големите джипове продължават да се правят с усъвършенствано двойно предаване /нищо че всеки си пише 4х4/ и за това стават, но естествено харчат двойно. Не видях закъсал в снега нито един Ланд Круизър, Нисан Патрол, Рейндж Ровър, Q7, ML или GL. Колкото до сапунерката, обект на тази статия - ами мерси, твърде скъпо дърво.

  18. 18 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    До коментар [#14] от "Планинар":

    Не ударихте ли едно рамо на някой закъсал?

  19. 19 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Е днес в снега бях със Субару и порих снега яко :) а усмивката не слизаше от лицето ми като гледах другите как се мъчат :)
    —цитат от коментар 14 на Планинар


    Добре, че заваля една седмица в годината, та и вие със Субарута-та да се почустват хора. Много тъпо изказване, все едно аз с кабриолета ми да Ви се смея цяло лято като Ви гледам с баналните Ви, бездушни и дървени колици, които имат смисъл една седмица в годината.

  20. 20 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Не си прав-най-големия кеф с кола съм изпитала със Субару Импреза през лятото на планински път.Такъв старт,такова водене на колата в завоите ,сцепление колкото искаш,че чак те кара да я настъпваш.Такова удоволствие от карането не съм изпитвала и в БМВ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.