"Хонда" ще поставя със "Сивик Тайп Ар" рекорди на легендарни писти (видео)

"Хонда" ще поставя със "Сивик Тайп Ар" рекорди на легендарни писти (видео)

© Хонда



Хонда" събира звезден отбор от пилоти от различни надпревари, които ще карат новият "Сивик Тайп Ар", за да поставят рекорди на емблематични европейски състезателни писти. Списъкът с имената на водачите все още не е уточнен напълно, но в него за момента присъстват бившият световен шампион във Формула 1 и настоящ пилот в NSX Super GT Дженсън Бътън (Великобритания), пилотите от WTCR Тиаго Монтейро (Португалия), Естебан Гериери (Аржентина) и звездата от NSX Super GT - Бертран Багет (Белгия).


С предишното поколение на "Сивик Тайп Ар" "Хонда" постави рекорд за най-бърза обиколка от кола с предно предаване през 2016 година на пистите "Силвърстоун", "Спа-Франкошам", "Монца", "Ещорил" и "Хунгароринг". Тази година от компанията се целят в "Силвърстоун" (Великобритания), "Спа-Франкошам" (Белгия) и "Ещорил" (Португалия). Предстои да бъдат обявени и други писти.

"Хонда" ще поставя със "Сивик Тайп Ар" рекорди на легендарни писти (видео)

© Хонда


През април 2017 г. новата "Хонда Сивик Тайп Ар" се доказа като най-бързия производствен модел с предно предаване на пистата "Нюрбургринг Нордшлайфе" с време за обиколка от едва 7 минути 43 секунди и 8 десети. Наскоро от "Рено"обявиха, че имат амбицията да си върнат титлата на тази писта с новия "Меган" Ер Ес.


Новият "Хонда Сивик Тайп Ар" е оборудван с 2.0-литровия бензинов двигател с турбо, който осигурява максимална мощност от 320 к.с. при 6500 об/мин и максимален въртящ момент от 400 Нм в диапазона от 2500 до 4500 об/мин.

"Хонда" ще поставя със "Сивик Тайп Ар" рекорди на легендарни писти (видео)

© Хонда


Моделът е най-бързо ускоряващият се в своя клас, като се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди. Максималната скорост е 272 км/ч.




Инициативата 2018 "Тайм Атак Сивик Тайп Ар" ще бъде представена официално на международния автомобилен салон, който ще се състои в Женева от 6 до 18 март.


Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Хубава и щом си взел "Нюрбургринг Нордшлайфе" за под 8 минути имаш бърза кола. Явно съзерцаването и копирането на Subaru Impreza е дало положителни резултати.

  2. 2 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Хубава и щом си взел "Нюрбургринг Нордшлайфе" за под 8 минути имаш бърза кола. Явно съзерцаването и копирането на Subaru Impreza е дало положителни резултати.
    —цитат от коментар 1 на 442


    Субару е със симетрично задвижване на предни и задни колела/ Symmetrical All Weel Drive/. В случая имаме само предно предаване. Не виждам къде е "съзерцаването и копирането".

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13571 Неутрално

    Да не я сглобяват някъде в Офенбах, Германия?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    До коментар [#2] от "citoyen":

    Колега по принцип си прав, но не изцяло. Името си разбрал, но виж моля те провери разпределението на тягата, при моделите с автомати и тея с ръчни скорости. Не за друго, а за да не живееш в заблуда.

  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    До коментар [#2] от "citoyen":

    Докарали са я само на външен вид и на бързина, останалото го могат само Subaru.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 621 Любопитно

    Хонда разработиха специално предно окачване за да впрегне тези 400Nm:

    Many will expect that 400Nm of torque is a bit silly for a front-wheel-drive, but the Type R has a special "dual-axis" front suspension design which when combined with the limited-slip differential and traction control, allow for some pretty impressive cornering characteristics.

    И малко за духа и усешането, които въплъщава колата:
    "It's a car that has been built for the sheer thrill of driving, a car built with soul, a car that speaks to you the way few others can."

    Stef
  7. 7 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#4] от "deymus":

    И в двата случая системата е същата. Оставам на вас да правите другите изчисления.

  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    До коментар [#7] от "citoyen":

    Хахаха лаик.


    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symmetrical_All_Wheel_Drive

    Аз поне карам Суби, но ти явно само на снимки го гледаш.

  9. 9 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Да не я сглобяват някъде в Офенбах, Германия?
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    Swindon UK

    Stef
  10. 10 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#7] от "citoyen":Хахаха лаик. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symmetrical_All_Wheel_Drive Аз поне карам Суби, но ти явно само на снимки го гледаш.
    —цитат от коментар 8 на deymus


    Радвам се, че си голям отворко. Но това не променя концепцията на Субару. Чети по-внимателно!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK