Новата "Хонда" CR-V ще се предлага и със седем места

Новата "Хонда" CR-V ще се предлага и със седем места

© Хонда



Хонда" ще покаже на автосалона в Женева (6-18 март) петото поколение на модела си CR-V, като голямата новина е възможността кросоувърът да се поръча със седем места. Отвън промени и в калниците, предния капак, броните, светлините и други детайли.


Автомобилът е по-широк и с по-дълго междуосие от предшественика си. Багажникът е станал по-дълбок и дъното му е с две възможни позиции и осигурява равна повърхност за товареното на по-дълги предмети. Вратата вече се отваря безконтактно с крак.

Новата "Хонда" CR-V ще се предлага и със седем места

© Хонда


От "Хонда" подчертават, че при версиите със седем места на третия ред в автомобила ще има достатъчно място за краката на пътниците. За първи път кросоувърът ще се предлага и като хибрид с 2.0-литров бензинов двигател с цикъл на Аткинсън и два електромотора.


CR-V ще може да се поръча също с 1.5-литров бензинов турбодвигател, който ще се комбинира с 6-степенна механична трансмисия или подобрена автоматична CVT скоростна кутия. И бензиновата, и хибридната версия са с предно предаване стандартно, но и двете могат да бъдат поръчвани със система за задвижване и на четирите колела от ново поколение.




Новата "Хонда" CR-V ще се предлага и със седем места

© Хонда


Клиренсът е увеличен с 3.8 см за всички версии до височина от 20.8 см за бензиновия вариант с четири задвижващи колела.


Първите доставки на "Хонда" CR-V с новия силов агрегат 1.5 VTEC TURBO започват от есента на 2018 г., а хибридната версия идва от 2019 г.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 480 Весело

    Малееееее ... колко щайги с буркани с туршия ще събира !!!!!!!!

  2. 2 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Всяко ново ЦР-В е по-грозно от предишното. И по-скопено.

  3. 3 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    За мен пък ми е красива.

  4. 4 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    Карам десетгодишно CRV и съм доволен.Новия модел изглежда добър.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    С такъв клиренс винетка не ти требе.

  6. 6 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    Когато отвориш вратата на багажника при лек наклон надолу,хубаво е да не те блъска в гърба и да те прибира вътре.

    АКО НЕЩО ПРИЛИЧА НА ДЕБИЛ,ДЪРЖИ СЕ КАТО ДЕБИЛ,ГОВОРИ КАТО ДЕБИЛ-ТОВА Е ДЕБИЛ.
  7. 7 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Всяко ново ЦР-В е по-грозно от предишното. И по-скопено.
    —цитат от коментар 2 на taratanki


    1-2 приятели каращи предния модел, споделиха, че като минали 220 хил км, колата рязко минава в режим на собствен саморазпад, от който спасява или моргата или продажбата. Дълбоко се съмнявам, че в новите модели нещата са оправени, по-скоро точно обратното, което пък е и световна тенденция.
    Купчина пари, която само след няколко години отива за отпадъци - нещо което лично аз няма да си позволя повече!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  8. 8 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Хубаво е, че са го повдигнали. Съвсем беше заприличало на комби.

    Еретик
  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#7] от "traveler1":

    Хондите са много здрави по принцип, не създават ядове. Но е истина, че моделите им от последните години, като че ли следват тенденциите на всички останали производители за живот на автомобила до около 200 хил. км. След това става нерентабилно да го поддържаш заради много скъпите части. Но, все още се намират и производители, които не пипат почти нищо по някой от моделите си от години, заради доказаната надеждност и верността на клиентите.

  10. 10 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 729 Неутрално

    изглежда супер. един приятел има предишният модел 2015 и няма никакви забележки, а и незнам как може човек да направи за 2 години
    >"220 хил км, колата рязко минава в режим на собствен саморазпад"? колата е 3 години гаранция. явно си (traveler1) някои от конкуренцията.

  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#10] от "ck2013":

    Човекът не е казал, че за 2 години минават 220 хил. км. Освен това, гаранцията може да е 3 години, но обикновено има ограничение в пробега за това време.
    А иначе познавам достатъчно хора, които за 2 години са минавали по 250 хил. км на автомобил. Не в България. Та ми малко странен този "нов" внос на петгодишни коли с по 100 хил. км.

  12. 12 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Верно, че са здрави хондите, ама бая грознички. като си купуваш нова кола искаш все пак и да ти е кеф в нея. Пътно поведение, удобство... трудна работа за Хонда. При тази конкуренция в Европа затова не им вървят продажбите.
    Сложете я до една Мазда СХ-5, та ако щете и до някоя от френските и ще видите очебийната разлика. Освен това вече повечето нови коли са с по 5-6 години гаранция

  13. 13 Профил на mainatavi
    mainatavi
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Гаранцията в БГ на оторизирания доставчик на Хонда е 5г.
    Аз карам модела от 2013 и до сега не съм имал никакви проблеми. Автомобилът е на 80х километра.

  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 772 Любопитно

    Крайно време беше да вдигнат clearance-a и да махнат дизела. Евала и за двете!

    Имам преки впечатления от бензиново 2009 на 200к км, автоматик - сменени са 4 амортисьора, предните, защото не са видяли навреме, че прашниците (маншоните) са им скъсани, кормилни накрайници, дискове, накладки, масла, съединител на компресора на климатика, но това им е известно слабо място.
    Има разни нещица, като амортисьорите на багажника и door checkers (това което задържа вратата), които е добре да се сменят, ако те дразнят.

    Карано е само в България...
    Колата е изключително тиха, не уморява и върви прекрасно...

    Според специалистите горе - очаквам да почнат да й падат вратите след 200,000 км.

    Stef
  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4040 Неутрално

    До коментар [#9] от "gogo2011":

    Чак тенденции, след 200 000 не вярвам. Предишния ми автомобил, новозакупен, навъртя бързичко +300 000 км. Съединител дори не бях сменял, нищо по двигателя, само консумативи и по окачването. Много е важна подръжката, да не се пестят средства, да се използват най-висок клас масло, молекулите на които остават по частите на двигателя след загасяне на автомобила, и при студен старт износването е минимално. Важно е и каква е характеристиката на изминатия пробег, колко градско, колко извънградско.

  16. 16 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    Добре де... 1.5 литровия мотор на по-малкото HR-V и пак същия на по-голямото CR-V. И този модел ли ще е мексиканска сглобка?

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  17. 17 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 772 Любопитно
  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1945 Весело

    Ех, че е красив:) И интериорът е като от 2005:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    До коментар [#14] от "stef":

    И аз имам само добри впечатления от CR-V.

    Panta rhei....
  20. 20 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Седемте места... та то това от много хора се говори, от много години. Добре че са послушали масата, а и сега си стават директен конкурент на пежо 5008/шкода кодяк/митсубиши аутландър при 7-МЕСТНИТЕ мидсайз сувчета!
    Не че досега е нямало хора в Азия да не ги използват(неофициално), като 7 местни
    https://www.youtube.com/watch?v=d8W1WwpVnVQ

  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 772 Любопитно

    Добре де... 1.5 литровия мотор на по-малкото HR-V и пак същия на по-голямото CR-V. И този модел ли ще е мексиканска сглобка?
    —цитат от коментар 16 на tww09306483


    Ако си в Мексико, най-вероятно - да.

    В Европа са от Swindon UK.

    Иначе се произвеждат в два завода в САЩ, Канада, Япония, Индия, Тайланд, Тайван, Китай и Индонезия...

    Колкото до двигателя, той се слага и в Civic, Honda по принцип никога не са имали изобилие от предлагани двигатели, подобно на немските производители.
    Това е защото се опитват да постигнат сериозни нива на оеднаквяване на частите в различните си автомобили, което оптимизира производството и сваля сериозно цената. Причината за добрите продажби е - best cars for the money...

    Stef
  22. 22 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    5 американеца или 9 китаеца. 7 души средно.

  23. 23 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#21] от "stef":

    Естествено, че ще се стремят да си унифицират частите. Кой производител няма да предпочете да ти продава едно и също на няколко различни цени? Ама Хонда не е евтина кола, да не кажа хич. Особено малките им модели, съвсем. Избора им от двигатели, колкото беше постен, сега съвсем го орязоха. Както е тръгнало, накрая ще останат само с 1.5 бензин, пък клиента да си избира, каквото иска...! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  24. 24 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Страхотна кола е Хондата.Винаги съм карала Хонда,могат спокойно да ме сложат в графа
    /верни фенове/
    Карам модел 2015 ,закупен от Бултрако,обслужвам го само в сервиза на Хонда-Стара Загора .
    Просто на Бултрако сервиз-нямам доверие по лични причини.
    Предишната Хонда Сивик на 8 год ,на 72 000 км я изкупиха и я замених за CR-V.
    Единствено,което съм сменила на Сивик - са накладки :)
    Но CR-V е незаменимо за дълги пътувания,каквито предприемам,за тези три години с изминати 65 000 км в Европа съм сменила само акумулатора тази седмица.

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  25. 25 Профил на tweeg11
    tweeg11
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Моята е от 2013, 130 хиляди км - България, Гърция и Македония. Смянял съм само дискове и обтегачи на ремъка. Ще видим как ще е на 200 хил. Това за задния капак, че те удря в тила и за малкия клиренс - да, съгласен. Така или иначе, не е за офроуд. Но никакви други оплаквания.

  26. 26 Профил на Nikolay Tsvetkov
    Nikolay Tsvetkov
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Хубава кола, но е много скъпа за това което предлага и е със скъпа поддръжка.
    За тези пари има много стойностни и по-евтини алтернативи. Skoda Kodiaq, Mazda CX-5, KIA Sportage, Subaru Forester и т.н. не и отстъпват по нищо освен по цена.

  27. 27 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1299 Неутрално

    Харесват ми моделите на Хонда!

  28. 28 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Така или иначе, не е за офроуд.
    —цитат от коментар 25 на tweeg11


    Няма SUV, който да става за офроуд. Аз имах SUV с идеята зимата на ски, лятото за риба и никога повече няма да си купя такава кола. Прекалено голяма, неудобна за паркиране, на завоите се накланя, тежка, тромава и 90% от времето на асфалт, а за асфалт си трябва лек автомобил. Оказа се, че една идея малко по-високо комби от рода на Outback или Allroad или Alltrack (в моя случай) върши чудесна работа и съм много доволен.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  29. 29 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 772 Любопитно

    сега си стават директен конкурент на пежо 5008/шкода кодяк/митсубиши аутландър при 7-МЕСТНИТЕ мидсайз сувчета!
    —цитат от коментар 20 на Levski Levov


    Аз не мисля, че Хонда някога са мислили който и да е от изредените за конкурент - разликата в продажбите е в пъти...

    Stef
  30. 30 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Това с разпадането на 200К км ми се струва малко измислено. В САЩ такива а и други Хонди нормални си карат по 200К мили = 320,000 км без особени проблеми.
    Има и друго нещо ... кой в България кара по 20, 30К на година?

    California Über Alles
  31. 31 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    Това с разпадането на 200К км ми се струва малко измислено. В САЩ такива а и други Хонди нормални си карат по 200К мили = 320,000 км без особени проблеми. Има и друго нещо ... кой в България кара по 20, 30К на година?
    —цитат от коментар 30 на Pontif New Dnevnik SUCK




    Ами много хора карат по толкова и повече , и като казвам много вероятрно 30-40 процента навъртата 20 000 и повече, а в София вероятно са 80 процента , явно си останал с впечатленията от 80те години на миналият век, когато си избягал . Да не използваме колите колкото в САщ и не сме толкова мобилни , но сме стопили значително разликата от 80те както по притежание на автомобил , така и в използването му, 20 -30 хиляди километра пробег годишно вече не е някакво число , което впечатлява някого.

  32. 32 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Любопитно

    [quote#7:"traveler1"][/quote]

    Ако не са ги купили нови лично от магазина, а "нов внос", можете да бъдете сигурен, че "началото на саморазпада" е настъпило около реални 450 хил. километра.
    Маосвият автомобил "втора употреба" у нас се обявява на 165 хил. километра, при реални 300-350 хил. , че и нагоре.
    Служебната ми кола (не е Хонда, но не е и "премиум") е момента е на 7 години и 290 хил. километра, но ако се припръскат няколко драскотини, пастира се отвън и се изчисти грижливо отвътре (коженият салон е като нов), спокойно ще се нареди в някоя автокъща редом с най-лъскавите предложения на обявени 100-120 хил. километра.

    Не бих казал, че съвременните автомобили са по-малко издръжливи от "едно време", но са много, много по-сложни, поради което има много повече неща, които да се повредят.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  33. 33 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#32] от "pag":

    Съвремените автомобили са много по издържливи от тези от едно време , просто сега се карат повече и затова някои хора остават с впечатление , че в момента те правят повече ремонти отколкото бащите им навремето с жигулитата. Може би най издържливи бяха автомобилите от преди няколко години, не от едно време , а от близкото минало 10ина години , които не бяха толкова натъпкани с електроника , но качеството на изработка и материали не отстъпва на сегашното.

  34. 34 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#32] от "pag":

    А за спора нова кола или на старо, си мисля, че поне тук в България , е неоправдано скъпо да се взима нова кола, предвид стандарта и цената на ремонтите, която тук 10 , че и 20 пъти по евтина от на запад, там просто икономически е неизгодно да се кара стара кола и да се ремонтира. Ако човек има добри доходи 5-10 000 лева на месец да се поглези с нова кола , един живот се живее , но хората с по ниски доходи при умен подбор може да получат същото качество на комфорт от една кола на сторо при значително по ниска цена.

  35. 35 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3956 Неутрално

    До коментар [#31] от "Иван К.":

    Най-вероятно колегата има предвид мили. Има и един друг момент, разликата в пътната настилка, маркировките и в поведението на шофьорите в САЩ и в България.
    Иначе имам приятели със CR-V, в единия случай модел 2005-та, колата се кара от съпругата му по доставки на пощата в селска местност, с над 320 хиляди мили (изборът е заради възможността да се кара от водач седнал вдясно за да пъха писмата в кутиите на пътя :-); честа смяна на накладки поради често спиране и песъчливи пътища на юг); другият случай е модел 2015, никакви оплаквания при ежедневно пътуване от около 80 мили (до работа и обратно до Форт Лодърдейл)

  36. 36 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 251 Неутрално

    [quote#29:"stef"][/quote]

    В пъти е, но къде?!?
    В Северна Америка и определени региони на Азия- Индонезия.
    В Европа, смея да кажа че ако не са господин НИКОЙ, то са много далече от лидерите.
    Не случайно споменах че само двете седалки липсваха в големия багажник.
    Автомобила е добър и ми е един от фаворитите, особено сега със седемте места, но подобно и на други в този сегмент японци, за да стигнеш до "панорамния ЛюК" например трябва да отидеш в топ нивото доста над 30+ хил евро нагоре. 7-местния екстрейл/мицубиши аутландър същата работа... така че не ми ги хвали...
    На Кодяка, нещата се поръчват всяко поотделно и може да си вземеш много неща за под 30 000 евро.

  37. 37 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 772 Любопитно

    Верно, че са здрави хондите, ама бая грознички. като си купуваш нова кола искаш все пак и да ти е кеф в нея. Пътно поведение, удобство... трудна работа за Хонда. При тази конкуренция в Европа затова не им вървят продажбите.Сложете я до една Мазда СХ-5, та ако щете и до някоя от френските и ще видите очебийната разлика. Освен това вече повечето нови коли са с по 5-6 години гаранция
    —цитат от коментар 12 на ywk50370410


    Приоритетът на Хонда никога не е бил и вероятно никога няма да е Европейския пазар. Присъствието им тук е по-скоро жест към феновете им и реклама. Самият факт, че такива като Бултрако са им представители в България е доста красноречив, колко са заинтересовани...

    Колкото до CX-5 - доста по-тясна, малка и не толкова добре измислена като вътрешно простравно е в сравнение със CR-V-то.

    3-то поколение на CRV му се делят седалките 40:20:40, което за съжаление го махнаха в следващите поколения. Освен това задните седалки се местят напред и назад, което е супер удобно, има и много добър за класа си багажен обем, две положения на сгъване на задните седалки и т.н... Хонда са царе по отношение на оптимизацията и практичността вътре в автомобила...

    Stef
  38. 38 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#35] от "daskal1":

    Мисълта ми беше , че и в България се кара вече не малко . Да по различно се използва колата , по ред причини , освен изброените от теб, основната е градоустройство , в Европа колите се карат по често в градски условия на спри тръгни и се карат по малко километри , а САщ по магистрали с висока и постоянна скорост, затова и в САщ колите са с по големи мотори , за да издържат повече стотици хиляди километри , а разхода по магистрала не са качва с много.

  39. 39 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3956 Неутрално

    До коментар [#38] от "Иван К.":

    Съгласен, имам приятели в България които по принцип не ползват друг транспорт освен колите си.

  40. 40 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#39] от "daskal1":

    Ами нормално да имаш подобни приятели, те дори би трябвало да са мнозинство, освен хората , които не могат да шофират. С намалението на цената на бензина , а и ако са на газ с по икономична кола , излиза по евтино или в най лошият случай не по скъпои да се използва автомобил отколкото обществен транспорт, дори и сам да си . Аз живея на 200 километра от София , отиване и връщане с автобус ми е 34 лева , а с автомобил на газ малко под 30 лева.

  41. 41 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Хонда CR-V е един много хубав кросоувър ( не случайно е най-продавания в световен мащаб в своя клас). Но все пак си остава един паркетник. Ако го караш по пътища само и му правиш добра подръжка(масла, филтри, други течности, накладки, гуми, манщони и други подобни), нямаш проблем да направиш 250 хил. км ( да речем за 10-15 години). По нататък неминуемо някои части се износват ( както със всеки друг автомобил), а частите в БГ за Хонда са доста скъпи и едва ли е оправдано да плащаш за ремонти ( пример - в БГ за покривало на багажното, на магазина искат 1000 лв., а можеш да го купиш от Ебей за 150 лв. с доставка). На този фон CR-V-то има няколко основни недостатъци:
    1. Ако я купуваш нова(сигурно не са много тези), за същата конфигурация и опции сранено с други японски модели със същите качества и опции, трябва да платиш от 5 хил. до 10 хил. лева повече.
    2. Носещата част не е усилена и ако започнеш да я караш извън пътища редовно, смяната на части може да започне значително по-рано от 250 хил. км, т.е. държи се като един много добър паркетник.
    3. Хонда имат някои много добри двигатели, но нито един от тях не е модифициран или разработен за CR-V-то. Може би това това ще се промени в бъдеще.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK