Първият модел на "Купра" ще е на базата на "Сеат Атека"

Първият модел на "Купра" ще е на базата на "Сеат Атека"

© Сеат



Първият модел, който ще пусне на пазара "Купра" - създадената преди броени дни дъщерна марка на "Сеат" за спортни автомобили, ще е "Атека" с мощност 300 конски сили. Моделът ще дебютира на автосалона в Женева (6-18 март).


Моторът е двулитров бензинов и се счита за един от най-високотехнологичните агрегати на "Фолксваген груп", като е снабден включително със специален филтър за улавяне на твърдите частици.


Първият модел на "Купра" ще е на базата на "Сеат Атека"

© Сеат




Скоростната кутия е седемстепенна автоматична с двоен съединител, задвижването е 4Х4. "Купра Атека" има ускорение до 100 км/ч за 5.4 секунди и максимална скорост от 245 км/ч.


Водачът на кросоувъра може да избира между шест режима на работа на задвижването на четирите колела – нормален, спортен, индивидуален, сняг, офроуд и Cupra. Окачването е адаптивно.


Първият модел на "Купра" ще е на базата на "Сеат Атека"

© Сеат


Отвън "Купра Атека" изглежда доста по-агресивно от стандартната версия на кросоувъра. В салона спортното излъчване се предава от кожа алкантара, алуминиеввви педали и акценти, имитация на карбон и контрастни шевове.


Автомобилът ще се предлага в няколко специални пакета. Кръстеният Performance включва 18-цолови джанти и спирачки на "Брембо", има и един с външни карбонови акценти, и един с акценти от въглеродни влакна в салона.


Първият модел на "Купра" ще е на базата на "Сеат Атека"

© Сеат


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1407 Неутрално
  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5573 Неутрално

    Прилича на БМВ :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4253 Неутрално

    Голямо прочуване, грозен гледка, несравнима с класиката от преди 4 години:

    https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/01/09/2216028_noviiat_seat_leon_kupra_shte_razpolaga_s_do_280_ks/

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    Филтър за твърди частици при бензинов автомобил...? Нали дизелите бяха виновни за всичко? :)

    Бивш tww09306483.
  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 448 Любопитно

    Филтър за твърди частици при бензинов автомобил...? Нали дизелите бяха виновни за всичко? :)
    —цитат от коментар 4 на tww09306483


    Това, че си имаш памперс, не значи че ще го ползаш непременно :)
    Като знаят качеството на горивата в не до там белите държави - по-добре и няколко цедки на резервоара да сложат...
    И това не прави дизела по-малко отровен, ако това ти се иска...

    Stef
  6. 6 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 299 Неутрално
  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#5] от "stef":

    Правилно... Както се казва: Това, че мъжете имали нещо в гащите отпред, не ги прави автоматично изнасилвачи... :)
    Дизелите са си толкова отровни, колкото и преди. Проблем са старите таратйки, гълтащи литри масло, дето не отговарят на никакви норми, независимо дизел ли са или бензин. Плюс това, голям рев колко много замърсявали автомобилите, ама винаги съм се чудел, защо автомобилните производители почти нямат предложения със серийна газ (пропан или метан). Тук-там започнаха да се престрашават някои...

    Бивш tww09306483.
  8. 8 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 756 Любопитно

    Нек'ъв по-джиджан Тигуан?

  9. 9 Профил на crusible
    crusible
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Малко "зверче" е този Сеат! Харесва ми, пък и сигурно ще бъде сравнително изгодна, като се има предвид, че цените на Сеат са -20% спрямо Фолксваген!

  10. 10 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 479 Неутрално

    ... цените на Сеат са -20% спрямо Фолксваген!
    —цитат от коментар 9 на crusible


    Бяха с -20%, в минало време.

    Иначе таз жипка не е зле. Малко ниска отдолу ми идва, ама нали е спортна.

  11. 11 Профил на crusible
    crusible
    Рейтинг: 494 Неутрално

    [quote#10:"12345"][/quote]

    Ами не е в минало време. Сравни цените на Атека с тези на Тигуан и ще видиш, че продължава тенденцията.

  12. 12 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Голямо прочуване, грозен гледка, несравнима с класиката от преди 4 години:https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/01/09/2216028_noviiat_seat_leon_kupra_shte_razpolaga_s_do_280_ks/
    —цитат от коментар 3 на hamiltonf1


    Това сега не е Сеат Леон. Само думичката "Купра" са взели, че е популярна. Точно като новата марка "DS" на Ситроен. И това тук е някакъв кросоувър, нищо общо със Сеат Леон Купра, което е спортен хечбек

  13. 13 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#10:"12345"]
    —цитат от коментар 11 на crusible
    Ами не е в минало време. Сравни цените на Атека с тези на Тигуан и ще видиш, че продължава тенденцията.[/quote]

    Разгледах внимателно ценовите листи и трябва да призная, че по-скоро ти си прав. Сравнение понякога е невъзможно, защото повечето двигатели са различни. Но има и еднакви двигатели и тях сравних.

    Това ме изненадва, дащото не виждам причина за такава драстична разлика в цените. Атека прелива от оборудване и екстри, даже дигитален дисплей може да се поръчва вече. Тигуан не видях да има 360 градусова камера. Изводът ми е че Тигуан е силно надценен.

  14. 14 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Това ме изненадва, дащото не виждам причина за такава драстична разлика в цените. Атека прелива от оборудване и екстри, даже дигитален дисплей може да се поръчва вече. Тигуан не видях да има 360 градусова камера. Изводът ми е че Тигуан е силно надценен.
    —цитат от коментар 13 на 12345


    Откакто марката СЕАТ е собственост на ФВ, винаги автомобилите СЕАТ са били с по-ниско качество и по-евтина изработка от Фолксваген в същия клас, а не с по-малко екстри. Това се вижда като поостареят малко колите - примерно Ибиса се скапва и раздрънква много по-бързо от Поло, същото с Толедо и Голф и т.н. Това дава напълно достатъчна възможност СЕАТ да струват по-малко, при положение че са произведени с по-малко разходи. Което е и целта - да покрият малко по-ниския ценови клас в същите категории.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK