Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка



Новото поколение на "Хюндай Санта Фе", което ще направи световния си дебют на автосалона в Женева, ще разполага със система за предупреждение срещу забравяне на деца и домашни любимци в колата. Специални сензори сканират зоната на задната седалка и ако водачът тръгне да напуска колата ще получи предупреждение за потенциален проблем на приборното табло.


Ако шофьорът все пак излезе и заключи колата, ще му бъде напомнено със звук от клаксона и мигане на мигачите, и фаровете, че автомобилът не е празен. Подобна система се вгражда за пръв в модел на "Хюндай".

Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка

© Хюндай


В четвъртото поколение на "Санта Фе" новост е и въвеждането на защитата на отваряне на вратите, ако отзад приближава друг автомобил, велосипедист или мотоциклетист. Както и до сега моделът ще се предлага с нормална и дълга база и съответно с пет и седем места.


Стандартният модел ще носи името "Санта Фе", вместо "Санта Фе Спорт", а дългият вече ще е "Санта Фе" XL. В салона има редица нововъведения, като тяхната цел е била да се осигури повече място за пасажерите.

Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка

© Хюндай


Прави впечатление и използването на по-качествени материали. За първи път в модела се предлага и дисплей за визуализация на полезна информация на нивото на очите (Heads-Up Display).




Окачването на "Хюндай Санта Фе" е изцяло ново, като целта е била да предлага както по-голям комфорт, така и подобрена стабилност. Като опция ще се предлага саморегулиращ се заден мост, с който колата не кляка, когато е натоварена.

Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка

© Хюндай


Сред системите за сигурност дебютира предупреждение за движение зад маневриращия на заден ход автомобил с функция за самостоятелно спиране, ако водачът не реагира.


Гамата от двигатели включва 2.4-литров атмосферен бензин със 185 конски сили, двулитров мотор на същото гориво с турбо и 232 к.с. и 2.2 дизел с 200 коня. Всички те ще се комбинират с автоматична скоростна кутия с осем предавки.

Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка

© Хюндай


Кросоувърът е снабден с ново поколение система за задвижване на четирите колела, която прехвърля различно количество въртящ момент към предните и задните гуми, в зависимост от избрания режим на шофиране. В спортен режим например повече тяга ще получават задните колела. Другите настройки са за нормален и умен режим.
Новият "Хюндай Санта Фе" ще предупреждава за движение на задната седалка

© Хюндай


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    страхотни коли и добър дизайн .

  2. 2 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Предницата е от Лексъс

  3. 3 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    Егати грозната кола! Страничните врати сякаш са смачкани след странично блъскане в друг автомобил.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  4. 4 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Предницата е от Лексъс
    —цитат от коментар 2 на dolna4erti4ka


    Предницата е твърде извратена, за да е от който и да е модел автомобил. Както всъщност и цялата кола...

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  5. 5 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Пак грозновато. Хюндай от години не могат да налучкат дизайнерската линия.

    Това за по-качествените материали вътре ако е вярно, ще е голяма стъпка напред за марката.

    От описаните екстри нищо ново. С изключение (поне за мен) на онова за движение на задната седалка.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 481 Любопитно

    Особено ми хареса екстрата със заключените врати при наближаващ обект отзад интересно дали само от съответната страна ги държи заключени...

    Иначе колата е супер, но само турбо бензинът ще й осигури истинска динамика и добър комфорт, обикновеният бензин ще е слабичък, а дизелът не го коментирам по ред причини.

    За съжаление в Европа е доста трудно да намериш бензиново СантаФе...

    Stef
  7. 7 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 910 Неутрално

    само турбо бензинът ще й осигури истинска динамика и добър комфорт, обикновеният бензин ще е слабичък, а дизелът не го коментирам по ред причини.
    —цитат от коментар 6 на stef


    За съжаление си прав. От 15 години карам основно дизел и когато се прехвърля в бензинова кола отначало ми е некомфортно да се пренастроя към различната характеристика на въртящия момент при бензина. За мен най-добрата за момента алтернатива на дизела е бензинов хибрид, като електродвигателите компенсират спадането на характеристиката когато се наложи. Чисто бензинов двигател изисква прекалено много мощност за да реагира достатъчно бързо.
    За екологичните аспекти не коментирам, мисля че там играят най-различни лобита и едва ли дизелите са „най-черният дявол“ в замърсяването.

  8. 8 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 481 Любопитно

    [quote#7:"nigel"][/quote]

    Не е логично да сравняваш атмосферен бензин с неатмосферен дизел. Сравнявай ябълки с ябълки - качи се на едно двулитрово турбо и ще забравиш за дизела на мига...
    Просто защото няма нито едно предимство освен по-малкия разход, за който плащаш косвено и понякога прескъпо...

    Stef
  9. 9 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 481 Любопитно

    До коментар [#7] от "nigel":

    Лошото на хибридите е, че съчетават две технологии, което има доста недостатъци - най-малкото голямо тегло... Иначе не бих отказал един такъв:
    https://gearheads.org/2018-acura-mdx-sport-hybrid/

    Stef
  10. 10 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":

    Вярно, карам двулитров турбодизел, а бензиновата на която се качвам от време на време е 1,6 бензин. На дизела харесвам по-дългите скорости, но при автоматика това неудобство на бензина не би трябвало да се усеща много.
    Иначе разходът май вече не е съществен фактор, има-няма 1/100, а цените на горивата са изравнени.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK