Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид



Ауди" А6 влиза в своето осмо поколение с няколко иновации за сегмента. Моделът запазва почти същите дължина (4.94 м) и височина (1.46 м), докато ширината е увеличена с 1.2 см до 1.89 метра.


Работното място на водача е изцяло преработена, като настройките стават през два екрана. Горният е с размер до 10.1 инча, като на него всички иконки могат да се подредят според желанието на водача. По-малкият дисплей е 8.6-инчов, разположен е по-ниско и през него се правят настройките на вентилацията.

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Приборното табло също е дигитално, като неговият екран е 12.3-инчов. Новото "Ауди" А6 позволява настройките си да запомнят до седем водачи, като се променят до 400 параметъра. С инсталирането на специална апликация до петима оторизирани от собственика ползватели могат да отключват, заключват и палят колата през своя смартфон.


Салонът на "Ауди" А6 е по-голям от този на предишния модел. Багажното пространство също е увеличено и стига 530 литра. Капакът на багажника може да е с електрическо задвижване и отваряне без ръце (с жест с крак).

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Седалките са изцяло нови, като предните могат да бъдат с подгряване, вентилация и масаж. Вентилационната система разполага с ароматизатор, йонизатор и ефективен филтър за пречистване на въздуха.




За момента лимузината излиза на пазара с един бензинов и един дизелов двигател, като и в двете версии лимузината е микрохибрид. Благодарение на допълнителен 48-волтов акумулатор стартерът алтернатор се използва за подпомагане на потеглянето и ускорението до 22 км/ч. В реални условия това води до спестяването на 700 милилитра гориво на 100 километра. Освен това автомобилът може да се движи по инерция, без съпротивление от скоростната кутия при скорост между 55 и 160 км/ч.

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Базовият двигател е трилитров шестцилиндров V-образен дизел с мощност 286 конски сили и максимален въртящ момент 620 Нм. Той е комбиниран с осемстепенен автоматик и задвижване куатро. Средният разход на гориво е 5.5 л/100 км.


Бензиновият двигател също е трилитров V6, но мощността е 340 коня, а въртящият модел стига 500 Нм. С него А6 спринтира до 100 км/ч за 5.1 секунди. Тук трансмисията е седемстепенна автоматична, а задвижването също е куатро. Средният разход на гориво е 6.7/л 100 км.

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Друга голяма технологична новост е завиването и на задния мост. Задните колела се отклоняват до 5 градуса.


При ниска скорост те се завъртат в посока обратна на предните, което е позволило радиусът на обратен завой да е намален с над метър до 11.1 метра. При висока скорост задните гуми са в същата посока като предните, което подобрява стабилността в завой и при смяна на лентите на движение.


Воланът е с променлива характеристики, а по отношение на окачването изборът е между четири варианта. Серийното е със стоманени пружини и амортисьори. на разположение са също спортно окачване, окачване с променливи характеристики и въздушно с променливи характеристики.

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Асистиращите системи в новото "Ауди" А6 разчитат на до пет радарни сензора, пет камери, 12 ултразвукови сензора и един лазарен скенер. В резултат колата може да се снабди със система за автономно паркиране, дори когато водачът е извън автомобила. На разположение е и функция за самостоятелно влизане и излизане от гараж.


Сред помощните системи има такава, която избягва удар с пресичащо пътя на колата превозно средство, адаптивен круизконтрол със самостоятелно следване на извивките на пътя и други.


Най-скъпите фарове са матрични светодиодни. "Ауди" А6 ще се предлага в пет нива на оборудване - basic, sport, design, design selection и S line.

Новото "Ауди" А6 е с четири завиващи колела и микрохибрид

© Ауди


Колата ще дебютира на автосалона в Женева след броени дни и ще се прави в завода на "Ауди" в Некарсулм. Първите доставки ще са през юни. Стартовата цена в Германия е 58 050 евро за дизеловата версия.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Не ми харесва, какво е зяпнало, ... много грозно.

  2. 2 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Много екстри - много чудо и накрая дизелов двигател 🤬🤬

    “микрохибрид” - хахаххаахах!
    В следващия модел да добавят и 4 батерии Duracell и ще стане Ауди Микрохибрид Куатро ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1235 Любопитно

    “Технологичната новост” с четирите завиващи колела я имаше в Хонда Прелюд от 1985 година.

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 420 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Не мога да разбера какво и харесват на тази рибешка уста. супер е грозно. Форд я сложиха на всички модели сега и ауди.

  5. 5 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 802 Весело


    Образец на техническо съвършенство!
    Автомобил за хора, които могат да печелят със стил, могат да живеят красиво.
    Не са много хората, които знаят какво е немско усещане, на немска магистрала с 250 километра в час....

  6. 6 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 899 Неутрално

    До коментар [#5] от "ydv13543499":

    Техническото съвършенство се доказва във времето. Дали тази кола е допълнение към красивият ти живот е въпрос на субективно усещане. Не знам какво е немско усещане, не съм немец. На техни магистрали съм карал достатъчно, включител и с 250 км/ч, включително с Ауди. Прехласването по немски коли ми е необяснимо.

  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1137 Весело

    Голема щора има отпред...
    Иначе е фантастична.
    ама от тази щора нема ли да му духа много на микрохибрида?
    Да не настине?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4610 Весело

    Съвсем скоро, в някой от следващите модели радиаторната решетка ще заема цялата предница...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  9. 9 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1162 Весело

    много малко ще харчи..и пести 0.7л на 100км...това голяма работа..

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  10. 10 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#2] от "Торбалан":

    Съгласен съм, дизелът е канцерогенна технология и трябва да бъде изхвърлен от употреба. Иначе....

  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    Очаквам първите бройки по родните пътища в най-скоро време.

    Апропо, по телевизията вървят поне 5-6 реклами на автомобили, някои от тях луксозни - явно пазарът е доста добър у нас, предвид такива редовни кампании.

  12. 12 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Неутрално

    “Технологичната новост” с четирите завиващи колела я имаше в Хонда Прелюд от 1985 година.
    —цитат от коментар 3 на pag


    Абе недей го обърква автора, той като чуе Ауди и знае, че всички технологии в колата те са ги измислили ;)
    Иначе Prelude 4WS е от 1988 година. Има Мицубиши 3000 GT, Porsche, Acura, Ferrari... та Ауди са открили топлата вода...

    Stef
  13. 13 Профил на Abc Bca
    Abc Bca
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Прави ли ви впечатление, че след агресивното промотиране на Тесла, много от старите играчи на пазара излезеха от летаргията. Забелязвам повече иновации и дизайн.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#10] от "paralelepiped":

    Хаха, за DPF чували ли сте у българско?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#12] от "stef":
    До коментар [#3] от "pag":

    А Порше като го сложи на 911 Турбо чак 2011, и те ли са назадничави? Ей, мярка нямате, и ставате много забавни. Има причина тези коли да се продават толкова добре и на високи цени.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на Скиорски
    Скиорски
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Това с инерцията над 55 км/ч до 160, баща ми го правеше с Жигулата още 1973 г....

  17. 17 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 390 Неутрално

    Образец на техническо съвършенство!Автомобил за хора, които могат да печелят със стил, могат да живеят красиво.Не са много хората, които знаят какво е немско усещане, на немска магистрала с 250 километра в час....
    —цитат от коментар 5 на ydv13543499


    мъхъм ... и ся като не знаем да вземем да се гръмнем ли ... че то тва живот ли е нашето, като не сме били на немска магистрала с 250км/ч ...
    Съжалявам хората, за които красотата в живота им може да се купи с пари ;)

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#16] от "Скиорски":

    Жигулата му е вдигала 160км/ч, и то по инерция? Брей. Сега остава да кажеш, че и тя е била 8-степенен автоматик

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10088 Неутрално

    Красиво :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Микрохибрид... Ахахах. Звучи ми като нещо безсмислено, което ще се счупи.

    If you are going through hell... Keep going!
  21. 21 Профил на black_jack
    black_jack
    Рейтинг: 530 Неутрално

    ретроградно, за ретроградно мислещи хора.

  22. 22 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Любопитно

    До коментар [#12] от "stef":До коментар [#3] от "pag":А Порше като го сложи на 911 Турбо чак 2011, и те ли са назадничави? Ей, мярка нямате, и ставате много забавни. Има причина тези коли да се продават толкова добре и на високи цени.
    —цитат от коментар 15 на deutschwagen


    Никой не е казал "назадничави", просто авторът да посмали патоса - човек остава с впечатление, че Ауди са измислили 4-те завиващи колела, което е драматично невярно при положение, че Хонда са го направили преди има няма 30 годинии после още поне 5 производителя са го "преоткрили".

    И понеже не е споменато много за системата - специално при Прелюд работи в два режима:
    При ниска скорост завиват в посока обратна на предните гуми, за да подпомагат маневреността, а при висока скорост завиват в същата посока, което увеличава значително стабилността в завой, защото намалява страничното плъзгане на задните гуми и отнема от желанието на предните да не завиват...

    Stef
  23. 23 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Да сложиш екран вместо аналогов скоростомер и оборотомер е все едно да направиш ролекс, ама електронен....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  24. 24 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Кви са тия леки коли по 2 метра широки колкото камиони бе? Как ще се разминават безопасно? А "микрохибрида" няма да го коментирам... използвало стартера за задвижване.. ахаха...

  25. 25 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 716 Неутрално

    До коментар [#24] от "blaf":

    Значи и аз на моя Голф имам микрохибрид, защото като въртя стартера на скорост и колата се движи.

    If you are going through hell... Keep going!
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#22] от "stef":

    Аз не съм останал с такова впечатление от автора. И други Аудита са имали 4 завиващи колела, но при А6 си е новост, за това става въпрос. Странно защо му е било на Прелюд, това не е голяма кола, особено 1988. Но няма да се изненадам ако има много разлики между днешните системи и тези от тогава.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1158 Весело

    До коментар [#5] от "ydv13543499":

    Абсолютно са в крак с времето с този дизел :)

  28. 28 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1158 Весело

    До коментар [#26] от "deutschwagen":

    Те затова и ги слагат завиващите задни колела, защото са големи :)

    А не защото подобрява пътното поведение!

  29. 29 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1235 Любопитно

    :А Порше като го сложи на 911 Турбо чак 2011, и те ли са назадничави? Ей, мярка нямате, и ставате много забавни. Има причина тези коли да се продават толкова добре и на високи цени.
    —цитат от коментар 15 на deutschwagen


    Има причини, разбира се, наричат ги "имидж".

    После всички без изключение собственици на "дойчвагени" с безкрайна изненада установяват, че те се чупят точно така, както и презряните "други" марки.

    Колкото до Порше 911 - ами с тоя двигател, разположен зад задния мост, е назадничаво, колкото и да ви е чудно.

    Знанието е сила, информацията - власт
  30. 30 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 924 Весело

    Като чета какъв разход обявяват, не само Ауди, и се чудя от какво толкова им е неудобно да обявят направо, че не харчи, а произвежда гориво??? Разликата в лъжата няма да е много голяма. Изглежда всички чакат някой да пръв да обяви подобно нещо и всичките производители да започнат да ни баламосват как тяхната кола произвежда повече литри гориво на 100 км.
    286 конски сили - СРЕДЕН(!) разход 5,5л/100км
    340 коня - СРЕДЕН(!) разход 6,7/100км
    Това Ауди може да има такъв разход, ако 100км се движи само по инерция изключено от скорост.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#29] от "pag":

    Карал ли си "назадничаво" 911? Май не. Ако ще се спори дали е оптималното място за двигателя, не е. Но пък има задни седалки, а и са го направили да не се държи назадничаво. Има причина това да е най-успешния спортен автомобил. Да, знам, само имидж за разни тъпаци, които всъщност толкова не разбират от коли, че не биха усетили разликата дори да имаше такава. Нали?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Неутрално

    286 конски сили - СРЕДЕН(!) разход 5,5л/100км 340 коня - СРЕДЕН(!) разход 6,7/100км Това Ауди може да има такъв разход, ако 100км се движи само по инерция изключено от скорост.
    —цитат от коментар 30 на quatro_4x3


    В реалността - градско 18, извънградско 10, а може и повече, че повечето с Ауди не са слабички и са с тежък крак :)

    Stef
  33. 33 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Любопитно

    За дизел говорим :)

    Stef
  34. 34 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Повечето от вас нито са виждали, нито са се возили, нито пък са карали такава кола - кво коментирате.
    Опита ви е базиран на 10-15 годишните бараки на над 100 000 км дето карате стар-внос от Германия.
    Разхода на гориво е 15/100 на твоята барака 10 годишна на 150 000 км дето я зареждаш с фалшиво гориво от Марешки.
    Тази кола на дълъг пет по магистрала дизел си харчни точно 5.5.
    На другите пък дизела не им харесвал - дизела не е проблем дори си има предимства - ако естествено си има катализатор и се спазват определени правила.
    В БГ всеки махнал катализатора кара 10-15 годишен издухан дизел на над 150 000 км после много пушели ... еми ще пушат.
    Това Ауди с Евро 6 дизела му няма да е никакъв проблем.

  35. 35 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#32] от "stef":

    Ако говорим за България, повечето хора с Ауди имат сериозни комплекси и поведението им на пътя е като на типична балканска мутра, която смята, че е най-големият тарикат, а всички останали са балъци. Иначе с Q7 преди няколко години, ако не се лъжа беше към 240 к.с (дизел), редовно имах разход 8-9 л/100 км извънградско. И не бих казал, че съм карал само с 80 км/ч. При спокойно шофиране, без магистрали, често е отчитало 7л/100км.

  36. 36 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#16] от "Скиорски":Жигулата му е вдигала 160км/ч, и то по инерция? Брей. Сега остава да кажеш, че и тя е била 8-степенен автоматик
    —цитат от коментар 18 на deutschwagen


    на слизане от баир,на свободна. кой не го е правил?? при 110 жигата е готова за излитане.няма такова усещане в в новите коли....абе май ще си взема една за уикендите :))

    Жени и вино! Вино и жени!
  37. 37 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#32] от "stef":Ако говорим за България, повечето хора
    —цитат от коментар 35 на gogo2011

    Карат като диваци, не спазват правила, карат стари издухани бараки, зареждат с нискокачествено гориво, по лоши пътища ...
    Тази кола не е за България.
    За България Q7, X6 и т.н.

  38. 38 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Много словесни, много "експертни" мнения а както и да се погледне колата си е кола отвсякъде. Системата "куатро" е доказана, поведението на пътя е безупречно, ергономиката е отлична, двигателите TDI/TSFI са супер, единствено цената "хапе" но това не е автомобил за всеки джоб.

  39. 39 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Много словесни, много "експертни" мнения а както и да се погледне колата си е кола отвсякъде. Системата "куатро" е доказана, поведението на пътя е безупречно, ергономиката е отлична, двигателите TDI/TSFI са супер, единствено цената "хапе" но това не е автомобил за всеки джоб.

  40. 40 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Любопитно

    До коментар [#32] от "stef":Ако говорим за България, повечето хора с Ауди имат сериозни комплекси и поведението им на пътя е като на типична балканска мутра, която смята, че е най-големият тарикат, а всички останали са балъци. Иначе с Q7 преди няколко години, ако не се лъжа беше към 240 к.с (дизел), редовно имах разход 8-9 л/100 км извънградско. И не бих казал, че съм карал само с 80 км/ч. При спокойно шофиране, без магистрали, често е отчитало 7л/100км.
    —цитат от коментар 35 на gogo2011


    Говоря, защото имам информация от първа ръка за А6 комби 3.0 ТДИ...
    Човекът има възможности, но му се плачеше от разхода...

    Ако се стараеш можеш да докараш 7, но то тогава по-добре приус си вземи...

    Stef
  41. 41 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4610 Неутрално

    До коментар [#30] от "quatro_4x3":

    Ако караш с 80-90 км/ч., на темпомат, няма да си много далеч от този разход.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  42. 42 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 675 Весело

    3.0тфси е мотора !! Ей това да ми "падне" в ръцете , ролки, верига, рево ремап и да стане 500к.с. Мечтиии...

    Accelerates Under Demonic Influence
  43. 43 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 675 Весело

    Като чета какъв разход обявяват...340 коня - СРЕДЕН(!) разход 6,7/100км Това Ауди може да има такъв разход, ако 100км се движи само по инерция изключено от скорост.
    —цитат от коментар 30 на quatro_4x3

    Мойто е дърто и амортизирано 3.2 255 коня и ако карам кротко - разбирай 120 на мгистралата - иска малко под 9 на 100. Няма да се изненадам ако това иска 2.5-3 литра надолу, при все по-интелигентната система за управление на подаването на гориво, липсата на амортизация и т.н. Е 340коня градско няма да горят 7, това мисля на всички е ясно.

    Accelerates Under Demonic Influence
  44. 44 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 468 Любопитно

    Няма да се изненадам ако това иска 2.5-3 литра надолу,
    —цитат от коментар 43 на lo_ridah


    Абсурд е 30% икономия, колкото и да е дърто твоето...
    А и като е дърто започва масло да харчи, а не бензин. В кръга на шегата - започва да гори масло, вместо бензин - разходът ти пада ;)

    половин литър пряко сили... нищо революционно няма в двигателите - Мазда и Инфинити се опитват да го изцедят до край бензиновия двигател, но без особено сериозни резултати засега...

    Stef
  45. 45 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1235 Любопитно

    :Карал ли си "назадничаво" 911? Май не. Ако ще се спори дали е оптималното място за двигателя, не е. Но пък има задни седалки, а и са го направили да не се държи назадничаво. Има причина това да е най-успешния спортен автомобил. Да, знам, само имидж за разни тъпаци, които всъщност толкова не разбират от коли, че не биха усетили разликата дори да имаше такава. Нали?
    —цитат от коментар 31 на deutschwagen


    Колега, никъде не съм писал че съм карал 911. Писах, че задното разположение на двигателя е назадничаво и даже вие го признавате. Факт е, че от 30-те до 60-те години на миналия век има доста марки, които произвеждат коли със задно разположен двигател, но постепенно всички се отказват от тази компоновка.
    Порше още държи на нея само и единствено защото точно този модел си има верни фенове, нищо че много отдавна нито е най-бързия, нито има по-добро поведение от конкурентите в същата ценова категория.
    Продукт за носталгици с пари, нищо повече.

    Знанието е сила, информацията - власт
  46. 46 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#44] от "stef":

    Е има тъкмо две генерации между моя и тоя горе. Първото 3.0Т е 290 коня - и вече има компресор, не е чиста атмосферка. Там извънградския разхода е около литър под моя.
    След това е предходната версия с 310 к.с., там са изпилили още разхода.
    Това идва трета генерация в6 с компресор, може и да са го докарали. Но вероятно ще иска много съвестно кротко каране за да го извади тоя разход :D

    Accelerates Under Demonic Influence
  47. 47 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Чудно ми е с този ап за смартфон, с който ще можело да отключваш и да палиш, хакерите няма ли да му намерят цаката да ги крадат?

  48. 48 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#12] от "stef":

    Може би има предвид друго: че автомобилът има 4 завиващи колела (завиващ заден мост) и куатро задвижване едновремено.

  49. 49 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#22] от "stef":

    И в статията е описана система с 2 режима. То, доколкото знам, всички системи със завиващи 4 колела при автомобилите работят на този принцип. Имаше го вградено дори в един модел на Пежо 306.

  50. 50 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#16] от "Скиорски":

    Само дето трябва да изключи от скорост. Тук става въпрос по-скоро за нещо, подобно на т.н. фрайлауф, вграждан преди в Трабант и Вартбург. Пускането по инерция става само като вдигнеш крака от газта. Предполагам, че при автоматичната скоростна кутия на Ауди ще бъде доста по-сложно, чудя се как са решили въпроса с включването на моторната спирачка - може би ще се задейства при натискане на педала на спирачката. Електрониката е на ход.

  51. 51 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#26] от "deutschwagen":

    Как защо: подобрява пътното поведение, особено при висока скорост, а Прелюд си е спортен автомобил.

  52. 52 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Автомобилът е съвсем нов-нормално е да са го пипнали навсякъде.Интериор екстериор-личи че е правен с акъл.На когото не му харесва-да не го купува и да си лангърка Жигулката.

  53. 53 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4224 Весело

    До коментар [#25] от "dante_18":

    ,,Значи и аз на моя Голф имам микрохибрид, защото като въртя стартера на скорост и колата се движи.,,

    Па язе на времето нейде средата на семдесетте години си имах един такъф хибрид, ,,запорше,, му виках, на стартер с него съм дигал до 40км.ч. и то с оловен акумулатор 62 Ач.

  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#45] от "pag":

    Именно, не си карал никога подобна кола, на знаеш, че била назадничава, и че била толкова нечувано успешна за сегмента си защото си имала няколко фенчета, вече 55 години. Hilarious.

    Ако можеш, чети

    "It’s still engaging to drive, with sharp, feelsome steering, lots of grip, amazing agility and perfect balance. Yes, you’ll have to fork out upwards of 80 grand to experience just how good the 911 is to drive, but if you can afford that kind of money for a car, it’s more than worth it. "

    http://www.motortrend.com/news/choosing-2017-best-drivers-car/

    http://www.motortrend.com/news/porsche-911-turbo-s-3rd-place-2017-best-drivers-car/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#51] от "sbk":

    Но Прелюд не е състезателен автомобил. Ако четворното завиване е толкова супер за спортен автомобил, то тогава не би ли трябвало отдавна да го има във всички Ферарита поне от 348? Или поне в по-голямото и по-дълго Ламборгини Диабло? Някакси не го виждам да е нужно в един Прелюд от 1988.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#55] от "deutschwagen":

    Ферари и Ламборгини са суперспортни коли със съвсем различна концепция от тази на Хонда. При италианците има мощност в излишък и лошата управляемост е по-скоро характеристика, а не недостатък. Те в много по-голяма степен се доближават до Ф1 концепцията, Прелюд има съвсем различни качества и пазарна насоченост. Да не говорим за това, че Хонда е от марките, които просто "избухват", ей така, без логична причина.

  57. 57 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1713 Весело

    Вярно ли че Ауди било състояние, не кола? Ако имате пари и не избивате комплекси си купете Акюра, Субару, Лексъс.

  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1583 Весело

    До коментар [#57] от "Болежко":

    А ако не разбираш от коли си мълчи

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#57] от "Болежко":

    Акюра няма в Бг. Да вземеш да ме открехнеш коя е Субару алтернативата на А6 ?
    Лексус Гс май е по-скъп от а6, та не знам кое е по-малко комплексарско...

    Accelerates Under Demonic Influence
  60. 60 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Тази кола на дълъг пет по магистрала дизел си харчни точно 5.5.
    —цитат от коментар 34 на eyd13372645


    Да с 90 км/ч.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  61. 61 Профил на smartforfour
    smartforfour
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#16] от "Скиорски":Жигулата му е вдигала 160км/ч, и то по инерция? Брей. Сега остава да кажеш, че и тя е била 8-степенен автоматик
    —цитат от коментар 18 на deutschwagen


    не, хендтроник





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK